فورد

ارتقای کابین فورد فوکوس RS توسط کارلکس دیزاین

از میان تمامی تیونرهایی که در بازار فعالیت می‌کنند، کارلکس دیزاین جزو شرکت‌هایی است که تخصص خاصی در بازسازی کابین خودروهای خاص دارد. آن‌ها همچنین می‌توانند کابین خودروهای معمولی را به نمونه‌هایی تبدیل کنند که همه را انگشت به دهان نماید.


جدیدترین پروژه‌ی این تیونر فورد فوکوس RS بوده که یک هاچبک داغ آمریکایی می‌باشد. اگرچه خود خودرو با نشان RS نشان دهنده‌ی ذات ویژه‌ای است اما کارلکس دیزاین راهی برای جذاب‌تر کردن این خودرو مخصوصاً از نظر کابین پیدا کرده است. تغییرات اعمال شده به حدی جذاب هستند که فوکوس RS را وارد مرحله‌ی دیگری کرده‌اند.


به منظور هماهنگی با ذات اسپورت این خودرو و همچنین ۳۵۰ اسب بخار آرمیده در زیر کاپوت، کارلکس دیزاین از پوشش چرمی در کابین بهره برده است. تلاش تیم کارلکس همخوانی کابینی مناسب با کاراکتر مسابقه‌ای این خودرو بوده است.


طراحان آلمانی از پوشش چرم ویژه برای مزین کردن بخش‌های تونل مرکزی و حتی اهرم تعویض دنده سود برده‌اند. چرم روی صندلی‌ها و پانل درب‌ها نیز واقعاً عالی بوده و حالت دینامیک و سطح بالایی ایجاد کرده‌اند. کارلکس از این طراحی برای تأکید روی میراث رالی فوکوس RS استفاده کرده است.

این تیونر از چرم سوراخ‌دار برای غربیلک فرمان استفاده کرده و دوخت‌های زردرنگ نیز تکمیل کننده‌ی کار هستند. تنها با نگاه کردن به تصاویر هم حسرت راندن این خودرو به دل می‌ماند چه برسد به اینکه واقعاً از نزدیک با آن ملاقات کنیم! دست مریزاد کارلکس دیزاین!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    چه رَگو ریشه ای انداخته روی صندلیها .
    خیلی خوب کار کرده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    عجب صندلی هایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Infinite

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (452 ديدگاه)

    carlex design و prior design دو تیونری هستند که از نظر تیونینگ ظاهری بر خلاف خیلی از تیونرها که فاجعه آفرینی می‌کنند، واقعا خوش سلیقه هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا