مارکوس دوزمن، مدیرعامل جدید آئودی

آئودی اعلام کرد از اول آوریل 2020، مارکوس دوزمن جایگزین برام شات در سمت مدیرعاملی این خودروساز آلمانی خواهد شد.

Markus-Duesmann
در ماه سپتامبر بود که اولین خبرها درباره‌ی رسیدن دوزمن به این جایگاه به گوش رسید. دوزمن قبلاً مدیر بخش خرید ب‌ام‌و بود و پس از آن نیز به گروه فولکس‌واگن پیوست.

برام شات

برام شات در ژوئن سال 2018 و پس از بازداشت راپرت استادلر مدیرعامل اسبق ارباب حلقه‌ها به این سمت گمارده شد. شات در پایان ماه مارس و طبق توافقنامه‌ای که با گروه فولکس‌واگن داشته از این خودروساز جدا خواهد شد.

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن درباره شات گفته است:

در زمان دشواری هدایت و مدیریت آئودی را بر عهده گرفت و عملکرد بسیار موفقی داشت و اقدام به ایجاد تغییرات مهمی کرد. ما از او بسیار سپاسگزاریم.

آئودی به دنبال تولید پیشرانه‌های پاک به‌منظور احیای وضعیت خود پس از رسوایی دیزل گیت می‌باشد. دوزمن مهندس فنی‌ای است که در سال 2007 و پس از ترک مرسدس به ب‌ام‌و پیوست و آنجا رئیس بخش قوای محرکه تیم فرمول 1 باواریایی ها شد.

هربرت دایس

دایس چند وقتی بود که دوزمن را برای سمت مدیرعاملی آئودی در نظر گرفته بود ولی این جابجایی به خاطر اینکه ب‌ام‌و اقدام به تسویه با دوزمن نمی‌کرد به تعویق می‌افتاد.


دایس در ادامه خاطرنشان ساخته است:

به عنوان یک مهندس فوق‌العاده، مارکوس دوزمن همه‌ی توان خود را برای استفاده از پتانسیل‌های برند آئودی بکار خواهد گرفت و یک‌بار دیگر قدرت والای ورسپرانگ تکنیک را به همگان نشان خواهد داد.

مدیرعامل شورای کار آئودی نیز اظهار داشته است:

ما انتظار داریم مارکوس دوزمن و تیم مدیریتی‌اش کاربرد پایدار سایت‌های تولیدی را تضمین کرده و اشتیاق بیشتری برای پیشرو بودن در تکنولوژی را ایجاد کنند. ما به دنبال همکاری مثبت بین کارکنان و خود شرکت خواهیم بود.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. Behnam
    سوابق: (110 دیدگاه) ,

    دوران طلایی زندگیمان شد دوران سیاهی معلوم نیس جلوتر چی میشه برامون

    پاسخ
  2. محمد حسین
    سوابق: (370 دیدگاه) ,

    مگه ب ام و حدود سال 2007 تیم فرمول یک داشت ؟!
    شاید همکاری با ویلیامز منظورش هست.

    پاسخ
  3. علی
    سوابق: (104 دیدگاه) ,

    از آئودی هیچ چیز نمی‌خوام فقط آر8 توقف تولید نکنه
    اینجا ایران است_انفرادی

    پاسخ
  4. محمد
    سوابق: (136 دیدگاه) ,

    دیگه کامنتا هیچ ارتباطی به مطلب نداره…. پدال هم حذف نمیکنه کامنتارو…. البته حذف که چرا…. ولی اونقدر تعدادشون زیاده،،، شاید بهتر باشه بعضیاش بمونه تا همه بدونن زیر چه فشاری زندگی میکنیم…. به قول منصور در رابطه با ایران…. دلگیرم از تاریخت اما….. جغرافیاتو دوست دارم…

    پاسخ
  5. فرشید
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    خدایا چرا من توی این بیییب دونی دنیا اومدم؟؟؟ 🙁
    بخدا به زیمباوه هم راضی بودم :[

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.