فورد

تصاویر کابین فورد برانکو اسپورت 2021 لو رفت

تصاویر جاسوسی واضح و کاملی از فورد برانکو اسپورت ۲۰۲۱ منتشر شد. علیرغم اینکه محصول جدید فورد از پلتفرم مشترک با اسکیپ سود می‌برد اما طراحی داخلی این دو تفاوت‌های چشمگیری با یکدیگر دارند.

برانکو اسپورت جدید یک کراس اوور متمرکز روی آفرود همچون جیپ رنگید تریل هاوک خواهد بود. این خودرو از همان پلتفرم اسکیپ کنونی سود می‌برد اما خوشبختانه استایل ظاهری و داخلی بسیار متفاوتی دارد.

کابین این خودرو شامل مواردی همچون پشت آمپرهای کاملاً دیجیتالی است که البته این ویژگی احتمالاً به‌صورت یک آپشن در دسترس خواهد بود. ورودی‌های هوای کابین نیز کنار صفحه‌نمایش شناور دیده می‌شوند. زیر این بخش نیز فضایی برای قرار دادن گوشی، کیف و اشیایی از این دست تدارک دیده شده است. کنترل‌های سیستم تهویه نیز جایی قرار دارند که شاید از لحاظ ارگونومی چندان ایده آل نباشند.

استفاده از تریم رنگی باعث شده فضای کابین سرزنده و جوان‌پسند باشد. این مدل که در تصاویر دیده می‌شود احتمالاً از تریم های میانی بوده و دارای عناصر نارنجی‌رنگ در اطراف دستگیره درب‌ها و صفحه‌نمایش می‌باشد. در این تصاویر همچنین می‌توانیم رنگ‌بندی مشکی و قهوه‌ای را نیز مشاهده کنیم. متأسفانه برخی پلاستیک‌های سخت در اطراف صفحه‌نمایش و پشت آمپرها دیده می‌شود.

استارت دکمه‌ای و انتخاب‌گر چرخشی دنده باعث باز شدن فضا در کابین شده‌اند. یک پانل از دکمه‌ها نیز برای سیستم‌های کنترل کشش در نظر گرفته شده است. این خودرو احتمالاً دارای حالت‌های رانندگی بیشتر نسبت به اسکیپ خواهد بود و از جمله این موارد می‌توان به حالت‌های تریل و گل‌ولای اشاره کرد.

گفته می‌شود تولید این خودرو به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده اما فعلاً چیزی مشخص نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. کافر مقدس

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    بدم مییاد این سایتا ندید بدید که واترمارک میکنن عکس رو انگار گویی تا 100سال دیگه قرار نیست کسی کابین و محصول رو ببینه از نزدیک:/

    همین 4تاعکس هم ملاک قرار داده نقد و بررسی کرده بدون این که سواری بگیره وکاربرد و ارگونومی قطعات و متریال کابین رو تست کنه . اصلا هم معلوم نی تولید شده پروتوتایپ باشه یا نسخه فاینال و اصلاح شده

    هرچند فورد در برانکو سیاست اقتصادی رو پیش گرفته فکر میکنم قیمت مناسبی داشته باشه نهایتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      اگر رنگید با موتور 270 اسیبی 4سیلندر جیپ مدل تریل هاوک رو عرضه کنه من رنگید رو انتخاب میکنم.هیچ وقت فکر نمیکردم یه کراس اوور کوچیک انقدر جذبم کنه.عالیه.برید عکسهاشو با کیت آفرود ببینید.در صمن یه اِفه داره که تو هیچ ماشینی وجود نداره.دنده یکش تو حالت عادی استفاده نمیشه و ماشین از دو شروع میکنه ضریب یک رو سنگینتر کردن وقتی آفرود بری حکم چهار چرخ سنگین میشه هیچ خودرو سازی تا حالا به عقلش نرسیده بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خوبه ولی جای پیشرفتو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    کابین جالبی داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رزیتا

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    میشه گفت که فورد برانکو یه شاسی بلند آفرود با قیمت مناسب هستش نسبت به بقیه شاسی بلندای آفرود که گرون قیمت هستن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. Hadi

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوبیه
    و‌ احتمالا با این قیمت و توانایی بالا موفق خواهد شد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. شاهین

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    این بزرگوار میخواد رقیب رانگلر بشه؟!
    با احترام به فورد ولی عمرا اگه بشه اونم با این طراحی
    رانگلر بطور خالص آفرودره و یکم آنروده اما رقبایی که میخوان باهاش رقابت کنن حداقل از نظر طراحی اصلا درحدش نیستن و بیشتر شبیه آنرودره روزمره هستن که کسی به فکرشم نمیرسه ببرتش جنگل و کوه نوردی که یوقت رکابش صدمه نبینه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا