میتسوبیشی

بررسی میتسوبیشی پاجرو GLS مدل 2016

یک ساعت قدیمی، قابل اعتماد و بی‌انتها است و هنوز مثل روز اول خود کار می‌کند. میتسوبیشی پاجرو GLS 2016 نیز چیزی شبیه همان ساعت است.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
۲۰۱۶ Mitsubishi Pajero GLS
علیرغم اینکه این خودرو مدت‌های مدیدی در بازار حضور داشته اما پاجرو هنوز هم دنبال هدف اصلی و اولیه خود است، یعنی یک خودروی خانوادگی که توانایی آفرود بالایی داشته باشد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
تریم های پاجرو از GLX با قیمت ۵۳۹۹۰ دلار استرالیا (به همراه هزینه‌های جاده‌ای) آغاز شده و به مدل فول Exceed با قیمت ۶۵۹۹۰ دلاری می‌رسد. GLS تست شده در این مقاله قیمت ۵۸۹۹۰ دلاری دارد و یک شاسی‌بلند ۷ سرنشینه با توانایی آفرود را پیشنهاد می‌دهد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
نیروبخش پاجرو یک پیشرانه توربودیزل ۴ سیلندر و ۳.۲ لیتری است که ۱۹۸ اسب بخار قدرت و ۴۴۱ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به گیربکس ۵ سرعته اتوماتیکی جفت شده که می تواند به‌صورت دستی نیز تعویض دنده‌ها را انجام دهد. میتسوبیشی ادعا می‌کند که این خودرو در چرخه ترکیبی مصرف سوخت ۹ لیتر در هر صد کیلومتری را نشان می‌دهد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
همانند برادر اسپورت خود، پاجرو در ابتدا به‌صورت خودرویی دیفرانسیل عقب عمل می‌کند اما می‌تواند با استفاده از یک اهرم نیرو را به هر چهارچرخ انتقال دهد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
برخلاف برخی از رقبا، فعال کردن سیستم چهارچرخ محرک در پاجرو باعث باز شدن دیفرانسیل می‌شود بنابراین خودرو می‌تواند در همه‌ی سطوح رانده شود. بسیاری از خودروهای دیگر در این کلاس نمی‌توانند به‌صورت فول تایم در حالت چهارچرخ محرک عمل کنند و آن‌ها با فعال‌سازی سیستم چهارچرخ محرک، دیفرانسیل مرکزی را قفل خواهند کرد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
پلتفرم و طراحی کهن‌سال پاجرو تأثیری بر آمار فروش نداشته و میتسوبیشی هنوز تعداد زیادی خودرو می‌فروشد. امسال این خودرو بالاتر از برادر اسپورت خود، فورد اورست و حتی تویوتا فورچونر قرار گرفته است.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
طراحی خودرو از خطوط صاف و صیقلی استفاده می‌کند و LED های روزتاب، جلوپنجره کروم افقی و نشان پرافتخار میتسوبیشی در خودرو به چشم می‌خورند. حالت جعبه‌ای شکل سنتی و درب عقب خاص خودرو فضایی غار مانند را ایجاد می‌کنند که باعث حمل ۷ سرنشین می‌شود.

کابین خودرو استایل مدرنی ندارد و در آن از مواد ارزان‌قیمت با طراحی سنتی استفاده شده است. استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی پاجرو که نمایی شبیه نمونه‌های ارزان‌قیمت دارد آسان است اما با حالت کلی خودرو همخوانی ندارد. هرچند که استفاده از تجهیزات مدرنی چون اپل کارپلی و اندروید اتو باعث شده تا خودرویی کهن‌سال وارد عصر مدرن شود. این سیستم همچنین با فعال‌سازی صدا عرضه می‌شود اما سیستم ناوبری به تلفن هوشمند محدود شده است. مزیت این سیستم این است که به‌روزرسانی‌های نقشه دائماً دریافت می‌شود اما نقطه‌ضعف هم این است که برای استفاده از سیستم ناوبری همواره نیازمند پذیرش تلفن همراه خواهید بود.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی آسان است اما فقدان دکمه‌ی صدا می‌تواند عجیب‌وغریب باشد، به‌ویژه در زمان‌هایی که باید فوراً صدا را کم یا زیاد کنید.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
مجموعه‌ی بالای سیستم اطلاعات سرگرمی اطلاعات ضروری از قبیل کامپیوتر سفری و اطلاعات سیستم چهارچرخ محرک را در برمی‌گیرد. صفحه‌ی کیلومتر شمار نیز اطلاعاتی نظیر سیستم انتقال قدرت و حالت فعلی خودرو را نشان می‌دهد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
به لطف صندلی‌های راحت و بزرگی اتاق، فضای سر و پاها در جلو عالی است. وارد و خارج شدن به خودرو نیازمند برداشتن قدم بلندی است اما با وارد شدن به داخل کابین و قرار گرفتن در موقعیت راننده، به دید خوب نسبت به بیرون و جاده پی می‌برید.

ردیف دوم صندلی‌ها نیز احساس‌برانگیز است و فضای کافی برای سرنشینان بزرگ‌سال و کودکان را فراهم می‌کند. صرف‌نظر از ارتفاع شیشه‌ها، سرنشینان می‌توانند به آسانی بیرون خودرو را نظاره‌گر باشند. برای سرنشینان ردیف دوم ورودی‌های سیستم تهویه در سقف با کنترل‌های انفرادی وجود دارد.

ورود و خروج به ردیف سوم کار آسانی نیست. درحالی‌که صندلی‌ها به‌صورت تخت در کف خودرو می‌خوابند، وارد شدن به ردیف سوم صندلی‌های کاری زمان‌بر و سخت است.
سرنشینان ردیف سوم نیز از دریچه‌های تهویه‌ی مخصوص خود استفاده می‌کنند.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
برای راحتی، لاستیک زاپاس روی درب پشتی قرار گرفته و فضای اضافی را در زیر خودرو و یا کف صندوق اشغال نمی‌کند. البته نقطه‌ضعف قرار گرفتن لاستیک در درب پشتی نیز به سنگینی و سختی باز و بسته کردن در فضاهای محدود مربوط می‌شود.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
با خواباندن صندلی‌های ردیف سوم، پاجرو فضای زیاد ۱۰۳۸ لیتری را ارائه می‌کند و با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم این فضا به ۱۷۵۸ لیتر افزایش می‌یابد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
یکی از مزیت‌های پاجرو ظرفیت بکسل کردن آن است. پاجروی ۷ سرنشینه می‌تواند ۳ تن بار را بکسل کند.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
در راه‌های باز، پاجرو سنگ محکی دینامیک و کارا نیست. پیشرانه‌ی دیزل پر سروصدا بوده و نیازمند زمان است تا به حداکثر گشتاور ۴۴۱ نیوتون متری برسد.
اما گیربکس خودرو به‌طور مؤثری عمل می‌کند. گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک کماکان از پیشروهای کلاس فاصله دارد اما تعویض‌های نرم و روانی را ارائه می‌کند.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
سیستم فرمان هیدرولیک پاجرو با سنگینی خاصی عمل می‌کند اما بازخورد چندانی را شاهد نیستیم. احساس پدال ترمز خوب است اما این بخش هم بازخورد چندانی ندارد. با چند بار عمل کردن ترمز می‌تواند اسفنجی شود و در زمان ترمزهای سنگین خودرو دایوهای کوچکی را نشان می‌دهد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
دل‌پذیرترین جنبه‌ی پاجرو سواری آن است. سواری خودرو نرم و راحت است و همانی است که از خودرویی شبیه این انتظار می‌رود. در بخش جلو از سیستم تعلیق مستقل با فنرهای پیچشی و میله‌های تثبیت‌کننده استفاده شده است. بخش عقب نیز از سیستم تعلیق مستقل با فنرهای پیچشی چند اتصالی سود برده است.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
با نگاهی هم به فورد اِورست به عنوان خودرویی معیار در بخش دینامیک (در سگمنت شاسی بلندهای آفرود ۷ سرنشینه) انداختیم. پاجرو سواری نرم‌تری را ارائه می‌دهد اما تکان‌های بدنه نیز زیادتر است اما حرکات آن قابل پیش‌بینی است.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
این خودرو در حالت دیفرانسیل عقب کاملاً شایسته است و در سر پیچ‌ها با فشردن پدال گاز کمی آشوب نشان می‌دهد. همچنین سوئیچ کردن به حالت چهارچرخ در زمان‌هایی که کشش اضافی نیاز است آسان‌تر صورت می‌گیرد.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
جایی که پاجرو می‌درخشد به طبیعت آفرود آن مربوط می‌شود. سیستم چهارچرخ محرک پاجرو سه حالت محدوده‌ی بالا (دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل به همراه دو دیفرانسیل با دیفرانسیل مرکزی قفل‌شده) و سه حالت محدوده پایین با قفل دیفرانسیل مرکزی دارد. درنهایت، دیفرانسیل عقب می‌تواند به‌صورت دستی و با فشردن یک دکمه قفل شود.

2016 Mitsubishi Pajero GLS
با ۲۳۵ میلی‌متر ارتفاع از سطح زمین،۷۰۰ میلی‌متر عمق غوطه‌وری و زوایای ورود و خروج ۳۶.۶/۲۵ درجه‌ای، پاجرو می‌تواند از هر مانعی عبور کند.

پاجرو از مرکز ANCAP 5 ستاره‌ی ایمنی دریافت کرده و با قیمت آغازی ۵۳۹۹۰ دلاری می‌تواند انتخابی معقول برای کسانی که دنبال شاسی‌بلند ۷ سرنشینه با قابلیت آفرود هستند محسوب شود.

نقاط قوت: ارزش در برابر پول پرداختی، فضای زیاد داخل کابین، سیستم چهارچرخ محرک
نقاط ضعف: سیستم چهارچرخ محرک نیمه‌وقت، عدم استفاده از گیربکس و پیشرانه‌ی پاجرو اسپورت، ورود و خروج سخت به صندلی‌های ردیف سوم

2016 Mitsubishi Pajero GLS
۲۰۱۶ Mitsubishi Pajero GLS

امتیازهای میتسوبیشی پاجرو GLS

کارایی و مصرف سوخت: ۶.۵
فضای کابین و راحتی: ۷
تکنولوژی و ارتباطات: ۸
قیمت و تجهیزات: ۷.۵
سواری و هندلینگ: ۶
امتیاز کلی: ۶.۵ از ۱۰

منبع: caradvice

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    نمره ۶.۵ هم زیادشه. یادش بخیر ی زمانی تو ایران به کسی میگفتی پاجرو دارم از بنز بیشتر ابهت داشت. اولین ماشین شاسی بلند فوق پیشرفته ایران بود . از ۶.۵میلیون قیمت گذاری کردن تا دیدن استقبال عظیمی شد رسوندنش به ٣۵ م الی ۴۵ م . هر کی خرید حکم سلطان پول و ثروتو داشت .پول ی خونه بود. عجب روزگاری بود.

    ((پدال عزیز ی مطلب نوستالوژی از تویوتا کرونا مدل ١٩٩٠ هم بذارین فکر کنم خیلیها باهاش دگرگون بشن.))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۲۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      من با قیافه اش اصلا حال نکردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ali

      ۲۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1205 ديدگاه)

      درسته
      حیف که آرین موتور باجرو وارد نمی کنه
      و متاسفانه برای سود بیشتر اکتفا کرده با واردات از تایلند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان

        ۳۱ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (115 ديدگاه)

        کی گفته محصولات میتسوبیشی از تایلند میاد. فقط میراژ از تایلند میاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محمد امین

        ۱ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (7 ديدگاه)

        وارداتشو محدود کردن به زیر 3 لیتری پاجرو موتورش 3.2 لیتریه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Sina

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (811 ديدگاه)

    من از نزدیک چندتا شو دیدم در مورد مشخصات فنیش چیزی نمیگم اما قیافه باحالی نداره از پشت و کناره خوبه ولی از جلو یه جورایی پیر و زشته…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهرداد

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    فکر کنم این مطلب قدیمی باشه ، چون جائیکه ما زندگی می کنیم و همه چیزش با استرالیا مشترک هست ، اتاق این ماشین کلا عوض شده و فوق العاده مدرنتر از این که توی این مقاله هست. اینهم لینکش :
    https://www.mmnz.co.nz/pajero-sport
    چند وقت پیش یک دونه مشکیشو توی خیابون دیدم ، عظمت و زیباییش غیر قابل وصف بود .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Genius

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    فکر کنم میتسوبیشی بعد از سپری کردن یه دوران پر فروغ در اواسط دهه 90 میلادی تقریبا تو تونل زمان گیر افتاده و نتونسته خودش رو پا به پای رقبا بالا بکشه که نمود بارز این حقیقت رو در همین ظاهر و باطن خسته و فرتوت پاجرو و همینطور لنسرهای نه چندان سروحال این روزها میتوان دید.امیدوارم کمپانی پر افتخار میتسوبیشی که بنظر این روزها بیشتر سرگرم انتقال تکنولوژی به چینی های نورسیده است و صدالبته از این راه پول خوبی به جیب میزنه مجددا روی توسعه و تحقیق برای ارائه مدلهای جذاب و دوست داشتنی ای مثل گالانت عینکی های دوست داشتنی که هنوزم که هنوزه بعد از بیش سال که از عمرشون میگذره قابل قابل اغنا اند سرمایه گذاری کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علی

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (31 ديدگاه)

    فقط می تونم بگم عاشقشم چهار تا نسلشم سوار شدم یکی از یکی بهتر اگه ی دو درب ش بخرم دیگه عمرا اگه بفروشمش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. omid

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (166 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم میتسوبیشی داره با اسم و اعتبار خودش چکار میکنه. در بهترین حالت ممکن _ اگه نگیم داره پسرفت میکنه – درحال درجا زدنه. یا خودروهای مناسبی توی کلاس های پرفروش نداره یا اینکه اون مدل هاش قدیمی شده اند. مثلا تو این مدت تویوتا دو نسل لندکروز عوض کرده ولی پاجرو همون پاجروست. دیگه خبری از لنسر اوولوشن افسانه ای و مدل اکلیپس و گالانت و … نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا777

      ۳۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (20 ديدگاه)

      این اوولوشن افسانه ای هم تو نقد و بررسی خودرو بانک گویندش گفت دیگه همه یاد گرفتن این صفت رو برا لنسر اوولوشن بکار میبرن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. ahmad

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (659 ديدگاه)

    یادش بخیر
    پاجرو یه زمانی غول جاده های ایران بود و همیشه از دیدنش توی جاده ها ذوق میکردیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. akbarkhazae 75

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام.اگه موتور دیزلش 6سیلندربود بهتر نبود؟همچنین چهار چرخ متحرکش اگه دائم بود خیلی بهتر میشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمد

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    پدال جان چه عجب یادی از میتسوبیشی بنده خدا کردی. نمی دونم چرا انقد دوستش دارم میتسوبیشیو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. علیرضا

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    جدا از بحث ظاهر که سلیقه ای هست و موارد فنی همچنان توسطح خوبی قرار داره و سواری نرمی ارائه میده.البته میتسوبیشی همیشه از نظر فنی مشتریان شون رو راضی کرده از جمله همین لنسر 1.8 لیتری که دارندگان اش ازش راضی اند و دوستش دارند
    من امیدوارم میتسوبیشی به روزهای اوج اش برگرده.حیف هست کمپانی که ماشین های بادوام و با قابلیت بالا تولید میکنه بخاطر کمپانی های نوظهوری که اسباب بازی های ارزون قیمت و گول زنک میسازند کنار بره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیرحسین

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    گمون میکنم فقط به لحاظ طراحی افت کرده باشه وگرنه هنوز میتسوبیشی به لحاظ فنی حرف واسه گفتن داره.البته بعضی محصولات جدید اش مثل اوتلندر 2016 از نظر طراحی واقعاً زیبا شده و از این لحاظ از رقبایش تو ایران سر تر هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. دوج

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    میتسوبیشی همیشه چیزی میسازه که ما ها بعد چند سال پی میبریم که چی بوده دقیقا از گالانت ها ی دهه نود معلومه هنوزم که هنوزه وقتی آدم تر تمیزشو میبینه نمیتونه ازش چشم برداره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. احمد باقری

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه طراحیش کمی قدیمی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. داوود

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    میتسو را فقط کسانی که دارند می فهمند. فوق العاده است. شاید ظاهر جذاب یا امکانات زیاد نداشته باشد ولی خیالت راحته که اگر تصادف نکنی سالهای سال نیاز جدی به تعمیرات نداری.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ارمان

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    یه پیر مرد با تجربه
    میتسوبیشی این روزها از بستره بیماری بلند نشده
    قراره تو نمایشگاه ماشین پاریس یه کانسپت نزدیک به تولید رو نمایی کنه باید نشستو دید این یه باز گشت قدرتمندانست یا ادامه یه مدیریت نا فرجام
    به هر حال مقدار کم پول نگهداری و تعمیرات دوام و اعتماد به کیفیت مونتاژ و استفاده از پیشرانهای پیشرو از نکات مثبت میتسوبیشی و دوستان هم اشاره کردن
    به هر حال اگه قرار باشه تو صحرای افریقا سوار یه ماشین یکهو تنها از این بیابون عبور کنم این ماشینو انتخاب میکنم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. آرش

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    ضمن تشکر از آقا شاهین بابت ترجمه، حیفم اومد به این نکته اشاره نکنم که ترجمه بعضی خطوط فارسی روون از آب در نیومده. اصلا قصد جسارت ندارم، ولی بعضی جاها -مثال های پایین- جمله ها هنوز انگلیسی هستن، یعنی درسته که به فارسی ترجمه شدن ولی ساخت جمله هنوز انگلیسیه. اینا رو ببینین لطفا:
    وارد و خارج شدن به خودرو نیازمند برداشتن قدم بلندی است
    یک شاسی‌بلند 7 سرنشینه با توانایی آفرود را پیشنهاد می‌دهد
    همواره نیازمند پذیرش تلفن همراه خواهید بود
    کمی آشوب نشان می‌دهد
    بازم از آقای احمدزاده تشکر میکنم. شاید به نظر بعضی دوستان ایراد من مته به خشخاش گذاشتن باشه ولی باور کنین همونطور که تو یه ماشین توجه به جزییاته که تفاوت برندها رو رقم میزنه، تو سایت ها هم همین ملاک صادقه. هر چند به نظرم پدال همچنان بین رقبا بهترینه شاهدش: مثلا رعایت نیم‌فاصله تو متن بالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Fakhr

    ۳۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    من خیالم راحته چون با خرید یک سوم سهام میتسوبیشی توسط نیسان آینده روشنی داره زیرا پلتفرم های مشترک بینشون یک ترکیب قدرتمند و استراتژی موفق خواهد ساخت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد امین

      ۱ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (7 ديدگاه)

      سهام خود نیسان رو رنو خرید و از ورشکستگی نجاتش داد !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Fakhr

        ۱ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (15 ديدگاه)

        درسته اما نیسان خودش غول خودروسازی هست و بیشتر رنو از نیسان سود میبره تا برعکس .
        رنو سی در صد سهام نیسانو خریده از طرفی نیسان نوزده درصد سهام خود رنو دست نیسانه بنابر این مقادر سهام باقی مانده با اندازه یک سوم نیست که رنو مدیریتی چندان بر نیسان قالب کنه محمد امین جان…
        حالا این موضوع دوباره تکرار میشه و نیسان، میتسوبیشی بالا میکشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. Fakhr

    ۳۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    لازم به ذکره که مدیر عامل نیسان جانشین مدیر عامل حاضر میستوبیشی شده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  19. احسان

    ۳۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (115 ديدگاه)

    من پدرم میتسوبیشی داره که من سوار میشم. اولا که اصلا کم امکانات نداره، اما به اندازه کره ای ها نیست. دوما کم کم دارم علاقم بهش بیشتر می شه، خیلی بی دردسریه… نسبت به هم نوعاش راحت تره، والا به نظر من با اینکه 7/ 8 ساله که زبان طراحیش همون مونده هنوزم قشنگه، تازه کره ای ها هم به این نتیجه رسیدن که هر چی طراحی ساده تر باشه، ماندگار تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Fakhr

    ۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    غلط آقا من میانگین زدم 7 میاد اشتباهی شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Fakhr

    ۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    دوستان خودشون میانگین بزنن متوجه میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ابوالفض

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    دوستانی که میگن این ماشین بده اگه این ماشین رو مفت بهتون بدن با سر قبول میکنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علی

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یدونه پاجرو مزایده ناجا دارم الان سه ساله که دارم تا حالا کاپوت بالا نکردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. nima

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    متأسفانه توی ایران و حتی توی دنیا این ماشین اونجور که حقشه شناخته شده نیست.
    پاجرو افسانه و پرچم دار داکار است چیزی که تویوتا هنوزم نتونسته بهش برسد.
    جالب اینجاست در این مقاله پارت تایم بودل چهار چرخ به عنوان کاستی دیده شده اما این در واقع مزیت در پاجرو است و انتخاب این سیستم کاملا انتخابی است .
    جالب است بدانید همین سیستم تأثیر زیادی در موفقیت پاجرو در داکار داشته است و تاره الان تویوتا می خواهد هایلوکس را بدین شکل طراحی کنه تا شاید رتبه ای در داکار کسب کند.

    .طراحی این پاجرو با اینکه برمیگرده به سال 2007 اما هنوزم ظاهر با ابهت و به روزی دارد. در ضمن هندلینگ و تعادلی که این ماشین داره به هیچ وجه نه لندکروز داره و نه پرادو حتی با اینکه توی این سال های تغییرات زیادی نکرده ولی توی سایت های خارجی هنوزم از پرادو بالاتر قرار می گیره حتی با اینکه باگ های جدی و خطرناک سیستم تعلیق پرادو را نادیده بگیریم.
    البته من پیشرانه بنزینی و 3.8 این ماشین را می پسندم که واقعا در رنگ های مشکی و سفیدش نه از لحاظ ظاهر و نه امکانات و نه موتور کم نداره.
    جالب اینجاست نگاهی به پرادوی 2007 بندازید و آن وقت پی می برید در کنار مدل 2007 پاجرو شبیه اسباب بازی است.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  25. پاجرو

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داداش لطفا اصلاح کنید.
    این ماشین پارت تایم نیست که شما جز ضعف ها نوشته اید
    پاجرو تمام وقت چهار چرخ متحرک است و این حالت میشه 4H درضمن پاجرو می تواند کلا مانند سواری 2WD شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. بابك

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه مدل ٢٠٠٨ مشکی دو درب دارم این ماشین بینظیره واقعا موتور ٣٨٠٠ یعنی انتهای قدرت و لذت در رانندگی
    از روز اول دست خودم بوده و واقعا هزینه نگهداری آن بسیار اقتصادی هست هر روز هم یه مشتری پیدا میشه براش ولی واقعا در حال حاضر در ایران نمیشه در این رنج قیمتی ماشینی رو جایگزین کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مهدی

    ۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من خودم. پاجرو بهمنی دارم.خیلی عالیه میشه گفت محشره.و تنها شاسی بلندی ک ب نظرم تو ایران از پاجرو بهتره لندکروزه.حتی پرادو هم ب پای پاجرو نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. مهدی

    ۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ی نظر دیگه بدم .وقتی ماشین در حالت تک دیفرانسیله و با انتخاب خودت میتونی حالت دو دیفرش کنی این یک مزیت هست برا ماشین.چون حالت دو دیفرانسیل 10 درصد هم ب کار نمیاد مگر در مواقع ضروری.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. مصطفی

    ۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه دونه د2008چهار در مشکی دارم.بدون تعصب میگم ماشین فوق العاده ایه.هم داخل جاده هم آفرودش بینظیره.ماشینیه که نسبت قیمتش خداییش به ماشینایی که داخل ایرانه سرتره-موتور 3800سیسی با قدرت250اسب بخار وسواری راحت ونرم.دوسال این ماشینو دارم فقط فقط کاپوت ماشین زمانی بالا میره که بخوام روغنشو عوض کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. احمد

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من بین پرادو دو درب و پاجیرو موندم.من تو آبادان زندگی میکنم اینجا قیمت منطقه این دوتا برند نزدیک بهم هستن.ولی دودرب بودن پرادو یکم تو ذوقم زد.
    نظر شما چیه؟
    با این شرایط که قیمت پرادو دودر با پاجیرو چهار درب یکی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا