میتسوبیشی
- معرفی برابوس ۷۰۰، تبدیل مرسدس E53 به قاتل بیامو M5!
- بحران مالی در اینیوس با زیان سنگین و اخراج صدها نفر از کارکنان
- داستان پونتیاک سانبرد اسپرت، برادر کوچک فایربرد که شکست خورد
- چرخه اتو چیست؟ اصول ترمودینامیکی، عملکرد و جایگاه در موتورهای درونسوز
- معرفی هیوندای کریتر، شاسیبلند آفرود برای نبرد با بزرگان!
- اعلام فینالیستهای رقابت خودروی سال ۲۰۲۶ آمریکای شمالی
- معرفی نسل جدید کیا تلوراید، لوکستر و جذابتر با پیشرانه هیبرید
- معرفی جنسیس GV60 ماگما، اولین گام کرهایها برای رقابت با AMG و بیامو M
- معرفی جنسیس ماگما GT، سوپراسپرت کرهای برای رقابت با کوروت
- قانون تصادف با درب باز خودرو؛ نکات حقوقی برای تعیین مقصر حادثه
نیسان از اولین روگ پلاگینهیبریدی برای بازار آمریکا رونمایی کرده اما این شاسیبلند درواقع میتسوبیشی اوتلندر با نشان نیسان است.
یک مهندس ارشد میتسوبیشی امیدها برای بازگشت لنسر اوولوشن را زنده و احتمال احیای این اسطورهٔ رالی با پیشرانهای هیبریدی را مطرح کرده است.
میتسوبیشی اکلیپس کراس با پیشرانهی 1/5 لیتر توربو در ایران عرضه میشود. عجیب اینکه خودروی مذکور با کراساور برقی فولکس واگن iD یونیکس همقیمت است.
میتسوبیشی دلیکا مینی، یک ون کوچک با روح ماجراجویی، پیش از عرضه رسمی رکورد فروش را شکست و ثابت کرد برای آفرود، اندازه مهم نیست.
نمونههای وارد شده از میتسوبیشی اوتلندر جدید و مزدا CX-50 هماکنون در بازار ایران به قیمت ۶ تا ۷ میلیارد تومان فروخته میشوند.
میتسوبیشی از نسل جدید مینیون دلیکا با سامانهٔ چهارچرخ محرک رونمایی کرده است که آماده ماجراجویی برای عاشقان طبیعتگردی خواهد بود.
کانسپت میتسوبیشی الوانس با چهار موتور برقی، پیشرانه بنزینی و طراحی جسورانه، میتواند پیشنمایشی از جانشین پاجرو افسانهای باشد.
نسل جدید میتسوبیشی پاجرو با شاسی مستقل و پیشرانه پیکاپ ترایتون برای رقابت با لندکروزر و پاترول حدود یک سال دیگر معرفی خواهد شد.
میتسوبیشی نسل جدید اکلیپس کراس را به شکل برقی برای بازار اروپا معرفی کرده که درواقع همان رنو سنیک با تغییراتی جزئی است.
نسل اول میتسوبیشی لنسر اوو هرچند زیر سایهٔ نسلهای بعدی قرار گرفت و فراموش شد اما با پیشرانه توربو و چابکی بینظیر، هنوز هم سدان اسپرت قابلتوجهی ...
جدیدترین شرایط فروش خودروهای میتسوبیشی و نیسان از شرکت آرین موتور را در پدال بخوانید:
شایعات بازگشت میتسوبیشی پاجرو قوت گرفته و حالا رندری با الهام از نیسان پاترول و تصاویر جاسوسی سعی دارد طراحی احتمالی آن را نشان دهد.
میتسوبیشی نسخهای بنام تریل ادیشن را اوتلندر معرفی کرده که ظاهری خشن و ماجراجویانه دارد اما همچنان برای جاده مناسبتر از مسیرهای آفرود است.
میتسوبیشی، دلیل تعرفههای سنگین و کاهش تقاضا، پس از توقف تولید خودرو در ۲۰۲۳، بهطور کامل از بازار چین خارج شد.
از بین سه شاسیبلند کامپکت با پیشرانههای متنوع تنفس طبیعی و توربوشارژ، کدامیک در درگ 400 متر سریعتر خواهد بود؟
میتسوبیشی اوتلندر در مدل 2026 با پیشرانهٔ 1.5 لیتری توربوشارژ هیبریدی خفیف بجای موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی قبلی عرضه میشود.
میتسوبیشی دستینیتور، شاسیبلند سهردیفه جدید با طراحی جسورانه و موتور توربو، برای خانوادههای آسیایی و جادههای ناهموار طراحی شده است.
میتسوبیشی در حال آزمایش شاسیبلند جدیدی با ظاهر جعبهای شکل و آفرودی است که میتواند نسل جدید پاجرو باشد.
میتسوبیشی با همکاری رنو و عرضه مدلهای ریبج شده مانند کلت و ASX به اروپا بازگشته اما فقدان یک خودروی شهری ارزانقیمت، چالش بزرگی برای این برند است.
میتسوبیشی گرندیس جدید درواقع نسخه ریبج شده رنو سیمبیوز است که با پیشرانههای هیبریدی در اروپا عرضه خواهد شد.