ام وی ام MVMچریخودروهای چینی

نگاهی به ام وی ام X33

mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که  بنام MVM Tiggo  و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.


این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار  را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.


این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.


تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.

X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲,۶۰۹ دیدگاه‌ها

  1. حمید صدری

    ۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    من خودم قبلا ام وی ام 110 داشتم 5 سال هم سوار شدم اصلا مشکلی نداشت میتونم بگم کل ایران رو باهاش رانندگی کردم ولی اصلا یه بار هم در کاپوت رو باز نکردم بعدا ال 90 گرفتم که از اونم راضی هستم الان هم یه ام وی ام 530 دارم به نظر من عالیه یه ماشین با این امکانات تو ایران بگیری از 25 میلیون کم نمیدن . الان هم میخوام یه تیگو بگیرم . دوستان زیاد به یدک کشیدن نام چین توجه نکنین چون قطعاتی که تو اون ماشینها بکار میبرن واقعا اصل چین با کیفیت عالی هستن نه مثل ایران که درجه 3 و 2 چین رو میاره و رو ماشینا میذاره . اصلا شک نکنین در خرید واقعا عالیه من به تجربه اینو احساس کردم که کارکرد قطعات خوبه . حالا مونده سلیقه هر کس .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۴ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (17 ديدگاه)

    مرسی از آقا حمید گل،اما فقط 1 سوال،کاری هم به کیفیت 110 و 530 ندارم چون جوابم مشخصه از نظر کیفیت که چطورین اما اگر شما قطعات نصب شده روی این ماشینارو درجه 1 یا حتی 2 چین میدونین چرا خودرو ام جی 550 یا ام جی 6 که اونا هم ساخت چین هستن و دقیقا با همون امکانات 530 یا ایکس 33 با موتور ضعیفتر(1800) عرضه میشن قیمتشون الآن نزدیک به 50 میلیون هست.اگر کیفیت مونتاژ ایکس 33 و قطعاتش درجه 1 چین هست پس اونا چیه که قیمتش رو اینقدر بالا میبره؟من خودم هم ام جی 550 دارم هم کایرون ازشون هم اطلاعات کامل دارم،اینو گفتم که یوقت نفرمایید قطعات اروپایی هست اما مونتاژ چین چون همه جای این ماشین برچسب سایک موتور چین خورده.من تجربه سواری ایکس 33 رو هم داشتم و باز پیشنهاد میکنم اینو نخرین چون اصلا به این قیمتا نمی ارزه با این کیفیت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۴ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چند روز پیش یکی از بستگان ما این ماشین رو تحویل گرفت و فرصتی شد تا ماهم یه دوری با این ماشین بزنیم( راستش رو بخواید با دیدن ظاهر این ماشین خیلی وسوسه شده بودم که من هم یکی بخرم ) ولی بعد از رانندگی با این ماشین کلا” پشیمون شدم . صدای موتور داخل اتاق وحشتناکه ( جالبه که این دوست ما از همون روز اول متوجه این موضوع شده بود و برده بود نمایندگی بهش گفته بودن این صدای عادی موتوره !!!! ) تکونهای خیلی زیادی داشت و در کل سیستم تعلیق این ماشین به معنای کامل مزخرفه . در مورد شتابش هم که اصلا حرفی نزنیم بهتره واقعا” داشت زور میزد و به ماشین فشار می اومد . بنده خدا این آشنای ما موقع رانندگی داشت اشکش در می اومد چون واقعا” کلاه گشادی سرش رفته بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ناصر

    ۵ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام به نظر من کسانی که عشق ماشین شاسی بلند با این قیمت ها رو دارن واقعا چاره ای جز خرید این ماشین ندارن ولی فقط یک موضوع و اون هم اینکه این ماشین با این قیمت چقدر باید مزخرف باشه که با نزدیکترین رقیبش یعنی ویتارا یک اختلاف آنچنانی داشته باشه ، دیگر خود دانید ، ضمنا توی یکی از سایت ها عکس های تست کراش ( برخورد ) اون رو که مربوط به روسیه بود دیدم و به خود لرزیدم نمی دونم که عکس ها واقعی بود یا نه ولی این تست در روسیه ( اگر عکس ها واقعی باشد ) متاسفانه خودرو آتش میگیرد و نیز چپ می کند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمید حسن پور

    ۶ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    دیشب فیلمی دیدم از تست MVM Tiggo در روسیه.چیزی که برام خیلی جالب بود کیفیت واقعاً فاحش اون با مدلی که در ایران عرضه شده! به خدا از سوزوکی ویتارا با کیفیت تر و لوکس تر بود و حتی مجری دائم از نمای نزدیک کیفیت اجزاء اونرو نمایش میداد و خداییش هوس میکردی بخریش. اما من فکر کنم مدل عرضه شده در ایران درجه دو یا سه باشه چون اصلاً قابل مقایسه با اون نبود! البته تا قبل از دیدن این فیلم باورم نمیشد ممکنه یک ماشین با چند رده کیفی در دنیا عرضه بشه اما از این چینی ها هیچی بعید نیست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بهروز

    ۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درسته کیفیت خودروهای ساخت داخل خوب نیستندولی به عقیده من ازاین خودروهای چینی بهتره….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امين

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    من تقریباًتمام نظرات دوستان رو از جدیدترین تا آقای ناصردر 9 آذر 90 رو خوندم؛ راستش رو بخواهید دو ماهی بود که میخواستم ماشین شاسی بلند بخرم(الان دهم بهمن 90) این رو هم بگم که آخرین باری که ماشین شاسی بلند داشتم سال 74 بود که پاترول شش سیلندر صفر گرفته بودم، بهرحال باپولی که داشتم انتخابم اجباراً ویتاراصفر شد ولی دراین مدت دوماهه اونقدرقیمت ها بالاکشید که با پولی که داشتم نتونستم ویتارابخرم و نهایتاً با یکی از دوستان رفتیم نمایندگی وخوب توضیحات کارشناس اونجا، قیمت پایین وظاهرماشین ما رو مجاب کرد که هرکدام یک اکس 33 بخریم؛ البته من درحال حاضرسمند ال ایکس دارم و تجربه من نمیتونه ملاک خوبی برای قضاوت باشه ولی دوست من انواع ماشین ها نظیر تویوتاکمری، نیسان مورانو، لکسوس آرایکس 350 وآخرین ماشینش قبل از ایکس 33 آزرابود؛ دوست من که خیلی راضیه یک سفر رفت وبرگشت به شیراز داشت وتا حالا حدود1500 کیلومتر رانندگی کرده (البته ما در خوزستان هستیم) میگه به نسبت قیمتش خیلی خوبه و درکل چون تجربه ماشین های بهتری رو داشته خرفش برام سندیت داره ولی راستش رو بخواهید با خوندن پیام های دوستان که فکرمیکنم بالای 80درصدبدگویی ویاشایدبهتره بگم اظهارنارضایتی کرده بودند کمی ناراحت وبهتره بگم نگرانم کرد؛ خصوصاً که من بچه تهرون هستم ودارم به این فکرمیکنم که اگرواقعاً توی شرایط برفی مشکل داشته باشه بایدچکارکنم؟
    آیا کسی خبرداره که کارخونه سازنده ویا نمایندگی فکری برای این معضل کرده؟ ممنون میشم کسانی که مدت زیادی این ماشین رو داشتنددرموردکیفیت ماشین توضیح بیشتری بدهند. باتشکرواحترام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حسین

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    اقا امین ،اگر ثبت نام کردی و داری میخری ؛باید بگم مبارکت باشه ،ماشین خوبی انتخاب کردی ؛
    من با این تیگو یا ایکس33 تا حالا 38400 کیلومتر پیمایش داشتم. خیلی راضی هستم؛یه در این ماشینو به کل محصولات ایران خودرو و سایپاعوض نمی کنم .
    ماشین پر شتاب و کم مصرفی هستش ؛امکاناتش به نسبت پولش خوبه ؛کولرش عالیه،در موقع استفاده کولر کشش و شتاب ماشین تاثیر نداره ؛ترمزهاش عالیه ؛ سیستم پایداری ماشین خوبه ؛راننده به جاده خیلی تسلط داره ؛مهمترین چیزی که برای من مهمه اصطحلاکش خیلی خوبه؛فرمان پذیری و دنده خیلی نرمی داره و چند مورد دیگه …
    ولی تو برف به خاطر انتخاب نوع لاستیکی که زیر ماشین وجود داره یه کم ماشین تنبل تشریف داره و صدایه موتور در دور بالایه 2500تا ،توکابین ماشین شنیده میشه.
    البته یکم ولوم سیستم صوتی بالا ببری مشکلت حل میشه.
    اقا در کل مبارکت باشه ، برو از رانندگی و سواری این ماشین چینی لذت ببر …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سید شهرام

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام نزدیکه4ماهه که ایکس33سوار میشم البته میشه گفت که با توجه به پولی که میدی ماشین خوب سوارمیشی ولی باید توجه داشت که توقعی که از یه ماشین کوه وکمر مثل پاترول پاجرو وغیره داشتو نمیشه ازاین ماشین داشت ..واقعا ماشینه محشرییه از نظر تعادل عالیه سرعت وامکانات نسبت به تولیدات داخلی عالیه چون من تمام تولیدات داخلی رو استفاده کردم فقط حیف پولن وهزینه اضافین. ونکته دیگر اینه کهواقعا کم مصرفه یک کلام خودرو ایده الیه که واسه قشر متوسط مناسبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بابک

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من تجربه رانندگی با اونو ندارم ولی چند نکته جالبه

    1. شاسی بلندی که 4WD نیست
    یعنی شما یه ماشین معمولی با ارتفاع بالا دارید!
    2. شتاب 15 ثانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. شهریار

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام//تقدیم به امین بچه تهران
    ضمن ارزوی صحت ومبارک گویی ماشین تیگو
    خواستم خدمتتون عرض کنم که اگه جونتو وخانواده تو زندگیتو دوس داری درهوای برفی پشت فرمان تیگو ننشین /یک شب حدودا 1 سانتی متر برف اومده بودمن ازیه سربالایی نتونستم برم دحالیکه اردی باناز واشوه ازکنارم رد شد/چون نتونستم ازسربالایی برم برگشتم موقع برگشتن که سرازیر بود دنده یک ماشین بخدا 100 میرفت مدام به اون ور واینور جاده میکشی بلاخره دیدم که میرم تو دره سویچ را بستم خودمو پرت کردم بیرون /وبلاخره بعدازخوردن به چندجا تو هم کف شدن جاده ایستاد /من باوجوداینکه تجربه 23 ساله ازانندگی باانواع ماشین های مدروز وقدیمی وسبک وسنگین علی الخصوص درجاده های برفی کوهستانی در مقابل عدم تعادل تیگو در هوای برفی کم اوردم//بخدا بدون غرض میگم /درحالیکه بعد رفتم ازتو شهر زنجیر گرفتم وبستم اومدم به مولا قسم که من ازسرازیری با زنجیر تعادلمو ازدست میدادم اما یک زانتیا بدون زنجیر از کنارم رد شد//من حرفم به دوستمون حسین هست که میگه نوع لاستیک تاثیر گذاره / درسته / اما هیچ لاستیکی بهتر اززنجیر نیست که//چون تیگو .وزنش کم هست وتعلیق نرم داره در هوای برفی خیلی خطرناکه///
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امیر

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (17 ديدگاه)

    قبل از هر چیز باید یه تشکر ویژه از بازار یابای عزیز ایکس 33 بکنم که البته توی این تاپیک هم حضور فعال دارن، آخه ما که به این ماشین با شتاب 15 ثانیه میگیم پر شتاب یا نمیدونیم شتاب چیه یا ثانیه!!امکاناتش که عالیه اما یکم دکمه هاش که مثل اسباب بازی هستو بی کیفیت نشون میده که این امکانات بعد از 1 سال هم هنوز سر جاشون هستن یا نه!!پایداری ماشین که عالیه،خصوصا توی برف و بارون و افرود!جون میده واسه سرسره بازی!تسلطتون به جاده اینقدر خوبه که جادرو با تمام وجود حس میکنین،صدای ماشین فوق العاده هست طوری که انگار خودتون جزیی از موتور هستین!قیمت ماشین که با این همه مزایا مفته!حتما باید بخرین تا متوجه بشین چی میگم.راستی دقت کردین تمام جا عینکی های ماشینا پوش باتن هست اما این پین داره!!آخر تکنولژی هست البته اطرافیانمون کلی لذت میبرن از خرید ما چون کلی باعث خندشون میشیم. :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین احمدی

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سلام. فقط بگو با این ماشین چه مشگلی داری؟ خریدی و پشیمونی؟ مشگلت چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. افشین

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      کارخونه چری یا مدیران خودرو یا کرایسلر یا فورد یا…… ملک پدری هیچکدام از ما مصرف کننده های خودروهای این کارخونه ها نیست. پس کسی که محصولات هر کدوم از کارخونه های خودرو سازی رو می گیره چه داخلی چه خارجی حتما برای خودش دلایلی داره که فاکتور اقتصادی یکی از اصلی ترین این دلایله. مسخره کردن مصرف کننده های این محصولات نهایت بی ادبی و بی انصافیه.
      دنبال مشکل توی ذهن و شخصیت خودت باش تا چشمت تو مال مردم باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. امين

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    حسین جان ممنونم که راهنمایی کردی؛ متاسفانه بااینکه ده روزه خریدمش چون هنوز پلاکش نیومده فعلاً نتونستم درست وحسابی سوارش بشم ضمناً من نقدی گرفتم وکلاً از زمان حضوردر نمایندگی تا تحویل کمترازدوساعت طول کشید که برام جالب بودواین رو هم جهت اطلاع دوستانی که دوست دارند از قیمت باخبر بشن بگم که من فول آپشن گرفتم که شامل گاردجلو وعقب رکاب های طرفین، سیستم صوتی تصویری جی پی اس، بیمه شخص ثالث وبیمه بدنه حدود سی و چهارونیم میلیون تموم شد.
    ویک سوال خصوصاً از حسین آقای گل بازم درمورد شرایط برفی: شماگفتید توی برف کمی تنبله ولی بعضی ها گفته بودند اصلاً سربالایی نمیتونه بره وکاملاً ایستاده بوده یااینکه مدام لیز میخوره! این چقدرواقعیت داره؟ ضمناً شمادرکدوم شهرازاین ماشین استفاده میکنید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ساسان

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به دوستان بخصوص امیر اقای گل
    امیر جان به نکته خوبی اشاره کردی{قضیه بازاریابی}
    میخواستم بخرم اما جون کاملا باهات موافقم منصرف شدم//واقعا اون مسایل رو میشه با رانندگی نکردن بااین ماشین هم فهمید….
    ضمنا از بقیه دوستان هم سپاسگزارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (17 ديدگاه)

      مرسی ساسان جان حداقل شما واقع گرا هستید.بقیه دوستان هم برن بخرن، من از تجربم درمورد این ماشین گفتم، درضمن بالاخره باید یه چند نفر آدم ساده و پراید و پژو سوار که همیشه آرزو داشتنو چشمشون به ماشینای شاسی بلند بوده اینو بخرن والا ازین آشغالا که وارد ایران نمیشد اگر همچین آدمایی نداشتیم.حالا قضاوت با خودتون که کی مشکل ذهنو کمبود داره، خب نداری نخر برادر چرا ماکت میخری.در ضمن من توهین نکرده بودما یکم رعایت کنین که تاپیک در چه موردی هست.من واسه خودتون گفتم نظر شخصیم بود از تجربیاتم،من که همیشه بهترین ماشینا زیر پام بوده این ماشین برام فرغونه و توی این رنج قیمت مگان یا زانتیای فرانسوی رو ترجیح میدم.بازم از بازار یابای عزیز تشکر میکنم گرچه یهو خیلی بهشون بر خوردو انقلاب کردن. :-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرزین

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (3 ديدگاه)

      بازار یابو خوب اومدین شماها خدایی.خیلی حال کردم.من ویتارا دارم اصلا ازین کپی شده ماشینم که ایکس 33 باشه خوشم نمیاد،اینطور که من شنیدم میگن کیفیت موتورش نابود هست.درجه 4 چین هم نیست این!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. غلام رضا عیدی

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان هیچ ارزانی بی حکمت نیست ، از قدیم گفتن هر چی پول بدی آش می خوری ، حسین جان حیفیت نیومد 35 میلیون دادی رو این زیبای وحشی ، به نظر من یه گراند ویتارای چپی میگرفتی تا ماشین چینی بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حسین

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    سلام اقا امین در 11بهمن 1390
    اقا مبارکت باشه ولی یکم گرون خریدی قیمت پایه صفر کیلومتر29.500، تجهیزات جانبی باگارد و سیستم صوتی وتصویری وgps وبیمه وال سی دی پشت صندلی کامل با نصب وبیمه ،مجموعا 2.500 میشه .
    در ضمن به دوستانی که یکبار هم این ماشینو ندیدند نظر ندند،چون کاملا مشخصه که همه این مطالب بالا که نوشتین داستان سرایی است .
    من تو شمال زندگی(تنکابن)میکنم .تو جاده دوهزار که همه شما رفتید و الان هم برفه ،ماشین داره به راحتی بالا میره ؛البته من لاستیکهاشو با شماره 235/60/16 تعویض کردم و تو برف راحتر بالا میره حتی مقداری از باد لاستیکهارو (جلو)کم میکنم.
    در کل من یکسال و نیم این ماشین چینی رو دارم و حالشو می برم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. رضا

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.دوستان من با نظر آقا امیر موافقم چون انتقاداشون بجا بود توی تمام نظرهایی که دادن.
    در ضمن انتقاد سازندهتر هست تا تعریف و تمجید، آقا افشین هم بهتره اینقدر تند نره، به نظرم ایراد گرفتن از این ماشین خیلی برای خریدار بهتره تا دونستن محاسنش.
    منم تجربه تیگو رو دارم، از نظر من نواقص این ماشین کم نیست و این مبلغ یکم بالا هست برای این ماشین، منم با آقا امیر درمورد خرید مگان یا زانتیا بجای تیگو موافقم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا حیف پول که بدی واسه این ماشین.من با کلی شور خریدم بعد از یک سال و اندی کلی زیر قیمت با مکافات فروختمش.آقا از من میشنوین اصلا طرف این ماشین نرین.یک سال اول نسبتا بد نبود اما بعدش افتاد روی خرج، سر و صدای کنس و داشبورد حسابی روی اعصاب بود.البته بچه ها راست میگن خیلی توی برف و بارون تعادل نداشت.صدای موتور داخل اتاق بیشتر از بیرون بود.یکم آپشناش ظاهری هست تا یه چیز عمری و محکم.یه مقدارم من طراحی ماشین رو که تقلید شده بود نمیپسندیدم مخصوصا عقبش که سپر نداره و ضربه گیرش هم چپ و راستش با یه ضخامت نیست چون اگر یه اندازه بود در گیر میکرد.خلاصه الان با کلی ضرر رفتم پارس خریدم و یه نفس راحت کشیدم.من نظراتم هست چندین پیج قبل که چقدر تعریف کردم اون اوایل اما الان خداییش فهمیدم که چه افتضاحی هست این ماشین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (44 ديدگاه)

      دوست عزیز(محمد): از نوشته های بالای شما مشخصه که اصلا تا حالا این ماشینو نداشتی ؟!!!
      چون بچه هایی که این ماشینو دارند و الان دارند حالشو میبرند ،متفع القول بیشترشون از هزینه یا اصطحلاک کم این ماشین صحبت میکنند .
      در ثانی مگه این ماشین سه سال یا 60000 هزار کیلومتر گارانتی نداره ؟که شما اینطوری ضرر کردید ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
        سوابق: (2 ديدگاه)

        باشه،شما راست میگی.آخه گارانتی چه ربطی به بعد از1 سال و نیم 4 میلیون زیر قیمت فروختن داره!!!!!مگه گارانتی کردن که اگر خواستی بفروشی همون 29 ازت بخرن.آخه چه ربطی به شقیقه داشت؟درضمن من که بیکار نیستم یروز در رگلاژ کنم، یه روز صدای وز وز کنسو ببرم برطرف کنم یه روز…!!این پارسی که الآن خریدم هر مشکلیم داشته باشه بالاخره 10 میلیون ارزونتر پول دادم،سرم کلاه نرفته که.در ضمن عرض کردم به صفحات قبل مراجعه کن از الآن خودت بیشتر آتیشی بودم برای این ماشین اگه بخونی، پوز همرو هم میزدم اما الآن فهمیدم اشتباه کردم،نظرمو گفتم به کسی هم کاری ندارم،شما هم داری آفرین.مبارکت باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. کاوه

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چیه این ماشینه مزخرف که باهاش ملت رو سر کار گذاشتن.اگر خوب بود التماس نمیکردن براش و بنزین صدقه بدن.بابا آخر خندست ایکس 33.چه شاسی بلندیه که 4wd نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منو یاد سیناد میندازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. اکبر

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام افشین جان.بی اختیار وقتی اسم مدیران خودرو رو کنار اسم کرایسلر و فورد آوردی خندم گرفت.آخه این کجا و اونا کجا.البته من زیاد اطلاعاتی از ایکس 33 ندارم جز 2 تا نکته: اول اینکه چینی هست، دوم اینکه تریپ کامپیوترش فقط مصرف لحظه ای بنزین رو نشون میده و نویگیت کردن براش ممکن نیست. یه مقدارم دوستم میگه سیستم صوتیش مشکل داره، راست و دروغش پای خودش. اما خدایی خیلی ماشین کوچیکی هست به نسبت اس یو وی بودنش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. بنیامین

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    به نظر من این ماشین زود خودشو بندازه یعنی زود خسته بشه یا از پا در بیاد البته رانندگی هر کسی فرق میکنه مثلان کسی که همیشه دور موتور بالا عوض میکنه و سرعت بالا میره این ماشینو بخواد اینجوری برونه …..چی میشه نمیدونم شاید هم خوب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محمد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من x33 ندارم ولی برام یه چیز خیلی جالبه این ملتی که انقدر به این ماشین چینی گیر دادن چطور 30 سال پراید و پیکان و پژو سوار شدن کسی صداش در نیومد!
    تا حالا کی از پراید تست تصادف گرفته یا مگه تا حالا پارس صفر سوار نشدین که به صدا گیر میدین ؟
    واقعا جالبه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانیال 0311

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (5 ديدگاه)

      تنها حرف درست را شما زدید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رسول طاهری

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (6 ديدگاه)

      داداش به قیمت پرایدو پارسم دقت کردی شما.اینم بیست ملیون بود اهمیت نداشت با این همه مشکل و ایراد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. دانیال 0311

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ای ول اقا محمد.دوستان به نظرات سایت توجه نکنید.جدی میگم. اگه اطلاعات میخواید برید حضوری پیش کسی که خریده و داره سوار میشه و ازش بپرسید. بهتره بدونید که اندازه پول نسبت به ویتارا یه 405 ارزونتره که خودش یه ماشین میشه.دایی من داره و راضیه ولی منم به خودم این اجازه را نمیدم که راجبش انتقاد کنم.درضمن موتور این ماشین همون MVM530 هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. امين

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    با سلام خدمت تمام دوستان گرامی، چه موافق و چه مخالف.
    اگر دوستان باکلاس پولدار اس یو وی سواریابهتره بگم شاسی بلندسوارwd4 رو فاکتوربگیریم (که نمیدونم با این همه پولداری وکلاس وسوار شدن انواع شاسی بلندهای wd4 اینجا چکارمیکنندوچطورشده که داخل این بخش سایت هستندوچرا ایکس 33 اینهمه براشون مهمه و تاپ وتوپ اظهارنظرکارشناسی میکنند)به بقیه دوستان مثل خودم عرض میکنم که پیرو نگرانی هایی که توی این چندروز بعدازخوندن نظرات بروبچ پولدارماشین خوب سوار پیداکردم خیلی سوال وتحقیق کردم اولاً آش به این شوری که میگن نیست بعدهم هرماشینی تا استانداردهای لازم رو کسب نکنه اجازه ورود یاتولید روپیدانمیکنه اساساً اگرنتونه معیارهای لازم رو کسب کنه اجازه پلاک بهش نمیدن ونکته بعدی هم اینه که این ماشین سه سال گارانتی داره و همچنین باچندنفری که مدت قابل توجهی این ماشین رو داشتندو بالای سی چهل هزارکیلومترباهاش رفتند صحبت کردم خیلی راضی بودنددلایلشون هم استهلاک فوق العاده پایین ماشین، نرمی وراحتی، کنترل راحت ماشین وسواری خوب، ظاهرزیبا، فضای جادار،تسلط راننده برروی ماشین وخلاصه اینکه مامیدونیم سدان بااتاق شاسی بلندسوارشدیم چه اشکالی داره؟ مگه پول شصت وهفتادمیلیونی بابتش پرداخت میشه که آنچنان قضاوت هایی درموردش میشه.
    ونکته آخر درخصوص شرایط برفی، درسته ماشین کمی ونه آنچنان که گفته شده توی برف مشکل داره (کدوم ماشین نداره) ولی اینطورکه دوستان میگن مقدارزیادی ازاین اشکال مربوط به توانایی راننده ورانندگی در شرایط برفیه.
    عزت زیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. سعید

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آقا من دارم حرف حق و منطقی رو هم من میزنم بدون تعصب.من فقط بخاطر اینکه شبیه شاسی بلند بودو اونا به بئدجه من نمیخورد اما این به پولم میخورد خریدمش.ماشین بدی نیست اما خوب ایرادم کم نداره.البته آقا محمد راست میگه اگه پول لازم باشی مجبوری زیر قیمت بفروشیش چون مشتریش کمه.در کل ماشین متوسطی هست، من یکم از جنس فوم صندلی و داشبورد ناراضیم فقط، البته توصیه میکنم به دوستان اگر زیاد عشق اس یو وی نیستین همون مگان بهتره.من 33000 تا روندمش معمولی بوده، نه اونقدری که آقا امین ازش تعریف میکنه خوبه نه زیاد بد.یه مقدارم روکش روی آیینه آفتابگیرش ضایع بازیه، یعنی هیچ چیز دیگه ای نبود بجای این تیکه فوم بذارن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. مرتضی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام.من نمایشگاه ماشین دارم،بحثای اینجا برام جالب بود، راستش ماشین خیلی خوبی از نظر من نیست،میتونست خیلی بهتر باشه، بیشتر یه سدان هست تا شاسی بلند،یه جاهای ماشین میشه چینی بودنش رو کاملا حس کرد مثلا پین پشت چراغا که پلاستیکی هست یا جنس اجزا داخلی ماشین.نمیشه گفت مناسبه،متقاضیم زیاد نداره،اونایی که وضعشون خوبه که هیچ اما راست میگن دوستان زیاد خوش فروش نیست.یه ایراد دیگشم اینه که ماشین صفرو باید بدی دراشو رگلاژ کنن یه مقدارم برونی یه مدت تا سر و صدای باز و بسته کردن در کم شه.اما خوب بدکم نیست.کاش اینو با نرخ حقیقی تری میفروختن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. کیوان تیرداد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    30 تومن دارم میدم رونیز یا سرانزا اما آشغال سوار نمیشم.جسدشون به 2تای این ماشینای نابود میارزه.داداش چی استاندارده که ایکس 33 استاندارد باشه،دلت خوشه به پلاک کردن و نکردن،مدیران تهش مال خودشونه بعد بیان پلاک نکنن.اینجا ایرانها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. شهریار

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام////
    اقای امین با اون بقیه مطالبتون کاری ندارم اما درمورد عاجز بودن تیگو در شرایط برفی اینو بگم که من حداقل 20 ساله در کوهستانها با یخبندان حداقل با 14 نوع ماشین سبک وسنگین وسواری..رانندگی کرد ه ام به تنهایی خدواند قسم هیچ ماشینی به اندازه این در شرایط برفی عاجز نیست//من خودم تیگو دارم امروز آبروی منو جلوی چشای مردم برد آردی مدل 80 قراضه بدون هیچ مشکلی ازجاش بلند میشد ومیرفت پراید هم میرفت ووانت نیسان خالی اونهم که همه میگن درشرایط برفی عاجز هست اوهم حرکت میکرد اما 12 نفر تیگو منو هل می دادند به دور خود می پیچید وتکون هم نمیخورد وهمهگی هل دهندگان ونظاره کنندگان خنده عجیبی برای ماشین میکردند وکارخانه سازنده وفروشندگانشونو فحش می دادندحالا شما میگین توانایی رانندگی وراننده!!!!!!!!!!
    عزیزم؟؟به شعور مردم توهین نکن !!!!من که راننده مجرب 20 ساله پایه یک هستم وهمه تو منطقه منو با تجربه میشناسند حالا شما ها من وامثال من را میگید راننده که توانایی ندارد؟!!!!
    بس کن از چه چیز این ماشین تعریف می کنی؟؟
    با زنجیر هم بخدا از وسط راه برگشتم راه نمی رفت ومیپیچید !!!!1
    تیگو ماشین بی عرضه وبی لیاقت در شرایط برفی هست امروز 4جا زنجیر انداختم وهزاران فحش به مدیران خودرو دادم که ای نعلتی ها این چیه که اورده اید تو ایران؟؟
    یک چیز درست حسابی برای مردم معرفی وتهیه میکردید //
    لطفا به شعور مردم توهین نکنید که رانندگی توانایی مخواد!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. امیر

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (17 ديدگاه)

    بخدا رونیز یا سرانزا صد شرف داره.هم برند هست هم محکم و قوی.دیگه خوددانین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. بنیامین

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان من این ماشینو سوار نشدم امروز یکیشو تو شهر دیدم اصلان بهش نمیخوره ماشین محکم و پری باشه شما مقایسه کن با یه ویتارا کنار هم وایسن معلوم میشه کدوم مهندسی تره و بهتره یعنی به نظر من یه ویتارا کار کرده با همین قیمت بهتر نیست ادم بخره البته قصد جسارت ندارم نظرم اینه البته زیاد با ویتارا هم موافق نیستم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا