فیات

با فیات گوچی متفاوت باشید!

پس از همکاری موفقیت‌آمیز کمپانی فیات با گروه طراحی گوچی در پروژه فیات ۵۰۰، بار دیگر این دو برند ایتالیایی در یک همکاری مشترک برای پروژه ۵۰۰ کوپه و ۵۰۰ کانورتیبل دست‌ به کار شده‌اند. طراحان برای هرچه بیشتر شدن جلوه بصری فیات ۵۰۰، از دو رنگ متضاد سفید (دریک نمونه برای بدنه خودرو) و ساتن و مشکی کرومی (برای داخل کابین) بهره‌برده‌اند. سقف چرمی خودرو همانند نمونه سابق، توسط گوچی آماده شده و دارای یک نوار رنگی متشکل از رنگ‌های قرمزوکرمی سوخته است. چرخ‌های ۱۶ اینیچی سفید خودرو نیز مزین به مارک گوچی است.

Fiat 500C by Gucc
Fiat 500C by Gucc

اما این همه ماجرا نیست. در داخل کابین نیز استفاده از تزئین‌های کرومی برای تجهیزات داخلی، چرم‌ Frau با رنگ‌های دوگانه، حک شدن مارک گوچی در کنسول، پشت سری صندلی‌ها و همچنین بر روی کمربندها، هارمونی زیبایی را بوجود آورده است.

متاسفانه لیست تجهیزات داخلی تنها به جزئیات پیش‌پا افتاده‌ای همانند سیستم کنترل خودکار هوای کابین، هفت عدد ایربگ، سنسور عقب، سیستم پخش MP3 محدود شده که درجای خود می‌تواند بسیار نا امیدکننده باشد. طبق آمار موجود، هم‌اکنون ۳۰۰۰ دستگاه از این خودرو با قیمت پایه‌ای ۲۰.۰۰۰ یورو پیش‌فروش شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ARYAN GTR

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (55 ديدگاه)

    دخترک شیطان ایتایایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید

    ۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    خوشکله ولی کاش چراغ هاش بزرگتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا