تلویزیون پدالچشم اندازخودروهای چینیکرمان موتور

بررسی ویدئویی کی ام سی J7، پرمدعای کم‌رقیب

معرفی خودرو

کی ام سی J7 خودرویی سدان در کلاس لیفت بک و با طراحی اسپرت و جوان‌پسند است که در یک سال اخیر توانسته با ورود به خیابان‌های کشورمان، نگاه‌های بسیاری را به‌سوی خود جلب کند. این خودرو نسخه ری‌بج شده جک سهول A5 پلاس و در کلاس ابعادی C است. یکی از جذابیت‌های ظاهری این مدل، موشن یا رقص نور چراغ خوشامدگویی و بدرقه است که جلوه چشمگیری دارد. تعداد LED مورد استفاده در چراغ‌ها درمجموع ۱۴۲ عدد بوده و پیوستگی چراغ‌های جلو و عقب و باریکی آن‌ها، چهره‌ای رادیکال و جسورانه ایجاد کرده‌اند که خشمگین و تهاجمی به نظر می‌رسد.

نمای پشت کی ام سی J7

رنگ‌آمیزی مشکی رنگ چرخ‌های ۱۸ اینچی با تایرهای فاق کوتاه، نوار کروم سرتاسری و خط کشیده و رو به پایین سقف در قسمت عقب همگی باعث شده‌اند تا با خودرویی مواجه شویم که کمتر شبیه خودروهای دیگر است. بااین‌حال هنوز الگوگیری از خودروهایی چون هوندا سیویک نسل قبل و کیا اپتیمای GT مشهود هستند. همه این‌ها مدیون دنیله گاگلیونه، طراح ایتالیایی این خودرو و طراح سابق آلفارومئو است که توانسته روحی پرتلاطم و عصبانی در این خودرو بدمد.

کی ام سی J7

J7 نخستین محصول کرمان موتور با لوگوی جدید این شرکت است. البته لوگو تنها در روی کاپوت و عبارت KMC در عقب و روی فرمان استفاده شده‌اند.

با ورود به داخل کابین در اتمسفری مدرن و ممتاز قرار می‌گیرید. در ابتدا نمایشگر عمودی مرکزی ۱۰.۴ اینچی که تقریباً مشابه مرسدس S کلاس جدید طراحی شده جلب توجه می‌کند. البته حاشیه این نمایشگر زیاد بوده و انتظار ویژگی‌های آن‌چنانی هم از آن نباید داشت. غربیلک ۴ شاخه فرمان هم مشابه برخی مدل‌های هیوندای است. سادگی و حذف دکمه‌ها، استفاده از کلاستر دیجیتالی و نورپردازی داخلی قابل تنظیم باعث شده تا کابین جی سون علاوه بر اسپرت بودن، پیشرفته نیز به نظر برسد. تودوزی ترکیبی چرم و پارچه به رنگ سیاه و طوسی با دوختی سفید رنگ بر روی صندلی‌هایی با پشت‌سری یکپارچه، یک فضای اسپرت را تداعی می‌کند. کی ام سی جی سون اولین سدان چینی بازار است که به‌جای سانروف معمولی از سقف پانورامیک با قابلیت بازشو بهره می‌برد.

کی ام سی J7

یکی از نقاط قوت این خودرو، فضای بار ۵۴۰ لیتری آن است که به‌واسطه طریقه بازشدن درب صندوق که همراه با شیشه عقب بالا می‌آید، بارگیری راحت و بدون مشکلی را میسر می‌کند. بعلاوه با خواباندن صندلی‌های عقب نیز به فضای کلی ۱۶۵۰ لیتر می‌رسید.

مشخصات فنی KMC J7

این سدان اسپرت مجهز به یک پیشرانه توربو GDI با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی است که ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور را در دور موتور ۱۸۰۰ ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دوکلاچه DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۸ ثانیه طی کند. موتور J7 به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است؛ همچنین وزن خودرو ۱۴۸۵ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

موتور کی ام سی J7

سیستم تعلیق J7 در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از سیستم فنربندی مولتی لینک استفاده شده است. این خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمز دیسکی و مجهز به سامانه‌هایی نظیر: کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی هیدرولیکی (HBA)، ترمز اضطراری (BOS) و سیستم کنترل کشش (TCS) است.

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور J7 به ترتیب ۴۷۸۰، ۱۸۲۰، ۱۴۹۲ و ۲۷۷۰ میلی‌متر و وزن خالص آن هم ۱۴۸۵ کیلوگرم اعلام شده است. ابعاد ماشین بزرگ‌تر از سدان‌های کامپکت دیده می‌شود و مخصوصاً فاصله بین دو محور کشیده آن باعث می‌شود تا فضای پای زیادی برای سرنشینان مهیا باشد.

لوازم و تجهیزات KMC J7

کرمان موتور، این خودرو را با آپشن‌های نسبتاً کاملی به بازار عرضه می‌کند. بسیاری از کنترل‌ها توسط مانیتور مرکزی صورت می‌گیرند. دسته دنده برقی بوده و شیفتر پشت فرمان هم می‌تواند بر جذابیت رانندگی بیافزاید. روکش‌های داخلی، ترکیبی از چرم و پارچه بوده و تونل مرکزی و کنسول با پوشش شیشه‌ای و پیانو بلک براق هم جلوه‌ای بسیار دلپذیر و لوکس به کابین داده‌اند.

  • سانروف پانورامیک
  • صندوق عقب برقی
  • شارژر بی‌سیم تلفن همراه و خروجی برق ۱۲ ولت برای ردیف جلو و عقب
  • استارت بدون کلید و سیستم ورود بدون کلید
  • چراغ‌های اتوماتیک و تمام ال‌ای‌دی جلو و عقب به همراه سیستم بدرقه و خوش‌آمد گویی
  • صندلی برقی راننده به همراه گرم‌کن
  • اهرم تعویض دنده الکترونیکی به همراه شیفتر پشت فرمان
  • صفحه کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی همراه با ۳ تم رنگی متفاوت
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوا و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب
  • کول باکس
  • نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی همراه با ۸ اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی
  • قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو حالت اکو و اسپرت
  • فرمان برقی با قابلیت تنظیم سفتی در سه حالت
  • پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع
  • نورپردازی داخلی با قابلیت انتخاب رنگ
  • کروز کنترل
  • اتوهلد Auto Hold
  • سیستم ضد هرزگردی ESC
  • ۶ کیسه هوای ده نقطه‌ای (جلو، جانبی، پرده‌ای)
  • ترمز پارک برقی EPB
  • سیستم کمکی ترمز اضطراری
  • سنسور پارک عقب
  • سنسور باران
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • و…

رانندگی با کی ام سی J7

رانندگی با کی ام سی J7

کی ام سی J7 می‌خواهد با ارتفاع پایین خود و تکیه بر شاسی و پیشرانه قدرتمند، سواری هیجان‌انگیزی را مهیا سازد. این موضوع باعث می‌شود تا شاهد کوبش تعلیق مخصوصاً در بخش پشتی باشید. این ایراد، دلیل اصلی به صدا افتادن زودتر از موقع اتاق خواهد بود. سقف شیب‌دار و پایین خودرو هم برای افراد بلندقد مشکل ایجاد می‌کند. شتاب خودرو بیش از آنکه واقعی باشد، احساس می‌شود. درواقع ما با بنزین معمولی و در شرایط عادی، شتاب چندان مطلوبی را هم ثبت نکردیم. علاوه بر این J7 برخلاف انتظار، نتوانست در هندلینگ هم درخشان و لااقل در حد انتظار و توقعات ما ظاهر شود. شروع حرکت مخصوصاً دنده عقب در سرازیری با گیربکس دوال کلاچ J7 مشکل دارد. هرچند تعویض دنده‌ها بسیار نرم انجام می‌شود اما در نمونه مورد آزمایش ما، دور موتور حتی در حالت اسپرت از ۵ هزار دور فراتر نمی‌رفت. بعلاوه تغییر مودهای رانندگی هم تغییر محسوسی در تنظیمات و عکس‌العمل‌های خودرو نشان نمی‌داد.

ارزش خرید کی ام سی جی ۷

نمای عقب کی ام سی J7

موفقیت در فروش کی ام سی J7 نشان می‌دهد که هنوز هم کسانی هستند که خرید یک سدان را به کراس‌اوورها ترجیح می‌دهند. درست است که هنوز بیشتر مشتریان چه در ایران و چه در سایر کشورها در تب‌وتاب خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور مانده‌اند اما حضور محدود چند سدان در یک کلاس کم رقیب می‌تواند بستری برای موفقیت باشد. امروزه دیگر خبری از زانتیا و ام‌جی ۶ GT در بازار خودروهای نو نیست و J7 می‌تواند یادآور خاطرات آن‌ها باشد.

کی ام سی J7

مزیت‌هایی چون طراحی متفاوت و چشمگیر، قدرت مناسب، آپشن‌های خوب و تمایز خودرو، مزید بر علت می‌شوند تا بتوان کی ام سی جی ۷ را به‌عنوان یک انتخاب در این کلاس جدی گرفت. اما مشکل اینجاست که طرفداران این سبک خودروها، معمولاً مشکل‌پسندتر بوده و مزید بر آپشن و طراحی ظاهری، به کیفیت محصول، توانایی‌های فنی و دوام اهمیت می‌دهند.

J7 با توجه به قیمت آن در بازار، کمتر از انتظارات ما نشان داد. به نظر ما انتخاب خودروی بهتری به‌عنوان محصول سدان برای کرمان موتور می‌توانست برگ برنده‌ای برای این شرکت باشد. درنهایت اگر به دنبال زنده کردن خاطرات سواری با سدان‌های هیجان‌انگیزی؛ چون ام جی ۶ و مزدا ۳ با J7 هستید بهتر است به گزینه دیگری فکر کنید. بعلاوه اینکه کسانی که بین یک کراس‌اوور و یک سدان مردد مانده‌اند و جادوی طراحی و خاص بودن این خودرو آن‌ها را گرفته، بهتر است به سراغ همان کراس‌اوورهای هم قیمت مانند کی ام سی K7 بروند.

قیمت فروش جک Sehol A5 Plus از ۱۳۸۰۰ تا ۱۸۸۰۰ دلار است. قیمت کی ام سی J7 در بازار ایران کمی بالاتر از رقبایی چون فونیکس آریزو ۶ پرو و البته دوبرابر قیمت جهانی آن است. متاسفانه این خودرو در ایران رقیب دیگری ندارد و تنها می‌توان آن را جایگزینی برای خودروهای سدان دست دوم و کارکرده کره‌ای و ژاپنی دانست.

مدلمشخصاتقیمت کارخانهقیمت بازار
KMC K7۱۴۰۲۱,۶۰۲,۰۰۰,۰۰۰۱,۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
تماشا در یوتیوب:

تماشا در آپارات:

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱۶ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه‌ها

  1. مهردادکمال

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1844 ديدگاه)

    با این پول یه زانتیای کم کارکرد 2000بخری یک سرویس کلی بشه با یک پاترول تمیز دو درب رو با هم بگیری باز هم کلی پول برات می مونه حالا انتخاب با خودتونم

    موافقم 25
    مخالفم 252
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (10284 ديدگاه)

      من باشم میگردم دنبالِ یه مزدا 3 سری اول که از هر جهت نسبت به این خوش‌رخِ آپشنال جذاب‌تره با مبلغی به مراتب کمتر !!!

      کِشِش و هندلینگ مزدا3 ، هر جوانی را مجذوب خودش میکنه !!!

      موافقم 63
      مخالفم 61
      1. زیزیگولو

        ۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (5304 ديدگاه)

        وقتی ماشینای مدرن و بروز آمریکاییو اروپاییو و ژاپنیو کره ای وارد ایران نمیشه معلومه که این بنجل بی رقیب میمونه و مانور میده ……… از قدیم گفتن تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره!!!!!!

        موافقم 78
        مخالفم 18
        1. Khan

          ۷ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (54 ديدگاه)

          به این میگن حرف حساب

          موافقم 16
          مخالفم 13
      2. Python

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1113 ديدگاه)

        مگه سری های بعدیش چشه

        موافقم 4
        مخالفم 3
    2. ممد ژانگولر

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (3677 ديدگاه)

      داش جواد خدا قوت آفرین که فعال شدین . فقط اونجا که گفتی چراغ جلوش شبیهه بوگاتی شده ی بطر آب معدنی تموم کردم الان نشستم دارم فیلهای تو آسمونو میشمرم .

      موافقم 42
      مخالفم 11
      1. جواد عقیلی

        ۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (40 ديدگاه)

        درود. یادمون رفت قرار بود اون قسمت شوخی بوگاتی، افکت خنده بزاریم.

        موافقم 34
        مخالفم 11
        1. ممد ژانگولر

          ۶ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (3677 ديدگاه)

          درود داش جواد . حدس زدم شوخی باشه . ما که گذشتیم ولی میگن مدیر عامل بوگاتی جایزه گذاشته برات 😉 الان نوبت اونه فیل بشماره

          موافقم 13
          مخالفم 11
        2. امیر

          ۷ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (32 ديدگاه)

          لطفا یک کارگردان خوب برای فیلم های بررسیتون پیدا کنید روی اجرای خودتون هم بیشتر کار کنید نسبت به حتی بررسی های یوتیوبی خیلی ضعیفتر هست لحن بیان روان حرف زدن عامیانه و جذاب حرف زدن خیلی تو کیفیت کار تاثیر داره سناریوی از قبل آماده شده داشته باشین یا چند بار تکرار کنید کمتر بگین اِ

          موافقم 15
          مخالفم 1
    3. Avan

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (335 ديدگاه)

      یادمه برادرم اونموقع که زانتیا تازه اومده بود یکی خرید.شتاب فوق العاده ای داشت طوری که در صندلی فرومی رفتی ولی ماشین بسیار پراستهلاکی بود و خیلی خرج بالا می آورد طوریکه خسته شد و فروختش.

      موافقم 40
      مخالفم 7
      1. طاها

        ۲ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        این الان به این ماشین چه ربطی داشت؟

        موافقم 2
        مخالفم 0
    4. مزدا

      ۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2038 ديدگاه)

      نمیدونم با کدوم منطقی این ماشین 35 هزار دلار است؟؟

      موافقم 12
      مخالفم 2
    5. سهیل

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با این پول کلی پیکان هم میتونی بخری بازم برات پول اضافی میاد

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. علی خدامی

        ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        قدیما یه نفر برای مشورت رفت پیش کسی گفت چی بخرم که بتونم مغزشو بخورم خودشم بفروشم هم سیر بشم هم نفع کنم بهش گفت برو سیرابی بخر مغزشو بخور و پوستشو بفروش هم سیر میشی هم نفع میکنی حالا حکایت حرف شماست خخخ

        موافقم 2
        مخالفم 0
  2. فرزاد

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (288 ديدگاه)

    سکوت کنید و فقط به یک نقطه خیره شید و مرتیطین صنعت و بازار خودروی کشور رو به یاد بیاورید و ذهن خود را برای تمجید از خاندان آن عزیزان کاملا باز نگهدارید

    موافقم 109
    مخالفم 9
  3. new reventon

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (406 ديدگاه)

    کیفیت داخلی رو نگاه کنین فقط
    آدم یاد دوران سربازی میفته که باید با گازوئیل ادوات جنگی عهد بوق رو براق میکردیم

    موافقم 69
    مخالفم 28
  4. نویدی

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    دو میلیارد پول بدی برای انجین ۱۵۰۰ سی سی و شتاب ۱۱-۱۲ ثانیه ای!
    قیمتش شدیداً غیر منطقیه.

    موافقم 89
    مخالفم 19
    1. F 11

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      پراید هم ۳۰۰ تومن نباید باشه .
      اما متاسفانه وضع همینه که هست .

      موافقم 38
      مخالفم 5
    2. اشکان

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (288 ديدگاه)

      والا قیمت جهانیش ام گرونه!!! کلا ارز خرید نداره این ماشین

      موافقم 18
      مخالفم 11
  5. Ehsan

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (557 ديدگاه)

    عمر مفید: ١ سال

    موافقم 81
    مخالفم 52
    1. Gabriel

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (97 ديدگاه)

      دوستانی که منفی دادن با واقعیات صنعت چین و ریزه کاری و پیچیدگی علم مهندسی خودرو آشنایی ندارند وگرنه تائید میکردن کالای چینی تو دنیا به مفت بودن و البته کم دوام بودن شهره است تو دنیا کسی که ماشین و موبایل چینی میخره میدونه باید دو سال دیگه تعویضش کنه انقدر هم مفته ناراحت نمیشه تو ایران چینی فن داریم فقط اونم بخاطر وضع اقتصاده!

      موافقم 70
      مخالفم 63
      1. سجاد

        ۷ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        کلا مشکل جامعه و کشور ما همینه اکثرا فکر میکنن پرفوسورن و فقط خودشون درست میگن حتی اگه عده زیادی باهاشون مخالف باشن، خب همین امثال تو گابریل هستند که سکان دار کشورن.بحث چینی فن بودن، بحث اینکه تفکرات بچه گانه که البته اکثرا از نوع جیب خالی هم هستن زیاده.آقای گابریل! چینی رو باید با کالاهای داخلی مقایسه کنی و کلا کالاهایی که در قیمت همون و تروتمیز بودن حالا نمیگم صفر ولی مثلا برای کره ای پنج سال در دسرس هستند، مقایسه بشن، معلومه که کیفیت و استهلاک چینی از اروپاییشو بنزو بی ام و ژاپونیو کره ای پایین تره. اما الان یه ماشین چینی بهتره یا یه ماشین ایرانی!؟ من میگیرم لذتم میبرم بقول شما زود به زود عوضم میکنم البته نه ۲ سال بلکه ۵ سال، شما بمونید با هوش سرشارتان

        موافقم 45
        مخالفم 14
        1. حامد

          ۷ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (20 ديدگاه)

          کاملا مشخصه از املا کلمات .

          موافقم 3
          مخالفم 4
      2. بیژن

        ۷ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (49 ديدگاه)

        احتمالا منظور شما دنیای موازیه والا تو دنیایی که ما زندگی میکنیم چه آسیا چه اروپا و چه آمریکا هیچ جا مردم هجده هزار دلار رو مفت نمیدونن و هر دوسال یه بار اینقدر پول خرج ماشین نمیکنن. یادمون نره که یا این مبلغ میشه ماشین های حسابی تو همین رده خرید.

        موافقم 12
        مخالفم 2
  6. R

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (92 ديدگاه)

    مانیتور حال بهم زن
    طراحی ضعیف
    موتور جاروبرقی
    بی ارزش
    با این پول میشه یه کمری ۲۰۱۲ کم کار خرید

    موافقم 57
    مخالفم 63
    1. F 11

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تویوتا کمری مدل ۲۰۱۰ با ۱۳۰ هزار تا کارکرد رو نزدیک ۲ آگهی میکنن اکثرا . مدل ۲۰۱۲ که بماند . اونم کم کارکرد

      اما من خودم مزدا ۳ نیو مدل ۹۸ زیر ۴۰ – ۵۰ تا کارکرد ( ۲ لیتر تیپ ۴ ) رو ترجیح میدم به این . قیمتشونم یکیه . منتها خیالم راحته چینی سوار نیستم و فردا خدمات پس از فروش هم پدر ملت رو در نمیارن به اسم خودروی روز سوار شدن .

      موافقم 27
      مخالفم 12
      1. سجادی

        ۷ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        چطوری همچین چیزی که میگی امکان پذیره!؟ قیمت کارخونه ای این ماشین فک کنم ۱۶۰۰، چینی با قیمت غیر کارخونه ای که کسی بخره واقعا خریت کرده، خب کمری با قیمت ۱۶۰۰ نهایت مدل ۲۰۰۸ میشه گرفت. مزدا ۳ نیو هم الان نگاه کردم نهایت مدل ۹۱ .. !!! اما مزدا در کل در دسرس و تقریبا منطقیه اگه خریدار پولشو برسونه به ۲ تومن قشنگ یه مدل ۹۷ میتونه برداره که ژاپنی پنج ساله مطمنا اوکیه

        موافقم 3
        مخالفم 4
        1. R

          ۷ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (92 ديدگاه)

          قیمت کارخونه: 1.850
          بازار آزاد: 1.950
          با قیمت کارخونه میشه کرولا ۲۰۱۲ کم کار
          یاریس سدان ۲۰۱۶ کم کار
          مزدا ۹۶ کم کار
          و…..

          موافقم 3
          مخالفم 1
      2. R

        ۷ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (92 ديدگاه)

        کرولا منظورم بود*
        کمری که هم کلاس این ماشین چینی نیست!!!
        یاریس سدان ۲۰۱۶ کم کار هم میشه با این پول تهیه کرد

        موافقم 3
        مخالفم 2
  7. Blue

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (366 ديدگاه)

    این حداکثر سرعتش چرا اینقدر پایینه !!!!! سدان اسپرت با ۱۷۰ اسب نمیتونه حداقل ۲۰۰ پر کنه !!!تازه بدتر اینکه دور موتور از پنج رد نمیشه ! پس چه اسپرت بودنیه این ، سواریشم که خشکه ، هندلینگ هم طبق متن جالب نیست پس دلمونو به چیش خوش کنیم ،

    موافقم 29
    مخالفم 6
    1. حامد

      ۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (20 ديدگاه)

      اشتباه همینه. قرار نیست انتخاب کنی . پول داری یا میخوای میخری یا نمیخوای باز باید بخری چون انتخاب دیگه ای نداری . بازار جوری پیش میره که نهایتاً بخری .

      موافقم 9
      مخالفم 1
  8. محمد امین

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    بسیار زیبا ❤️‍🔥

    موافقم 15
    مخالفم 20
  9. genius

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (97 ديدگاه)

    سهول چین باید به سهولت برای جوونای ابرقدرت منطقه(!!)قابل تهیه باشه که نیست که سهم ریچ کیدزا میشه و داشتن یه بنجل چینی که به ادعای وکیل مجلس خودشون مفتش گرونه هم برای قاطبه مردم رویا!!!

    موافقم 30
    مخالفم 3
  10. چنانی

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    واقعا نسبت به قیمت طراحی جذاب و مشخصات خیلی خوبی داره هرچند که قیمت واقعی این ماشین خیلی کمتر از چیزی هست که اقایون دلال تحویل میدن

    موافقم 9
    مخالفم 15
  11. چنانی

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    هر چه که باشه از صدتا ایران خودرو بهتره

    موافقم 37
    مخالفم 4
  12. چنانی

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    همین اگه الان روش علامت بنز بود اقایون تعصبی که انگار شرکت باباشون هست تا صبح ازش تعریف می کرد

    موافقم 32
    مخالفم 13
    1. MohammaD

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (343 ديدگاه)

      کاملا مخالفم . بارها و بارها همون مرسدس ماشینایی زده صد برابر بهتر از این ولی چون در حد اسم و رسمش نبوده ، با سیلی از انتقادات مواجه شده . از اون طرفم تو همین پدال ماشینای چینی رو بعضا دیدیم که واقعا شایستگی نشون دادن و تحسین شدن ( البته که ۹۵ درصد چینی های بازار ایران از این قاعده پیروی نمی کنن )

      موافقم 28
      مخالفم 1
    2. محمود

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (78 ديدگاه)

      اخه خودروهای برندهای معتبر چینی مثل جیلی، چانگان، سایک، گک و … رو بیارن کسی مشکلی نداره ولی اینکه خودروی شرکت‌های سطح پایین چینی که تو خود چین هم به بنجل سازی معروفن رو بیارن داستان همین میشه. مثلا تعدادی از مالکیت همین j7 تو همین مدت کوتاه مشکل خرابی موتور بالابر صندوق عقب رو پیدا کردن ! برند سهول و همینطور شرکت مادرش(جک) به استفاده از اپشن‌ها و قطعات بی کیفیت معروفن

      موافقم 10
      مخالفم 7
  13. علی

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (92 ديدگاه)

    حداکثر سرعت ۱۷۰ خودش گویای همه چیز هست ، قیافه هم که در حد ماشینهای اسباب بازی

    موافقم 37
    مخالفم 21
    1. محمود

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (78 ديدگاه)

      حداکثر سرعت رو روی ۱۷۰ محدود کردن نه اینکه حداکثر توان موتور اینقدر باشه. محصولات جدید ولوو هم روی سرعت ۱۸۰ کیلومتر محدود شدن.
      هر خودرو با توجه به وزن و سیستم تعلیقش تا یک سرعت خاصی امنیت خواهد داشت و بعد از اون دیگه عملا خودرو روی هواست.

      موافقم 19
      مخالفم 11
      1. R

        ۷ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (92 ديدگاه)

        این که شد عذر بدتر از گناه!!!

        موافقم 4
        مخالفم 5
  14. amine

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    واقعا یک میلیارد و هشتصد و پنجاه نمی ارزه
    با این پول توی خارج میشه خیلی ماشین های بهتری از این خرید

    موافقم 17
    مخالفم 2
    1. M48

      ۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      خب اونی که میخواد خارج زندگی کنه ، قطعا ماشینهای با کیفیت آلمانی راحت در اختیارش هستند…. اما اینجا ایرانه…… مهد دلیران

      موافقم 12
      مخالفم 0
  15. A1

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (229 ديدگاه)

    قطعات یدکی چینی ها واقعا گرونن نه تنها عرضه مونتاژ خوب ندارن این شرکتا عرضه واردات درست قطعاتم ندارن که حداقل قیمتا با هم بخونه

    موافقم 18
    مخالفم 0
  16. MAJking2

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (341 ديدگاه)

    ترجیح میدم با دوچرخه تردد کنم، خارج شهر هم یه دست دوم قدیمی‌تر سالم غیر چینی کارمو راه میندازه.

    موافقم 25
    مخالفم 7
  17. GENIUS

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (97 ديدگاه)

    اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و…..

    بالانشینی مشتی گاگول باعث شده حتی تولید سهول به سهولت در اختیار جوانان قرار نگیره!!

    موافقم 15
    مخالفم 2
  18. Arian razmi pedal

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خیلی مضخرف و زشته
    هر کی موافقه لایک کنه👍

    موافقم 25
    مخالفم 46
  19. MohammaD

    ۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (343 ديدگاه)

    جسارتا کدوم یک از عوامل پدال مجری برنامه هاست ؟

    موافقم 12
    مخالفم 0
    1. جواد عقیلی

      ۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (40 ديدگاه)

      آقای سعید روشن که رئیس هیئت آفرود و سافاری هم هستن.

      موافقم 13
      مخالفم 3
      1. MohammaD

        ۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (343 ديدگاه)

        ممنون از پاسختون . جاداره خداقوتی بگیم به شما ، آقای روشن و همه دست اندرکاران 🙏🙏

        موافقم 8
        مخالفم 0
  20. Behi

    ۷ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (147 ديدگاه)

    انتخاب عکساتون چقدر افتضاح بود😡

    موافقم 4
    مخالفم 6
  21. سجاد سرمد

    ۷ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    کرمان موتور خدمات خوبی نامیده هرچقدر هم خودروی جذابی باشه، من از سال ۱۳۹۵ محصول کرمان موتور دارم، تامین قطعات بسیار آزار دهنده است در نمایندگی و برای منی که شهرستان همیشه برای کوچکترین چیزی باید برم تهران

    موافقم 8
    مخالفم 1
  22. درود

    ۷ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    اسم ام جی 6 رو بریدید
    ماشین 7وبی بود؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
  23. ۷ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    بیچاره ها پول ندارن بخرنش میان از بهترین ماشین ایران ایراد های الکی میگیرند

    موافقم 10
    مخالفم 12
  24. پژمان

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام منم قصد خرید ماشین تو رنج ۲ تومن داشتم و بین این ماشین و کلی کراس اور جدید بازار مردد بودم ولی با کلی تحقیق و پرس و جو و بررسی از هر لحاظ به این نتیجه رسیدم تو تمام ماشین هم رنج قیمتش بهترین انتخابه چه از نظر فنی چه کیفیت ساخت و چه ظاهر و آپشنال بودنش و الانم اصلا پشیمون نیستم چون ماشین خوبیه و کیفیت سواریش راضی کنندست

    موافقم 14
    مخالفم 8
  25. اریا

    ۱۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    احتمالا این دوستانی که نظر دادن یا این ماشینا نمیتونن بخرن یا هم بنز وبی ام وبوگاتی وفورد وتویوتا واینا سوارن.اتفاقا دنیا شده کالای چینی.نمیدونم با چی مقایسه میکنید.ولی شرفش می ارزه به ماشینای تولید داخل .هم رده وهمپای کره ای هم هست

    موافقم 12
    مخالفم 4
  26. امیر

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    هم رده و هم پای خودروهای کره ای؟؟!!!!!! تمام کارشناسان خودرو عقیده دارن هنوز چین تا رسیدن به خودروسازی کره وژاپن خیلی راه داره؛اگر چه سرعت پیشرفتش خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 4
  27. میعاد

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام
    این ماشینو 3 ماه خریدم. عالیه. شتاب و سرعتش و چسبندگی به جاده فوق العادست

    موافقم 7
    مخالفم 0
  28. امیر

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ماشین فوق العاده ای هستش
    شتاب و سرعت ثانویه ای بالایی داره. طراحلی بیرونیش بی نظیره. راضی کنندست و جوان پسنده

    موافقم 7
    مخالفم 0
  29. مهدی

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خودروی زیبایی هستش. یک سدان واقعی

    موافقم 8
    مخالفم 0
  30. امیر

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عالی هستش. جوان پسنده سرعت و شتابش عالیه. منکه که پسندیدم

    موافقم 8
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا