فورد

فراخوان دوباره فورد رنجر 2019

مالکان برخی مدل‌های مشخص از فورد رنجر ۲۰۱۹ بازهم باید خودروی خود را به نمایندگی‌های مجاز ببرند. این مشکل ظاهراً یک‌بار در ماه اکتبر حل شده بود.

فورد آن زمان موتور دمنده بخاری و کولر را به عنوان بخشی از فراخوان اصلی تعویض کرده بود اما ظاهراً تکنسین‌ها در آن زمان از قطعات معیوب برای تعویض قطعه استفاده کرده بودند و این خودروها باید دوباره فراخوان شوند.

فورد در بیانیه خبری کوتاهی که منتشر کرده گفته است: “قطعات جایگزین استفاده شده در آن فراخوان شاید با فاصله نامناسب بین برخی بخش‌ها ساخته شده‌اند.” به این ترتیب قطعات موردنظر نمی‌توانند استانداردهای ایمنی قانونی را پاس کنند زیرا موتور دمنده می‌تواند بیش از حد داغ شده و ذوب شود و ریسک آتش‌سوزی به وجود آید.

البته تخمین زده شده این عیب تنها ۴ درصد از ۵۳۸۴ دستگاه رنجر فراخوان شده را شامل شود. البته ۴۱۸ دستگاه خودرو نیز در کانادا فراخوان شده‌اند. همه‌ی این خودروها از اول آگوست تا ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ در میشیگان مونتاژ شده‌اند.

فورد هیچ خبری از حادثه یا تلفات مرتبط با این فراخوان را دریافت نکرده است. مالکان خودروهای یاد شده تا چند هفته دیگر از چند و چون فراخوان موردبحث آگاه خواهند شد. افرادی که قبلاً خودروی خود را تعمیر کرده‌اند هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد زیرا این قضیه تحت پوشش گارانتی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (418 ديدگاه)

    دیروز یه خبر از طرف شرکت سایپا تو همه سایتای خبری منتشر شده بود که اگه تو گوگل سرچ کنین متوجه حرفم میشین ، تیر خبرم این بودش : “وانت نیسان آپشنال قیمت گزاری شد” !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهرآیین

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (260 ديدگاه)

      خبرش الآن سرچ کردم خوندم.روی این مدل گارد جلو فابریک کارخونه نصب شده ولی من توش موندم بدون گارد هم راننده های نیسان احساس میکنن سوار تانک شدن وای به حال اینکه گارد هم نصب کردن! تازه یکسری هاشون به سبک ارابه گلادیاتور ها قالپاق سیخ دار هم نصب میکنن! من موندم این راهنمایی رانندگی تو این کشور چیکار میکنه پس!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مهرآیین

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (260 ديدگاه)

      خبرش الآن سرچ کردم خوندم.روی این مدل گارد جلو فابریک کارخونه نصب شده ولی من توش موندم بدون گارد هم راننده های نیسان احساس میکنن سوار تانک شدن وای به حال اینکه گارد هم نصب کردن! تازه یکسری هاشون به سبک ارابه گلادیاتور ها قالپاق سیخ دار هم نصب میکنن! من موندم این راهنمایی رانندگی تو این کشور چیکار میکنه پس!؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رضا

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (353 ديدگاه)

    بسیار هم عالی ..
    برند قابل احترام مثل همیشه
    احترام به حقوق مشتری و دور اندیشی و پیشگیری پیش از حادثه رمز موفقیت بیش از یک قرن تولید اتومبیل

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M سایق

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      والا دیگه انقدرم فراخوان اعصاب مشتریو خورد می‌کنه ! اخبار فراخوان کل خودروسازی یه طرف اخبار فراخوان فورد رنجر یه طرف هر ماه فراخوان داره لامصب! بابا چی دادین دست مشتری ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. net

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    در حال حاضر زیباترین و بهترین وانت میان سایز جهان فورد رنجر ۲۰۲۰ مدل lariat هست.این مدل رنجر سیستم صوتی b&o داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا