شورولت

انتشار تیزر شورلت سیلورادو ZR2، نسخه‌ای آفرودی برای رقابت با رپتور

شورلت با انتشار تیزرهایی، رسماً تأیید کرده است که به‌زودی نسخهٔ جدید ZR2 به خانوادهٔ سیلورادو اضافه خواهد شد. نام ZR2 که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در پیکاپ کوچک‌تر کلرادو احیا شد، نشانگر قابلیت پرفورمنس بالا در طیف گسترده‌ای از تنظیمات رانندگی، هم روی جاده و هم خارج از جاده است. فعلاً مشخصات سیلورادو ZR2 معلوم نیست و تیزرها هم چندان واضح نیستند زیرا صرفاً نشان ZR2 و یک پروتوتایپ استتار شده با لاستیک‌های بزرگ آفرودی را نشان می‌دهند.

بااین‌حال، انتظار می‌رود ZR2 در خانوادهٔ سیلورادو بالاتر از نسخهٔ تریل باس قرار گرفته و بیشتر روی آفرود تمرکز داشته باشد. تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که این نسخه از دماغه‌ای منحصربه‌فرد با صفحهٔ محافظ برجسته، قلاب‌های بکسل قرمزرنگ و سپر اختصاصی برای بیشتر شدن زاویهٔ حمله برخوردار است. علاوه بر این، می‌توانیم انتظار تعلیق متمرکز روی آفرود با فاصلهٔ بیشتر از زمین را هم داشته باشیم. فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانهٔ سیلورادو ZR2 در دست نیست و نمی‌دانیم که شورلت برای این نسخه پیشرانهٔ اختصاصی قوی‌تری در نظر گرفته یا از همان موتورهای نسخه‌های دیگر استفاده خواهد کرد.

اما علاوه بر ZR2، نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سیلورادو هم پاییز امسال با مدل ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. سیلورادوی جدید به‌روزرسانی‌های را در داخل و خارج تجربه خواهد کرد اما طراحان شورلت توجه ویژه‌ای روی کابین خودرو داشته‌اند که در نسخهٔ فعلی در برابر پیکاپ‌های رم و فورد حرفی برای گفتن ندارد. پیش‌بینی می‌شود کابین سیلورادو مدل ۲۰۲۲ دنباله‌روی نسل جدید تاهو باشد و از داشبوردی بازطراحی شده با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید و متریال باکیفیت‌تر برخوردار شود.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. Ali_x76

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (992 ديدگاه)

    کاش موتورش ۶.۲ لیتر سوپرشارژ باشه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  2. SF90 STRADALE

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3312 ديدگاه)

    پسوند ZR2 یعنی آفرودری با توانایی های فوق العاده
    سیلورادو برای رقابت با F_150 رپتور و TRX به این نسخه نیاز داشت 👊👊👊

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (950 ديدگاه)

      رقابت با رپتور r و تی ار ایکس یا رقاببت با رپتور عادی

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. SF90 STRADALE

        ۱۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3312 ديدگاه)

        رپتور R احتمالاً نسبت به TRX عملکرد بهتری داشته باشه و ZR2 نفر سوم این پیکاپ های آفرودر هست
        .
        .
        به نظر خودم بهترین آفرودر تاریخ شورولت پیکاپ میان سایز کُلُرادو ZR2 بایسون هست که با همکاری AEV تولید و به یکی از هیولاهای آفرود تبدیل شد

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  3. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ 👑🇩🇪

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1731 ديدگاه)

    شورلت خودشو کنار رینگ کشیده بود ولی الان داره بر میگرده.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. بهنام

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (523 ديدگاه)

      امیدوارم همین طوری با کامارو هم برگرده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. R@m!n

        ۱۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1301 ديدگاه)

        با کامارو که باید خداحافظی کرد. وقتی که کوروت ۶۰ هزار دلاری هست دیگه کامارو معنی نداره.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. بهنام

          ۱۴ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (523 ديدگاه)

          بحث قیمتش که نیست
          کامارو قیمت پایه ش کم تر از ۳۰ هزارتاس با کوروت خیلی اختلاف داره کامارو تو بحث طراحی و جدال قدرت با چلنجر و موستانگ کم آورد

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. R@m!n

          ۱۴ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1301 ديدگاه)

          اتفاقا اصلا کم نیاورد و اکثریت فروش کاماروها تو مدلای Z و ZL هست که میره بالای ۴۰k چون تو مدلای پایه هیچ حرفی جلوی ماستنگ های اکوبوست نداره . اینکار باعث هم پوشانی قیمتی با کوروت میشه و باید یا کوروت گرون میشد که می رفت واسه رقابت با پورشه، درحال حاضرم توانایی رقابت با پورشه (کیفیت قطعات داخلی) رو نداره پس با پایین اوردن قیمت، خلا قیمتی ۵۰ تا ۷۰ هزار تایی که ماشین اسپرت شاخصی نیست کوروتو قرار داد و بنظرم سیاست درستی هست.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3569 ديدگاه)

        ای کاش یکم به فکر کامارو میبودن…

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  4. Angus_812

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (100 ديدگاه)

    حالا جنگ واقعی شروع شده
    نبرد سه تا از قلدر های آمریکایی
    چه بزن بزنی بشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. امیرحسین

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    مطمئن باشید در تقابل با فورد مچ شورلت میخواب
    بدون تعصب میگم خودم هر دو برند رو دوست دارم اما میتونید از بازار فروش محصولات دو برند متوجه این موضوع بشید شورلت توان رقابت رو نداره
    شورلت با کوروت فقط یه آبرویی واسه خودش نگه داشته

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. A..... I need laughter from the bottom of my heart .....A

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1182 ديدگاه)

      کامارو که به باد دادِش!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. JDM

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (307 ديدگاه)

      شورلت داره رو محصولاتش کار میکنه
      اول رو کوروت داره کاره میکنه که نسخه های زد او شیش و … ارائه بده بعدش سراغ کامارو هم میره
      این سیلورادو هم خیلی خبر ازش دراومده و قراره قلدر تر برگرده.قدم به قدم همه چی مشخص میشه
      این همه صبر کردیم ولی وقتی نسخه پایه کوروت بیرون داد پرفومنس خودرو سازی امریکا رو حداقل یه لول بالاتر برد
      در اینده همه چی مشخص میشه

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    3. R@m!n

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1301 ديدگاه)

      شورلت زیر مجموعه جنرال موتورز و تحت سیاست های کلی این ابر کمپانی هست. خودم فورد رو بیشتر می پسندم اما اینکه راجب خودرویی که نیومده غیب بگیم مقداری ناشیانه هست.

      سبد محصولات شورلت هم تنوع خوبی داره و فروش مناسبی هم تو این پنج سال اخیر داشته. اینکه صرفا کل شورلت و جنرال موتورز و تو بودن یا نبودن کامارو خلاصه کنیم هم درست نیست.

      کوروت C8 هم در آینده نزدیک حرفای خیلی زیادی برای گفتن خواهد داشت.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3569 ديدگاه)

      کجایی داداش آمار فروش رو دیدی که میگی؟ پارسال سیلورادو فقط ۱۰۰،۲۰۰هزار دستگاه اختلاف داشت توی فروش با F-150، جنرال‌موتورز شورولت رو به هر قیمتی که باشه قدرتمند نگه‌می‌داره….

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  6. Ninja

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (950 ديدگاه)

    شورلت نمیدونم چی شده ولی انگار در مقابل فورد و دوج دیگه اصالت زیادی نداره و مدرنیته شده مثل کامارو و سیلورادو کوروت هم که موتور عقب شد لابد دو دف هم میشه بعدن برا همین بجز کوروت که رقیبی برا خودش نمیبینه چون که فورد جی تی یجورایی نسبت به قدرت سرعت الکی گرون میتونه باشه وایپر هم که مرحوم شد بقیه کامارو و سیلورادو دیگه محبوبیت زیادی در مقابل فورد و داج نداره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3569 ديدگاه)

      اون همه شاسی بلند داره فقط کامارو و سیلورادو و کوروت شورولت معروفن؟ برادر شورولت هم روی ریل خوبیه…

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  7. charger

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (361 ديدگاه)

    ZR2 زیادی پاستوریزس
    شورولت برای رقابت با رپتور و تیرکس باید یه اسم با ابهت بزاره رو ماشینش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. R@m!n

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1301 ديدگاه)

    کار خیییییلی سختی هست رقابت با فورد و داج اما نباید فراموش کرد که جنرال موتورز موتورای سرحاله LT4 و LT5 رو داره که می تونه رو این ماشین بزاره و عملکردی شبیه به موتورای PREDATOR فورد و HEMI داج داشته باشه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3569 ديدگاه)

    بشدت منتظر یه رقابت هیجان انگیز هستیم!😎

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا