آلفا رومئو

احتمال معرفی آلفارومئو جیولیا GTA با قدرت 620 اسب بخار!

همین چند روز پیش بود که برخی رسانه‌ها خبر از برنامه‌های احتمالی آلفارومئو برای معرفی محصولی جدید در ماه ژوئن دادند. یک خبرگزاری ایتالیایی درباره احتمال معرفی کراس اووری کوچک برای قرار گرفتن در جایگاه پایین‌تر از توناله و استلویو خبری را منتشر کرده است. البته حالا به نظر می‌رسد محصول جدید این خودروساز می‌تواند بر پایه جیولیا شکل بگیرد و نسخه‌ای داغ‌تر از آن باشد.

2018 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

در واقع آلفارومئو ظاهراً به دنبال احیای مدل GTA است تا آن را بالاتر از نسخه کوادروفولیو قرار دهد. بجای حضور در جمع خانواده، این نسخه جدید محصولی تولید محدود برای بازارهای اروپایی خواهد بود. منابع مطلع می‌گویند هنوز مشخص نیست که آیا این محصول پرچم‌دار در آمریکای شمالی هم عرضه خواهد شد یا خیر.

در این خبر ادعا شده قدرت خودرو از ۵۰۵ اسب بخار در جیولیا کوادروفولیو به ۶۲۰ اسب بخار خواهد رسید. هنوز گشتاور این خودرو مشخص نشده اما انتظار می‌رود این رقم هم از ۵۰۰ نیوتون متر مدل کنونی به رقمی بالاتر برسد.

2018 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

اما خبر بد برای طرفداران گیربکس دستی اینکه جیولیا GTA ظاهراً تنها با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF تولید خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو از نوع دیفرانسیل عقب است یا چهار چرخ محرک اما گفته می‌شود وزن GTA کاهش خواهد یافت. ظاهراً این خودرو ۲۰ کیلوگرم سبک‌تر از جیولیا کوادروفولیوی مجهز به گیربکس دستی خواهد بود.

اگر این اخبار به واقعیت تبدیل شوند ما ۲۴ ژوئن با آلفارومئو جیولیا GTA در رویدادی ویژه که در میلان برگزار می‌شود آشنا خواهیم شد.

به‌روزرسانی: بخش‌های ایتالیا و فرانسه آلفارومئو در مصاحبه با رسانه‌ها این‌گونه خبرها را رد کرده و اعلام کردند چنین برنامه‌ای برای گرامیداشت یک‌صد و دهمین سالگرد تأسیس برند آلفارومئو وجود ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    M5 کامپتیشن . E63 amg و حالا جولیا gta … واقعا دنیای قشنگیه که همه چی رو با هم داشته باشی . انتخاب اولم همچنان m5

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۴ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (877 ديدگاه)

      فقط جولیا حالا چه نسخه پایه چه کوادروفولیو و چه GTA
      همشون عالین
      آلفا عشق منه
      دوس دارم قبل مرگم یه بار سوارش بشم ببینم چیه بی صاحاب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    رقیب خیلی خوبی میشه واسه ب ام و M3CS ویا ب ام و M5 ومرسدس GT4 63 s و مرسدس E63 وآیودی RS7 وجگوار پروجکت8 و…. البته بخاطر قدرتش!!!!
    نسخه عادی با اینکه قدرت بیش از 500 اسب بخار داره اما درپیست توان رقابت با ب ام وM3 کامپتیشن رو نداشت،وحتی آئودیRS5 و ب ام و M2 کامپتیشن و در بعضی پیست ها از تویوتا سوپرا هم کندتره درحالی که قدرتش ازهمه بیشتره، البته مرسدس C63S هم تا حدودی همینطور هستش.
    هرچنددر لذت رانندگی وشتاب گیری در خط مستقیم رقیب قدرتمندی واسه رقبای خودش بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Malt hill

    ۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    اگه بخوان از همون موتور شش سیلندر سه لیتری قبلی ۶۲۰ اسب رو در بیارن با مشکل قابلیت اطمینان کم مواجه میشن.
    باید موتور ۸ سیلندر بگذارند. مثل بنز و بی ام و .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا