سوبارو

اعلام قیمت و مشخصات سوبارو Crosstrek مدل 2018

سوبارو قیمت و مشخصات Crosstrek جدید مدل ۲۰۱۸ را اعلام کرده است. این خودرو دومین محصول سوبارو است که از پلتفرم جدید جهانی کمپانی بهره می‌برد.


سوبارو Crosstrek 2018 در سه تریم عرضه خواهد شد: مدل پایه ۲.0i، پریمیوم و لیمیتد. این خودرو از اواخر تابستان سال جاری در سراسر جهان عرضه خواهد شد.


بهای این خودرو از ۲۱۷۹۵ دلار آغاز می‌شود که تنها ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل قبلی است. این در حالی است که سوبارو برای اولین بار آپشن گیربکس Lineartronic CVT را در مدل‌های پایه ۲.0i ارائه می‌کند.


تمامی مدل‌ها با گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT یاد شده عرضه می‌شوند و البته سیستم چهارچرخ محرک مشهور Symmetrical سوبارو را نیز نباید از یاد برد. زمانی که Crosstrek به گیربکس دستی مجهز باشد، مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی ۱۰.۲/۸.۱/۹.۴ لیتری را بر جای می‌گذارد. البته باید گفت مدل‌های مجهز به گیربکس CVT اندکی کم‌مصرف‌تر هستند.


سوبارو Crosstrek جدید همچنین ارتفاع ۲۲ سانتی‌متری از سطح زمین داشته و بدین ترتیب به خودرو اجازه می‌دهد تا در شرایط استفاده در شهر و آفرود انعطاف بیشتری داشته باشد. زیر کاپوت خودرو پیشرانه ۲ لیتری بوکسور بازنگری شده‌ای قرار داشته که توانایی تولید ۱۵۲ اسب بخار قدرت دارد.

مدل‌های پایه دارای سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک با صفحه ۶.۵ اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی و همچنین صندلی‌های عقب با تاشوندگی ۶۰/۴۰ اشاره کرد. مدل‌های مرغوب‌تر دارای سرویس‌های ارتباطی سوبارو، صندلی‌های جلوی گرم شونده، یخ‌شکن برف‌پاک‌کن‌ها، آینه‌های جانبی گرم شونده و چراغ‌های جلوی خودکار به همراه شیشه جلوی ایزوله و چراغ‌های خوشامدگویی هستند.

اما بالاترین تریم همان‌گونه که گفته شد لیمیتد است که به‌صورت استاندارد از گیربکس CVT بهره برده و دارای سیستم مولتی‌مدیا پلاس با صفحه‌نمایش ۸ اینچی، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای، صندلی راننده برقی با تنظیم در ۶ جهت و… می‌باشد. تشخیص نقاط کور با دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار ترافیک عقب نیز در میان تجهیزات استاندارد این خودرو به چشم می‌خورند.


پکیج Eyesight نیز به‌صورت آپشن در دسترس بوده که شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز خودکار پیشگیری از تصادف و هشدار خروج خودرو از خط می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حکمت

    ۴ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    حیف که. انگور نصیب شغال شده. شرکت سیف خودرو بی رمق و باقیمت نجومی و غیر رقابتی و گسترش خدمات ضعیف این برند را نابود کرده. در صورتی که قیمت سوبارو در دنیا از محصولات کره ایی هم پایین تر میشه و محصولات اون به صرفه اقتصادی و محکم و بادوامه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Pooyaan

    ۴ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    واقعا حیف ?☹️
    جای سوبارو واقعا در ایران خالیه
    من که عاشق مدل های ForesterوImpreza WRX
    اگه خدا بخواد به زودی اولینwrxرو از منطقه ازاد انزلی وارد میکنم قیمت لیمیتیدش حدود۱۳۵میلیون هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا