مسابقاتمک لارن

رونمایی از خودروی جدید مک لارن MCL34 در فرمول 1

تیم مسابقه‌ای مک لارن از خودروی جدید MCL34 رونمایی کرده است. این خودرو هفته‌ی آینده در تست‌های پیش از فصل بارسلونا شرکت خواهد کرد.


همانند تمامی خودروهای فصل جدید فرمول ۱، این خودرو نیز دارای عناصر آئرودینامیکی جدید است تا به این ترتیب از تغییرات قوانینی که باعث محدود شدن میزان داون فورس تولیدی شده پیروی شود. به عنوان نتیجه، بال جلو ساده‌تر شده و کلیت بدنه نیز تغییراتی داشته است.


این تغییرات در پوشش بدنه‌ی خودروی مک لارن هم دیده می‌شود. بخش اعظم بدنه همچنان از رنگ نمادین پاپایا اورنج سود می‌برد اما برخی بخش‌ها به رنگ آبی که نشان دهنده‌ی پیشرانه‌ی رنو می‌باشد درآمده است.


اما موضوعی که به اندازه‌ی خودروی MCL34 مک لارن مهم است رانندگان جدید این تیم می‌باشد که بیشترین تأثیر را روی نتایج به دست آمده در فصل جدید خواهند داشت.


برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته، مک لارن ریسینگ از رانندگان جدید با نام کارلوس ساینز و لاندو نوریس استفاده خواهد کرد. ساینز از رنو به تیم مک لارن پیوسته و قبل از آن نیز در تیم اسکودریا تورو روسو حضور داشت. نوریس نیز امسال برای اولین بار در فرمول ۱ حضور می یابد و علیرغم اینکه تنها ۱۹ سال سن دارد اما سال قبل و در مسابقات فرمول ۲ به رتبه‌ی دوم دست پیدا کرده بود.


زاک براون مدیر اجرایی مک لارن ریسینگ گفته است:

MCL34 نتیجه‌ی تلاش زیاد تیم بوده است. همه‌ی ما به بهبود عملکرد مک لارن و بالا بردن ویژگی‌های رقابتی آن متعهد هستیم و MCL34 تنها آغاز این فرایند است.


او در نهایت اظهار می‌دارد:

ما دو راننده‌ی جدید داریم که باهم نشان دهنده‌ی نسل جدید استعدادهای فرمول ۱ خواهند بود. تلاش‌های ما برای پیشرفت روبه‌جلوی مک لارن تمرکز خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (28 ديدگاه)

    یه هفته ای میشه مرسدس بنز خودروی جدید فرمول 1 رو معرفی کرده حالا چرا پدال رنو و ردبول و مکلارن رو میذاره ولی مرسدس بنز رو نه !!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      مکلارن چرا انقدر هزینه بی خود میکنه میخواد نصف مسابقات رو نا تموم بزاره و آخر بشه دیگه.جمع کن دیگه ماشینای خیابونیتم که موتورش رو آریه کردی چی از خودت داری یه من ریش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بعد از رفتن همیلتون مک لارن دیگه راننده قابلی نداشته و ماشین هاشم بعد زا جدایی از مرسدس خیلی افت کردن باید دید رنو که عزمشو برای فرمول یک جمع کرده چه گلی به سر این تیم میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا