آئودی

رندری جذاب از آئودی A8 هورش

تنها مشکل برای احیای نام هورش توسط آئودی “زمان” بود و حالا می‌توانیم حدس بزنیم این خودرو چه شکلی خواهد بود. برای اولین بار شاهد انتشار رندرهای دیجیتالی از این خودرو در فضای مجازی هستیم.


در این طرح می‌توانیم شاهد بدنه‌ای دو رنگ و رینگ‌هایی با طرح کلاسیک و قدیمی باشیم. این خودرو همچنین از سپر عقب متفاوت، لوگوهای ویژه روی ستون‌های C و بالا و پایین صندوق‌عقب و چراغ‌های بهبود یافته سود می‌برد.

جدای از بحث درباره‌ی رندرها، آئودی قبلاً برنامه‌های خود برای تولید نسخه‌ای ویژه، لوکس و باپرستیژ از سدان پرچم‌دار A8 را اعلام کرده اما از اشاره به جزئیات زیاد خودداری کرده بود.


با این وجود در خبرها خوانده‌ایم که احتمال احیای نام هورش برای استفاده در نسخه‌ی لوکس‌تر این سدان بالاست. شاید این خودرو از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر توئین توربو استفاده کند و نسخه‌ی ۸ سیلندر آن نیز کمی بعدتر معرفی شود. با توجه به مشخصات لوکس و سطح بالا از نظر پرفورمنس و ابعاد، رقابت A8 هورش با خودروهایی همچون بنتلی فلایینگ اسپور و مرسدس-مایباخ S کلاس اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.


هنوز چارچوب زمانی رسمی برای معرفی این خودرو اعلام نشده اما برخی منابع خبری می‌گویند در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ شاهد رخ‌نمایی این سدان خواهیم بود. تا آن زمان A8 فیس لیفت شده و در نمایندگی‌ها عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (990 ديدگاه)

    ائودی دیده مرسدس با روش جدید احیا میباخ موفق بوده و کلی پول به جیب زده گفته چرا من این کار نکنم امیدوارم ائودی هم موفق بشه و به جز این مرسدس و ائودی هردو کمی تو میباخ و هورش از نظر طراحی متفاوت تر عمل کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایلیا

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (731 ديدگاه)

    اون سر اگزوز های تقلبی با اون حالت راه راه بی ریختشون حال آدم رو بهم میزنن، همچین ماشینی مفت هم گرونه.
    من واقعا موندم آئودی چه اصراری روی این سر اگزوزهای فیک داره، آقا نمیخوای اگزوز تو سپر بزنی؟ باشه اگزوز رو از زیر سپر ببر بیرون که اصلا پیدا نباشه هیچ اشکالی هم نداره، دیگه این سراگزوز پلاستیکی براق فیک چیه که رو همه ماشینات میزنی؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. MAHDI

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    در جدید ترین رقابت بین مرسدسS کلاس و ب ام و سری7 وآیودی A8 که دوروز پیش اومده که بصورت فیلم هستس آئودی A8 اول شد.ازنظر کیفیت کابین هم سری7 بهترین در کیفیت کابین شناخته شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid...Audi

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (712 ديدگاه)

      کدوم سایت این مقایسه رو انجام داده؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. بهنام

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (492 ديدگاه)

    شرکت های اقماری فولکس در دوران اوج اقتدار خود هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رنو 5 زرد قناری

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (143 ديدگاه)

    واقعاً آئودی A8 هوش از سر آدم میبره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا