لندروور-رنجروور
- نبرد خانوادگی پورشه، درگ سه نسخه مختلف 911 GT3
- کارشناسی خودرو در محل؛ چکلیست ابزار و لوازم و نکات ضروری حین خرید خودرو
- تحویل باموهای جدید به جانبازان، آغاز فصل تازهای در بازار خودروهای لوکس ...
- داستان سوپراسپرت اختصاصی ستاره بسکتبال که در لامبورگینی کانتاش جا نمیشد!
- تحلیل یک باور اشتباه؛ چرا خودروی تولید چین با ساخت چین متفاوت است؟
- هرآنچه درباره پلاک گذر موقت باید بدانید | نسخه جدید | قوانین و شرایط ۱۴۰۴
- قیمت عجیب فولکس واگن آی دی یونیکس برقی در بورس کالا ایران
- تمام شدن بنزین خودرو چه آسیبی به موتور و تجهیزات فنی میزند؟
- معرفی پروژه X نیسان، بازگشت رونیز با پیشرانه V8 و طراحی جدید
- بهترین بیمه بدنه از نظر پرداخت خسارت در سال 1404
شرکت هریتیج کاستومز آرزوی طرفداران لندروور را برآورده کرد اما این دیفندر پیکاپ زیبا یک مشکل بزرگ و غیرقابلانکار دارد: فضای بار بسیار کوچک!
در رقابتی جذاب بین شاسیبلندهای بزرگ لوکس، کادیلاک اسکالید IQ، مرسدس G کلاس برقی و رنجروور هیبریدی به مصاف هم رفتند و سپس G63 بنزینی به میدان آمد.
یک شرکت ایتالیایی رنجروور کلاسیک را با کابین لوکس و قیمت یک سوپراسپرت بازتولید کرده است که تنها در ۱۵ دستگاه ساخته میشود.
حمله سایبری، توقف تولید محصولات جگوار و تعرفهها دستبهدست هم دادند تا فروش جگوار لندروور در سهماهه سوم سال جاری با سقوطی ۲۴ درصدی مواجه شود.
در یک مسابقهٔ درگ، مرسدس G63 با ۵۸۵ اسب بخار قدرت به مصاف قویترین نسخههای لندروور دیفندر یعنی V8 سوپرشارژ و اوکتا رفته است.
لندروور دیفندر اسپرت که همتای کوچکتر و برقی دیفندر است، سال آینده بعنوان جایگزین مدل فریلندر به بازار عرضه خواهد شد.
یک استارتاپ استونیایی قصد دارد نسل سوم رنجروور را با ترکیبی از طراحی رترو، فناوری مدرن و پیشرانه V8 سوپرشارژ، به صورت محدود احیا کند.
شرکت بریتانیایی باروگازی از کیت بدنه خشن بنام رپتور برای رنجروور اسپرت رونمایی کرده که این شاسیبلند لوکس را به دایناسور بدل میکند!
حمله سایبری خطوط تولید جگوار لندروور را متوقف کرده و روزانه بین ۵ تا ۱۰ میلیون پوند به این شرکت ضرر وارد میکند.
رنجروور اسپرت SV کربن با پکیج کربنی و چرخهای ۲۳ اینچی، تا ۷۶ کیلوگرم وزن کم کرده و در ۳.۷ ثانیه به ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
رنجروور اسپرت نوکتورن از طریق برنامه SV Bespoke امکان شخصیسازی بینهایت را فراهم میکند که در سطح بنتلی و رولزرویس خواهد بود.
رنجروور الکتریکی با ۵50 اسب بخار و توانایی آفرود بیرقیب، تجمل برقی را بازتعریف میکند. این شاسیبلند بیصدا، قدرتمند و آماده فتح هر مسیری است.
لندروور دیفندر کلاسیک رستوماد ECD با پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ آمریکایی، گیربکس دستی و طراحی نوستالژیک، حتی از دیفندر اوکتای امروزی هم جذابتر است.
جگوار لندروور به دلیل افت 10.7 درصدی فروش جهانی و تعرفههای جدید آمریکا، تا 500 نفر از کارکنان بریتانیایی خود را اخراج میکند.
دو شرکت تیونینگ و خدمات افترمارکت خودرو، با همکاری هم نسخهٔ کانورتیبل لندروور دیفندر 90 را ساخته و در فستیوال گودوود رونمایی کردهاند.
شرکت اوربان اوتوموتیو در فستیوال گودوود کیت بدنهای را برای رنجروور اسپرت SV معرفی کرده که ظاهری جذابتر به این خودرو میبخشد.
رنجروور با لوگوی جدید و الگوی مدرن، هویت ظاهری خود را تازه کرده است. این تغییر بخشی از استراتژی JLR برای تبدیل رنجروور به زیربرندی مستقل است.
رنجروور SV بلک نسخهای با ظاهر تمام مشکی است که با پیشرانهٔ V8 توئین توربوی 615 اسب بخاری و قیمت 188 تا 205 هزار پوند عرضه میشود.
رنجروور اسپرت SV بلک نسخهای خاص با ظاهر تمام مشکی است که به پیشرانهٔ V8 توئین توربوی بامو با 635 اسب بخار قدرت مجهز است.
قدیمیترین نمونهٔ باقیمانده از لندروور سری I نظامی به حراج گذاشته شده و انتظار میرود با قیمتی مشابه یک دیفندر صفرکیلومتر امروزی فروخته شود.