چشم اندازهفته نامه

معرفی بهترین خودروهای کانسومر ریپورتز برای سال ۲۰۲۱

کانسومر ریپورتز لیست سالانه خود متشکل از ۱۰ خودرویی را که به باور این کمپانی بهترین انتخاب‌ها در بخش‌های مختلف می‌باشند منتشر کرد. این موسسه با استفاده از تست‌های داخلی و نتایج مربوط به نظرسنجی‌های مختلف چنین لیستی را ارائه کرده است. همچنین یک محصول برای اینکه بتواند امتیازی به دست آورد باید به‌صورت استاندارد با هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده عرضه شود.

  • تویوتا کرولا

خودروی کوچک زیر ۲۵ هزار دلار

تویوتا کرولا پاسخی ساده و راحت برای افرادی است که خواهان یک سدان ایمن و ارزان هستند. اگر فردی به دنبال پرفورمنس بیشتر باشد می‌تواند مدل کرولا اپکس را انتخاب کند. همچنین شایعاتی درباره تولید نسخه هیجان‌انگیزتر GT نیز منتشر شده است.

  • مزدا CX-30

کراس اوور ساب کامپکت زیر ۲۵ هزار دلار

مزدا CX-30 به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ منتشر شده و قبلاً نیز در لیست بهترین‌های کانسومر ریپورتز قرار داشته است. این کراس اوور امسال تریم توربو را نیز پذیرا شده و قیمت پایه ۲۹۹۰۰ دلاری دارد. البته با این پول یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو را به دست می‌آورید که قدرت ۲۵۰ اسبی دارد.

  • تویوتا پریوس

خودروی هیبریدی با قیمت بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار

خودروهای هیبریدی زیادی در بازار حضور دارند اما کانسومر ریپورتز می‌گوید تویوتا پریوس هنوز هم بهترین هیبریدی این بازه قیمتی است. تویوتا حتی برای مدل سال ۲۰۱۹ پریوس سیستم چهار چرخ محرک را نیز ارائه کرده که کشش بیشتری ایجاد می‌کند.

  • تویوتا کمری

سدان میان سایز با قیمت بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار

بله یک تویوتای دیگر! سدان های میان سایز شاید به اندازه قبل محبوب نباشند اما کمری هنوز هم ستاره این کلاس است. تویوتا نسخه‌های زیادی از کمری همچون مدل هیبریدی، نسخه چهار چرخ محرک و مدل اسپورت TRD را معرفی نموده است. این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۱ به روز شده و سیستم‌های ایمنی بیشتری دارد.

  • سوبارو فارستر

کراس اوور کوچک با قیمت بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار

سوبارو فارستر به زودی ارتقا خواهد یافت اما کانسومر ریپورتز فکر می‌کند مدل فعلی هنوز هم به اندازه کافی خوب است. همچنین نسخه آفرود این خودرو با پسوند Wildrness نیز تولید خواهد شد.

  • سوبارو اوت بک

شاسی‌بلند/واگن با قیمت بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار

دومین محصول سوبارو نیز اوت بک است که کمی بزرگ‌تر از فارستر بوده اما هنوز هم دارای دو ردیف صندلی است. استایل این خودرو بیشتر شبیه استیشن‌های قدبلند بوده و خیلی مشابه کراس اوورهای سنتی نیست. نسخه آفرود Wilderness از اوت بک نیز تولید خواهد شد.

  • کیا تلوراید

کراس اوور میان سایز سه ردیفه با قیمت بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار

کیا تلوراید جوایز بسیار زیادی به دست آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به خودروی سال و خودروی کاربردی آمریکای شمالی اشاره کرد. کانسومر ریپورتز نیز این خودرو را دوست داشته هرچند قیمت آن برای مدل سال ۲۰۲۱ اندکی افزایش یافته است.

  • هوندا ریجلاین

پیکاپ کامپکت با قیمت بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار

ریجلاین کاملاً نونوار شده و تغییرات آن شامل نمای جلوی جدید با استایل گیراتر است. این خودرو هم‌اکنون در تمامی تریم ها به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

  • لکسس RX

کراس اوور میان سایز با قیمت بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار

به‌روزرسانی مدل ۲۰۲۰ لکسس RX باعث شد این خودرو ظاهر بهتری داشته باشد. تغییرات بیشتر در کابین رخ داده‌اند جایی که ژاپنی‌ها از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی استفاده کرده‌اند. تکنولوژی‌های ایمنی این خودرو نیز بهتر شده است.

  • تسلا مدل ۳

خودروی الکتریکی با قیمت بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار

کانسومر ریپورتز تحت تأثیر تسلا مدل ۳ و به ویژه شتاب‌گیری، هندلینگ و نمایشگر بزرگ آن قرار گرفته است. تسلا به منظور افزایش جذابیت‌های این خودرو اقدام به کاهش قیمت آن نیز کرده است. باتری کارای این خودرو نیز اخیراً به روز شده است.

منبع
consumerreports

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (5031 ديدگاه)

    ۱۰ تا گزینه داره ، یکیش آمریکایی ، یکیش کره‌ای ، اما ۸ تاش ژاپنی !
    ما هیچ ما نگاه !
    جداً همیشه به این فکر میکنم که روزی میرسه تا ژاپنی‌ها را در صدر جدول خوب‌ها نبینیم !

    بدون جایزه و بدون اِدِعا فروش میکنند و تازه راو۴ هم در بینشان نیست با اینکه پرفروش‌ترین خودروی غیر بومی آمریکایی در آمدیکا هست و خیلی از خودروهای دیگر مثل نیسان روگ و… .

    موافقم ۶۸
    مخالفم ۱۷
    1. Reza.M

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (249 ديدگاه)

      کانسومر ریپورت واقعا مسخره شده…چطور بعد تاکوما و رنجر و کلرادو چرت ترین عضو کلاس که همون ریچلاینه اول میشه؟؟…

      موافقم ۳۲
      مخالفم ۱۶
      1. Ali

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (23 ديدگاه)

        بله اینها همش بازیه رای ها با پول خریداری شده و نتایج کاملا بی ارزشه

        موافقم ۵
        مخالفم ۹
        1. Hadi

          ۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2059 ديدگاه)

          ماشاالله ژاپن 💪👑🎌…

          موافقم ۶
          مخالفم ۱
      2. Ali

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (23 ديدگاه)

        ژاپنی در کار نیست و هرچی میبینید مثل چندین مدل تویوتا که تو این لیست هم هستن تو امریکا طراحی و مهندسی و تولید شدن و کسی دیگه دخلی توشون نداشته اره داداش ژاپن نوچه و پادوی امریکاس از بعد از جنگ جهانی دوم تا حالا این سیاست خود امریکاس که شما و خیلیا ازش خبر ندارید.

        موافقم ۴
        مخالفم ۲۳
        1. HamidReza

          ۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1041 ديدگاه)

          اصلا بر فرض محال ژاپن هیچی نیس و نوچه آمریکاس
          به شما چی میرسه!؟

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۱
    2. افشار

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (198 ديدگاه)

      کانسومر ریپورتز انتخابهاش کاملا چرته اون هم وقتی این همه ماشین خوب و اقتصادی داخل دنیا به این بزرگی هست

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۲۴
    3. پدر خودرو سازی جهان

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (122 ديدگاه)

      یه دونه آمریکایی
      یه دونه کره ای
      بقیه همه ژاپنی!!!

      موافقم ۳۶
      مخالفم ۵
    4. ali (chevy nova)

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5604 ديدگاه)

      باز خوبه یک امریکایی در لیست هست ولی المانیها که مثل همیشه دربخش رضایت مندی مشتری جایی ندارن😂😂

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۸۷
      1. Khosrow

        ۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1852 ديدگاه)

        با این قیمت بیشتر از این گیرت نمیاد جون دل / الکی ادا ماشین بازارو در نیاار ..

        موافقم ۴۶
        مخالفم ۱۹
      2. Benz

        ۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (360 ديدگاه)

        آره ، میبینم به زور خودتونو چپوندین اینجا و چگونه جلو ژاپنی ها ………

        موافقم ۳۴
        مخالفم ۱۲
        1. ali (chevy nova)

          ۲ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (5604 ديدگاه)

          benz

          چیه برات سنگینه واقعیت؟؟
          اشکال نداره بهتره بجای این صحبتها یه فکری برای بنزتون بکنید که سهامدار ارشدش جیلی داره از توی چین کل اون مجموعه رو کنترل میکنه.

          موافقم ۱۹
          مخالفم ۷۱
      3. ali (chevy nova)

        ۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (5604 ديدگاه)

        خسرو
        اره من فقط ادا درمیارم عشق ماشینم
        ولی این حرف تو دلیل نمیشه نبود المانیها در لیست وضایتمندی توجیه بشه

        موافقم ۲۰
        مخالفم ۵۱
        1. علی

          ۲ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (77 ديدگاه)

          حاجی !!!!!گرونترین خودرو این لیست ۵۵هزار قیمت داره. اینا اقتصادی ان.
          ماشین خوب میخای از ۹۰هزار به بالا شروع میشه.
          بازم که اسم المانیا رو اوردی .
          این که همیشه پای اونارو میاری وسط دلیلش اینه که اونا همیشه موفقن وعالین وتو ناراحتی . به همین خاطر هی میخای تو حرف خرابشون کنی.

          موافقم ۴۵
          مخالفم ۱۴
        2. علی

          ۲ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (77 ديدگاه)

          جیلی فقط ۹درصد سهام رودراختیار داره .
          دخالتی هم تو اداره کردن نداره.

          موافقم ۱۶
          مخالفم ۰
      4. Benz

        ۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (360 ديدگاه)

        واقعا جی ام ، برای چی همه بحثا رو به ترکوندن آلمانیا میکشونی؟ مثلا الان این بحث چه ربطی به آلمان داشت؟

        موافقم ۱۶
        مخالفم ۱
        1. HamidReza

          ۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1041 ديدگاه)

          هیچی بابا … بیکاره ….

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
      5. علی

        ۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        خدایی تو ماشین های گرون کیفیت هارو مقایسه کن.
        اون دیمن امریکایی که تو carwow بود ۱۳۷هزار قیمت داشت.
        اون پورشه هم ۱۵۴هزار
        اختلاف ۱۷هزارتاست اما کیفیت زمین تا اسمون .
        پورشه همیشه جز باکیفیت ترین برندها بوده .
        ۹۱۱ سوپراسپرت و واقعا کیفیت کابین تو بالاترین حالته.
        دیمن هم ماسل کار کیفیتشم تو پایین ترین حالته.

        موافقم ۳۸
        مخالفم ۸
        1. T.C.B.K

          ۲ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (170 ديدگاه)

          دوستان تا آخر بخونید. اون آخرش خیلی مهمه.

          اقای علی قیمت دیمن تو آمریکا ۹۰ هزار دلاره.

          میاد بریتانیا. میاد رو قیمتش

          درضمن. تا حالا پشت دیمن نشتسی ؟؟ وقتی نشستی چه طوری داری کیفیت نظر میدی

          اگه رو هوا نظر میدی.

          پس به نظر من پراید بهترین خودرو جهان.

          میگید چرا ؟؟ میگم چون مثل بعضی ها دارم روی هوا و بدون منطق نظر میدم.

          ( پورشه همیشه جزوه با کیفیت ترین ها بوده )

          اه…. نه بابا… پورشه ؟؟؟

          پورشه به همه میگه قیمت چرمش ۱۰۰۰ دلاره….

          شاید باور نکنی. ولی چرمشو میره از چین میاره تا ارزون تر در بیاد. ولی همون کیفیت…

          باور نمیکنی. اینقدر حرف فیک دیگران رو باور میکنی برو یه سرچ بزن یوتویب
          پشت پرده واقعی صنعت خودرو…

          همون بنزش از هر ۱۰۰ محصول ۵ تاشو بی کیفیت میزنه…. چرا…

          چون اول فراخوان بده. بگه دیدید من فراخوان دادم
          نکته دوم سودش هست.

          بعله داداش. واقعیت اینه. اینقدر از بچگی دروغ به خورد همه مون دادن اینبار راست هم بگیم باور نمیکنه.

          تازه بعضی برند ها هستن میان صحنه سازی میکنن میگن از چوب چرم گاو اصیل فلان درست میکنیم. بعد پشت صحنه. بی کیفیت ترین چرم رو میندازن رو ماشین بعدش اینقدر جلا میدن رو چرم تا برق بزنه و زیبا بشه اصلا متوجه اش نمیشیم.

          اسرار عزل را نه تو دانی و نه من ////// وین حرف معما نه تو خوانی نه من

          هست از پرده گفت و گو من و تو ////// چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من

          پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

          موافقم ۶
          مخالفم ۱۸
        2. 2646

          ۲ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (211 ديدگاه)

          T.C.B.K عزیز
          صرفا دو تا نکته کوچک رو اضافه کنم به کامنت شما.

          ۱. براق بودن برای چرم، یه فاکتور منفی هست. چرم های با کیفیت مات هستن و به مرور با سابیده شدن براق میشن. واکس های چرم صندلی و داشبورد برتر دنیا (مثل ۳M آمریکایی یا collonil آلمان) هم بعد از استفاده چرم رو مات می کنن.
          تنها اسپری چرم صندلی و داشبورد که دیدم حالت براق کننده داشته باشه، اسپری چرم صندلی BMW است که برای ماشین های کروک خودش ساخته که باعث بازتاب UV نور خورشید بشه.

          ۲. تو بحث کیفیت چرم خودروهای آلمانی، مطابق اون چیزی که من تجربه کردم، نمرات شون این طوریه:
          پورشه ۱۰
          بنز و آئودی ۷
          بی ام و ۶
          فولکس واگن ۵
          اگر بخوام لکسوس هم بر همین منوال نمره بدم، به نظر من نمره اش ۸.۵ هست.
          پورشه چه از نظر کیفیت چرم، چه از نظر دوام و چه از نظر دوخت واقعا تو ماشین های تولید انبوه بی نظیره.

          موافقم ۱۶
          مخالفم ۳
        3. علی

          ۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (77 ديدگاه)

          اقای T.B.C.K.
          اگه شما برنامه استارت که جرمی کلارکسون و جیمز می و هموند (اسم کوچیکش رو یادم نیست.) قبول داری !!!
          اینا یه قسمت رو توالمان گرفتن و اونجا هرسه گفتن که ماشینای المانی بهترینن .
          حتی کلارکسون به شوخی هم گفت:
          ملکه انگلیس هم المانی . به خاطر این که سن زیادی داره و کیفیت خوب.

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۱
    5. NAVID۰۰۹۸

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5031 ديدگاه)

      یکی از کاربران به نام شاهین ، مالک یکی از خاص‌ترین کمری گرند‌های ایران هستند که ۲۰۰۷ و ۶سیلندر هست که در چند وقت اخیر با ایشون آشنا شدیم و خودروی ایشون را پیج salar تست کردن .
      کاری نه به تست دارم و نه مسئله‌ای دیگر ، اما فقط به یک نکته اشاره میکنم که میتوانید خودتان هم ببینید که چرا میگوییم ژاپنی‌ها حقیقتاً پول برند نمیگیرند و پول شرف داشته‌اِشان را میگیرند !
      این کمری حدود ۲۰۰هزار کیلومتر کارکرده و صندلی‌ها پس از این کارکرد کوچکترین اُفتی نداشته به جز یه چروک کوچک در قسمت پهلویه صندلی راننده که عمراً در هیچ خودروی رقیبی در رده‌ی اقتصادی این خودرو دیده باشید !

      یادم میاد زمانی که واردات باز شده بود در سال ۱۳۸۵ و bmw‌ها وارد میشدند (( توجه کنید بنز اصلاً این مشکل را نداشت )) سری ۶ و سری ۵ وارداتی در کمتر از دو سال کارکرد چرم رودری‌ها و صندلی‌ها و فرمان براق و چروک و دل‌زده میشدند !
      که به مرور بهتر شدند و در bmwهای مدل جدید که وارد شدند دیدیم که کیفیت چرم سری ۵ و ۷ متحول شدند !

      ژاپنی‌ها عجیب به متریال با کیفیت اهمیت میدهند ، میخواستم مثال از کره‌ای‌ها هم بزنم که دیدم دوباره مکافات میشه و ول کردیم اما باور کنید ژاپنی‌ها خیلی متریال‌های برتری اجرا میکنند حتی در پلاستیک خشک رودری‌ها و… !

      موافقم ۸
      مخالفم ۷
      1. 2646

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (211 ديدگاه)

        موضوع اصلا اون طوری که شما فکر می کنید، نیست و خیلی ساده است جواب این داستان.
        هیچ کدوم از محصولات تویوتا در ایران از چرم طبیعی استفاده نمی کنن، حتی Land Cruise VXR که گرون ترین تویوتا وارداتیه، هم در صندلی و هم در فرمون اش از چرم مصنوعی استفاده شده. چرم مصنوعی به همون اندازه که قیمت و مرغوبیت پایینی داره، به لوسیون و چرب کننده ها هم نیاز نداره. تویوتا بسیار هوشمندانه ماشین تولید می کنه و می دونه خریداری که پول خرید چرم طبیعی نداره، بالطبع در دوره استفاده از ماشین هم خرج مواد نگهداری چرم طبیعی نخواهد کرد، پس تو تویوتا که برند اقتصادی هست، از چرم مصنوعی استفاده می کنه، تو لکسوس از چرم طبیعی.
        برای همین برند لکسوس مجموعه ای از اسپری های نگهداری چرم ماشین با عنوان lexus executive leather care kit داره که شامل lexus leather cleaner و lexus leather conditioner و lexus leather protection است اما تویوتا هیچ محصول جنیونی برای چرم داخل ماشین نداره؛ چون چرم ماشین های تویوتا از نوع مصنوعیه و نیازی به نگهداری نداره.

        بنز و بی ام و هم عین لکسوس از چرم طبیعی تو ماشین استفاده می کنن، بنابراین نیاز به نگهداری با کیت تمیز کننده مخصوص به خودشون (یا کیت های افترماکت) دارن. بدون نگهداری درست، چرم طبیعی خیلی زود از بین میره و این فقط مختص به چرم صندلی و داشبورد ماشین ها نیست. یه کفش چرم طبیعی سالواتور فرگامو رو باید مرتب واکس زد، به کفش بعد از استفاده استراحت داد، رطوبت اش رو خشک کرد و … اما کفش چرم مصنوعی ecco رو میشه روزانه پوشید، واکس نزد، خشک نکرد و … بنابراین مقایسه ای که کردی از اساس کار اشتباهی هست.
        البته چرم طبیعی گاو هم انواع مختلفی مثل اشبالت، شبرو، هورس و … داره که از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند.

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۲
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (5031 ديدگاه)

          آقای ۲۶۴۶
          مگه من از چرم طبیعی صحبت کردم !!!
          من از کیفیت بالای روکش‌های صندلی چرمی این دست از خودروها کامنت گذاشتم نسبت به رقبای قیمتی و غیر قیمتی !
          اگر قرار باشه که تویوتا روی محصولات اقتصادیش چرم طبیعی به کار ببره که فقط به یک کره‌ی زمین جهت پرورش گاو نیاز هست و تازه قیمت محصول هم غیر رقابتی میشه !

          تو بازار قطعات یه فیلتر میخواهیم بخریم ، با ۲۰ مدل فیلتر روبرو هستید !
          چرم مصنوعی یا حتی طبیعی هم همینطوره و شما میتوانید بین مدل‌های مختلف هم کیفیت پایین انتخاب کنید و هم کیفیت نرمال و هم کیفیت بالا !!!

          کفش چرم طبیعی که میخریم اهمیتی نداره برندش ایرانی باشه یا خارجی ، بلکه نیاز به چرب‌کردن و واکس داره تا همیشه سالم بمونه و اینکه به این راحتی‌ها خراب شدن در کارش نیست مگر اینکه دوختش بد باشه !

          الان دو سالی میشه که یه بوت چرمی اصلی ایرانی برای کوه ، باغ و سفر‌های جاده‌ای گرفته‌ام و همیشه هم واکس میزنم و تا حالا کوچکترین مشکلی نداشته در حالی که قبل از اون کفش سالامون و حتی تی‌راکس آدیداس استفاده میکردم که از نمایندگی خارج از ایران اورجینال تهیه کرده بودم ولی بیشتر از یکسال دوام نمی‌آورد چون درسته راحتی بیشتری دارند ولی اصلاً دوام بالای چرم طبیعی را ندارند !!!

          در مورد لکسوس و بنز و bmw فکر نکنم چرمشون طبیعی باشه مگر در مدل‌های لاکچری مثل S یا Ls یا سری ۷ !!!
          حتی لکسوس rx و nx با کیفیت چرم راو۴ و کمری مشابه هست ( اما مطمئن نظر نمیدهم ) !

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        2. mahan

          ۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (305 ديدگاه)

          درسته همیشه برام سوال بود که چرا لندکروز من چرم مصنوعی هست.پس دلیلش همینه ولی بازم من میبرمش کارواش ازشون می خوام که برام از اکسسوری های مراقبتی چرم استفاده کنند.نمی دونم ضرری نداره برای چرم مصنوعی؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. افشار

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (198 ديدگاه)

        آقای نوید چرا مدل اون رامین چانگانیه کامنت گذاشت؟ مخصوصا اونجایی که گفتی ژاپنیها حقیقتا پول برند نمیگیرن

        موافقم ۱
        مخالفم ۲
  2. یوسف

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    واقعا به اون اطاق فکری که اینا خروجی هستن…. باید شک کرد..

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲۵
  3. R@m!n

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (522 ديدگاه)

    الان تو مقاله های قبلی CX-30 آخر میشه بعد اینجا میاد تو لیست برترین ماشینا !!!!!!!!!!!!
    واقعا ماجرا چیه ؟؟؟

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۵
    1. Amir Machine

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (809 ديدگاه)

      تو اون مطلب CX-3 آخر بود، اینجا CX-30 هست، اینا باهم فرق دارن

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
      1. R@m!n

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (522 ديدگاه)

        آره راست میگی دقت نکردم. مرسی تذکر

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
  4. JDM

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    همه اش ژاپنیه😂😀

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۶
  5. ایران

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (98 ديدگاه)

    آفرین تویوتا و لکسوس

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۶
  6. Amin

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (105 ديدگاه)

    نمی‌دونم چرا از رافور متنفرم مخصوصا این نسل…

    موافقم ۴
    مخالفم ۵
  7. Ahmedreza2002

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    یکم موافق نیستم باش انگاری فقط میخواسته ژاپنی پچپونه تو لیست

    بعدم ریجلاین اخه؟
    تاکوما، رنجر، گلادیاتور، اوه خیلین بعد ریجلاین؟

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۴
  8. حسین

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (226 ديدگاه)

    چهارتا تویوتا و لکسوس👏👏

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۴
  9. میثم

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1145 ديدگاه)

    تمام ژاپنیهای این لیست رو دوست دارم
    سوبارو اوتبک واقعا خیلی عالیه.

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۴
  10. Matin

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (15 ديدگاه)

    موقع طراحی تویوتا پریوس به طراحا گفتن ؛ زشت ترین طرحی را که به ذهنتون میرسه پیاده کنید
    اونا هم بت جون و دل قبول کردن

    موافقم ۹
    مخالفم ۵
  11. Matin

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (15 ديدگاه)

    ولی جدا ، صداقت و شرف از ژاپنیا میباره

    موافقم ۸
    مخالفم ۲
  12. علی

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (131 ديدگاه)

    از ۱۰ تا ۸ تا ژاپنی؟!!!!

    کیا ___ k5
    فولکس واگن ____گلف
    فورد____پیکاپ
    پژو ____۲۰۸ و ۳۰۰۸
    Ds ____ دی ای ۳
    آئودی ___ a3

    اینا خوب نیستند ؟!

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۵
  13. Mehdi

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (27 ديدگاه)

    این سوبارو ها با این طراحی های دِمده موندم چطوری هنوز جذابیت دارن

    موافقم ۹
    مخالفم ۱۰
    1. میثم

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1145 ديدگاه)

      کیفیت و کارایی و ارزش بالایی دارن

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۳
  14. T.C.B.K

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (170 ديدگاه)

    تا زمانی که چنین سایت هایی باشن فقط بخوان ژاپنی هارو به بالا ببرن

    آخر عاقبت همینه.

    ۸ تا ژاپنی…. 😑😑

    ۱ دونه آمریکایی…..

    ۱ کره ای

    جنسیس g90 کو ؟؟؟
    GV 80 ؟؟؟؟؟؟

    اصلا خودرو های اروپایی کو ؟؟؟

    نه بابا.

    اره بابا فقط ژاپن…. اصلا ژاپن خداس. جالبه… اصلا سانروف تعطیله…

    ۵۵ سال پیش تو خودروی آمریکایی سقف پانورما بود. اصلا اهمیت نمیدادن.

    الان خودرو های بی کیفیت و بی آپشن ژاپنی میان اول میشن.

    هرچقدر هم طول عمر کنی. امکانات نداشته باشی به درد نمیخوره.
    من خودرو های بی کیفیت و بی آپشن رو اگه بهم کادو بدن میدم به خیریه . به خدا خیلی بهتر….

    دقت کنید یه خودرو هیچ آپشنی نداره میگن ۲۰ سال عمر میکنه خب دوست عاقل هیچی نداره این ماشین. یه موتور با ۴ تا چرخ و بدنه

    خب منم باشم ۲۰ سال عمر میکنم.

    موافقم ۹
    مخالفم ۲۴
    1. حسین

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (226 ديدگاه)

      ای کاش آمریکایی های احمق از تو مشاوره بگیرن.
      از گاری رسیدی به چینی فکر کردی خدای ماشیناست حالا به ژاپنی میگی بی کیفیت جناب رامین؟ 😂

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۱
    2. حسین

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (226 ديدگاه)

      تو بذار تویوتا رو بهت بدن بعد بگو نمیخوام😂 واسه همینه که مملکت به این روز افتاده، از دست بی عقلایی مثل تو که مغزت خالیه دهنت گشاد

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۱
    3. حسین

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (226 ديدگاه)

      جنسیس g90 که اصلا فروش نداره چجوری بیاد تو این لیست؟
      میگی چرا پژو نیست؟ همینقدر نمیفهمی که کنسیومر ریپورتز مخصوص بازار آمریکاست و برندهای فرانسوی هم تو آمریکا حضور ندارن.
      خوشت بیاد یا نیاد فولکس تو آمریکا محبوبتی نداره. باورت نمیشه مشکلتو با خودت حل کن.

      هیچ آپشنی نداره؟ برو لیست آپشنای تویوتا ونزا رو سرچ کن تا ببینی آپشنایی داره که بنز s کلاس اونارو داره.
      تو لیاقتت همینه که یه زباله رو با چهارتا المنت حرارتی تا دسته بندازن بهت اونم به قیمت میلیاردی

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۲
    4. ツSAMURAIツ

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (963 ديدگاه)

      خدا رو شکر میکنم رامین **** چینی فن طرفدار تویوتا نیست

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۱
    5. ایران

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (98 ديدگاه)

      واقعا رامین تو قبول هم نکنی ژاپنی تو طول عمر برترن و تمام دنیا میدونن که چینیا به اندازه آمریکایی ها اروپایی ها و ژاپنی خوب نیستند میاد میگه جنسیس کجاست؟ چقدر تعصبداری تو نظر کسی اصلا قبول نمیکنی ول کن 😄😄😄😄😄😄😄

      موافقم ۹
      مخالفم ۱
    6. HamidReza

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1041 ديدگاه)

      حاجی
      آپشن به چه درد میخوره
      در ضمن یه جوری میگی بدون آپشن آدم فکر میکنه شیشه بالابرشون دستیه و چمیدونم آینه برقی ندارن!
      آره ی سری بچه بازی ها رو ندارن عوضش چند برابر بقیه عمر میکنن …
      اگه تو جاده ؛ توی بیابون ماشینت خراب بشه ( ولی سانروف داشته باشه) بهتره یا ماشینت سالم باشه ولی سانروف نداشته باشه؟!
      برادر شما با اون سن نسبتا زیادت یکم فکر کن دیگه …
      انصافا این آپشن ها تکراری میشن …

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
    7. Amir

      ۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      معلومه از ماشین چیزی نمیدونی
      همینجوری به زبون میگی یه موتور و چهار چرخ
      ساخت و طراحی همون موتور و چهار‌ چرخ از همه جور آپشن سوسول بازی ای پیچیده تره
      ایران خودرو هم آپشنای مسخره چینیا رو دنا پلاس میاره ، ولی آیا تونسته یه پلتفرم و موتور درست حسابی یا به اصطلاح شما چهار چرخ و یه موتور بسازه ؟ تونسته ؟
      تو میدونی به غیر موتور که خودش کلی پیچیدگی و محاسبات داره ، هزار قطعه دیگه از گیربکس گرفته تا صفحه کلاچ و سیستم تعلیق و … تو راه رفتن ماشین تاثیر گذارن ؟
      هر ماشین باز واقعی ای میدونه طراحی موتور و شاسی و گیربکس اونم با طول عمر بالا ، خودش خیلی پیچیده اس و اونجور که تو فک میکنی نیس
      اون آپشنای سوسول بازی چیزی ندارن ، سانروف چیه ، یه شیشه و یه آرمیچر ، همین !
      تو فقط برو یاد بگیر ماشین واسه راه رفتن به چند صد قطعه که هماهنگ هم باشن نیاز داره تا بفهمی نباید یه موتور و چهار چرخو راحت بگی
      یه چیز جا افتاده که مردم میگن تویوتا فلان آپشن نداره و پیچیده نیس و به خاطر همین عمر بالا نداره
      خیر عزیزی که اینطور فک میکنی ، طول عمر بالای تویوتا به خاطر چیزی جز کیفیت بالای اون نیس
      و لطفا کسایی که نمیدونن بنزین از کجا وارد موتور میشه و از کجا خارج ، حرفی از استهلاک و سادگی و پیچیدگی تویوتا نزنن 🙏🙏

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. kastech

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (54 ديدگاه)

    همین چندروز پیش مقاله زده بودین مزدا تو کسب رضایت آخر شده!داستان چیه ؟ همه چی مافیاییه، یه روز ازین پول میگیرن میارن بالا یه روز ازون

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  16. ناششناس

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ای جووون. ۸ تا ژاپنی.
    خودم لکسوس رو دوس دارم rx.
    از عجایب اینجا اینه که rx مدل سال فول اپشن تو تمام دنیا ۶۰ هزار دلاره. اما چند هفته پیش تو گالری یه rx دیدم. قیمت نداشت پرسیدم. گفتش ۶۲۰۰ میلیون. ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومن. یعنی حدود ۲۵۰ هزار دلار. تازه مدل ۲۰۱۷ بود. یعنی ۴ سال پیش. ۱۰ هزار کیلومتر راه رفته بود.

    ادمینای پدال سایتتون رو tor browser دیر میاد بالا. یه کاری کنین. الان خیلیا با تور میان اینترنت.

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  17. 2646

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (211 ديدگاه)

    آفرین به خودروهای ژاپنی که مثل همیشه انتخاب های خوبی در کلاس های مختلف خودرویی هستن.
    برندهای کره ای هم تو سایه ژاپنی خوب دارن جلو میان و پیشرفت شون هم باعث ساخت خودروهای بهتر کره ای شده و هم با فشار به رقبای ژاپنی، باعث افزایش کیفیت و آپشن خودروهای ژاپنی (به ویژه در خودروهای تویوتا) شدن.
    بین هیوندا و کیا، واقعا کیا برتری محسوسی چه از نظر پیدا کردن اصالت طراحی (طرح نوز تایگر)، چه از نظر طراحی های پخته تر و چه از نظر پرفورمنس نسبت به هیوندا داره (اسپورتیج در مقابل توسان، اپتیما در مقابل سوناتا، سورنتو در مقابل سانتافه و …)
    سبک اسم گذاری جدید کیا رو هم دوست دارم، فکر کنم این سبک نامگذاری رو هم پیتر شرایر از صنعت آلمان برای کیا آورد. به نظر من این سبک نامگذاری در خودروسازهای پرتیراژ برای معرفی محصولات شون بهتره، مخصوصا چون خلاصه هستن کد اتاق هم کنار اسم شون راحت آورده میشه.

    به طور مثال بی ام و سری ۵ با موتور ۳ لیتری (یا معادل ۳ لیتری) تو نسل های مختلف این طوری خونده میشه:
    BMW 530 E39
    BMW 530 E60
    BMW 523 F10
    BMW 530 G30

    یا تو بنز که مبتنی بر حروف و اعداد هست، مرسدس بنز ای کلاس با موتور ۲ لیتری تو نسل مختلف این طوری خونده میشه:
    MB E200 W124
    MB E200 W210
    MB E200 W211
    MB E200 W212
    تو این سبک نام گذاری که بیشتر تو محصولات آلمانی مرسوم هست، هم کد اتاق (در واقع نسل خودرو)، هم حجم موتور و هم کلاس خودرو (C,E,S و …) مشخص میشه. کیا هم تقریبا از سال ۲۰۱۰ با این سبک نام گذاری هم پراکندگی اسم خودروهاش تو بازار مختلف (چین و اروپا و کانادا و …) را جمع کرد و هم سبک نامگذاری محصولات اش رو به استانداردهای آلمانی نزدیک تر کرد.

    Kia K5 در نسل های مختلف:
    Kia K5 TF
    Kia K5 JF
    Kia K5 DL3
    استاندارد تغییر پلت فرم رو هم به خوبی رعایت کرده، همون طوری که تو بی ام و بعد از چندین نسل کد اتاق ها از E تبدیل به F و G شد یا تو بنز از W1xx تبدیل به W2xx شد، تو کیا هم در نسل جدید K5، کاملا مشخص هست که پلت فرم تغییر خاصی داشته که از استاندارد دو حرفی، به دو حرف و یک عدد تبدیل شده.
    دم کیا گرم، خوب داره پیشرفت می کنه و تبریک به طرف داران برند کیا.

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۷
  18. ایران

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (98 ديدگاه)

    رامین لطفا به کامنتم جواب بده اون بالاست دوست دارم ببینم چی میگی

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  19. بنده خدا

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما ایرانیا فقط حسرت حسرت حسرت

    ومنتظر یک روز خوب هستیم ولی کاری نمی‌کنیم پراید بشه ۵ میلیون همه می‌خریم بشه ۵۰ میلیون بازم همه می‌خریم بشه ۱۰۰ میلیون و…

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  20. علی

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (77 ديدگاه)

    ۲۶۴۶من همیشه نظرات شما رو قبول دارم .
    خاهشا به سوال من جواب بدید .
    شما بین bmw سری ۷ ولکسس ls500 کدوم رو انتخاب میکنید ?
    من bmw رو انتخاب میکنم .
    دوست دارم نظر شما رو هم بدونم.

    موافقم ۵
    مخالفم ۳
    1. mahan

      ۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (305 ديدگاه)

      من ۷۳۰ دارم و تجربه سواری s500 هم دارم. و ls460 هم ماشین یکی از شریکامون هست که به طبع زیاد نشستم.حقیقتا s500 بین اینا از همه بهتره مخصوصا w221 که بهترینه.
      ولی قیمت ls460 خیلی با این دوتا فرق داره و خیلی پایینتره چیزی که ارزششو بیشتر میکنه میتونی ۲۵۰۰ یدونهشو بخری.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  21. Mf1

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (432 ديدگاه)

    بهترین طراحی کیا داره یه سرگردن از بقیه رقبا بالاتره

    هرچند شباهتی به کادیلاک اسکالید داره

    موافقم ۱
    مخالفم ۷
  22. سیب

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اها. اینجا کانسیومر رپورتز شد بدرد نخور و امارهاش غیر مستنده و پول دادن امار سازی کردن. باشه بابا. هیچکی نفهمید تو فهمیدی.
    جی دی پاورز هم امار قابل اطمینان ترینها رو منتشر کرده.
    جالب اینه اگه کانسیومر رپورتز یه برند امریکایی رو اول میاورد میشد معتبرترین منبع دنیا. عجب ملتی داریما.

    موافقم ۲
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا