فولکس واگنلکسس

دوئل فولکس‌واگن توآرگ و لکسس RX

مرحلهٔ مقدماتی، گروه پانزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز لوکس، دوئل پنجم

نتایج دوئل قبلی بین لینکلن اویاتور و آکورا MDX

مجموع آراء: ۱۲۳۲

آراء لینکلن: ۹۲۲

آراء آکورا: ۳۱۰

پیروز دوئل: لینکلن اویاتور با کسب ۷۵ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

رنجروور اسپرت

آئودی Q7

آئودی Q7

لینکلن ناتیلوس

جنسیس GV80

لینکلن ناتیلوس

لندروور دیسکاوری

ب‌ام‌و X5

ب‌ام‌و X5

لینکلن اویاتور

آکورا MDX

لینکلن اویاتور

لکسس RX

فولکس‌واگن توآرگ

؟

مرسدس بنز GLE

ولوو XC90

؟

جیپ گرند چروکی L

لکسس GX

؟

کادیلاک XT6

اینفینیتی QX60

؟

لکسس RX

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵

پلت‌فرم: K تویوتا

امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۰ از ۵.۰

امتیاز از اتوکار: ۳.۰ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۵,۵۵۶ دستگاه

فروش هشت ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۳,۶۰۱ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۱ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۲ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۹ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۷ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: خودرویی راحت و آرام، طراحی بیرونی عالی و شیک، مالیات پایین

نقاط منفی: پیشرانهٔ هیبریدی قدیمی، پویایی و جذابیت رانندگی پایین، صندوق بار کوچک‌تر از رقبا

چکیده: لکسس RX خودرویی بسیار راحت، آرام و لوکس است اما رانندگی آن ناامیدکننده خواهد بود زیرا مثل بسیاری از محصولات لکسس، رانندگی با RX به‌اندازهٔ رقبا لذت‌بخش نیست

فولکس‌واگن توآرگ

تاریخ معرفی: مارس ۲۰۱۸

پلت‌فرم: MLB Evo گروه فولکس‌واگن

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

امتیاز از اتوکار: ۳.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۱۴,۲۷۵ دستگاه

فروش هشت ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۹,۹۵۴ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۹ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۶ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۲ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۸۱ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کیفیت داخلی بالا، کابین پُر از تکنولوژی‌های پیشرفته، سواری راحت و نرم

نقاط منفی: فقدان آپشن صندلی‌های ردیف سوم، فرمان بی‌جان، رانندگی بی‌احساس

چکیده: فولکس‌واگن توآرگ خودرویی لوکس، سریع و راحت است که از کابین فوق‌العاده با تکنولوژی‌های فراوان بهره می‌برد اما برای رانندگی خودروی هیجان‌انگیزی نیست

مقایسهٔ مشخصات فنی

لکسس RX450h

فولکس‌واگن توآرگ

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 ۳.۰ لیتری V6
تنفس طبیعی هیبریدی توربوشارژ
قدرت ۳۱۳ اسب بخار ۳۴۰ اسب بخار
گشتاور ۳۳۵ نیوتن متر ۴۵۰ نیوتن متر
گیربکس CVT ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۷.۷ ثانیه ۵.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۷.۹ لیتر ترکیبی ۱۱.۰ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۱۷۸ گرم/کیلومتر ۲۴۸ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۵ لیتر ۷۵ لیتر
وزن ۲۱۴۷ کیلوگرم ۲۰۲۰ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۱۶۰۰ کیلوگرم ۳۵۰۰ کیلوگرم
طول ۴,۸۹۰ میلی‌متر ۴,۸۷۸ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۷۸۹ میلی‌متر ۲,۹۰۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۶۹۵ لیتر ۸۱۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه بریتانیا ۴۸,۹۶۸ پوند ۴۳,۹۶۵ پوند
قیمت موردبررسی ۴۸,۹۶۸ پوند ۵۳,۶۴۰ پوند

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند میان‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. MPNobel

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ۱۰۰ البته لکسس

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۳۷
    1. سپهر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      لکسس خز رو الکی گنده نکنید

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
    2. Iman99

      ۲۳ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (526 ديدگاه)

      ۱۰۰ البته فولکس واگن توارگ خیلی بهتره
      چون هم از همه نظر بهتره
      و هم اینکه تو همه اعداد و ارقام هم این مشخصه

      موافقم ۷
      مخالفم ۰
  2. Arman

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (47 ديدگاه)

    اول میخواستم به لکسس رای بدم ولی ظاهرا طبق مشخصات و نمرات کسب شده فولکس بهتر هست من جمله شتاب خیلی بهتر

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۴
    1. F22RAPTOR

      ۱۹ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      انتخاب بهتری هم هست دادا‌ش توآرگ تناسبش خیلی خوبه از نظر ظاهری واقعا دست بالا رو داره

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۶
      1. Arman

        ۱۹ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (47 ديدگاه)

        موافقم واقعا طراحیش رو دوست دارم
        البته عاشق طراحی آر ایکس هم هستم و توی لکسوس ها ماشین مورد علاقمه اما فولکس طراحیش سنگین تره و ار ایکس اسپورت تر

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۰
        1. سپهر

          ۲۲ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (31 ديدگاه)

          طراحی لکسس خیلی اغراق امیز و الکی شلوغه انگار ماشین چینیه

          موافقم ۴
          مخالفم ۱
      2. M.K karimi

        ۱۹ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (384 ديدگاه)

        لکسوس همیشه طراحی های صفر و صدی داره ، یا خیلی شلوغ و بد در میاد یا شلوغ اما متناسب و دلپسند ، البته معمولا این قضیه در مورد کل صنعت خودروسازی ژاپن صدق میکنه اللخصوص تویوتا و لکسوس
        نظر شخصیم واقعا جزو اون طراحی های خیلی خوب لکسوس نیست ! فولکس توآرگ هم بنظرم اون سنگینی طراحی های نسل جدید فولکس واگن رو نداره….
        از نظر فنی و ایمنی هم که از قرار معلوم فولکس سر تره…
        اگه سلیقه ای هم که باشه توآرگ 👍

        موافقم ۶
        مخالفم ۳
        1. سپهر

          ۲۲ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (31 ديدگاه)

          کلا لکسس طراحیش شلوغه و زود از چشم میفته

          موافقم ۳
          مخالفم ۱
    2. Reza Waffen SS

      ۱۹ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (3211 ديدگاه)

      انتخابم فولکس‌واگن توآرگ

      موافقم ۴
      مخالفم ۳
  3. Audi rs e_tron gt

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (692 ديدگاه)

    انتخاب من فلوکس واگن توارگ

    موافقم ۸
    مخالفم ۳
  4. AMG GT R

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (658 ديدگاه)

    توآرگ بهتره چون قدرت بیشتر فضای بار بیشتر رو به قیمت کمتر ارائه میده
    طراحیش هم ساده هست و خیلی شلوغش نکرده

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
  5. عارف

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (187 ديدگاه)

    لکسس ماشین خوبیه ، ولی تو این دوئل فولکس بهتره . هم آمار فروش و هم نقد بررسی این و نشون میده

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۰
  6. امیرحسین

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (116 ديدگاه)

    انتخابم در همه موارد توآرگ بود
    ظاهر برتر .هم بیرون و هم کابین
    موارد فنی هم عالی بود
    فقط قیمت خیلی بالاس
    انصافا ماشینای این دست بایستی زیر چهل تا باشه
    صنعت خودرو خیلی قیمت هارو بالا کشید اما به هر حال مث ایران نیس به ازای پول خوب ماشین خوب میشنند

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  7. حسین

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (433 ديدگاه)

    قطعا لکسس

    موافقم ۵
    مخالفم ۱۸
    1. سپهر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      لکسس بدترین و بیکلاسترین انتخابه تو رنج قیمتش

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
    2. Iman99

      ۲۳ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (526 ديدگاه)

      یه جوری میگی قطعا لکسس انگار رای دادگاه رو صادر کردی..
      عقل رو واسه اینجاها گذاشتن.
      یه نگاه کن ببین کدوم بهتره وقتی چشاتو واکردی و بدون تعصب به قضیه نگاه کردی میبینی که فولکس واگن توارگ خیلی بهتره

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
  8. میثم

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2153 ديدگاه)

    لکسوس عالیه
    نسل جدیدش تو راهه که بترکونه

    موافقم ۷
    مخالفم ۱۴
  9. میثم

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2153 ديدگاه)

    چرا کامنتهای من همش میره برا تایید؟
    چیز خاصی نمینویسم که
    نه سیاسی، نه توهین
    همش مربوط به ماشینه

    موافقم ۵
    مخالفم ۴
    1. Mad.z.Max

      ۲۱ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1459 ديدگاه)

      یکسری لغات رو سیستم به عنوان کلمات ناپسند میشناسه. به عنوان مثال کامنت بالایی شما لفظ بترک…نه رو باید بنویسی بترکانه!! در غیر اینصورت به عنوان لغت بد میشناسه و میره برای تایید دستی کارشناس. امیدوارم توضیحم بدردت بخوره

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  10. Dayan5775

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (217 ديدگاه)

    برتری واضح توآرگ

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۶
  11. mos

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (541 ديدگاه)

    RX قدیمی شده و نسل جدیدش تا سال آینده رونمایی میشه، ولی همچنان به فولکس واگن ترجیحش میدم. به هر حال ماشین لوکسه و از نظر کیفیت ساخت و متریال تو سطح بالاتری قرار داره.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۳
    1. Dayan5775

      ۱۹ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      ولی تو نکات مثبت کیفیت بالای متریال جزو نکات مثبت توآرگ نوشته شده نه لکسوس! درسته لکسوس برند لوکسه و فولکس اقتصادیه،اما فولکس آلمانیه💣

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱۰
      1. mos

        ۱۹ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (541 ديدگاه)

        تو هر بررسی از کیفیتش گفتن
        این یه نمونش

        RX 350 Interior Quality
        The RX has outstanding build quality with an exemplary fit and finish. The cabin is full of upscale materials, and the design is sleek and straightforward

        اینم یادآوری کنم فولکس واگن کره ای نیست پس ازش بالا نرو

        موافقم ۸
        مخالفم ۹
        1. Dayan5775

          ۱۹ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (217 ديدگاه)

          فعلا که تو بررسی اینجا کیفیت بالاتر جزو نکات مثبت فولکس بود
          اینم مثالش
          نقاط مثبت: کیفیت داخلی بالا، کابین پُر از تکنولوژی‌های پیشرفته، سواری راحت و نرم.خیلی ناراحت شدم 🙁

          اینم یه نمونه دیگه واس تو :)))
          The Touareg sets a high benchmark in the premium SUV class for its strong interior quality and innovative
          tech
          بحث کیفیته بحث بالارفتن نیس واس همین اینقدر بالاتره توراگ الان نمرش هم گویای همه چیز هست :)))

          موافقم ۸
          مخالفم ۲
        2. mos

          ۱۹ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (541 ديدگاه)

          دقیقا بحث بالا رفتن از یه برنده مخصوصا برای تویی که کره ای فنی

          حالا بگذریم…
          توی مقایسه JD Power
          لکسس RX تو بخش quality and reliability امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ رو گرفت
          فولکس واگن ۷۷ از ۱۰۰

          موافقم ۶
          مخالفم ۷
        3. Iman99

          ۲۳ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (526 ديدگاه)

          Mos داری اشتباه میکنی و فقط از روی تعصب نظر میدی اگه به کیفیت باشه کیفیت آلمانی ها بالاتره
          تازه این فولکس واگن پرمیوم در حد مرسدس و آئودی و .. نیست
          اگه به مقایسه باشه این باید با مثلا مرسدس و کادیلاک مقایسه شه که از این نظر آلمانی ها و امریکایی ها مثل مرسدس و کادیلاک کیفیت بالاتری دارن از همه نظر تو همه چیزای دیگه هم بهترین هستن

          موافقم ۴
          مخالفم ۱
    2. Dayan5775

      ۱۹ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      هر برندی خوب باشه فنشم، کره ای خوبه فنشم آلمانی هم خوبه فنشم تو چرا ناراحتی حالا؟ اصلا به لکسوس رأی میدم از ناراحتیت کم بشه :)))) بحث کیفیته کیفیت :))
      فعلا که اینجا کیفیت کابین بالا جزو نکات مثبت فولکس حساب شده نه لکسوس 🙁
      نقاط مثبت: کیفیت داخلی بالا، کابین پُر از تکنولوژی‌های پیشرفته، سواری راحت و نرم 🙁
      Reliability هم معنیش کیفیت کابین نیس :)))))

      موافقم ۶
      مخالفم ۲
    3. مانی

      ۲۰ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2305 ديدگاه)

      قضیه اون یارو پشمک شد که هر مدرکی‌ می‌خواست بیاره به عربی‌ میگفت
      و از نظر خودش اون چیزای خنده دار درست مطلق بود
      نمیگم دروغ میگین اما صرف انگلیسی‌ نوشتن که نشد دلیل
      میدونم از رو مطلبی کپی کردین اما باید منبع رو هم لینک بدین

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. سپهر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      ماشین لوکس فقط المانی

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
    5. سپهر

      ۲۳ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      فولکس از همه نظر از لکسس بی هیجان و خز و خز سوار سر تره

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  12. Sina10

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2179 ديدگاه)

    مشکلاتی که لکسس داره شتاب و فضای بار و بکسله
    شاید بشه به گیربکسش هم گیر داد ولی توی این کلاس فکر نمیکنم جذابیت رانندگی انچنان اهمیت داشته باشه
    قیافش بسیار بسیار زیباست و بهتر از توارگ
    البته نمای عقب توارگ جذاب تر بود
    کابین بهتر از فولکس
    الودگی و مصرف سوخت کمتر ، یعنی هزینه بسیار پایین تر
    همونطور که تو متن گفته کیفیت بالایی هم داره
    هرچند احساس میکنم کهنه شده عملکرد فنیش و باید بروزرسانی بشه ، همونطور که تو متن گفته ارزون تر هم هست با اینکه هیبریدیه ، البته نسخه تست شده رو در نظر گرفتم نه نسخه پایه ، مالیات کمی هم داره با توجه به متن ،مالیات واسه مشتری های این کلاس بسیار با اهمیته نام لکسوس از فولکس واگن ، لوکس تر و رده بالاتر حساب میشه و این برای اونایی که نام و اسم براشون مهمه میتونه یه امتیاز باشه
    اما فولکس واگن
    توارگ هم قوی تره ، هم سریعتره ، هم گشتاور بیشتری داره ، هم فضای بار بیشتر ، با توجه به طول بین محور ها ، جادار تر هم هست ، سبک تره و ظرفیت بکسل بیشتری داره ، این ظرفیت بکسل برای عمده خریداران اینجور ماشینا ، مهمه ، بخاطر اتصال کاروان مثلا ،
    توی ایمنی هم تقریبا برابرن ، هردو کم هیجان هستن و گرون

    در کل میتونین ببینید که خریدارای لکسوس کسانی هستن که کم هزینه بودن بعلاوه طراحی و کیفیت و نام برند براشون مهمه
    بخش دوم ، قدرت و سرعت و کاربرد و راحتی براشون اهمیت داره ، یعنی به اعداد فنی بیشتر توجه میکنن
    من با توجه به طراحی بهتر و هزینه کمتر و کابین جذاب تر لکسوس رو انتخاب کردم ولی فروش نشون میده فولکس هم کم طرفدار نبوده و خیلی پرفروش تره و اونم ماشین با ارزشیه
    البته انتخاب من در کل کلاس بین این دو نیست

    موافقم ۶
    مخالفم ۴
    1. امیر

      ۱۹ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (610 ديدگاه)

      خیلی نظر خوبی دادی. درست میگی لذت رانندگی توی این کلاس چندان مهم نیست.
      ولی من هم بین این دو تا انتخاب نمی کنم انتخاب من توی این کلاس ولوو xc90 و
      جنسیس gv80 چون ایمنی و کیفیت خیلی برام مهمه.

      موافقم ۵
      مخالفم ۱
    2. مانی

      ۲۰ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2305 ديدگاه)

      زیبائی که به سلیقست به نظر من بیرون فولکس خیلی‌ زیبا تره
      نکته مهم بعدی اینه که فولکس چند سال جوونتره و پلتفرمش با بنتلی یکیه
      در نتیجه از نظر تکنولوژی و زیرساخت به عنوان یه ماشین لوکس خیلی‌ سرتره

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
    3. سپهر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      والا لکسس اصلا طراحی زیبایی نداره و خیلی الکی شلوغ و اغراق امیز و بی کلاسو تو رنج قیمتش انتخابای خیلی بهتری هست

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  13. امیر

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (610 ديدگاه)

    از نظر طراحی بیرونی فولکس عامه پسند تره ولی کابین به نظرم بهتر از فولکس
    از نظر مشخصات هم فولکس واگن واقعا بهتره ولی با این حال به فولکس رای دادم.
    ولی اصلا با کابین توارگ ارتباط برقرار نمی کنم.

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  14. محمد مختاری آذر

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (930 ديدگاه)

    خوب قطعا بدون شک فولکس واگن بهتره

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  15. mr.m

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    به به واقعا به به طراحی های جدید فولکس واگن واقعا معرکه هست.هم جذاب و جدیده هم سنگینه.فولکس واگن توارگ مخصوصا با این رنگ بژ و همچنین قهوه ای هاوانا و سربی و خاکستری معرکه هست و ازون ماشین هایی هست که هم تو دور دور جذابه هم تو مجالس سنگینی خودش رو داره.انتخاب من قطعا فولکس واگن هست.

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  16. حیدر

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (42 ديدگاه)

    بدون شک فولکس واگن توآرگ بهتره. از جمله برتری های توآرگ : ایمنی بهتر ، امتیاز از اتو اکسپرس و اتو کار بیشتر ، فروش بیشتر ، کیفیت داخلی بالا ، کابین پر از تکنولوژی ، سواری راحت و نرم ، طراحی جلو و عقب زیباتر (نظر شخصی) ، کابین بسیار زیبا تر و کاربردی تر ، قدرت و گشتاور بیشتر ، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ، شتاب سریعتر و سرعت نهایی بیشتر ، وزن کمتر ، ظرفیت بکسل خیلی بیشتر ، فاصله محوری بیشتر و صندوق بزرگ تر ، قیمت کمتر. و اما معایبش که مصرف سوخت کمی بیشتر و آلایندگی بیشتر و فقدان صندلی ردیف سوم . درکل توآرگ از لکسوس کاملاً برتره و من به فولکس رأی دادم.

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
  17. ARMAN

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (119 ديدگاه)

    طراحی لکسس رو بیشتر دوس دارم ولی بخاطر شتاب بهتر به توآرگ رای دادم

    موافقم ۲
    مخالفم ۳
    1. سپهر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      فولکس طراحیش خیلی شیک تر با کلاستر و ماندگار تره

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  18. حسن

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (262 ديدگاه)

    اگه کیفیت برات مهمه لکسوس اگه هم کیفیت وکلاس وپرستیزمهمه بازم لکسوس انتخاب عالیه ولی اگرخیال میکنی فولوکس المانیه بله ولی یک برنده درجه ۲المانی هست

    موافقم ۳
    مخالفم ۴
    1. سپهر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      لکسس پرستیژش کجا بوده؟کلاس فولکس خیلی بالاتره خیلی ادمای با کلاستری هم سمت فولکس میرن

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
    2. Iman99

      ۲۳ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (526 ديدگاه)

      حسن چی گفتی اصلا خودت فهمیدی تعصب کار دستت میده کیفیت همین فولکس واگن توارگ از لکسس بالاتره چه برسه به درجه یک های آلمانی و امریکایی مثل مرسدس و کادیلاک که کیفیت بسیار بالاتری دارن و از همه نظر بهتر هستن تو همه چیزای دیگه هم بهترین هستن

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  19. MC20

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (697 ديدگاه)

    توارگ ، چند سال پیش ، عضو تیم ملی بود و برو بیایی داشت ، هرچند از اون روزها ، خیلی گذشته ، ولی هنوز هم نمی شه توارگ رو دست کم گرفت به خصوص که شتابش بهتر هم شده ولی مصرف سوختش و مطمعن نیستم . قیاسش با rx خنده داره ، هرکدام از این دو تا فلسفه ی تولید متفاوتی دارن . مثل مقایسه ی دمپایی با دستکش می مونه .

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  20. Javadbala

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (185 ديدگاه)

    مثل بسیاری از محصولات لکسس رانندگی با آر ایکس مانند رقبا لذت بخش نیست😆

    قابل توجه سهامداران تویوتا
    حالا هی بگید استهلاک پایین استهلاک بالا

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. سپهر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      دقیقا

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  21. آریا+منش

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (171 ديدگاه)

    وقتی خودم رو داخل کابین لکسوس تصور میکنم احساس راحتی و آسایش بهتری میکنم تا فولکس واگن ، به علاوه طراحی بیرونی ، کیفیت ساخت ، استهلاک و مالیات پایین به دلیل پلتفرم یکسان با محصولات تویوتا مهم ترین عامل برای خرید یک ماشین شیک و ایمن و بدون دردسر است

    موافقم ۰
    مخالفم ۳
    1. سپهر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (31 ديدگاه)

      همه این چیزایی که گفتی فولکس بهتر از لکسسه

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
  22. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1664 ديدگاه)

    از معدود دوئل هایی که با قاطعیت به یکی رای دادم، حقیقتا دلیلی برای انتخاب لکسس وجود نداشت!

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  23. سپهر

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (31 ديدگاه)

    فولکس خیلی جذاب تر و شیک تره

    موافقم ۳
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا