متفرقه

اهداف جدید چین برای خودروهایی با انرژی‌های نو

چین دست‌یابی به اهداف جدیدی برای خودروهایی با انرژی جدید را اعلام کرد. خودروسازان باید تا سال ۲۰۱۹ به این اهداف دست پیدا کنند.


تا سال ۲۰۱۹ خودروسازانی که اقدام به فروش خودرو در این کشور می‌کنند باید ۱۰ درصد سبد فروش سالانه خود را به این نوع خودروها اختصاص دهند. این هدف در سال ۲۰۲۰ به ۱۲ درصد می‌رسد.


چین می‌خواهد در نهایت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید را ممنوع کند اما فشارهایی از سوی خودروسازان برای آسان‌تر گرفتن پیشنهاد‌ها به منظور معرفی خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی وارد شده است.


پس از انتشار این اطلاعیه از سوی دولت چین، فورد از قوانین جدید استقبال کرد:

ما از حرکت کشور چین به‌سوی خودروهایی با انرژی جایگزین استقبال کرده و خود را با قوانین وضع شده دراین‌باره وفق خواهیم داد.


به‌طور مشابه جنرال موتورز نیز گفته که متعهد به هماهنگی با قوانین جدید مربوط به خودروهایی با انرژی جایگزین خواهد بود و به تلاش‌های مشترک با دولت و کمپانی‌های چینی ادامه خواهد داد زیرا این تلاش‌ها برای مقبولیت گسترده خودروهایی با انرژی جایگزین از نظر مصرف‌کنندگان ضروری هستند. جنرال موتورز ظرفیت کافی برای ساخت این دسته از خودروها در چین را دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمیدرضا

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    واقعا لازمه چین اگر سوخت پاک استفاده کنه خیلی از اثرات گلخانه ای زمین کم میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا