رولز رویس

رولزرویس لاکچری بودن را به تکنولوژی ترجیح می‌دهد!

رولزرویس همچنان اولویت اصلی خود را لاکچری بودن دانسته و تکنولوژی‌های جدید را در مرتبه پایین‌تری می‌بیند.

پیروی معرفی دومین نسل گوست که از کابین آشنای محصولات رولزرویس و دکمه‌ها و سوئیچ‌های زیاد سود می‌برد، واضح است که این خودروساز بریتانیایی مسیر متفاوتی را نسبت به مرسدس بنز و نسل جدید S کلاس در پیش گرفته است.

مدیر طراحی این خودروساز در مصاحبه با اتوکار اظهار داشته در نظر گرفتن دقیق تکنولوژی‌های جدید معرفی شده در محصولات رولزرویس اهمیت بسیار زیادی دارد.

او گفته است:

ما همیشه اولین کاربران تکنولوژی‌های جدید نیستیم و دلیل خوبی هم برای این کار داریم. از نظر ما تکنولوژی همان چیزی است که تجربه قابل‌انتظار از یک رولزرویس را ارائه می‌کند. دیجیتالی شدن فرصتی استثنایی در اختیار گذاشته و توانایی ما برای شخصی‌سازی محصولات را بهبود خواهد بخشید. ما هرگز کاری را فقط برای استفاده از تکنولوژی جدید انجام نمی‌دهیم بلکه از آن برای نمایش آنچه داریم استفاده می‌کنیم. مهم است که از مشتریان چیز غیرضروری را نخواهیم. یک رولزرویس باید وجه تمایز زندگی افراد باشد. این مسئولیتی برای ماست که از تکنولوژی بدون عبور از برند استفاده کنیم.

مدیر رولزرویس می‌افزاید دلیل اینکه خودروهایی همچون فانتوم و گوست بجای صفحات لمسی از کنترل‌های آنالوگ استفاده می‌کند بسیار ساده بوده و آن‌هم حس خوب کاربرد این موارد است.

کابین گوست جدید نه‌تنها از صفحات لمسی باکیفیت است بلکه از تکنولوژی روز نیز سود می‌برد. در واقع این خودرو دارای پیشرفته‌ترین سیستم تعلیق تاریخ رولزرویس بوده و از دوربین‌ها برای اسکن جاده استفاده کرده و سیستم تعلیق را برای روبرو شدن با تغییرات مسیر آماده می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. Hamidreza

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    آره معلومه با اون داشبورد و فرمونش! خیلی خیلی زشت!
    عه هنوز تو 500 سال پیش گیر کرده
    جای دور نریم
    غربیلک خودرو های بنز رو مقایسه کنین با این به اصطلاح غول اشرافیت!
    یا اصلا آئودی …

    موافقم 32
    مخالفم 181
    1. ایلیاا

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (77 ديدگاه)

      دیگه ی چیزی که اثبات شده و همه ی دنیا پذیرفتنش رو من و شما نمیتونیم انکارش کنیم.
      اونایی که دیدن و لمس کردن و تست کردن اذعان میکنن که رولزرویس متفاوته و شبیه هیچ خودرو دیگه نیست. همونا چند برابر ی اس کلاس براش پول میدن

      موافقم 106
      مخالفم 19
    2. مهرداد كمال

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1801 ديدگاه)

      موافقم
      دیسلایکا مهم نیستن
      ده برابرم دیسلایک بخوره این کامنت شما ،این واقعیت که داخل رولزرویس در برابر بنز خیلی زمخت و قزمیته تغییر نمیده

      موافقم 32
      مخالفم 88
      1. مهرداد كمال

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1801 ديدگاه)

        منظورم داشبورده
        داخل رولزرویس بی نظیره

        موافقم 20
        مخالفم 18
        1. Hadi

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          لاکچری بودن و داشتن تکنولوژی پیشرو در کنر هم خوبه
          و هیچ کدومش نمیتونه هیچ وقت جای اون یکی رو بگیره…

          موافقم 12
          مخالفم 1
      2. Moein

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (890 ديدگاه)

        بهت دادن نگیر پس بذار رو دستشون باد کنه تا بفهمن باید ظریف طراحی کنن

        موافقم 7
        مخالفم 8
    3. فورد

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (853 ديدگاه)

      نقاشی که با دست کشیده شده ارزشش چندین برابر عکس دیجیتال با کیفیتی چند ده برابر هستش فرق رولزرویس با دیگه خوردو ها همینه

      موافقم 55
      مخالفم 12
      1. MASIHA

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (946 ديدگاه)

        عجب نطق خوبی???

        موافقم 15
        مخالفم 5
    4. NISSAN GTR SOLTAN

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      به شدت موافقم
      با کیفیتش کاری ندارم بالاخره قیمتش خیلی گرونه بایدم کیفیت داشته باشه ولی طراحی کابین و داشبورد بسیار زشت
      کلا بعضی چیزارو ملت دوست دارن الکی گندش کنن
      زیبایی کابینشو مقایسه کنید با اس کلاس w222 یا بنتلی

      موافقم 12
      مخالفم 47
      1. Mz

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (71 ديدگاه)

        رولزرویس به عمر طولانی و آسایش و بیصدایی کابین و حس لاکچری بودنش افتخار میکنه فقط کیفیت و عمر ماشینش به تنهایی به تویوتا میگه زکی دیگه باقیش واسه خودت

        موافقم 36
        مخالفم 8
    5. Mc20

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      از دیسلایک هات فهمیدی دیگه من چیزی نمیگم

      موافقم 4
      مخالفم 6
  2. ارشیاSVJ

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    مگه لوکس بودن با دکمه های زیاد و صفحه نمایشگر داشتن؟
    البته اینم اضافه کنم
    کلا با رولزرویس ها حال نمیکنم!!!
    (البته ریث فرق داره یه چیز دیگه است????)

    موافقم 12
    مخالفم 60
  3. امیر

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    بهترین رویه رو داره
    دمش گرم که اصالت رو هیچ‌وقت فدای تکنولوژی های گاها مسخره و ناکاآمد نکرده
    هرچیزی جای خودش
    برای همینه ک هیچ خودروسازی هیچ‌وقت از نظر لوکس بودن به رولزرویس و بنتلی نمیرسه(البته بنتلی کمی فاصله گرفته و میخواد کمی اسپرت باشه )

    موافقم 70
    مخالفم 13
  4. بهنام

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    امیدوارم روزی یه رولزرویس از نزدیک ببینید یا خدا رو چه دیدی بخرید تا معنی حرف مدیر طراحی و خط مشی این کمپانی رو درک کنید. چیزی که رولزرویس رو از بقیه جدا کرده فقط با لمس کردن و تجربه کردن قابل درکه نه دیدن عکس ها.

    موافقم 52
    مخالفم 8
  5. پارسا عشق ماشین

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    هر شرکت انتقادات خودش و نظریات خودش رو قبول داره اینطوری خوب نیست یک برند لوکس رو که بیشتر جهان ارزوی یک بار سوار شدن بر این محصول رو دارند بعد شما میاید و نظر مخالف میدید البته این نظر شماست اقای حمید ولی اگر یک بار سوار این محصول بشید اصلا می گوید من اشتباه کردم در مورد این ماشین حرف زدم . بعدشم اگر اشقال بود کسی با قیمت 300 هزار دلار نمی خریدش و می رفت اس کلاس می خرید و می تونم بگم که منم از طراحی هایی که همش صفحه نمایش است بدم میاد من طراحی داخلی اس کلاس قبلی رو عاشقش بودم ولی این نسخه جدیده لوکس نشده و تکنولوژی رو برده بالا ممنون از شما

    موافقم 31
    مخالفم 5
  6. مسعود

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (513 ديدگاه)

    وجه تمایز رولزرویس هم همینه،واقعا جز با اصالت ترین هاست اگه نگیم با اصالت ترین.
    یادمه مستند کریستیانو رونالدو رو داشتم نگاه میکردم با اینکه کلکسیونی از خودرو ها از اشرافی بگیر تا سوپر اسپورت رو تو پارکینگ خونش داشت بعد اون مجریه ازش پرسید کدوم خودرو رو بیشتر از همه استفاده میکنی؟گفت وقتی خودم تنها باشم معمولا خودروهای کوپه و اسپورت ولی وقتی با خانوادم رولزرویس چون ایمن و خیلی راحته بعدم که بچشو میخواست برسونه مدرسه نشست پشت رولزرویس رفت

    موافقم 30
    مخالفم 7
    1. Mc20

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      راستی تو کلکسیونش 206 هم داشت؟؟??

      موافقم 3
      مخالفم 2
  7. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    البته حق با رولزرویس. قطعا خودروهاش مشتری
    های ویژه ای داره و چنین حرکات رادیکالی – مانند
    کابین اس کلاس جدید- ممکنه براش گرون تمام
    بشه.

    موافقم 18
    مخالفم 4
  8. MASIHA

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    رولزرویس کار خوبی میکند

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. Alireza

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (37 ديدگاه)

      بهتر !
      واقعا حس لمس کردن دکمه های فیزیکی بهتر از اون اسکرین هاست?

      موافقم 17
      مخالفم 6
      1. Mc20

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        دقیقا ، بنز هم که … تو s

        موافقم 1
        مخالفم 4
  9. زیزیگولو

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    طراحیو تزیینات داخل کابینش وحشتناکه

    موافقم 14
    مخالفم 7
  10. Hl>i

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    در این مورد من با مدیر طراحی رولزرویس تا اونجای کاملاً موافق هستم که شرکت رولزرویس را با مدلهای فانتوم و کالینان بدانیم بله درست میگه مسیر شرکت رولزرویس با این دو مدل کلاً با بنز جداست اما مدل گوست یا روح داستانی دیگه ای داره – “گوست” به همراه نمونه های کوپه و کروکش «ریس» و «داون» در واقع نسخه های ری بج شده سری هفت هستن و بیشتر از اینکه یه رولزرویس محسوب بشن دارای دی اِن اِی های بی ام و هستن. بی ام و سال ٢٠١٠ نسل اول گوست و متعاقب اون نمونه های کوپه و کروکش را سالهای ٢٠١٣و٢٠١۵ به بازار داد تا هم فاصله زیاد بین مدلهای فانتوم و سری ٧ را پرکنه و هم از نظر مالی اوضاع شرکت رولزرویس را بهتر کنه، تو بازارهم گوست باید با مدلهای مرسدس S کلاس میباخ و بنتلی کانتیننتال مواجهه بشه، البته نسل جدید S کلاس مزین به میباخ هنوز به بازار نیامده تاببینیم اون چی تو چنته داره

    +|<i

    موافقم 7
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا