مسابقات

رابرت کوبیکا به فرمول 1 نزدیک‌تر می‌شود

رابرت کوبیکا یک قدم به آرزوی خود که همان بازگشت به فرمول ۱ است نزدیک‌تر شده زیرا این فرصت را داشته تا آخر هفته جاری تستی را با خودروی رنو داشته باشد.


این راننده لهستانی توانسته در ماه ژوئن یک تست را با خودروی فرمول ۱ مدل ۲۰۱۲ رنو در پیست والنسیای اسپانیا کامل کند. این تست اولین تجربه کوبیکا در خودروی فرمول ۱ از سال ۲۰۱۱ تاکنون محسوب می‌شود. او همچنین توانسته با موفقیت تست دیگری را در پیست پاول ریکارد فرانسه را به سرانجام برساند و برای اولین بار نیز اجازه خواهد داشت خودروی مدل ۲۰۱۷ فرمول ۱ رنو را تجربه کند.


مدیر تیم فرمول ۱ رنو در بیانیه‌ای گفته که این تست به ما اجازه خواهد داد ببینیم که آیا کوبیکا توانایی بازگشت به موتوراسپورت را دارد یا خیر.


او گفت:

دو روز اول پر بود از درس‌های ارزشمند برای کوبیکا و ما. تستی که در پیست بوداپست و با خودروی RS17 صورت خواهد گرفت به کوبیکا و ما اجازه خواهد داد تا اطلاعات دقیق‌تری را از خودروی کنونی و شرایط رانندگی او دریافت کنیم. در پایان این تست‌ها ما داده‌های دریافتی را تحلیل خواهیم کرد تا امکان بازگشت کوبیکا به مسابقات در سال‌های آینده را تخمین بزنیم.

اوایل این ماه کوبیکا گفت که شانس ۸۰ تا ۹۰ درصدی برای بازگشت به فرمول ۱ دارد. او در اوایل سال ۲۰۱۱ و پس از تصادف سهمگینی که داشت از ادامه رقابت در فرمول ۱ بازماند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ۶ سال دوری از رقابت‌ها هر ورزشکاری رو از شرایط ایده‌آل دور می‌کنه، چه برسه به یه راننده حرفه‌ای فرمول ۱ که باید دائم تمرین داشته باشه و هر فصل خودش رو با قوانین و شرایط فنی جدید تطبیق بده. براش آرزوی موفقیت می‌کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امید

    ۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    تقریبا بعیده بتونه با ورود این جوونای مستعد امثال بوتاس ،موفق بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amir schumacher

    ۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    کی هست اصن؟؟
    من که نمی‌شناسم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hami

      ۵ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (170 ديدگاه)

      راننده سابق BMW Sauber
      تو WRC فکر کنم راننده فورد بود
      قدیم ها اسمش زیاد از اخبار ورزشی شنیدم ولی تا به حال ندیده بودمش.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا