آئودیآستون مارتینآکوراچشم اندازشورلتهفته نامه

بهترین خودروها برای رانندگان مشتاق و حرفه‌ای (قسمت دوم)

در بخش اول کاندیداهای بهترین خودروها برای رانندگان حرفه‌ای، خودروهای مرسدس-ای‌ام‌جی GT S، ب‌ام‌و M4 GTS، فورد موستانگ شلبی GT350R و مک لارن ۵۷۰S را خدمت شما عزیزان معرفی نمودیم.
هم‌اکنون نیز آماده‌ایم تا نامزدهای دیگر این جایزه را اعلام نماییم: استون مارتین V12 ونتیج S، شورولت کامارو ۱LE، آئودی R8 V10 پلاس و آکورا NSX 2017.

2016-best-drivers-car-contenders-part-2
در نوشته‌ی پیش رو معرفی مختصری از خودروها داشته و تجارب راننده‌ی حرفه‌ای Randy Pobst را با شما در میان می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

  • استون مارتین V12 ونتیج S مدل ۲۰۱۷

2017-aston-martin-v12-vantage-s-front-end-in-motion
هر فردی در زندگی خود یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر نیاز دارد. این پیشرانه جاذبه‌ای تاریخی و دل‌نشین ایجاد می‌کند و هیچ پیشرانه‌ی دیگری در این زمینه نمی‌تواند حریف آن شود. همچنین موضوعی نوستالژیک درباره‌ی آن وجود دارد. پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر کمیاب بوده مخصوصاً اگر با گیربکس ۷ سرعته دستی ترکیب شود که در این صورت راندن استون مارتین V12 ونتیج S را به تجربه‌ای خاص‌تر بدل می‌کند. تا به امروز این خودرو اسپورت ترین استون مارتینی بوده که تست کرده‌ایم. ونتیج S سریع‌ترین و چابک‌ترین استون تولید شده نیست اما قطعاً در بحث انجام مأموریت خود جاه‌طلب‌ترین به شمار می‌رود.

2017-aston-martin-v12-vantage-s-front-three-quarter-drift
پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۵۹۳۵ سی‌سی و ۴۸ سوپاپه آن توانایی تولید ۵۶۵ اسب بخار قدرت در دور ۶۷۵۰ را دارد. آیا تجربه‌ی سواری یک خودروی ۱۲ سیلندر می‌تواند باعث صعود این خودرو در رده‌بندی کلی شود؟

2017-aston-martin-v12-vantage-s-rear-three-quarters

  • رندی می‌گوید:

این خودرو یک استون سنتی بوده و همه‌ی خوبی‌هایی را که از استون مارتین در طول سالیان مختلف دیده‌ایم در خود جمع کرده است. ونتیج S بیشتر شبیه خودروهای اسپورت مرسومی است که می‌بینیم. پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر آن منحنی گشتاور چاق‌وچله‌ای تولید کرده و البته صدای منحصربه‌فردی نیز دارد. پیشرانه هیچ‌گاه احساس تحت‌فشار قرار داشتن را منتقل نمی‌کند حتی وقتی که دور آن را نزدیک ردلاین می‌کنیم؛ و البته گیربکسی با نسبت‌های نزدیک وجود دارد و من هنوز هم دنده‌های اشتباهی را انتخاب می‌کنم. من چند دور اضافی را با ونتیج S طی کردم تا مطمئن شوم که در هر نقطه‌ی پیست دنده‌ی صحیح را انتخاب کرده‌ام. پیشرانه به نرمی و وضوح و البته آرامش خاطر به ردلاین نزدیک می‌شود. این واقعاً راضی‌کننده است و احساس مسابقه‌ای دارد. استون همچنین دیفرانسیل عقب است و به حد کافی قدرت دارد که باعث از دست رفتن کنترل چرخ‌های عقب شود؛ اما اگر همانند یک راننده‌ی قابل رفتار کنید، خودرو بسیار لذت‌بخش بوده و این چیزی است که من دوست دارم.

2017-aston-martin-v12-vantage-s-driver-side-interior

ترمزها نیز گیرا عمل می‌کنند. ترمز خودرو کمی سنگین و قدرتمند احساس می‌شود و من چنین انتظاری نداشتم. بخش عمده‌ای از لذت استون مارتین از پیشرانه‌ای در جلو، دیفرانسیلی در عقب و کیفیت بالای یک خودروی انگلیسی حاصل می‌شود.

  • شورولت کامارو SS 1LE مدل ۲۰۱۷

2017-chevrolet-camaro-ss-1le-front-end-in-motion-02
حتماً دلیلی وجود دارد که کامارو خودروی سال ۲۰۱۶ موتور ترند شده و اضافه شدن نسخه‌ی ۱LE برای سال ۲۰۱۷ موضوعی خوب است. برای گرامیداشت پنجاهمین سال تولد ما پرفورمنس این خودرو را برجسته کرده‌ایم. این خودرو ثابت کرده که یکی از بهترین کاماروهای کل تاریخ است.

2017-chevrolet-camaro-ss-1le-front-three-quarters-in-motion-02

2017-chevrolet-camaro-ss-1le-rear-three-quarter-in-motion
پیشرانه‌ی خودرو همان نسخه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۵۵ اسب بخاری مدل ۱SS است و گیربکس ۶ سرعته دستی به آن متصل بوده و همچنین شاهد اضافه شدن اگزوز دوحالته و دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی هستیم. دامپرهای مخصوص تریم ۲SS به همراه فنرهای FE4 و میله‌های ضد لغزش ضخیم‌تر نیز تکمیل‌کننده‌ی کار هستند. در جلو کالیبرهای ترمز برمبو با ۶ پیستون و در عقب با ۴ پیستون وظیفه‌ی متوقف کردن خودرو را بر عهده دارند. رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده زیر خودرو بکار رفته‌اند. نه‌تنها ۱LE باعث بهبود برخی رکوردهای تاریخ کامارو شده بلکه یک دور پیست لاگوناسکای مزدا را در زمان کمتری طی کرده و مدل‌های کامارو ZL1 2012 و کامارو Z/28 2014 را شکست داده است.

2017-chevrolet-camaro-ss-1le-cockpit

  • رندی می‌گوید:

من دنبال این خودرو بودم زیرا نسخه‌هایی که من دیده بودم واقعاً فوق‌العاده بودند. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بزرگ خودرو صدای محشری داشته و منحنی گشتاور آن فربه است. البته مدتی طول می‌کشد تا دور پیشرانه به محدوده قرمز برسد، من فکر می‌کنم که بخش عمده‌ی این موضوع به خاطر دنده‌های طولانی خودرو و نسبت‌های نسبتاً عریض آن است. توانایی توقف خودرو بسیار احساس‌برانگیز است و با در نظر گرفتن لاستیک‌های گوودیر Eagle F1 ترمزها باورنکردنی عمل می‌کنند. این لاستیک‌ها کاملاً خیابانی هستند. بهترین ویژگی این خودرو چسبندگی بخش جلویی است. با فرمان دادن می‌توان خودرو را کاملاً کنترل کرد. ۱LE مرا تحت تأثیر قرار داد و به عنوان یک خودروی باارزش و پرفورمنس مطرح است. کامارو SS 1LE واقعاً برای رانندگی در پیست لذت زیادی دارد.

  • آئودی R8 V10 پلاس مدل ۲۰۱۷

2017-audi-r8-v10-front-end-in-motion
خودروی پیشرانه وسط آئودی در رخداد سال ۲۰۰۸ با پیشرانه‌ای ۸ سیلندر برنده شد. از آن زمان به بعد رکورد آن یک ثانیه افت کرد و در سال ۲۰۱۱ به رده‌ی هفتم سقوط کرد. نسخه‌ی V10 GT رده هفتمی سواری ناهنجار و کابینی ناآرام داشت. اخیراً و در سال ۲۰۱۳ نیز با نسخه‌ی V10 پلاس به رده‌ی سوم دست یافت. امسال ما با R8 V10 پلاس بازطراحی شده طرف هستیم که قدرت ۶۰۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متری دارد. به لطف ترمزهای کربن سرامیکی و ساختار فیبر کربنی دیفیوزر عقب، بال عقب ثابت و صندلی‌های مسابقه‌ای این خودرو سبک‌تر از مدل پایه است. گیربکس ۷ سرعته S ترونیک را نیز با تعویض‌های بسیار سریع داریم. آیا این بهبودها برای حفظ و ارتقای جایگاه آئودی کافی هستند؟

2017-audi-r8-v10-front-three-quarter-in-motion

2017-audi-r8-v10-rear-three-quarter-in-motion

  • رندی می‌گوید:

این خودرو بسیار قوی بوده و دور پیشرانه سریع‌تر بالا می‌رود. پیشرانه‌ی خودرو در پیست بسیار رضایت‌بخش است. در رابطه با گیربکس نیز همین‌طور: بسیار نرم! فکر نمی‌کنم که از این نرم‌تر و روان‌تر وجود داشته باشد. در حالت Drive Select خودرو تنها اجازه‌ی تعویض دستی دنده‌ها را می‌دهد که نقطه‌ای ناامیدکننده برای من بود. ما دورهای زیادی را در پیست نداشتیم و گاهی به خاطر سپردن تعداد زمان‌هایی که من معکوس می‌کشیدم سخت بود بنابراین من در حقیقت باید به نشان‌دهنده‌ی دنده نگاه می‌کردم. ترمزها بسیار قوی هستند اما در آخرین دور و در یکی از پیچ‌ها ترمز نرم شد و تا کف کابین حرکت نمود. R8 V10 پلاس تمایل به بیش فرمانی در هنگام ورود به پیچ دارد حتی اگر با دنده‌ی پایین حرکت کنیم بنابراین من معکوس می‌دادم و یا اینکه از ارتقای دنده‌ها اجتناب می‌ورزیدم. جدای از این مسئله فهمیدم که این خودرو بیش از لامبورگینی هوراکان تمایل به کم فرمانی دارد.

2017-audi-r8-v10-interior

خودرو بسیار خوش‌ترکیب بوده که بخش عمده‌ای از آن به خاطر نرمی فوق‌العاده‌ی پیشرانه و گیربکس است؛ اما من فهمیدم که هندلینگ خودرو بین موارد بیش و کم فرمانی متفاوت است. فکر می‌کنم که r8 از این جنبه می‌تواند بسیار بهتر باشد.

  • آکورا NSX مدل ۲۰۱۷

2017-acura-nsx-front-end-low-in-motion
زمان زیادی منتظر این خودرو بوده‌ایم. بیش از ۲۵ سال گذشت از نسخه‌ی اصلی، نسل دوم NSX در امریکا توسعه یافته و ساخته شده و سوپرکاری مدرن با تکنولوژی خلاق است.

2017-acura-nsx-front-three-quarter-in-motion-02
پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی کاملاً جدید وجود دارد که قدرت ۵۰۰ اسب بخاری را در بازه‌ی ۶۵۰۰ تا ۷۵۰۰ دور پیشرانه تولید می‌کند. یک پیشرانه‌ی ۳۶ اسب بخاری در هر چرخ جلو وجود داشته و واحد الکتریکی ۴۷ اسبی نیز بین پیشرانه و گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه اتوماتیک قرار گرفته است. کل خروجی سیستم ۵۷۳ اسب بخار و گشتاور آن ۶۴۵ نیوتون متر است.

2017-acura-nsx-rear-three-quarter-in-motion
در این خودرو از سیستم گشتاور برداری و لانچ کنترل بهره گرفته شده و همین امر باعث می‌شود که NSX نرم، متین و کارا باشد. آپشن های خاص پیست این خودرو عبارت‌اند از ترمزهای سرامیک کربنی و لاستیک‌های چسبان پیرلی P Zero Trofeo R یا میشلین پایلوت اسپورت کاپ ۲.

2017-acura-nsx-front-three-quarter-in-motion

  • رندی می‌گوید:

پیشرانه و قوای محرکه بسیار نرم و روان است. کنترل بدنه نیز بسیار خوب است. خودرو مسابقه‌ای احساس می‌شود. ترمزها قوی و مستحکم هستند اگرچه که احساس پدال کمی تند است. من هرگز از عملکرد سیستم گشتاور برداری و واحدهای الکتریکی در چرخ‌های جلو آگاه نشدم. هرگونه دخالت الکتریکی آنی صورت می‌گیرد.

2017-acura-nsx-rear-three-quarter-drift
چیزی که فوری نیست بالانس خودرو در پیچ‌ها است. اگر ترمز را داخل پیچ‌ها خیلی زیاد نگه دارم، بخش عقبی خودرو تمایل به خروج از پیچ دارد. اگر استفاده از ترمز دنباله‌دار نباشد عملکرد خودرو بسیار بهتر شده و خودرو تحت کنترل است اما درهرحال من مجبور بودم که با دقت عمل کنم. بیش فرمانی خودرو معقول بوده اما راننده‌های متوسط هنگامی‌که کنترل پایداری خاموش باشد به زودی اسپین خواهند زد.

2017-acura-nsx-interior

من همیشه تلاش کردم تا مکان صحیح را پیدا کنم تا بالانس خوبی را در ورود به پیچ داشته باشم. من رفتار خودرو در خروج از پیچ را دوست دارم. آکورا NSX قطعاً در هنگام شتاب گیری پایدارتر است.

ادامه دارد…

بهترین خودروها برای رانندگان مشتاق و حرفه‌ای (قسمت اول)

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    احسنت به کامارو ss سال 2017
    مشخصات فنیشم خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. كوروش

      ۱۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      کامارو واقعا خودرو قابلی شده یکی دو نسل قبلیش ادم احساس می کرد خیلی فانتزی شده اما الان با این هندلینگ فوق العاده واقعا ماشین قابلی شده
      من قبلا می گفتم ماسل کار ها بیشتر بدرد مسیر مستقیم می خورد اما کامارو واقعا نشان داد یک (با این که موستانگ رو دوست دارم) ماسل همه فن حریفه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۱۴ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        اتفاقا حرف شما همچین اشتباه هم نبوده
        ماشینهای امریکایی در گذشته بخاطر یک تکه بودن محور عقبشون فقط به درد خط مستقیم میخوردند در مسابقات و مسابقات درگ هم برا همین در امریکا به وجود اومد حتی مسابقات ناسکار هم که برای امریکایی ها هست مسیر بصورت بیضی هستش
        ماشینهای هم که محور عقبشون یه تیکه هست تو پیچ پشتشون در میره و دریفت میکشه و کنترلش کار یه راننده حرفه ای هست
        البته همه امریکایی ها در گذشته محور عقبشون یک تکه نبوده مثل کوروت
        حتی در این مورد کارل شلبی میگه
        هیچ زمان یه هیولای امریکایی لازم نیست هم قیمت یه بنز باشه
        ماشینهایی که محور عقب3 تیکه دارن باعث میشده قیمتشونم بالاتر بره مثل محصولات بنز

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. كوروش

          ۱۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1125 ديدگاه)

          اره البته توزیع وزن ، نوع ساختار بدنه ، ایرودینامیک خاص در قدیم (نه خوب نه بد) وزن قابل توجه اکسل ماشین های امریکایی هم دلیل این موضوعه که واقعا معلومه رو کامارو اینا لحاظ شده (داستان کوروت و وایپرو ….جدا ) در کل به عنوان طرفدار ماشین های المانی ، حقیقتا کشور های با سابقه ماشین هاشون عالین درسته خوب و بد دارن اما اکثرا خودرو های قابلی هستند

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. علی

      ۱۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (70 ديدگاه)

      عزیز این ترول بازیا واسه چیه ? یه جور کادیلاک شورولت می کنی انگار ارث باباته ومنم مدیر عامل دایملرم اگه کادیلاک تعصب احماقانه داشته باشه فکر میکردن طراحیشون بهترینه موتورش همیشه بهترین سرنوشتی جز چیزی الان تو کشور ما هست نمیدیدی و این کادیلاک یا شورولت چیزی که تو الان میبینی نبود تعصب خوبه البته منطقی خودرو های امریکای اگه بعد جنگ جهانی دوم مثل خودرو های اروپایی کم کم خودشون با نیاز های روز منطبق نمی کردن الان شبیه شرکت های میشدن که نامی ازشون برده نمی شد کادیلاک تا چند سال پیش حتی بعضی قسمتاش از ماشین ارزان قیمت جنرال موتور قرض گرفته می شد و اصولا خودرو خاصی نبود بعد بحران اقتصادی تصمیم به تغییر رویه گرفتن این کلاس های جدید که الان میبنی امده یکی از نا کامی های چند وقت اخیرشون elr بود من وقتی از طراحی داخلی انتقاد می کنم تو می تونی بیای نظرتو بگی یا به قول خودت دیس بدی اما حق نداری جار جنجال راه بندازی البته کانسبت های جدید از طراحی داخلی داده طبق چیزی که گذشته ثابت کرده جنرال کانسبت های خوبی میده اما تا کانسبت به یک ماشین خیابونی که در دسترس همه قرار بگیره تبدیل بشه زمان زیادی میبره من تعصب روی هیچ المانی یا انگلیسی یا ایتالیای ندارم البته فکر کنم سنت کم باشه ?خیلی کم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۱۴ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        به علی
        چی میگی برا خودت؟؟؟؟؟؟
        فکر کنم جای اشتباهی کامنت گذاشتی ها
        خوش به حال شما که سنت زیاد و این همه تجربه داری حالا میگی چه کنم؟؟؟؟؟
        تازه تو بخش کادیلاک به غیر من بقیه دوستان هم جواب شمارو دادن
        اونجا به جایی نرسیدی اومدی جایی که جاش نیست داری بحث میکنی؟؟؟؟
        اونوقت میگی سن من کمه؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی

          ۱۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (70 ديدگاه)

          چیکار کنی شکر خدا بکن اینا جواب کامنتای قسمت کادیلاکه تا یکی حرفی میزنه نپری بهش برو با بزرگترت بیا ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ونوم

          ۱۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (543 ديدگاه)

          اقا من نمیدونم این سن چیه گیر دادین به سن نیست به مطالعه و علاقس وگرنه پیرمردا داناترین ادم های جهان بودن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهینus cars

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (116 ديدگاه)

          افرین به کامارو که با این قیمت بهترین ماشین سال شده…براوو شورلت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Hamid...Audi

          ۱۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (712 ديدگاه)

          دوست عزیز (ali (CHEVY NOVA
          شما هم دیگه شورشو دراوردی یه خورده یواش تر.ماشین آمریکایی خوبه و نیازی به اینهمه کل کل نداره،به نظرات بقیه هم احترام بزارین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ائودی هم جیگر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. REVENTоN ?

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (282 ديدگاه)

    هر روز که میگذره عشق من به اکورا بیشتر میشه
    چرا واقعا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mechanic

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام خدمت شما دوستان عزیز پدالی
    ببخشید اما یه سوال داشتم که ربطی به موضوع بالا نداره میخواستم بدونم اگه یه طرح نوآورانه در زمینه خودرو باشه و اون به سایت های خارجی ایمیل بشه امکانش هست که توجه و حمایت کنن؟؟
    ممنون میشم اگر دوستانی که واقعا اطلاع دارن جواب بدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرصاد

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (62 ديدگاه)

      بله عزیزم
      احتمالش هست. .. از دوستان بنده بوده شخصی که الان با مرسدس آلمان همکاری می کنه بخاطر طراحی های بی نظیرش و ایده های خلاقانه
      البته نمیگم حتما … ولی شما تلاش خودت رو بکن داداش
      موقعیت های عالی گیر افراد عالی میاد???

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        به همین راحتی هم نیست
        ولی احتمالش هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      طرحت رو کامل نگو. اول کلیتش رو براشون ایمیل کن خودشون راهنماییت میکنن که با چه قسمتی باید لینک بشی
      برخوردشون متعجبت میکنه و سر ذوق میای. حتما این کارو بکن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        راهکار درستش گفتی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Elemento

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    ژون ژون ژون
    فقط آئودی آر ایت وی تن پلاس…
    خیلی خشگله.
    صداش بی نظیره.
    کیفیتش بی نظیره.
    قلب لامبورگینی داره
    کواترو کار رو تموم میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      در جواب به کوروش
      میدونی داستان چی بوده
      اون زمان مهندسا وظیفه داشتن یه ماشین طراحی کنن که همه بتونن اون رو بخرن با قیمت کم مثلا با 3000 دلار
      برا همین اون مهندس زیاد نمیتونسته مانور بده رو یه ماشین که مثلا بخواد یه سیستم تعلیق بسیار حرفه ای طراحی کنه یا از محورهای 3 تیکه استفاده کنه
      ولی در کوروت بخاطر اینکه اون محدودیت ها ی مالی دیگه نبود از تمام اون امکانات استفاده کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      به علی
      شکر خدا رو که میکنم 1000 بار
      اینطور که شما حرف میزنی نشون میده سن شما خیلی پایین تر از منه
      تازه حرفی نزن که 10 نفر بهت اونطور جواب بدن
      من یکی از اون 10 نفر بودم که جوابت رو دادم اونم با رعایت ادب
      شما وقت کردی یه کم ادب یاد بگیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. كوروش

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    Nsx قطعا باید خودرو جالبی باشه یک اسطوره هیبریدی و r8 هم که دیگه معرف حضور همه هست ولی بنظر ظاهر ماشین بیش از حد ساده طراحی شده و یک سنگینی خاصی داره !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علی

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (70 ديدگاه)

    آستون نسبت به بقیه تنبل تره اما روح خودروی اسپورت داره کامارو از نظر فنی ماشین قابلی شده شاید قابل رقابت با بی ام و ولی ظاهرش واقعا جالب نیست خیلی دیگه می خواستن گاو چرون نشونش بدن آکورا کلا سرپرست تیم طراحیش یک زن بوده بیشتر شبیه یه کفش پاشنه بلند میبینمش ? اما آئودی قلب ایتالیای طراحی المانی فکر کنم برنده همین ماشین البته آکورا ماشین قابلیه :/ ولی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      اتفاقا اکیورا خیلی زیباست.
      من این چند تا ماشین رو به پدربزرگم نشون دادم
      گفتم آئودی از همه شون زیباتره مگه نه؟!!
      گفت نه اون سفیده خیلی قشنگ تره. منظورش nsx بود !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      استون باز تواین لیست حضور داره خیلی خوبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. مهدی drift

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    از بین اینا برای من 1.استون مارتین2. ائودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ائودی بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. آرش

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    کل یوم (!) همشون عشقن. یکی می گفت بچه که بودم از خدا می خواستم که یه کاری کنه سوار موتور شم. بزرگتر که شدم پستچی موتوری شدم! حالا من تو میانه سی سالگی از خدا می‌خوام که یکی از اینا رو صاحب یا حداقل چند وقتی یا ته تهش یه بار سوار شم. امیدوارم، آرزو بر میانسالان هم عیب نیست، هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Radison

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    مگه میشه آدم کامارو رو انتخاب نکنه ؟؟؟ مگه داریم ؟ مگه میشه؟ حتی اگه آمریکایی باز نباشی دوست داری لذت کامارو رو تجربه کنی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. USA & JAPAN

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (216 ديدگاه)

    کامارو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. GOD BLESS AMERICA

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    مقایسه‌ جالبی بود چهارتا ماشین با موتورهای 6 – 8 – 10 و 12 سیلندر.
    از اون جایی که موتور وسط دوست ندارم و آستون مارتین ونتیج اس هم زیادی گرونه بنظرم برنده این مقایسه‌ کامارو اس اس با پکیج 1 ال ای هستش.
    دم جی ام گرم هنوز هم میتونه با اسباب بازیهای قدیمیش برای بزرگترهایی هیبریدی رقیب تجاری قدری باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Saied

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    مکلارن پورش فراری استون مارتین لامبور گینی مرسدس بی ام دبلیو
    خلاصه ای از عشق هایه یه عشق ماشین
    امریکا یی ها هم که دارن باز خون به پا میکنن و باز میخوان دلبری کنن.
    کوروت بدجوری دلبری میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. fara2001

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (201 ديدگاه)

    هر فردی در زندگی خود یک پیشرانه‌ی 12 سیلندر نیاز دارد.
    بد جوری منو بردی تو فکر تو ایران 12، سیلندر، هر فرد،
    مترجم گرامی کاش این یه تیکه رو نمیزاشتی
    بد جوری دلم خون شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احمد باقری

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    یکی از یکی بهتر. خیلی خوب شد که پورشه با اون قیافه بیخودش حداقل توی قسمت اول نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. mojtabaaston

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    فقط استون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Hemichan

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (715 ديدگاه)

    کامارو دیوانه وار سریعه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا