ایستگاه خبر

آشنایی با خدمات سایت ماشینچی

رپورتاژ: این روزها که کارشناسی خودرو در محل با کمترین ابزار و به صورت حضوری، باعث ایجاد مشکلاتی شده است. مجموعه ماشینچی با بی‌طرفی و راه‌حل‌های نوآورانه اعتماد شما را جلب خواهد کرد. در این مجموعه به لطف پیشرفته‌ترین تجهیزات و کارشناسان ماهر، بستری متمرکز و مطمئن برای کارشناسی خودرو فراهم شده است. علاوه‌براین مجموعه ماشینچی اولین شرکت کارشناسی خودرو در ایران است که خریدار و فروشنده می‌توانند تمامی مراحل معامله خودرو را در زیر یک سقف و در بستری امن و شفاف انجام دهند. با ارئه خدماتی نظیر استعلام از بیمه مرکزی جهت مشاهده میزان خسارات و سوابق بیمه، تنظیم قولنامه، مبایعه نامه یا قرارداد رسمی فروش توسط کارشناسان حقوقی، خدمات تعویض پلاک و انجام مراحل پایانی در دفترخانه مستقر در ماشینچی، تجربه‌ای متفاوت از معامله خودرو خواهید داشت. اما سورپرایز این مجموعه برای خریداران خودرو ارائه وام خرید خودروست، تا شما را در کوتاه‌ترین زمان به خودروی مورد نظرتان برساند.

در ادامه نگاهی داریم به ویژگی‌هایی که این مجموعه را در مقایسه با سایر رقبا متمایز می‌کند:

کارشناسی بی‌دردسر خودرو با ماشینچی

برای جلوگیری از اتلاف وقت شما، می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن، روز و ساعت دلخواه‌تان را برای انجام کارشناسی انتخاب کنید. برای رعایت حداکثری اصول بهداشتی و جهت جلوگیری از شیوع کرونا، ظرفیت پذیرش روزانه محدود شده است تا شما در امنیت کامل و آرامش خاطر، در مرکز ماشینچی حاضر شوید. علاوه‌براین، همه خودروهای پذیرش شده، قبل از شروع و بعد از اتمام کارشناسی، با رعایت پروتکل‌ها، ضدعفونی می‌شوند.

اگر وقت ندارید یا نمی‌توانید خودروی‌تان را جابجا کنید، امکان انتقال با خودروبر از محل شما وجود دارد. پس از پایان کارشناسی، نیز دوباره خودرو را به محل شما برمی‌گردانند. در تمام این مدت، خودروی شما تحت پوشش بیمه ایران است.

قبل از شروع کارشناسی خودرو، زمان تقریبی انجام مراحل به شما گفته می‌شود. طی این مدت، شما می‌توانید از امکانات جانبی در اتاق انتظار شیشه‌ای استفاده کنید یا اینکه از همان اتاق، تمامی مراحل کارشناسی خودروی‌تان را مشاهده کنید. همچنین کافه رستوران ماشینچی نیز آماده پذیرایی از شما و همراهان‌تان در هر ساعتی است. برای دریافت خدمات کارشناسی فنی خودرو ماشینچی وارد لینک زیر شوید:

https://mashinchi.ir/car-inspection

تجهیزات پیشرفته ماشینچی برای بررسی کوچک‌ترین جزئیات

ماشینچی، اولین شرکت کارشناسی خودرو در ایران است که تست فنی خودروها بصورت مکانیزه و بدون دخالت اپراتور، انجام می‌شود. در تست فنی، اجزای مختلف سیستم تعلیق، سیستم برق، سیستم ترمز و همچنین خروجی گازهای آلاینده موتور براساس استانداردهای روز معاینه فنی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. همچنین تست داینو این اجازه را به تکنسین‌ها می‌دهد تا عملکرد گیربکس، موتور و دیفرانسیل را در دورهای مختلف موتور، بررسی کنند، تا ایرادات رایج حرکتی خودروها مانند تقه‌زدن گیربکس، نفس تنگی موتور و خرابی مجموعه اگزوز نمایان شود.

برای به حداقل رساندن خطای تجهیزات فنی، مجموعه ماشینچی از دستگاه‌های عیب‌یابی استفاده می‌کند که مطابق با استانداردهای خودروسازان جهانی یا براساس استانداردهای نمایندگی‌های آنان در ایران، ساخته شده است. ضمن اینکه استفاده از چند دستگاه دیاگ برای عیب‌یابی برخی از خودروهای خاص وارداتی، باعث شده تا صحت عملکرد تجهیزات برقی این خودروها، با کمترین خطای فنی، بررسی شود.

حتی جزیی‌ترین قسمت‌های خودرو نیز از دید تکنسین‌های ماشینچی، مخفی نمی‌ماند. تست مکانیکال، برای بررسی صحت عملکرد این قسمت‌هاست مانند وضعیت مایع رادیاتور، روغن ترمز، عملکرد تسمه‌ها، زدگی لاستیک، صدای اضافه موتور، جرم موتور و حتی جرم درون اگزوز. همچنین با کمک جک بالابر، قسمت‌های زیرین بدنه، اتصالات تعلیق، بررسی نشتی اجزای مختلف، آسیب‌دیدگی و زنگ‌زدگی کفی خودرو نیز به صورت دقیق، تست شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

از بررسی‌های فنی که بگذریم به تست رنگ و بدنه می‌رسیم که برای خریداران ایرانی اهمیت ویژه‌ای دارد. نمی‌گوییم بهترین اتاق رنگ، اما می‌گوییم اتاق رنگ ماشینچی با همان استانداردهای اتاق رنگ خودروسازان ایرانی، ساخته و تجهیز شده است. در این مرحله، تکنسین‌ها با کمک به‌روزترین تجهیزات نوردهی دنیا و در کنار زبده‌ترین کارشناسان بدنه، علاوه بر تشخیص رنگ‌شدگی، صافکاری و حتی تعویض اجزای بدنه، تمامی ارکان شاسی خودرو را نیز بررسی می‌کنند تا هیچ نشانه‌ای از تصادفات، صدمه و نقص، در خودرو نباشد.

مجموعه ماشینچی، اولین شرکت کارشناسی خودرو در ایران است که آزمون سنجش ضخامت آج تایر را برای خودروها انجام می‌دهد. با تعیین میزان ساییدگی تایر در این آزمون، مشخص می‌شود که آیا آن‌ها نیاز به تعویض دارند یا خیر. آزمون نور یکی دیگر از خدمات منحصربه‌فرد آن‌هاست. در این تست، شدت تابش، زاویه تابش و میزان درخشندگی چراغ‌های جلو براساس استاندارد هر خودرو و بصورت مکانیزه محاسبه و ثبت می‌شود. همچنین عملکرد صحیح سایر چراغ‌های بیرونی خودرو نیز در این مرحله، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در نهایت به تست آپشن‌ها می‌رسیم. تکنسین‌های ماشینچی، فقط آپشن‌های خودرو را به شما نمی‌گویند، بلکه آن‌ها سالم بودن آپشن و حتی فابریک یا غیرفابریک بودن آپشن‌ خودروها را نیز برای شما مشخص می‌کنند.

کارشناسی خودرو در ماشینچی، معتبر و تضمین شده

از زمان ورود به مرکز تا زمان خروج از مرکز، خودروی شما تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد. علاوه‌براین گواهینامه سلامت خودرو به مدت ۷ روز کاری، ضمانت می‌شود.

قبل از شروع مراحل کارشناسی، تیم حقوقی در مجموعه ماشینچی، در ابتدا اصالت خودرو، اصالت مدارک و اسناد خودرو و هممچنین شماره شاسی و شماره موتور را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده متعاملین در حین کارشناسی فنی خودرو و همچنین جهت جلوگیری از هرگونه تاثیر خریدار و فروشنده در انجام فرآیند کارشناسی، مجموعه ماشینچی این اجازه را به خریدار یا فروشنده یا مالک خودرو نمی‌دهد تا ارتباط مستقیمی با اپراتورها یا تیم کارشناسی فنی داشته باشند.

دوربین‌های مداربسته، بصورت روزانه از تمامی مراحل کارشناسی خودروها مستندسازی می‌کنند. همچنین این امکان برای مشتریان وجود دارد تا بصورت آنلاین،  مراحل را مشاهده کنند. تمامی مراحل کارشناسی زیر نظر کارشناس رسمی دادگستری انجام می‌شود. همچنین گواهینامه سلامت خودرو ماشینچی نیز با مهر و امضای کارشناس دادگستری، تحت پوشش بیمه ایران تحویل مشتریان می‌شود. بنابراین در صورت بروز هرگونه خطا، بیمه ایران متعهد به جبران خسارت مشتری خواهد بود.

شرایط آسان وام خودرو در ماشینچی

وضعیت اقتصادی و نوسانات قیمت خودرو، ممکن است شرایط خرید خودرو را سخت کند. برای رفع این مشکل و تسهیل شرایط ، مجموعه ماشینچی وام خودرو فوری با حداقل نرخ بهره ارائه می‌دهد. مدت و دوره بازپرداخت منعطف وام، کمک دیگری از این مجموعه به خریداران خودرو است. برای دریافت وام فوری خودرو وارد لینک زیر شوید:

https://mashinchi.ir/car-loan

دریافت وام خرید خودرو از ماشینچی طی ۶ مرحله زیر انجام می‌شود.

  1. اعتبار سنجی اولیه به صورت آنلاین و تنها با ورود شماره موبایل و کد ملی جهت بررسی و احراز صلاحیت وام‌گیرنده و ضامن انجام می‌شود. برای وام زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیاز به معرفی ضامن نیست. شماره موبایل متقاضی با کد ملی باید مطابقت داشته باشند.
  2. بارگذاری تصویر مدارک هویتی شامل کارت ملی، شناسنامه، مدرک احراز سکونت، ثبت‌نام سامانه ثنا، آخرین گردش سه ماهه حساب بانکی. (ارائه اصل مدارک بارگذاری شده در مرحله آخر و مراجعه حضوری)
  3. پس از تأیید مدارک توسط کارشناسان ماشینچی و بررسی وضعیت اعتباری متقاضی، میزان وام مجاز دریافتی خرید خودرو محاسبه شده و در پروفایل کاربری ماشینچی به اطلاع متقاضی خواهد رسید.
  4. انتخاب خودرو براساس میزان وام تعلق گرفته توسط متقاضی؛ خودروی انتخابی باید در مدت ۱۰ روز و از میان خودروهای داخلی یا مونتاژ داخل با کارکرد زیر ۱۰۰ هزار کیلومتر و تولید سال ۹۳ به بعد باشد.
  5. خودروی معرفی‌شده توسط متقاضی به‌منظور اطمینان از صحت حقوقی و سلامت فنی در ماشینچی در مدت‌زمان ۱۵۰ دقیقه به صورت حضوری کارشناسی شده و در صورت تأیید کارشناسان، آماده خرید خواهد بود.
  6. کلیه مدارک خودرو به نام خریدار صادر خواهد شد. خودروی کارشناسی شده پس از تأیید توسط کارشناسان، تعویض پلاک شده و هم‌زمان با تنظیم سند رسمی با فروشنده تسویه‌حساب نقدی می‌شود.

بستر امن معامله خودرو در ماشینچی

با وجود بخش‌های سه‌گانه شامل خدمات کارشناسی، خدمات انتظامی – دولتی (پرداخت خلافی و عوارض) و همچنین خدمات ثبت اسناد، خریدار و فروشنده می‌توانند تمامی مراحل معامله خودرو را در یکجا انجام دهند و حتی قولنامه یا مبایعه نامه یا قرارداد رسمی فروش را در دفترخانه مستقر در ماشینچی تنظیم کنند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات معامله خودرو ماشینچی وارد لینک زیر شوید:

https://mashinchi.ir/safetrade

اگر تا به حال از هر یک از خدمات سایت ماشینچی استفاده کرده‌اید، تجربه‌تان را در بخش کامنت‌های همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. mahan

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    بقول میثم خان من دوستان رو برای حمایت از پدال دعوت میکنم با استفاده از لینک یک چرخی توی سایت بزنیم!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. میثم

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3544 ديدگاه)

      چاکریم
      پدال یکی از تفریحات منه. شایدم تنها تفریحم
      چند ساله که باهاشم. اصلا جانب دار نیست و اخبارش به روزه
      بخاطر پول یه سری کارها رو نمیکنه (این مورد بهم ثابت شده) یه نمونش داتیس خودرو
      همه جوره ازش حمایت میکنم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        ارادت میثم جان وقتی عزیزی یک کار خوبی میکنه باید الگو گرفت.همین ژاپنی ها عادت های درست رو الگو گرفتن و از فرهنگ غنیشون استفاده کردن اما ما … بگذریم.دقیقا منم در مورد پدال همین عقیده و دارم و برای یچه ها ارزوی سلامتی و موفقیت دارم

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      👌😂

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    سایت جالبیه…

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا