جیپ

مینی گلادیاتور جیپ، رؤیایی که می‌تواند محقق شود!

با حذف روزافزون سدان ها از خط تولید و اقبال گسترده به کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها، هر چیزی ممکن است، حتی تولید نسخه‌ی پیکاپ جیپ رنگید!


با توجه به این نکات، یکی از طراحان عرصه‌ی خودرو با نام کلبر سیلوا رندری از جیپ رنگید الهام گرفته از گلادیاتور را منتشر کرده است. البته شاید این خودرو برای بازارهایی همچون آمریکای جنوبی خیلی مناسب نباشد.


این هنرمند در خودروی یاد شده اقدام به گسترده‌تر کردن بخش عقب کراس اوور ساب کامپکت جیپ کرده و البته چهار درب رنگید را حفظ کرده است. البته فکر می‌کنیم طراح می‌توانست از برخی ویژگی‌های طراحی متفاوت همچون گلگیرهای جعبه‌ای شکل و ظاهری کاربردتر سود ببرد.

خب نظر شما درباره‌ی نسخه‌ی دو درب این مینی گلادیاتور چیست؟ جالب اینکه پیکاپ دو درب رنگید در واقعیت ساخته و سال پیش هم برای فروش در eBay لیست شده است.


این خودرو که به‌صورت غیررسمی ساخته شده بر پایه‌ی چروکی بنا شده و پشت ستون‌های B آن نیز محفظه بار و دیگر تغییرات ضروری به چشم می‌خورد.

این خودروی سفارشی نظر چند نفر را به خود جلب کرده و قیمت خودرو به ۳۲ هزار دلار هم رسیده است. بد نیست بدانید این قیمت ۴ هزار دلار بیشتر از قیمت جیپ رانگلر جدید و تقریباً مشابه بهای گرند چروکی ۲۰۱۹ می‌باشد.

علیرغم قیمتی نسبتاً بالا برای خودرویی که هنوز هم یک جیپ رنگید با قیمت پایه‌ی ۱۸۷۵۰ دلاری در نسخه‌ی پایه است، خریدار واقعی و نهایی برای آن پیدا نشده است که با توجه به موارد یاد شده خیلی هم عجیب به نظر نمی‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    اینجور که پیش میره رفته رفته سدان هایی که از لحاظ قیمت زیر ۵۰ هزار دلار هستن بازارشون تخته میشه حتی بازار سدان های بالای ۵۰ هزار دلار هم مشتریش کم میشه
    من به فورد و جنرال موتورز حق میدم از همین الان تولید سدان هایی که حتی فروش ۲۰۰ هزار تایی دارن رو متوقف کنن و به جاش سرمایه رو روی پیکاپ و suv و کراس اوور بزارن
    حتی فیات کرایسلر هم داره این کار میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. emad1990

      ۱۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      اتفاقا فورد و جنرال موتورز هم منتظر بودند تا شما بهشون حق بدی وگرنه این تصمیم رو نمیگرفتن

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا