بررسی فنی و تخصصی
-
پشت فرمان جیپ رانگلر جدید 2024، همچنان غیرقابلتوقف در آفرود
هرچند از بهروزرسانیهای جیپ رانگلر فیسلیفت استقبال میکنیم اما با وجود لندروور دیفندر، توصیهٔ خرید این خودرو در اروپا دشوار…
-
آیا استون مارتین ونتیج جدید بهتر از 911 توربو است؟
به تازگی فرصت تست و بررسی استون مارتین ونتیج جدید فراهم شده و میخواهیم بدانیم این خودرو در برابر پورشه…
-
تجربه رانندگی پاترول واریور V8: سالخورده اما توانمند
نیسان پاترول جدید ۲۰۲۴، محصولی برای علاقهمندان به آفرود و دنیای آنالوگ است. پاترول بیشک خودرویی بزرگ محسوب میشود؛ تنها…
-
اولین رانندگی آفرود با هامر برقی شاسیبلند، فراتر از عقل و منطق!
هامر EV بهعنوان یک شاسیبلند چهار تنی در آفرود تواناییهای زیادی دارد اما نقطهٔ قوت اصلی آن فراتر از تواناییها…
-
بررسی موتورسیکلت فلات 250؛ مشخصات، قیمت و هر آنچه باید بدانید
از جمله شناختهشدهترین محصولات تریل موجود در کشور میتوان به موتورسیکلت فلات ۲۵۰ اشاره کرد که میخواهیم به بررسی آن…
-
تجربه رانندگی با شیائومی SU7 مکس؛ ساختارشکنی یا جنجال تبلیغاتی؟
برای اولین بار فرصتی دست داد تا پشت فرمان شیائومی SU7 مکس بنشینیم، خودرویی که در ماههای اخیر جنجال زیادی…
-
رانندگی با فنگچنگ بائو 5، پاسخ بی وای دی به لندروور دیفندر!
فنگچنگ بائو ۵ شاسیبلندی آفرودی با پیشرانهٔ هیبریدی و ۶۸۵ اسب بخار قدرت است که شبیه پاسخ چینیها به لندروور…
-
بررسی وانت آریسان 2 ایران خودرو؛ مزایا، معایب و مشخصات به همراه تست پرفشار
وانت آریسان ایرانخودرو جزو معدود خودروهای بارکش شهری بازار است این خودرو نسبت به نسل قبلی با تغییرات بسیار زیادی…
-
اولین رانندگی با نسل جدید شورلت تراورس، جادار و کاربردی اما فاقد جذابیت
تراورس جدید همچنان یکی از جادارترین شاسیبلندهای کلاس خود باقیمانده است اما با وجود برخورداری از پیشرانهٔ جدید و تیپهای…
-
تست و بررسی زیکر 007 جدید؛ سریع و لوکس!
زیکر ۰۰۷ یکی از جدیدترین محصولات این برند چینی است که برنده طراحی رد دات ۲۰۲۴ شده و حالا ما…
-
رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی
میباخ S680 هرچند بهاندازهٔ یک اتوبوس مدرسه طول دارد و زیر کاپوت کشیدهٔ خود یک موتور V12 را پنهان کرده…
-
هایما S5 پلاس جدید: بررسی کامل، مشخصات، مشکلات و مزایا
هایما S5 جدید که با نام هایما اس ۵ پلاس شناخته میشود با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، یک کراساوور نسبتاً…
-
تجربه سواری نسخه برقی فونیکس FX: اومادا E5
خودرویی که از هر نظر متوسط است اما با تکیه بر برگ برنده خود، مدلهای کرهای و اروپایی را به…
-
کاوازاکی GPz750 توربو؛ قاتل ابر موتورسیکلتهای 1000 سیسی!
در سالهای نه چندان دور، کاوازاکی موتورسیکلت GPz750 توربو را تولید کرد تا پاسخی محکم به تمامی موتورسیکلتهای ۱۰۰۰ سیسی…
-
اولین ملاقات نزدیک با سونی هوندا آفیلا؛ چیزی فراتر از پلیاستیشن چهار چرخ!
کانسپت آفیلا پیشنمایشی از یک محصول مشترک سونی و هوندا است که در سال ۲۰۲۶ راهی بازار خواهد شد. ما…
-
پشت فرمان ام جی سایبرستر: گرنتورر در لباس رودستر اسپرت
راندمان آرام، سرعت زیاد، فرمان بیحس. امجی با تولید این رودستر به دنبال چه میگردد؟ تاکنون اگر با کسیی حرف…
-
پشت فرمان تویوتا تاکوما هیبرید 2024، یک پکیج واقعاً خوب
پیشرانهٔ هییریدی هرچند بهبود قابلتوجهی در مصرف سوخت به دنبال ندارد اما با گشتاور فوری و فراوان، تاکوما را متحول…
-
تست و بررسی لکسوس GX جدید 2024؛ ژاپنیِ کاربلد و جذاب!
به تازگی فرصت تست و بررسی نسل جدید لکسوس GX مدل ۲۰۲۴ فراهم شده و باید گفت این خودرو همان…