دوج

هنسی چلنجر SRT دیمن 170 با 1700 اسب بخار قدرت!

هنسی اعلام کرد نسخه تیون شده‌ای از دوج چلنجر SRT دیمن ۱۷۰ را با قدرت قابل‌توجه ۱۷۰۰ اسب بخار تولید می‌کند.

بی‌شک دیمن ۱۷۰ با ۱۰۱۱ اسب بخار قدرت و صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۶۶ ثانیه‌ای جزو سریع‌ترین خودروهای دنیا خواهد بود اما شاید برخی افراد به این سطح از پرفورمنس نیز راضی نباشند و اینجاست که تنها چاره کار مراجعه به هنسی خواهد بود. این تیونر تگزاسی اعلام کرد دیمن ۱۷۰۰ توئین توربو جدید را با ۱۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

هنسی برای تولید این هیولای جدید یک بخش جدید با نام HSO تأسیس کرده و ظاهراً مأموریت این تیم نیز تولید محصولات بسیار خاص و فوق‌العاده پرقدرت برای سخت‌گیرترین مشتریان است. وظیفه بخش HSO هنسی تولید ۱۵ تا ۲۰ دستگاه خودرو در سال خواهد بود و از این میان تنها ۱۲ دستگاه دیمن ۱۷۰۰ تیون شده در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

اما هنسی چلنجر SRT دیمن ۱۷۰ تیون شده چگونه می‌تواند چنین قدرت عظیمی داشته باشد؟ همه‌چیز با پیاده کردن پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری استاندارد دوج شروع می‌شود. تیونر موردبحث یک نیروگاه توئین توربوی جدید و سفارشی را ساخته و بنا به گفته خودش تمامی قطعات پیشرانه برای ارائه حداکثر پرفورمنس بهینه شده‌اند. باید دانست قوای محرکه جدید دیمن ۱۷۰۰ توئین توربو جدید مشخصاتی مشابه محصولات موتور اسپرت دارد و از قطعات فورج کاری شده و خنک کاری ویژه سود می‌برد. قیمت این خودرو به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید هرچند بهای خود دیمن ۱۷۰ استاندارد جداگانه محاسبه می‌شود. جان هنسی مؤسس این کمپانی می‌گوید:

تقاضا برای خودروهای پرقدرت ما در سال‌های قبل به حدی زیاد بوده که مجبور شدیم از یک تیونر با تیراژ تولید بالا به یک سازنده خودرو با چندین خط مونتاژ و تمامی برنامه‌های لجستیک لازم تبدیل شویم و بتوانیم در سال بیش از ۵۰۰ خودرو را به مشتریان تحویل دهیم

هنسی ادامه می‌دهد:

این میزان تولید به معنی ایجاد تغییر در برخی منابع خود و تولید محصولاتی با قدرت زیاد بوده است. همین محصولات باعث شده‌اند نام هنسی در ۳۳ سال گذشته بر سر زبان‌ها بیفتد. خوشحالیم اعلام کنیم که بخش جدیدی را در کمپانی افتتاح نماییم و با استفاده از آن خودروهایی تولید محدود و بسیار پرقدرت را تولید کنیم. انتخاب دوج دیمن ۱۷۰، حذف پیشرانه استاندارد، اضافه کردن یک جفت توربو و افزایش قدرت به ۱۷۰۰ اسب بخار دقیقاً همان چیزی است که می‌خواستیم انجام دهیم.

با توجه به گفته‌های مرد شماره یک شرکت، جان هنسی مشتری اول بخش HSO است و بنابراین تنها ۱۱ دستگاه دیمن ۱۷۰۰ توئین توربو در دسترس خریداران خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۵ دیدگاه‌ها

  1. P

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (284 ديدگاه)

    واو ، ولی ای کاش هنسی سیستم 4wd هم اضافه میکرد ، دیگه اون موقع یه چیز خیلی مخوفتری از اب درمیومد

    موافقم 71
    مخالفم 1
    1. (Ali(chevynova

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      جونم هنسی
      چه کرده
      هیولا رو هیولاتر کرد
      ولی هیچی یه ۴۴۰ بیگ اولد اسکول نمیشه برای دوج
      سرسیلندرها و سنگ وسطش المینیومی ادلبروک باشه
      میلسوپاپ لیفت بلند کامپ کمپس
      دلکو و باکس msd
      میلنگ و شاتون فورج برند ایگل
      و در اخر یه کاربراتور دابل پمپ هولی سری استریت فایتر

      موافقم 98
      مخالفم 17
      1. amir

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (2351 ديدگاه)

        یک کامنت فنی
        تبریک به خوانندگان

        موافقم 42
        مخالفم 8
      2. ALI.S

        ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (218 ديدگاه)

        در حقیقت یک کامنت فنی ولی سرشار از عشق.
        واقعاً حال کردم

        موافقم 18
        مخالفم 0
    2. NAVID@@98

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (311 ديدگاه)

      قبلا مدل AWD هم داشته و میشه اضافه کنند بهش
      ولی با قدرت بالا عاشق همین مخوف میشیم چه لزومی به اون😍😘

      موافقم 34
      مخالفم 0
    3. Shirko

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (254 ديدگاه)

      نمی دونم چرا شتابشو باور نمی کنم !؟!؟

      موافقم 42
      مخالفم 8
      1. MatriX

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (80 ديدگاه)

        چون زودباور و ساده لوح نیستی .

        موافقم 29
        مخالفم 12
    4. Mercedes-Benz

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      اشغال واقعی ۱۷۰۰ اسب برای فرغون؟ حتما شتابش ۰/۶۶ ثانیه اعلام میکنن 😂😂🤣🤣🤣

      موافقم 9
      مخالفم 94
      1. دیمن

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (144 ديدگاه)

        قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری،شما برو بچسب به بنز آلمان،

        موافقم 46
        مخالفم 7
        1. NAVID@@98

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (311 ديدگاه)

          هر یک از اینها خوب هستن خدایی
          🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪

          موافقم 24
          مخالفم 1
      2. ممد سوناتا

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (52 ديدگاه)

        فرغون اون غار غارک های داخلیه که من و تو سوارشیم در ضمن هر وقت از نزدیک دوج دیدی بیا بگو فرغون ، اشغال و… آقای متعصب یا شاید هم ترول

        موافقم 39
        مخالفم 2
      3. سوشیانت

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1931 ديدگاه)

        استاد ساخت فرغون که آلمانه🤣

        موافقم 16
        مخالفم 25
        1. NAVID@@98

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (311 ديدگاه)

          بابا بهشون گفتم هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
          🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪

          موافقم 15
          مخالفم 0
        2. Mercedes-Benz

          ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (350 ديدگاه)

          s class و 911 فرغون حساب میشن یا این قوطی حلبی؟؟؟؟؟

          موافقم 3
          مخالفم 17
        3. سوشیانت

          ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          خب مشخصه که اس کلاس و ۹۱۱ فرغون هستن در برابر این

          موافقم 12
          مخالفم 4
        4. ALI.S

          ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (218 ديدگاه)

          ببین عزیزم، شاید برای حرف اون کاربر مرسدس بنز دیسلایک دادم.
          اما تو از اون شایسته‌تر برای دیسلایکی!
          مرد حسابی، بنز پدر خودروسازی و پیشرفت اون مدیون برادرش آمریکاست.
          نمیشه که به این دوتا بگی آشغال!

          موافقم 3
          مخالفم 3
      4. Amir

        ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (16 ديدگاه)

        فرغون که خوبه ولی اسباب بازی های تسلا رو نمیشه تحمل کرد

        موافقم 8
        مخالفم 0
  2. فرشاد

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    درست دیدم؟دیمن توربو؟

    موافقم 24
    مخالفم 1
  3. M.N.M

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    با این همه قدرت خودشم جر میده چه برسه به جاده

    موافقم 53
    مخالفم 3
  4. NAVID@@98

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    عجب چیزیه عجب هیولاییه😍

    موافقم 28
    مخالفم 1
  5. MatriX

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط هرزگردی میکنه و دود کردن لاستیک و سر و صدا راه میندازه .
    خود دیمن ۱۷۰ اون همه تبلیغ شد که شتاب ۱.۶۶ و غیره داره . حتی تو پیست با سوخت مخصوص و راننده حرفه ای و غیره هم نمیشه باش به راحتی زیر ۲.۴ زد چه برسه کمتر.
    اینم همونه . فقط عدد گنده کرده
    به هیچ دردی نمیخوره

    موافقم 52
    مخالفم 66
    1. Jeferson

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (151 ديدگاه)

      همون صدا و هرزگردی و دود بازی خودش یه عالمیه ، برا خیلیام به درد می خوره .لانچ قوی رو تسلام داره

      موافقم 46
      مخالفم 5
    2. NAVID@@98

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (311 ديدگاه)

      این حرفا برای پرایدی که زیر پای مردم ماست کاربرد داره و نظر شما به هیچ دردی نمیخوره چون نظر اشتباهیه و شبیه هیت دادنه

      این هیولا که تو پیست درگ کسی به پاش نمیرسه و بهترینه هیولای درگ و شتابه

      تو پیست درگ راحت ۱.۶ ثانیه رو ثبت کرده

      کلا مکر هیولاهای درک اروپایی رقیب این آمریکایی خفن بشن که خوراکش درگ و شتابه

      موافقم 34
      مخالفم 22
      1. MatriX

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (80 ديدگاه)

        شما یه ویدیو رسمی توسط صاحبان این خودرو در پیست نشون بده که به صورت رسمی ۱.۶۶ زده و من هم قبول میکنم .
        در هیچ حالتی ۱.۶۶ رو نخواهید دید .
        این هم بحث مفصل و توضیح این که این عدد جنبه تبلیغاتی داره . شما هم بهتره ساده نباشین و فریب هر چیزی رو نخورین .

        https://m.youtube.com/watch?v=9LTq45o0ttQ

        موافقم 15
        مخالفم 15
        1. NAVID@@98

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (311 ديدگاه)

          نه اتفاقا شما ساده نباشید و هیت بیخود ندید
          این ماشین پتانسیل و ظرفیت بالاش اثبات شدست خدای درگه خدای شتابه ۱.۶ ثانیه حتی ۱ ثانیه رو هم میزنه این یک مورد

          https://www.forbes.com/sites/kbrauer/2023/03/20/2023-dodge-challenger-srt-demon-1025-hp-0-60-in-166-seconds/?sh=63ab2855c63b

          https://m.youtube.com/watch?v=eSxIPg7e-Bo

          مگر همون اروپایی های سطح بالا حریف این آمریکایی خفن بشن وگرنه در حالت استوک
          این ماشین روی آسفالت عادی ۲.۳ ثانیه هم زده
          در حالت درگ پبست که همون ۱ و اندی رو میزنه خدا شاهده پس ببین و بعد بگو تازه به حرف من می‌رسید

          یک کامنت غیر فنی دیگه هم از شما

          موافقم 28
          مخالفم 5
        2. MatriX

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (80 ديدگاه)

          Navid@
          هر ۲ تا لینک رو دیدم و هیچ نشانه از صحت اون ادعای ۱.۶۶ نبود . کامنت سطحی و غیر فنی به همین لینک های الکی میگن :)
          لینک اول صرفا معرفی و مشخصات بود که خیلی ساده و سطحی همش قبلا گفته شده و همه جا هم پیدا میشه .
          لینک دوم هم معرفی ویدیویی ۶ دقیقه ای این ماشین بود که همین اطلاعات رو میده و هیچ نشانی از تایمر و زمان سنج و ارزش یابی این ۱.۶۶ ادعایی نیست !
          هر چقدرم بگردی هیچ جا نمیتونی ویدیویی پیدا کنی که دیمن ۱.۶۶ میزنه .
          کاملا مشخصه صرفا تعصب الکی و ساده انگاری به خرج میدی و دلخوش کردی به تبلیغات .
          دوباره تکرار میکنم اگر تونستی یک ویدیو رسمی با تایمر پیدا کن که به صورت کاملا مشخص دیمن در پیست و با سوخت مخصوص و هر پارامتر دیگه ای ، ۱.۶۶ بزنه :)
          با گفتن هیولا و غول و … هم هیچ ماشینی دروغاش تبدیل به واقعیت نمیشه :)

          موافقم 18
          مخالفم 9
        3. NAVID@@98

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (311 ديدگاه)

          برای فهمیدنش چشم بصیرت میخواد هرکی داشت به این واقعیت و راست پی میبره البته که هیتر ها ازش عاجزند ولی

          رکورد شتاب ۱.۶ ثانیه ای دوج هم اثبات شده تو پیست درگ
          ولی تو شرایط عادی آسفالت و جاده هم ۲.۳ رو زده
          کلا
          گفتم فهمیدنش چشم بصیرت میخواد
          چون مگر اروپایی ها سطح بالا رقیبش بشن
          البته همونطور که گفتم هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
          🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪

          ولی این آمریکایی خدای درگه چون یک چیز سطح بالا و برتره و اینکارست

          موافقم 12
          مخالفم 8
      2. مهران

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        یک کامنت غیر فنی…

        موافقم 12
        مخالفم 3
      3. ALI.S

        ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (218 ديدگاه)

        عمو خوبی؟
        شیرون سوپر اسپرت با اون قدرت، موتور، گیربکس، حالت درگ، چهارچرخ محرک و ……….
        نمی‌تونه!!
        نمیشه!!
        نداریم!!
        بعد این ۱.۶۶؟
        آره حتماً!!
        اینکه توی درگ عالیه و خارق‌العاده عمل می‌کنه رو کاملاً موافقم، اما بیا توی شتاب ۱.۶۶ شوخی نکنیم.

        موافقم 6
        مخالفم 1
    3. سوشیانت

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      باز متعصب ها پیداشون شد! اگه نمیشه به این شتاب رسید پس چجوری nhra تایید کرده؟! متاسفانه فکر کردن برای بعضی ها خیلی سخته!!!

      موافقم 16
      مخالفم 16
      1. MatriX

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (80 ديدگاه)

        خیلیی سادست . کاری نداره که . یک ویدیو نشون بده با ثبت زمان و تایم تو پیست با راننده مخصوص ، با سوخت مخصوص ، با هر گونه پارامتری که مهمه که فقط نشون بده ۱.۶۶ میزنه این ماشین :)
        این ماشین خیلی محبوبه و خیلی هم سری last call سر و صدا کرد . ویدیو های متعدد تو یوتیوب ازش منتشر شده . اما هیچ کدوم نشون نمیده که این ماشین ۱.۶۶ میزنه :)
        اتفاقا برعکس ویدیو هایی منتشر شده حتی تو پدال هم خبرش هست که اون شتاب ادعایی دروغ بیش نیست :)
        شما هم دلتو به nhra خوش نکن . اینم محتویات سایت nhra راجع به دیمن ۱۷۰ :

        https://www.nhra.com/search?search=demon+170

        موافقم 16
        مخالفم 11
        1. سوشیانت

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          محتویات سایت nhra دقیقا داره برخلاف حرف شما صحبت میکنه

          موافقم 6
          مخالفم 14
        2. MatriX

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (80 ديدگاه)

          محتویات سایت nhra هم حتی یک ویدیو نداره که تایم واقعی دیمن رو زده باشه :)

          موافقم 15
          مخالفم 3
        3. NAVID@@98

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (311 ديدگاه)

          هیتر ها از سوزش خودشون هیت میدن 😂
          در حقیقت دوج دمون بخاطر اینکه بیش از حد سریع بود باعث بن شدنش شد یعنی بیش از حد سریع بودنش باعث شد بگن باید رول کیح و اقدامات ایمنی هم براش در نظر بگیرن

          همونطور که گفتم
          فهمیدنش چشم بصیرت میخواد
          چون مگر اروپایی ها سطح بالا رقیبش بشن
          البته همونطور که گفتم هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
          🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪

          ولی این آمریکایی خدای درگه چون یک چیز سطح بالا و برتره و اینکارست

          According to Dodge, the HEMI-powered Challenger SRT Demon 170 makes 1025hp (765kW) at 6500rpm and a tyre-shredding 945lb.ft (1281Nm) at 4200rpm. The figures are said to rocket the two-door coupe to 100km/h in 1.6 seconds, exceeding a substantial 2Gs of force in the process.

          The Challenger SRT Demon 170 is the first factory production car to run the 0-400m dash in under nine seconds with a NHRA certifying an 8.91-second pass at 151.17mph (244km/h)… before it slapped the car with a violation letter for running the time without a safety cage or parachute.

          https://motorweek.org/this_just_in/2023-dodge-challenger-srt-demon-170-1025-hp-0-60-in-1-66-seconds/

          موافقم 4
          مخالفم 10
        4. MatriX

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (80 ديدگاه)

          چرا دلتون رو خوش میکنید به کلمات ؟ 🤣
          تا فردا صبح بگو اصلا در ۱ ثانیه صفر تا صد میزنه . ازین بهتر ؟
          وقتی یه ویدیو و اثبات ازش نیست به هیچ درد نمیخوره .
          بجای کپی کردن متن هایی که هزار بار دیدم و سایتای مختلف یدونه ویدیو چند ثانیه ای نشون بده که به صورت اصولی تایم زدن ۱.۶ رو ثابت کنه . اینقدر طفره نرو و فرار نکن :)
          تو یوتیوب پره از شتاب گیری خودرو ها توسط رسانه های مختلف . اما هیشکی یه ویدیو نداره که این ماشین ۱.۶ میزنه :)
          البته کسی که خودشو زده به خواب نمیشه بیدارش کرد مثل شماها .
          تو دنیای خیالی خودتون خوش باشید و فکر کنید ۱.۶ شتاب میزنه 🤣🤣

          موافقم 14
          مخالفم 5
        5. NAVID@@98

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (311 ديدگاه)

          مثل اینکه سوزش زیاد بوده برای هیتر ها 😂
          دلیل محکم تر از این
          دیگه آمریکایی های ۵۰ سال پیش با یک موتور V8 گنده شتاب ۱.۵ ثانیه ای رو تو پیست درگ میزنن حریف کجاست خودشون حریف خودشونن
          این دوج دمون که پیش کش
          شما هیترا چطور دلتون رو به این هیتا خوش میکنید غیر از فشار چی داره براتون 😂

          در حقیقت همونطور که گفتم دوج دمون بخاطر اینکه بیش از حد سریع بود باعث بن شدنش شد یعنی بیش از حد سریع بودنش باعث شد بگن باید رول کیج و اقدامات ایمنی هم براش در نظر بگیرن

          بازم میگم تا به هر حال متوجهش بشید
          فهمیدنش چشم بصیرت میخواد
          چون مگر اروپایی ها سطح بالا رقیبش بشن
          البته همونطور که گفتم هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
          🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪

          این غول آمریکایی خدای درگه چون یک چیز سطح بالا و برتره و اینکارست خیلی هم اینکارست
          کوارتر مایل ۸ ثانیه که با دمون زدن با این ماشین
          یک ۶ یا ۷ هم رو شاخشه
          آخ جوووون شتاب برتر😘😍👑

          موافقم 5
          مخالفم 7
        6. سوشیانت

          ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          نیازی به ویدئو نیست خود nhra سازمان بزرگ و معتبری هست و وقتی تایید کرده دیگه جای بحثی نمیمونه اون یوتیوبری هم که گفتی پدال هم قبلا راجبش صحبت کرده بود هیچی رو نتونست ثابت کنه فقط شرایط رسیدن به شتاب ۱.۶۶ رو گفته بود که قبلش خود دوج هم اینا رو گفته بود!

          موافقم 1
          مخالفم 2
  6. امیرحسین

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (444 ديدگاه)

    سلام
    اینکه نشد کارکه؟!حالابیاین یه انجینی باهرحجمی بازرن روش.خب ابتدا فکرکردم همون هلکت رو امدن تا خرخره تقویت کردن بعد دیدم نوشته انجین پایه رو پیاده کردن و باز کردن گفتم قطعا پس آمدن هلفانت رو سوار کردن خب این خوبه ولی دیدم یه پیشرانه ی دیگه بنظرم زیاد جذاب یست خب مه میتونن هرانجینی رو ببندن رو ماشین هر شرکتی یاهرنفری بنظرم ازهنسی یکم دورازانتظاره یاشیادم بخاطر قابلیت اطمینان آمدن یه پیشرانه ای باحجم خیلی بیشتراز هلفانت روش ببندن.

    موافقم 7
    مخالفم 4
    1. B

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (364 ديدگاه)

      فکر نکنم اصلا بشه از هلکت قدرت ۱۷۰۰ تایی گرفت وگرنه هنسی تو افزایش قدرت و تیون بی نظیره

      موافقم 4
      مخالفم 5
  7. جرمی کلارکسون

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (289 ديدگاه)

    عجب چیزیه بنازم ابهت

    موافقم 16
    مخالفم 0
    1. 𝐀𝐥𝐢

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (991 ديدگاه)

      از ظاهرش معلومه میخواد اسفالتو از جا در بیاره

      موافقم 10
      مخالفم 0
  8. .Amir.

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    میدونم قراره کلی دیسلایک بخوره ولی میخوام بگم که این ماشین قابل روندن نیست چون کسی نیست که بتونه ۱۷۰۰ اسب امریکایی و دیفرانسیل عقب روی یه ماسل کار کنترل کنه.
    و این ماشین امکان نداره که بتونه زیر ۴ ثانیه شتاب گیری 0 تا100 رو انجام بده

    موافقم 13
    مخالفم 21
    1. Dark Knight

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (454 ديدگاه)

      درسته ، آمریکایی ها مخصوصا داج فکر کردن برای سریع شدن فقط باید قدرت رو افزایش بدن و دیگه هیچ اهمیتی به سیستم انتقال قدرت ، تقسیم وزن یا آیرودینامیک نمیدن ! ۱۷۰۰ اسب بخار عدد وحشتناکیه مخصوصا وقتی برای یه ماسل کار دیفرانسیل عقب باشه که دیگه در این صورت میتونه تو خیابون ها قتل عام کنه 😂 در مورد شتابش نمیدونم ولی حتی اگه ۵۰۰۰ اسب هم بود باز نمیتونست ۱/۶۶ صفر تا صد بزنه چون همانطور که گفتم برای دستیابی به شتاب زیر ۲ فقط افزایش قدرت کافی نیست

      موافقم 16
      مخالفم 14
      1. سوشیانت

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1931 ديدگاه)

        باز تو اومدی؟! بازم بگم nhra شتاب ۱.۶۶ دوج رو تایید کرده یا نه؟!

        موافقم 9
        مخالفم 18
        1. ALI.S

          ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (218 ديدگاه)

          بابا لااقل دقیق بگن این کوفتی ۱.۶۶ رو در چه حالتی بدست آوردن تا بقیه بکنند!
          آقا خوب نمیشه که نمی‌کنند!
          اگر میشد تا الان دوج خودشو و کل سطح شبکه جهانی رو برای اثبات این قضیه پاره کرده بود!
          آقا ۱.۶۶ عدد شوخی نیست که بخوای از اون بگذری!
          یا دوج خیلی نفهم و … تشریف دارن، یا واقعاً نشده که هیچی نمیگه!
          یکی از این دوتا رو قبول کن سوشیانت!!!

          موافقم 1
          مخالفم 1
      2. مهران

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        کو عزیز ویدیوش؟یه ویدیو نشون بدین که ثابت کنه.
        اینقدر دم از nhra نزنید که چیزی از توش در نمیاد.
        نمیگم محاله اما تا یه ویدیو نباشه و ثابت کنه اصلا بحث در موردش احمقانست.که احتمال میدم با این اوضاعی که طراحی و وزن و….داره اصلا نمیتونه حتی نزدیک این تایم بشه…

        اصلا تعصبی نیستم و فن هیییچ جایی نبستم اما خدایی به سری فن امریکایی ها بدجور متعصب و غیر منطقی اند

        موافقم 17
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          یه سازمان معتبر تایید کنه خیلی ارزشش بیشتر از یه ویدئو که اصن معلوم نیست طرف راننده حرفه ای هست یا نه

          موافقم 5
          مخالفم 12
        2. MatriX

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (80 ديدگاه)

          دوست عزیز هیچ ویدیویی در کار نیست .
          هیچگاه این ماشین ۱.۶۶ نخواهد زد .
          اینجا چارتا کم سن و سال هستن که فقط عشقشون نید فور اسپید و ازین بازیاست و بدون این که چیزی بدونن فقط چشم بسته یچیزایی رو برای خودشون تکرار میکنن .
          از دنیای خودرو سر درنمیارن کلا .
          شما هم مطمئن باش هیچ وقت ۱.۶۶ثبت نمیشه و به قول اون ویدیو که پدال گذاشته بود ، رو آسفالت بالای ۳ و تو پیست در بهترین حالت تقریبا ۲.۳ میزنه .

          موافقم 12
          مخالفم 6
        3. سوشیانت

          ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          ۲.۳ شتاب دیمون ۲۰۱۸ بود کلا همه چی رو باهم قاطی کردی!!!

          موافقم 3
          مخالفم 2
    2. NAVID@@98

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (311 ديدگاه)

      فعلا که خدایی خدای شتابه و تو پیست درگ رکورد ۱.۶ ثانیه هم زده اون هم با قابلیت تردد روزانه و دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا اینه که مهمه و خوبه
      🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
      تقسیم و زن و تناسب عالی هم داره چون ساختارش این پتانسیل بالا رو نشون داده و اثبات کرده و ظرفیت بالاش رو نشون داره خوراک درگه خدای درگه با چسبندگی بالا
      مگر فقط اروپایی های سطح بالا بیان و باهاش کل بندازن این خدایی خدای درگ
      🏆💯👑🅰️🆙🥇💪

      موافقم 15
      مخالفم 9
      1. Taha Ayoobi

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1271 ديدگاه)

        اروپایی های سطح بالا هم به این خفنی نمیتونن باشن

        موافقم 12
        مخالفم 4
        1. NAVID@@98

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (311 ديدگاه)

          هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
          🏆💯👑🅰🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰🆙🥇💪

          موافقم 5
          مخالفم 3
    3. Aras

      ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اشتباه محض چون لانچ کنترل بهتر میزارن روش مگه حتما باید در لحضه کل قدرت به چرخ عقب بره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. امیررضا

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (268 ديدگاه)

    قدرت بالا بدون چسبندگی هیچ فایده‌ای نداره.

    موافقم 9
    مخالفم 12
  10. Dark Knight

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (454 ديدگاه)

    حتی با این ۱۷۰۰ اسب هم نمیتونه ۱/۶۶ تایم بزنه ! شتاب زیر ۲ ثانیه علاوه بر قدرت بالا به چسبندگی و آیرودینامیک مناسب هم نیاز داره که دوج تو این دو مورد واقعا حرفی برای گفتن نداره ، با این همه تقویت الان حداکثر بتونه تسلا plaid رو شکست بده ( یعنی همچنان جلو ریمک نورا یا شیرون بازنده ای بیش نیست )

    موافقم 12
    مخالفم 11
    1. NAVID@@98

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (311 ديدگاه)

      یک بار برای امیر هم گفتم برای شما هم میگم فعلا که خدایی خدای شتابه و تو پیست درگ رکورد ۱.۶ ثانیه هم زده اون هم با قابلیت تردد روزانه و دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا اینه که مهمه و خوبه
      🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
      تقسیم و زن و تناسب عالی هم داره چون ساختارش این پتانسیل بالا رو نشون داده و اثبات کرده و ظرفیت بالاش رو نشون داره خوراک درگه خدای درگه با چسبندگی بالا
      مگر فقط اروپایی های سطح بالا بیان و باهاش کل بندازن این خدایی یک خدای درگه
      🏆💯👑🅰️🆙🥇💪

      موافقم 8
      مخالفم 4
    2. سوشیانت

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      ایول دوج چه میکنه پر شتاب ترین ماشین جهان باعث فشار خیلی ها شده🇺🇲🔥💪

      موافقم 15
      مخالفم 16
      1. NAVID@@98

        ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (311 ديدگاه)

        دقیقاً 👌 👍
        بعضیا از نزدیک رنگشم ندیدن بعد از پشت صفحه نمایش واسه ما تز هم میدن😘 😂

        اگه خودشون ببینن واقعیت چیه مثل .. پشیمون هم میشن😝

        موافقم 12
        مخالفم 7
        1. Jeferson

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (151 ديدگاه)

          دیقا ، تو واقعیت خیلی بزرگتر وخفن تر از چیزیه که تو عکسا می بینیم و خیابونای ما برا چلنجر مثل قفسه می مونه

          موافقم 13
          مخالفم 2
        2. سوشیانت

          ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          دقیقا نوید جان حق با شماست👌

          موافقم 5
          مخالفم 8
    3. علیرضا

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (174 ديدگاه)

      اتفاقا تا ۱۶۰ کیلومتر آیرودینامیک تاثیری نداره
      و از اون به بعد آیرودینامیک تاثیر خودشو نشون میده
      ضریب درگ این ماشین هم ۳۸ صدم برابر ال ۹۰ هست که وقتی به عرض ۲ متریش نگاه کنیم میفهمیم خیلی هم بد نیست

      موافقم 8
      مخالفم 1
  11. علی یوسفی

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    بنام پروردگار و سلام به دوستان و عزیزان سایت جان هنسی بدون شک یکی از برترین کارآفرینان دنیای خودروئه که تقریبا در این سه دهه هم در تیونینگ خودرو و تقویت دیوانه کننده خودروها موفق بوده از فورد جی تی 2005 و چلنجر و گل سرسبدش دوج وایپر ونوم رقیب بوگاتی ویرون گرفته تا تولید خودرو با نشان تجاری منحصر بفرد بنام هنسی ونوم که چند سال قبل رکورد حداکثر سرعتو داشت تا نسل جدیدش بنام f5 و نکته مهم هم فعالیتش در عرصه تولید هایپرکارهاست که باعث حضور آمریکا در این بخش هم شده.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  12. B

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (364 ديدگاه)

    اون هزار اسبیش که مثل موتور سیکلت جلو ماشین میرفت بالا اینو خدا بخیر کنه پشتک نزنه

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. Taha Ayoobi

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1271 ديدگاه)

      این دیگه پرواز…

      موافقم 7
      مخالفم 1
  13. امیرحسین

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    عشق من

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. Taha Ayoobi

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1271 ديدگاه)

      عشق همه اس

      موافقم 7
      مخالفم 1
  14. RAM1500TRX

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (182 ديدگاه)

    استاندارد این وحشی قابل کنترل نیست چ برسه ب این🔥🔥🔥🔥

    موافقم 13
    مخالفم 0
    1. Taha Ayoobi

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1271 ديدگاه)

      لامصب آماده پاره کردنه

      موافقم 5
      مخالفم 0
  15. Piero Ferrari

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    خشن زیبا دم هنسی گرم

    موافقم 7
    مخالفم 0
  16. Taha Ayoobi

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1271 ديدگاه)

    هم عاشق دوج ام، هم از هنسی خوشم میاد، ولی نمیدونم چرا با عوض کردن موتور حال نکردم.
    فرض کن رو دیمن 170 با اون عضمت توربو نصب بشه.
    رو اون باید سوپر شارژ نصب باشه.
    اگه انجین هلکت روش بود که عالی میشد
    یه سری ها هم بیشتر فشار میخوردن البته😏

    موافقم 10
    مخالفم 2
  17. BMW

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1223 ديدگاه)

    ابن فقط اومده جر بده و اربده بکشه و همه خاک کنه و بره و بگه شیطان هنوزم شیطان و کسی حریفش نمیشه خدایی لعنتی 1700 اسب بخار شوخی نیست.700اسب بخارش رو نمیتونی کنترل کنی بعد میخوای1700 اسب بخار تولید کنی ابن دیگه حتی آسفالت و جاده رو پاره میکنه.فقط یه جمله دلم خواست سوار یه همچین هیولای بی رحمی بشم حتی یه بار🔥😍🥵

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. Taha Ayoobi

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1271 ديدگاه)

      خدارو چه دیدی شاید یه روز همه سوار شدیم

      موافقم 5
      مخالفم 1
  18. سهراب

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این مدل ماشین ها چون لجند شدن بخاطر همین همیشه شرکت ها نسخه های بروز ازشون تولید میکنن. چون اسطوره هستن. یه مرد ۸۰-۹۰ ساله هم اگر زنده باشه این ماشین رو میشناسه. پس میرن تو رده لجند ها. مثل نیسان GTR. خیلی ها دنبال یه ماشین خیابونی موتور جلو هستن که وحشی بودن سوپر اسپرت هارو داشته باشه. چون شما با یه سوپر اسپرت که ارتفاع خیلی پایینی داره و اکثرا بدنش فیبر کربنی هستش نمیتونی تو خیابون باهاش راحت ریس بری. پس میگردی دنبال یه غول شناخته شده وحشی خیابونی که از هیچی نمیترسه.
    قبول دارم اروپایی ها دنبال مهندسی ساز کردن ماشیناشون بودن و هستن. مث بوگاتی، لامبو ، فراری، پورش، مک لارن ، پاگانی و ….
    اما روندن با یه ماسل کار امریکایی مث وایپر و همین حضرت شیطان یه کیف دیگه‌ای میده. و بنظر من راننده کسیه که با این ماشینا بتونه برونه و رامش کنه نه ماشینای اصولی و سوسولی

    سعی کردم بیطرف بگم نظرمو و به هیچ جناحی توهین نکنم

    راستی اسم بنز اومد،؛ sls یا slr mclauren اسطوره هم از این قائده مستثنی نیستن

    موافقم 4
    مخالفم 0
  19. همایون

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (582 ديدگاه)

    بعید میدونم کار عاقلانه ای باشه چون افزایش قدرت فقط باعث هرزگردی و بالا رفتن زمان شتاب صفرتاصد میشه واسه اضافه کردن سیستم چهارچرخم و وزن زیادی تحمیل میشه به خودرو

    موافقم 1
    مخالفم 1
  20. Mohammad ali

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    خود دیمن وضعش اون بود اینو احتمالا تا سر کوچه بری باک خالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا