جیپلکسس

دوئل جیپ گرند چروکی L و لکسس GX

مرحلهٔ مقدماتی، گروه پانزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز لوکس، دوئل پنجم

نتایج دوئل قبلی بین فولکس‌واگن توآرگ و لکسس RX

مجموع آراء: ۱۰۷۹

آراء فولکس‌واگن: ۵۹۸

آراء لکسس: ۴۸۱

پیروز دوئل: فولکس‌واگن توآرگ با کسب ۵۵ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

رنجروور اسپرت

آئودی Q7

آئودی Q7

لینکلن ناتیلوس

جنسیس GV80

لینکلن ناتیلوس

لندروور دیسکاوری

ب‌ام‌و X5

ب‌ام‌و X5

لینکلن اویاتور

آکورا MDX

لینکلن اویاتور

لکسس RX

فولکس‌واگن توآرگ

فولکس‌واگن توآرگ

جیپ گرند چروکی L

لکسس GX

؟

مرسدس بنز GLE

ولوو XC90

؟

کادیلاک XT6

اینفینیتی QX60

؟

لکسس GX

تاریخ معرفی: نمایشگاه گوانگژو ۲۰۰۹

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۵.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۸,۵۱۹ دستگاه

فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۳,۸۵۹ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: توانایی‌های آفرود بالا، سواری ساکت و راحت، سیستم‌های کمک‌رانندهٔ استاندارد فراوان، کابین بشدت ساکت

نقاط منفی: طراحی قدیمی، صندلی‌های عقب ناراحت، فضای بار اندک در صورت باز بودن صندلی‌های ردیف سوم، مصرف سوخت بالا

چکیده: اگر در یک شاسی‌بلند میان سایز لوکس به توانایی‌های آفرود جدی نیاز دارید، GX یکی از محدود گزینه‌های بازار است اما باید با برخی مشکلات آن کنار بیایید

جیپ گرند چروکی L

تاریخ معرفی: ژانویهٔ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: جورجیو فیات-کرایسلر

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۰۹,۷۸۶ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۸۹,۶۲۸ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: توانایی‌های آفرود بالا، فضای لوکس کابین حتی در تیپ‌های پایینی، سیستم صوتی مسحورکنندهٔ مکینتاش، اضافه کردن صندلی‌های ردیف سوم به خانوادهٔ گرند چروکی

نقاط منفی: قیمت گران اکثر تیپ‌ها و نسخه‌های مطلوب، پیشرانه‌های قدیمی

چکیده: گرند چروکی L علاوه بر ارائهٔ فضایی مناسب خانواده‌ها، همچنان به ویژگی‌ها آفرودی برند جیپ وفادار مانده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

جیپ گرند چروکی L

لکسس GX460

پیشرانه ۵.۷ لیتری V8 ۴.۶ لیتری V8
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۳۵۷ اسب بخار ۳۰۱ اسب بخار
گشتاور ۵۲۸ نیوتن متر ۴۴۶ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۱ ثانیه ۷.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۶ ثانیه ۱۵.۷ ثانیه
توقف از ۹۶ ۴۲.۳ متر ۴۰.۵ متر
شتاب جانبی ۰.۷۵ جی ۰.۷۲ جی
حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر/ساعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۴.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۸۷ لیتر ۷۲ لیتر
وزن ۲۴۵۰ کیلوگرم ۲۳۹۰ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۳۲۷۰ کیلوگرم ۲۹۵۰ کیلوگرم
طول ۵,۲۰۴ میلی‌متر ۴,۸۷۹ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۹۱ میلی‌متر ۲,۷۸۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۸۰ تا ۲۳۹۵ لیتر ۳۴۰ تا ۱۸۳۲ لیتر
ظرفیت سرنشین ۶ یا نفر ۶ یا ۷ نفر
قیمت پایه آمریکا ۳۸,۶۹۰ دلار ۵۴,۴۷۵ دلار
قیمت موردبررسی ۶۱,۹۸۵ دلار ۵۴,۴۷۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند میان‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد مختاری آذر

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (933 ديدگاه)

    خوب قطعا با توجه به قدرت زیاد و طراحی بهتر جیپ رو انتخاب میکنم لکسس همانطور که در مطلب هم اشاره شده یک مقدار طراحی قدیمی دارد موتور ۸ سیلندر بزرگ جیپ قطعا توانایی هاشو افزایش میده

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۱
    1. پارسا عشق ماشین سابق

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (43 ديدگاه)

      دوستان اصلا چرا نسخه حی ایکس امده ۵۰ هزار دلاره!!!!خب‌
      یه ادمی که بخواد با طراحی قدیمی اینو بخره میره ۱۰ هزار تا بالاتر اند کروز میگیره دیگه این برا چی انقدر گرونه و قدیمیه داخلش هم زیاد جالب نیست

      موافقم ۸
      مخالفم ۳
      1. Audi rs e_tron gt

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (695 ديدگاه)

        اصلا سوالم اینجاس که کیا اینجا به gx رای دادن؟

        موافقم ۲۰
        مخالفم ۴
      2. خوشنام

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (207 ديدگاه)

        آخه من نمیدونم این لکسوس پیر این وسط چی میگه؟

        موافقم ۹
        مخالفم ۳
    2. Amard

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (288 ديدگاه)

      گرند چروکی باید با لندکروز مقایسه بش نه با پرادو یا gx رقیب پرداو پاجرو و فور رانر تقریبا

      موافقم ۵
      مخالفم ۲
    3. Reza Waffen SS

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (3212 ديدگاه)

      انتخابم جیپ گرند چروکی L

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
  2. مسعود

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (290 ديدگاه)

    با اینکه خودم عشق لکسوس و تویوتام ولی این مدل انصافا دیگه فسیل محسوب میشه و تو البوم خانوادگی دایناسورها بگردی شاید یکی دو عکس از این مدل خودرو باشه …

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱
  3. [email protected]!n

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1603 ديدگاه)

    یه نگاه به کابین جیپ برای رای دادن کافیه.

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
    1. محمد

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (52 ديدگاه)

      شما می‌دونی جی‌ایکس چرا اینقدر می‌فروشه؟ از آویاتور بیشتره. فکر نمی‌کردم بیشتر از ۴ ۵ هزارتا باشه

      موافقم ۱
      مخالفم ۴
  4. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2735 ديدگاه)

    آره لکسس فسیل شده ، قدیمی شده ، فنیش به خوبی جیپ نیست ، طراحیشم چه داخل و چه بیرون به خوبی جیپ نیست ، اما من بخاطر پرستیژ بالاترش بهش رای دادن چون لکسس ماشین شخصیتیه ، کسی که لکسس داره جنتلمنه مثل کسی که بنز یا بی ام و یا کادیلاک داره ، با اینکه میدونم لکسس اصلا به خوبی جیپ نیست و اگر بخوام یه روزی یکیشونو بخرم بدون شک جیپو میخرم ، اما اسم دوئل شاسی بلند میان سایز لوکسه ، پس لکسس اینجا از نظر شخصیت برند و لوکس بودن دست بالارو داره

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳۹
    1. heshmat021

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (114 ديدگاه)

      ماشین آدم، موبایل آدم، پول آدم، مدرک آدم

      هیچ ربطی به شخصیت آدم نداره و این تفکرات عقب افتاده رو کنار بزارید

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۲
      1. میثم

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2198 ديدگاه)

        قربون آدم چیز فهم
        بهتره که با آدمایی که شخصیت و انسانیت رو بر اساس دارایی می‌سنجن ارتباط عمیق نداشته باشیم

        موافقم ۲۰
        مخالفم ۰
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2735 ديدگاه)

          میگم چرا متوجه نشدین ، من مگه گفتم هر کی لکسس داره با شخصیته ، گفتم لکسس ماشین جنتلمنی هست هست ، یجورایی مثل قضیه ماشین اشرافی و اسپورت یا اونایی که به آمریکاییا میگن یاغی مگه هر کی دیمون داره یاغیه یا هر کی بنتلی داره اشراف زادس من منظورم شخصیت خود ماشین بود وگرنه شما کاملا متین میفرمایید ، خواهشا بد برداشت نشه

          موافقم ۵
          مخالفم ۹
      2. MC20

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (710 ديدگاه)

        منظورش پرستیژ بود . . . نتونست خوب منظورش رو برسونه . . . شخصیت ، درونیات آدمه و تا آدم کاری نکنه ، معلوم نمیشه . . . اما پرستیژ ظاهر آدم در اجتماع است که خوشبختانه یا متاسفانه مبنای قضاوت بیشتر مردم قرار میگیره . . . هرچند درست نیست . . .

        موافقم ۸
        مخالفم ۵
        1. Mad.z.Max

          ۱ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1473 ديدگاه)

          هرگز گول ظاهر کسی رو نخورید!
          یکی چندوقت پیش گول ظاهر منو خورد، من دیگه گول ظاهر ندارم 🙁 🙁

          😂 اصلنم بیمزه و یخ نبود :))

          موافقم ۲۰
          مخالفم ۰
        2. GT

          ۱ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (663 ديدگاه)

          🤣🤣🤣( من دیگه گول ظاهر ندارم)

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
  5. new RAMIN

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1985 ديدگاه)

    در دوئل قبلی گفتم که گارانتی خیلی مهمه… از لحاظ گارانتی لکسس گارانتیش بیشتر هست و نشون دهنده اعتماد به نفس لکسس نسبت به ماشینشه(البته گارانتیش برای من نسبتا کمه!)ولی مشخصاتش…انصافا نتونستم بهش رای بدم! البته نامردی هست خودرو ۲۰۰۹ رو یا ۲۰۲۱ مقایسه کرد.برای همین چون خیلی نامردی هست به هیچ کدوم رای نمیدم

    اما در بازار آزاد…
    در این ۱۶ خودرو در این لیست دوئل بیشترین گارانتی رو جنسیس GV80 داره که ۵ سال یا ۱۰۰هزار کیلومتر و پیشرانش ۱۰ سال یا ۱۶۰هزار گارانتی داره(هرچند گارانتیش خیلی کمه!!)که تو بازار آزاد احتمال زیاد انتخابم باشه ولی اگه بیشتر بخوام هزینه کنم ماشینی میخرم که سر تک تک پیچ هاش مهندسی به کار رفته و معلومه چی به چیه…رنجروور اسپرت هم انتخابم خواهم بود. بقیه هم گزینه های خوبی هستن ولی ۸۵ درصد بقیه ماشینا ۳ سال گارانتی دارن و طراحی هاشون بگیر نگیر داره و مشخصات عادی دارن قطعا در بازار آزاد انتخابم نخواهند بود.

    در پایان میخواهید قبول کنید یا نه،ولی شاید تو اینجا و در این دوئل ۹۰ درصدمون جیپ گرند چروکیL رو انتخاب کنیم ولی تو بازار رقابتی احتمالا بریم لینکلنی،جنسیسی یا تلورایدی،پالیسیدی(البته تو این کلاس نیستن)یا اگه کم استهلاکی ملاک باشه تویوتا میخریم…

    موافقم ۶
    مخالفم ۱۰
    1. میثم

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2198 ديدگاه)

      باور کن
      باور کن
      باور کن
      منتظر بودن لا‌به‌لای کامنتت یه چینی رو بکشی وسط
      ولی خدارو شکر مثل اینکه داری رو خودت کار می‌کنی
      😂😂😂😂
      راستی رئیسی اخیرا به یه توافق جدید با برادرهای چینی رسیده. خوشا بحالت چون از این به بعد بیش از پیش شاهد چینیهای رنگارنگ خواهیم بود.
      فان بود. جنبه داشته باش
      جیگرتو
      بوس بوس 😘😘

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۴
    2. MC20

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (710 ديدگاه)

      new RAMIN عزیز . . . . . . من این کامنت رو قبلا نوشتم ولی نخوندی مثل اینکه . . . به خبر این دوئل جیپ گرند چروکی L و لکسس GX مربوط نمیشه و به گارانتی های چانگان و نظر شما مربوط میشه . با احترام . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چین حاضره برای جا انداختن برند خودش ، این قدر از جیب خرج کنه تا جای پاش رو در بازار سفت کنه ، حتی به قیمت ضررکردن ، و این قدر رقابت می کنه ، تا بالاخره رقیب ها رو از میدون به در کنه ، مثل بازار موبایل و شیاعومی . . . . . . . . . برای همین قیمت گذاری برند های مطرح و لوکسش ، به پای قیمت کره ای ها هم می رسه و در مواردی حتی بالاتر هم میره تا همه بگن حتما می ارزه که قیمت خورده و بگن ۱۰ سال هم گارانتی داره چون به خودش مطمنه ( ایجاد شخصیت ) . . . . . . . . . . . . . . . . . اما نمی دونن برای اینه که در دراز مدت کمتر ضرر کنه ( ۱۰ سال گارانتی جنس چینی ضرر قطعی برای چین در پی خواهد داشت) این اولین فریب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . و اعراب رو به گفته ی شما ، انتخاب کرده برای اینکه همه دنیا از رفاه تجملی اعراب نفت خیز باخبر هستند و این براش تبلیغه به توان ۲ ، یعنی ماشیناش اونجا ، فروش رفته . . . . همه ( حتی خودت ) میگن ، اگه اونجا فروش میره پس بسیار با کیفیت و تجملیه ، اگه نباشه که اعراب ثروتمند ، نمی خرن و حتما به کیفیتش مطمعن هست که گارانتی کرده ( در حالی که نیست و داره ضرر میده ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . این دومین فریب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . در کشورهایی مثل ما ( و در بیشتر دنیا ) چین ، از فروش خودرو ، داره سود میکنه ، تا بتونه در چند تا بازار استراتژیک ضرر کنه . فروش چند ده هزار دستگاهی به اعراب ثروتمند یا آمریکایی ها یا اروپای غربی ، برای چین ، که به تیراژ ۲۸۱۱۹۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۶ خودرو فروخته ، حتی اگر با ضرر همراه باشه . . . همش سوده . . . هم فروخته و هم شخصیت پیدا کرده . . . . اینه داستان گارانتی بودار چانگان و چینی ها . . . اونا فعلا دارن ضرر میکنن تا در آینده نزدیک سود کنن .

      موافقم ۱
      مخالفم ۴
  6. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2735 ديدگاه)

    سلام دوستان میخوام ماشینمو عوض کنم اگه بتونم جنسیسو ۱.۴۰۰ رد کنم بین ۱.۴۰۰ تا ۱.۶۰۰ چه ماشینی سراغ دارین ، ترجیحا بالای ۲۰۱۵ ، برند معتبری باشه ، آپشناش به اندازه کافی باشن ، خانوادگی باشه ، استهلاکش آنچنان مهم نیست ولی نابودم نکنه ، کیفیت و شتاب و آپشن و خانوادگی بودن برام در اولویتن ، حداقل در سدان ها اندازه النترا و حداقل در کراس اوور ها اندازه توسان باشه لطفا ، چی پیشنهاد میکنین

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
    1. محمد امین

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1444 ديدگاه)

      قیمت دقیق تالیسمان رو ندارم ، ولی فکر می‌کنم بتونی یه درحد صفر مدل ۲۰۱۸ رو بخری با حدود ۱۷۰۰ ، البته بازهم میگم قیمت دقیقش رو ندارم …. ولی فکر می‌کنم همین حدود ها باشه
      ولی واقعا ماشین هست ، هم طراحی عالی هست هم کیفیت بسیار عالی و اپشن های بالایی داره ،و کیفیت موتورش هم بی نظیره و خیالت هم راجب استهلاک راحت هست، به طور ولی حرف نداره، مخصوصا اگر مشکی باشه

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
      1. [email protected]!n

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1603 ديدگاه)

        بنظرم تالیسمان اصلا سواری خوبی نداره. درسته طراحی داخلی و خارجی خوبی داره، آپشن های خوبی داره اما کیفیت سواری خوبی نداره. تعلیق خشکی داره، تمام ضربه های مسیرو به کابین منتقل می کنه، فرمون یه حس عجیبی داره، موتور آنچنانی هم نداره البته کافیه برای این کلاس.

        من تو این کلاس بین اپتیما GT-LINE و تالیسمان و آکورد، انتخاب اولم آکورد هست سواریش خارق العاده هست به جرات میگم در سطح برندای لوکس عمل می کنه. البته کارکرد پایینش عمرا پیدا نمیشه چون دل کندن ازش واقعا سخته. اپتیما و تالیسمان تو رده های بعدی هستن.

        البته این تجربه شخصی منه.

        موافقم ۵
        مخالفم ۳
        1. محمد امین

          ۱ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1444 ديدگاه)

          من خودم تجربه ی رانندگی با تالیسمان رو ندارم ، ولی خب تعلیق خشک واقعا عزیت میکنه مخصوصآ برای جاده های ایران و سفر های طولانی
          ولی از نظر سطح کیفیت موتور و کابین گزینهدی خوبی هست

          موافقم ۳
          مخالفم ۲
    2. Mad.z.Max

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1473 ديدگاه)

      با توجه به ایران و بازارش و قانونای خاص خودش:

      من باشم یه آکورد ۲۰۱۵ یا ۱۶ برمیدارم. واقعا ماشینای جذابی هستن، به بودجه شما هم کاملا میخورن.
      البته سراغ ب ام و هم میتونین برین، ولی ممکنه کمی روی خدمات پس از فروش به مشکل بخورین.
      کره ای ها هم هستن، حتما خودت خوب میدونی دربارشون، ولی خب من نظرم رو آکورده 🙂

      موافقم ۶
      مخالفم ۲
    3. Arman

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (52 ديدگاه)

      اپتیما جی تی لاین کم کار کرد بتونی پیدا کنی خوبه،بازار خوبی هم داره
      البته جنسیست اگه سدان باشه که تو این رنج که میخوای ماشینی با اون کیفیت پیدا نمیکنی

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
    4. عشق ب ام و

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (205 ديدگاه)

      در تأیید حرف رامین جان
      البته من در مورد گیج و مبهم بودن فرمان تالیسمان ( به خصوص در مود اسپرت )اصلا موافق نیستم باهات .
      ولی در باقی موارد کاملا موافقم
      تعلیق تلیسمان مخصوصا در عقب واقعا خیلی از رده خارج هس در این کلاس و قیمت و نسبت به رقیباش و واقعا سواری خشک داره .
      تلیسمان های وارد شده به ایران فاقد سیم کشی و کامپیوتر مربوط به روغن داخل کمک فنر برای تغییرر میزان سفتی و نرمی تعلیق ( با ایجاد میدان مغناطیسی حاصل از جریان متناوب برای تغییر ویسکوزیته روغن داخل کمک فنر ) در مودهای رانندگی ان ؛ بخاطر همین حتی در مود کامفورت هم سیستم تعلیق هیچ تغییری نمیکنه و عین اسپورت و معمولی خشک هس !
      .
      .
      .
      .
      .
      اما از نظر شتاب ؛ سوناتا و اپتیما رو قورت میده !
      هندلینگش هم بنظرم از رقبای کره ای بهتره !
      تجربه رانندگی با آکورد نداشتم متأسفانه !
      در ضمن کیفیت سیستم صوتی تلیسمان خیلی بهتر از رقبای کره ای هستش و واقعا عالیه ( به خصوص وضوح و کیفیت صدا )

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
      1. [email protected]!n

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1603 ديدگاه)

        البته من نگفتم گیج میزنه چون فرمون های برقی اصلا اینطوری نیستن.

        راستش اون حس عجیب رو منظورم خنثی بودن هست که شاید همون فرمون بی حس باشه که هیچ وقت درک نمی کنم و این موضوع رو در مدلای ۵۲۸ و ۵۳۰ بی ام و هم حس کردم. واقعا نمیشه تو متن توضیح داد باید از نزدیک لمسش کرد.

        راجب موتور و آپشن ها هم که عملکرد خوبی داره و اون سیستم BOSE با ۱۳ بلندگو هم با اختلاف از همه رقباش بهتره.

        در کل حس سواری، از دو موضوع تجربه و احساساته شخصی میاد و برای هر کس متفاوته.

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
      2. Arman

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (52 ديدگاه)

        تالیسمان که یک ماشین شکست خوردس اینو فروش جهانیش و رتبه و نمراتش هم اثبات میکنن اصلا گزینه مناسبی نیست،کسی هم که سوار بشه متوجه میشه

        شتابش نه رفقط رقبای کره ای بلکه ژاپنی رو هم راحت قورت میده دلیلش هم اینه که توربو هست،اما اگه با مدل های توربو اپتیما که البته خیلی کم هست یا نمونه های ۶ سیلندر رقبای ژاپنی مقایسه بشه دیگه خبری از پیروزی نیست تو شتاب گرچه برای ماشین تو این کلاس توی ایران با توجه به کیفیت بنزین،توربو نکته منفی حساب میشه و بهترین حالت همین حالت موتور های ٢/۵ لیتری کره ای ها و ژاپنی ها هست
        تو بحث سیستم صوتی هم چیزی که بهم اثبات شده اینه که کره ای ها خیلی بهش اهمیت میدن و تو کلاس اقتصادی بهترین سیستم صوتی رو دارن بین رقبای اینجا
        سیستم صورتی هارمن کاردن جی تی لاین خیلی عالیه منکه مقایسه کردم برتر بود از تالیسمان،البته نه با اختلاف زیاد

        موافقم ۳
        مخالفم ۲
    5. MC20

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (710 ديدگاه)

      سلام خوش تیپ . . . من برات چن تا در آوردم فقط خودت از من بهتر می دونی حق انتخاب محدوده و سلیقه شما رو کلی نمی دونستم و براساس رنج قیمتی که گفتی این ها رو نوشتم ( جز ۱ مورد . . این ها رو برات لیست کردم ) و اینکه از کره ای و رنو چیزی ننوشتم چون با احترام ( اصالت یه کوچولو برام مهمه ) و
      خودم به اینا پول نمی دم . . . باز هم تحقیق فراموش نشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۱) بورگوارد BX5‏ آلتیمیت | ۲۰۱۸ و بورگوارد BX7‏ آلتیمیت | ۲۰۱۸ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۲) پژو ۵۰۸‏ GT لاین | ۲۰۱۷ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۳) تویوتا C-HR‏ تمام چرخ محرک | ۲۰۱۸ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۴) دی اس ۵‏ | ۲۰۱۷ و دی اس ۶‏ | ۲۰۱۸ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۵) سانگ یانگ نیو کوراندو‏ پرمیوم پلاس | ۲۰۱۸ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۶) میتسوبیشی اوتلندر‏ تیپ ۵ | ۲۰۱۷ و میتسوبیشی ASX‏ تیپ ۴ | ۲۰۱۸ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ۷) نیسان جوک‏ اسپرت | ۲۰۱۷ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . این ها همه صفرن و غیر CHR بقیه همه توو همون رنج قیمت که گفتی . . . امیدوارم به دردت بخوره . . . هرچند شاید با سلیقت هماهنگ نباشه خیلی . . .البته بعضی وقت ها آدم از عوض کردن سلیقه ضرر نمی کنه . . .متاسفانه رنج قیمتی برای این ها اصلا عادلانه نیست . . . و اگر دنبال سدان پرفورمنس توو بازار ما میگردی با این پول کارت خیلی سخته داداشششششششششششششششششششی .

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
      1. MC20

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (710 ديدگاه)

        کوراندو رو به خاطر دوامش خیلی کره ای حساب نمی کنم . . . و بگم از بازه ی ۱۱۶ اسب تا ۲۲۵ اسب بخار تووی این لیست هست . موفق باشی داداشی .

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
      2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2735 ديدگاه)

        ممنون داداش خودم هم که توی نمایشگاه بورگوارد دیدم واقعا چشممو گرفت گفتن نمایندگی قطعاتشو راحت داره و بدون شک اگر تهران زندگی میکردن میتونستم بهش فکر کنم چون هم با کیفیته هم خوشگله و هم با اصالته و هم قیمتش مناسبه ولی موضوع اینه که من اهواز زندگی میکنم و میترسم ماشینای اینجوری بگیرم ولی در کل بابت راهنمایی شما و بقیه دوستان بسیار بسیار متشکرم

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
        1. MC20

          ۱ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (710 ديدگاه)

          مخلصم انشالاه هر کار میکنی خیر باشه . . . بچه اهوازی ؟ به به . . . خیلی مخلصم . . . من رفیقای گل درجه یک اهوازی توو خدمت زیاد داشتم ، یکی از یکی گل تر . . . یادش به خیر. . . . همشون هم بچه کیانپارس بودن :)) ولی خارج از شوخی ، گفتی اهواز ، دلم هواشونو کرد . . . یادش به خیر . . . خوشحال شدم داداش ، موفق باشی انشالاه .

          موافقم ۲
          مخالفم ۲
      3. علی

        ۴ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (262 ديدگاه)

        ازنظر من بورگوارد bx7 و بگیر

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    6. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2735 ديدگاه)

      ممنون از دوستان و نظراتشون

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  7. امیر

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (610 ديدگاه)

    با احترام به لکسس ، ولی ۶۰۰ بار به جیپ رای می دم.
    علاوه بر اینکه موتور قوی تر داره مصرف سوخت کمتری داره جیپ همه این ها هم
    با قیمت کمتر ارائه می ده. جدید تر هم هست. GX ماشین نسبتا خوبی ولی به شدت
    به نسل جدید نیاز داره.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  8. AMIR / ARMI

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (778 ديدگاه)

    تو این کلاس اول جیپ گرند چروکی
    بعد لینکلن اویاتور البته که رنجروور اسپورت هم جز گزینه های عالیه ولی خب جیبتو خالی می‌کنه
    کلا هر چی کلاس ها بزرگ تر انتخاب آمریکایی ها راحت تر

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۴
  9. Mad.z.Max

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1473 ديدگاه)

    GX خب همه تواناییاش رو خوب میشناسیم، اما دیگه واقعا این نسلش قدیمی شده. امتیاز ۵ هم بهش دادن. از طرفی جیپ کاملا تازه نفس و زیبا و قوی و جذاب هست، امتیاز بالا و فروش عالی هم داره.
    من به جیپ رای دادم

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  10. GT

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (663 ديدگاه)

    جیپ برتری خیلی بیشتری داره، لکسوس نیازمند تغییر نسل کامل هست

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  11. Sina10

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    تاریخ معرفی: نمایشگاه گوانگژو ۲۰۰۹
    این عدد خیلی چیزا رو نشون میده
    اول اینکه لکسوس چقدر این ماشینو خوب ساخته بوده اون موقع که هنوز داره رقابت میکنه و طراحیش در جلو خیلی جلوتر از زمانش بوده
    دوم اینکه خییلی قدیمی و فسیل شده ، اخه سال ۲۰۰۹ !!
    ۱۲ سال!! دیگه به نظرم نمره ۵ ناحقی بود ولی سنش زیادی زیاده!!
    مشخصه جیپ بهتره

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۲
  12. M.K karimi

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (412 ديدگاه)

    خداوکیلی اون ۱۹درصدی که به لکسوس رای دادن کیا بودن 😐 😐

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
  13. میثم

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    از مشخصات GX فقط عاشق کابین ساکت و سواری نرم اونم
    در باقی موارد گرند چروکی رو ترجیح می‌دم
    آفرود هم که هر دو استادن

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  14. MC20

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (710 ديدگاه)

    مقایسه بین کتلت گوشت و کتلت سیب زمینی خنده داره و خیلی هم طول نمی کشه . . . من از کتلت سیب زمینی حالم بهم می خوره چون همون کتلته ، اما گوشت نداره . . . نمی دونم چرا لکسس ، توو کتلتاش ، لذت رانندگی نمی ریزه ؟ نمی دونم شاید گیاه خواره ؟ یا شایدم داره خسیس بازی در میاره . . . نمی دونم . . . به هر حال من از کتلت سیب زمینی حالم بهم می خوره . . .

    موافقم ۳
    مخالفم ۴
  15. AMG GT R

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (699 ديدگاه)

    جیپ ارزون تره سریع تره جدید تره لوکستره پس بهتره

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  16. با مهربونی جهان زیباتره

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (418 ديدگاه)

    لکسس خیلی قدیمیه کاش یه ماشین دیگه جاش میاوردین

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. ارش

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    جیپ فوق العاده ست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. رامتین

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2329 ديدگاه)

    به لکسوس رای دادم، چون میدونستم قبل رای دادن، احتمال ۹۰ به ۱۰ جیپ پیروز بشه. دلم سوخت براش. لکسوس بنظرم بهتره این خودرو را بازنشسته کنه.

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  19. Hossein

    ۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (15 ديدگاه)

    هردوتا عشقن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. مهدی

    ۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (981 ديدگاه)

    مقایسه این دوتا خودش یجور توهینه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. امیر

    ۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2734 ديدگاه)

    لکسس که هیچ، هیچ برند دیگه ای جای حرف نداره در مقابل جیپ، چون همه موارد رو به اندازه در یک خودرو جای داده
    قابلیت افرود عالی در کنار موتور قدرتمند و تکنولوژی کافی و کابین با کیفیت و لوکس
    طراحیشم ک حرف نداره
    قیمت هم منصفانه
    فقط توجه به مصرف لکسس با موتور ضعیقتر در مقابل جیپ‌…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. حسین

    ۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (627 ديدگاه)

    این دوءل با امتیاز ۵از۱۰ جی‌اس و امتیاز ۹از۱۰ گرند چروکی ال و طراحیاشون… مثل شوخی میمونه.
    من به جیپ رای دادم پشیمان هم نیستم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. Roham

    ۴ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (547 ديدگاه)

    من اشتباه می کنم یا جیپ سال ۲۰۲۱ معرفی شده
    فروش سال ۲۰۲۰ش! شده ۲۱۰K دستگاه؟!!
    من بد توجیه شدم یا اشتباه می کنم؟!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. علی

    ۴ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (262 ديدگاه)

    پـــــــــــــــــدال اگه دوئل یه ماشین کره ای و چینی رو بزاره کره ای فنا و بقیه اعضا میریزن سرش 😂

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  25. MC12

    ۱ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (710 ديدگاه)

    من به جیپ رای دادم …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا