چشم اندازهفته نامه

بهترین کوپه‌های اسپرت پریمیوم سال 2020

عبارت «کوپهٔ پریمیوم پرفورمنس» شامل خودروهای دودر جذاب و هیجان‌انگیزی برای رانندگی می‌شود که هم‌اکنون تعداد زیادی از آن‌ها در بازار خودرو وجود دارد؛ اما از بین این کوپه‌های جذاب، بهترین گزینه‌ها کدامند؟ ما در موتورترند همهٔ این خودروها را آزمایش کرده و رانده‌ایم و بنابراین می‌توانیم بدون تعصب بهترین‌های آن‌ها را انتخاب کنیم. پس ادامهٔ این مطلب را مطالعه کنید تا ببینید بهترین کوپه‌های پریمیوم پرفورمنس سال ۲۰۲۰ که در بازار قابل خریداری هستند کدامند.

 

۵- جگوار F تایپ

جگوار F تایپ یک کوپهٔ اسپرت برای کسانی است که علاقهٔ زیادی به خطوط زیبای کوپهٔ کلاسیک E تایپ دارند اما یک کوپهٔ لوکس مدرن و معاصر می‌خواهند. خانوادهٔ F تایپ شامل مدل‌های P300، P340، R-Dynamic و R می‌شود و اگر نظر ما را می‌خواهید، قوی‌ترین نسخهٔ آن یعنی R با پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 سوپرشارژ ۵۷۵ اسب بخاری را توصیه می‌کنیم اما اکثر مدل‌های F تایپ گرگی در لباس میش هستند و حتی می‌توان از رانندگی با نسخهٔ پایهٔ چهار سیلندر آن‌هم لذت برد. کوپهٔ جذاب جگوار در مدل ۲۰۲۱ با طراحی بیرونی بروز شده، قدرت بیشتر و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر به بازار عرضه می‌شود.

نقاط مثبت: سواری و هندلینگ درجه‌یک، پیشرانه‌های قدرتمند، ظاهر فوق جذاب

نقاط منفی: صدای اگزوز موتور چهار سیلندر چندان جذاب نیست

مشخصات فنی

قیمت پایه ۶۲,۶۲۵ دلار
پیشرانه پایه ۲.۰ لیتری I4 توربو
قدرت ۳۰۰ اسب بخار
گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر
مصرف سوخت ۹.۰ لیتر ترکیبی
فضای بار ۳۹۶ لیتر

 

۴- پورشه ۷۱۸ کیمن

پورشه ۷۱۸ کیمن و برادر روباز آن یعنی باکستر همواره خودروهای بسیار دلپذیری بوده‌اند و در لیست بهترین کوپه‌های ما هم در جایگاه چهارم قرار گرفته است. کیمن تا چندی پیش در مدل‌های پایه، T، S و GTS صرفاً با پیشرانه‌های چهار سیلندر توربو ارائه می‌شد اما به‌تازگی مدل GT4 با پیشرانهٔ ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی به خانوادهٔ آن اضافه شده که هیجان مطلق است؛ اما بااین‌حال مطبوع‌ترین مدل کیمن ممکن است مدل جدید GTS 4.0 باشد. همهٔ نسخه‌های کیمن با گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه قابل خریداری هستند.

نقاط مثبت: هندلینگ فوق‌العاده، پیشرانه‌های پُرکشش، سواری بی‌نظیر برای خودرویی اسپرت

نقاط منفی: هنوز هم فقدان صدای جذاب پیشرانه‌های تنفس طبیعی احساس می‌شود، آپشن‌ها سریعاً به قیمت آن اضافه می‌کنند

مشخصات فنی

قیمت پایه ۵۸,۸۵۰ دلار
پیشرانه پایه ۲.۰ لیتری H4 توربو
قدرت ۳۰۰ اسب بخار
گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر
مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر ترکیبی
فضای بار ۴۲۵ لیتر

 

۳- تویوتا سوپرا

از این واقعیت که نسل پنجم تویوتا سوپرا به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی ب‌ام‌و مجهز شده و بسیاری از قطعات مکانیکی آن با ب‌ام‌و Z4 مشترک است ناامید نشوید. این کوپهٔ ژاپنی از DNA باواریایی‌ها استفاده کرده تا پرفورمنس هیجان‌انگیزی را ارائه کند. این پیشرانهٔ آلمانی به گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک سریع ساخت ZF متصل شده است اما احتمال ارائهٔ گیربکس دستی هم در آینده وجود دارد. سوپرا به لطف این ترکیب و همین‌طور وزن سبک ۱۵۴۰ کیلوگرمی خود، ظرف ۳.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. سوپرا یکی از بهترین کوپه‌های اسپرت حال حاضر بازار است و برای مدل ۲۰۲۱ با یک مدل چهار سیلندر جدید، قدرت بیشتر موتور شش سیلندر و سیستم تعلیق باز تنظیم‌شده، بهتر هم می‌شود.

نقاط مثبت: تولد دوبارهٔ یک افسانه، تعداد زیادی از قطعات خوب استاندارد، صدای جذاب پیشرانهٔ شش سیلندر

نقاط منفی: کابین احساس خیلی فوق‌العاده‌ای ندارد، هندلینگ می‌تواند بهتر شود

مشخصات فنی

قیمت پایه ۵۱,۹۴۵ دلار
پیشرانه ۳.۰ لیتری I6 توربو
قدرت ۳۸۲ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر
مصرف سوخت ۹.۴ لیتر ترکیبی
فضای بار ۲۸۳ لیتر

 

۲- پورشه ۹۱۱

نمی‌شود حرف از بهترین کوپه‌های اسپرت باشد و نماد افسانه‌ای این کلاس یعنی پورشه ۹۱۱ نادیده گرفت. نسل ۹۹۲ این خودرو برای مدل ۲۰۲۰ به بازار آمد و بار دیگر یک ماشین شگفت‌انگیز را به دنیا ارائه کرد؛ اما دشوارترین موضوع در خرید یک ۹۱۱ گذشته از پرداخت دلارهای فراوان، انتخاب بهترین گزینه از بین خانوادهٔ گستردهٔ آن است که شامل پایه، S، ۴S، توربو و توربو S به همراه نسخه‌های کوپه، تارگا و کابریولت می‌شود. همچنین در آیندهٔ نزدیک مدل‌های GTS و GT3 هم به این خانواده اضافه خواهد شد. بااین‌حال، همهٔ مدل‌های ۹۱۱ فوق‌العاده سریع، فوق‌العاده لوکس و فوق‌العاده توانمند بوده و به لطف لیست طولانی آپشن‌های پورشه، فوق‌العاده قابل سفارشی‌سازی هستند؛ بنابراین کسانی که یک ۹۱۱ می‌خرند، همیشه با لبخندی روی صورت خود زندگی خواهند کرد.

نقاط مثبت: کاربردی‌تر از آنچه فکر می‌کنید، ارائهٔ یکی از بهترین تجربه‌های رانندگی تاریخ

نقاط منفی: فضای صندلی‌های عقب و صندوق بار چندان کاربردی نیست، آپشن‌ها گران‌قیمت و گیج‌کننده هستند

مشخصات فنی

قیمت پایه ۹۸,۷۵۰ دلار
پیشرانه پایه ۳.۰ لیتری H6 توربو
قدرت ۳۸۵ اسب بخار
گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر
مصرف سوخت ۱۱.۷ لیتر ترکیبی
فضای بار ۱۴۰ لیتر

 

۱- شورلت کوروت C8

شورلت کوروت موتور وسط خودروی سال ۲۰۲۰ موتورترند شد و احتمالاً مهندس ارشد کوروت یعنی «زورا آرکوس دانتوف» از دیدن این ماشین در صدر لیست بهترین کوپه‌های پرفورمنس ما خوشحال خواهد شد. C8 اولین کوروتی است که پیشرانه را در میانهٔ خود قرار داده و همچنین نسبت به اجدادش لوکس‌تر هم شده است. نسل هشتم کوروت چسبندگی عالی و هندلینگ چشمگیری را ارائه می‌کند و می‌تواند با خودروهای بسیار گران‌تر از خود سرشاخ شود. این سوپراسپرت آمریکایی همچنین ممکن است با کیفیت سواری باورنکردنی و فضای بار مناسبی در صندوق‌های جلو و عقب، دوست‌داشتنی‌ترین انتخاب این لیست باشد. کوروت C8 به یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 مجهز است که به‌صورت استاندارد ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما با سفارش پکیج Z51، این اعداد به ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کنند. کوروت C8 خودروی اسپرت فوق‌العاده‌ای آن‌هم با این قیمت است و ما آن‌را به‌عنوان بهترین بهترین‌های این لیست انتخاب می‌کنیم.

نقاط مثبت: پرفورمنس و هندلینگ یک سوپراسپرت با قیمتی بسیار مناسب، فضای بار قابل‌توجه، کیفیت سواری در حد قالیچهٔ پرنده با کمک‌فنرهای مغناطیسی

نقاط منفی: کم‌فرمانی در رانندگی‌های تهاجمی

مشخصات فنی

قیمت پایه ۵۹,۹۹۵ دلار
پیشرانه پایه ۶.۲ لیتری V8
قدرت ۴۹۰ اسب بخار
گشتاور ۶۳۰ نیوتن متر
مصرف سوخت ۱۲.۴ لیتر ترکیبی
فضای بار ۳۶۸ لیتر

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
MotorTrend

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. Sajjad

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    کیفیت سواری در حد قالیچهٔ پرنده با کمک‌فنرهای مغناطیسی
    خداوکیلی اینو خوندم خیلی حال کردم.

    موافقم 100
    مخالفم 16
    1. ali (chevy nova)

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (6798 ديدگاه)

      کوروت بازم رتبه اول اورد
      ماشینی که ثابت کرد خوب بودن هم میشه ارزون باشه
      نه مثل اروپاییها که فقط قیمت بالا و تولید محدود دارن ولی در عمل توانایی رقابت با کوروت رو ندارن.
      کوروت بهترین سوپر اسپرتی دوران هست و فروش و محبوبیت و مقامهای که اورده مهر محکمی بر حرفهای من هست

      موافقم 51
      مخالفم 82
      1. ali (chevy nova)

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (6798 ديدگاه)

        ((کوروت C8 به یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 مجهز است که به‌صورت استاندارد ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما با سفارش پکیج Z51، این اعداد به ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کنند.))

        اروپاییها همچین مشخصاتی رو بخوان رو یه ماشین پیاده کنن زیره 200 هزار دلار نمیگیرن و جالبیش اونکه حتی اگه بتونن همچین مشخصاتی رو رو محصولی پیاده کنن بازم حریف کوروت نمیشن .

        موافقم 39
        مخالفم 70
        1. کوروش

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1125 ديدگاه)

          باش…
          البته نکته خوبش اینکه که بلاخره یانکی ها یه چیزی که لیاقت مقایسه با پورشه و … داشته باشه ساختن البته اگر فردا بازم نگویند که رودی اش از جا کنده شده

          موافقم 34
          مخالفم 20
      2. Farzad

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        اورپاییها توان رقابت با کوروت رو ندارن ؟ مگه میشه مگه داریم ؟؟
        در ضمن کیفیت ارزون نیست .

        موافقم 39
        مخالفم 17
    2. Reza

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      پورش ۹۱۱ انتخاب منه

      موافقم 33
      مخالفم 16
    3. یانکی

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      حالا به این لیست سه ماسل عظیم آمریکایی رو اضافه کنید و یه نگاه به قیمتها و قدرتها پرفورمنس امکانات ووو بندازید.مقایسه.

      موافقم 7
      مخالفم 4
  2. کافر مقدس

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    کوپه ها تا چندسال دیگه به خروجی و البته قیمت کوروت نرسن روز ب روز استقبال و فروششون کمتر میشه

    همه موندن زیر400 اسب با قیمتی گرونتر از کوروتً!

    موافقم 31
    مخالفم 40
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10166 ديدگاه)

    وقتی به هیچکدومشون دسترسی نداریم ، پس چه فایده ، اما .

    اما اگر نظر من باشه که پورشه بی چون‌و‌چرا بیرقیبه در این محفل .

    بحث قیمتی و ارزشمندی باشه ، کروت حرف نداره .

    حرف دلم باشه ، سوپرا دلبرترینه .

    موافقم 69
    مخالفم 17
    1. NISSAN GTR SOLTAN

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      اقا نوید داداش کسی که ژاپنی باز باشه و تاریخچه ی سوپرا با موتور 2JZ افسانه ای رو بدونه نباید به این سوپرای جدید بگه دلبرترین

      موافقم 51
      مخالفم 21
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (10166 ديدگاه)

        چرا که نه .
        درسته یه سوپرای اصیل ژاپنی نیست ، اما پسر همون پدرِ با ورژنی آلمانی ? .
        ما که دستمون بهشون نمیرسه ، اما این روزها بیشتر خودروها با هم مشترک شدن .

        البته چرا در نظر نمی‌گیرید که اگر bmw در کار نبود ، الان با یه سوپرایه هم قیمت هوندا nsx طرف بودیم که کلاً دیگه در دسترس همه نبود .

        با این حال با شما موافقم ، اما سوپرا یه تویوتاست و یه تویوتا هیچگاه بیگدار به آب نمیزنه و این اِثبات شدست .

        موافقم 21
        مخالفم 2
    2. رامین

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      نوید جان سوپرا آخه ؟؟؟

      موافقم 29
      مخالفم 13
      1. UNAS

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1841 ديدگاه)

        چرا سوپرا ؟!!
        خب معلومه رامین جان ایشون ژیان مهاری دهه شصت رو بهش بده ، فقط آرم تویوتا روش باشه
        براش میشه خدا

        موافقم 7
        مخالفم 14
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (10166 ديدگاه)

          بله UNAS
          شما درست میفرمائید .
          موفق باشید !!!
          عجب آدمایی اطرافمون پَرسه زنند .

          موافقم 11
          مخالفم 3
  4. JDM

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    باز هم کوروت،عشق میکنم میبینمش.
    فقط مشکل کم فرمونی داره که اونم بخاطر امنیت بیشتر برای یکسری از افراد دلیلشو عنوان کردن که تو نسخه z06 این کم فرمونی از بین میره و شاهد تمام پرفورمنس کوروت خواهیم بود

    موافقم 30
    مخالفم 20
    1. ali (chevy nova)

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (6798 ديدگاه)

      کوروت عالیه
      ماشینی که 67 ساله یکسره داره تولید میشه معلوم عالیه
      قیمت ارزون
      انجین قدرتمند
      هندلینگ عالی
      تنها رقیب کوروت وایپره

      موافقم 29
      مخالفم 41
  5. AMG///

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    سوپرا و تایپ f کوپه های هیجان انگیزی نیستند

    موافقم 13
    مخالفم 20
  6. آرش وان

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    اگر سایت منبع این پست اروپایی?? بود ؛ حتماً
    ?آلپین A110? رو هم به لیستش اضافه میکرد?

    موافقم 31
    مخالفم 8
  7. Elmiraj

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    C8 همه جا لیاقت اول شدنو داره….

    موافقم 39
    مخالفم 48
    1. m

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (256 ديدگاه)

      مصرف سوختش 11.12 لیتر !!! دوبرابر حجم موتور پورشه با مصرفی برابر پورشه!

      موافقم 32
      مخالفم 15
      1. Elmiraj

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        در مقایسه مصرف سوخت ماشین ها :
        اول قدرت و گشتاور تولیدی…
        دوم حجم موتور ها…
        سپس وزن دو ماشین…

        موافقم 10
        مخالفم 8
  8. Farzad

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    جگوار ❤

    موافقم 31
    مخالفم 11
  9. بی ریا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    تو این لیست فقط قطعا کوروت در صدر هست چه بسا با اختلاف بسیار بیشتر

    موافقم 21
    مخالفم 51
  10. NISSAN GTR SOLTAN

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    هر موقع این سوپرا رو میبینم بدجوری غصه میخورم
    تویوتا با گذاشتن موتور بی ام و روی این سوپرای جدید بدجوری دل طرفداراش رو شکست
    واقعیت اینه که این موتور بی ام و به هیچ عنوان پتانسیل اون موتور 2JZ افسانه ای رو نداره
    این سوپرا کجا و اون سوپرای قدیمی با اون موتور 2JZ افسانه ای کجا
    سوپرایی که تا 800 اسب بخار تیونینگ انگار براش بچه بازی بود انگار ماشین همین الان از کارخونه اومده بیرون بدون هیچ ریسک و نگرانی از تیونینگ
    سوپرایی که صدای توربوش روح ادمو جلا نده سوپرا نیست

    موافقم 38
    مخالفم 13
    1. رامین

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      حتی صحبت از مقایسه این دو تا هم درست نیست. یه اصیل زادرو نباید با یه ح..زاده بی اصل و نصب مقایسه کرد.

      موافقم 18
      مخالفم 25
  11. زیزیگولو

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4753 ديدگاه)

    از نظر من اول پورشه و دوم کوروت c8

    موافقم 32
    مخالفم 19
  12. AMG///

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    انتخاب من
    کروت c8
    پورشه ۹۱۱

    موافقم 22
    مخالفم 10
  13. ارش

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    اول پورشه و بعد جاگوار به خاطر زیبایی ناب .

    موافقم 24
    مخالفم 16
  14. رامین

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    به شخصه بین جگوار و پورشه و کوروت انتخاب سختی هستش. هر کدوم جذابیت خاص خودشونو دارن.

    موافقم 17
    مخالفم 3
  15. AMIR-REZA

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    جگوار چقد دلبری میکنه……….

    موافقم 18
    مخالفم 5
  16. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    911 و تمام…

    موافقم 2
    مخالفم 1
  17. Ali Keyhani

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    1_911
    2_C8
    3_کیمن 718
    4_f type
    5_سوپرا

    موافقم 18
    مخالفم 18
    1. AMIR-REZA

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (333 ديدگاه)

      قبول دارم که 911 ماشین معرکیه اما قیمتش دوبرابر تمام گزینه هاست!!

      موافقم 18
      مخالفم 8
      1. Ali Keyhani

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (657 ديدگاه)

        درسته حق با شماست
        به قیمت هم باید توجه کرد?

        موافقم 13
        مخالفم 1
  18. net

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3126 ديدگاه)

    چراغ باریک جلو جگوار f تایپ قشنگه ولی طراحی داخلی جگوار f تایپ قدیمی شده و این طراحی داخلی برای ۱۰ سال پیش زیبا بود.ال سی دی کج و دیوار بزرگ کنسول وسط و چراغ جلو کوروت c8 بد هست

    موافقم 5
    مخالفم 2
  19. Alireza

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (631 ديدگاه)

    ظاار جلوی جگوار خیلی شیک شده، اما باید یه دستی هم به عقبش میکشیدن مثلا چراغای باریکتر و کشیده تر که بیشتر با جلوش هماهنگ بشه
    ۹۱۱ و کوروت هم که رقابتشون چیزی فراتر از این دنیاس، تو هر نسل هرکدوم چیزای خیلی بهتری از خودشون رو میکنن، خیلی خودروهای زیادی نیستن که دائما تو پیشرفت باشن عقبگرد هم نداشته باشن
    این رقابت دوس داشتنیو به حاشیه نکشونین لدفا

    موافقم 5
    مخالفم 1
  20. مهدی موتورز

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    ایا موتر وسط ها فضای بار کمی دارن؟
    الان کوروت ۳۶۰ لیتر جا داره
    ولی کونیگزگ و بوگاتی اینقدر جا دارن؟

    موافقم 4
    مخالفم 1
  21. بی ریا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    دوستان عزیز انصاف هم خوب چیزیه
    بی ام و با کارگذاشتن و طراحی پلتفرم سوپرا هم سابقه خودشو به گند کشید هم سابقه تویوتارو و هم سابقه خوب سوپرای قدیمی رو
    ۹۱۱ از لحاظ قیمتی چند برابر کوروت قیمت داره اونوقت عاشقان آلمانی مدام میان میگن عشق من ۹۱۱ و انتخاب برتر ۹۱۱
    چه بخواین چه نخوابن کوروت بااین امکانات و این قیمت صدر جدوله دوستان تمام
    هروقت پورشه و بنز و بی ام و ماشینی به قیمت و امکانات کانل کوروت ساخت طرفددراش بیان نظر بدن

    موافقم 16
    مخالفم 23
  22. Hadi

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    با اینکه خودم طرفدار آلمانیا مخصوصاً ۹۱۱ هستم…
    ولی خداییش خیلی گرونه…
    با ۳۰ هزارتا کمتر بنظرم کوروت گزینه معقول تریه…
    ولی تهش هیچی پورشه ۹۱۱ نمیشه ?

    موافقم 15
    مخالفم 9
  23. (Saeed(peugeot

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    جگوار تو بین همشون یه جوارهره تک و خاصه

    موافقم 12
    مخالفم 4
  24. حمیدرضا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کوروت و کیمن یه قیمتن با اختلاف قابل توجه درحجم موتور البته واقعا ربطی نداره به کیفیت سواری ولی خوب تحریک کننده هست

    موافقم 2
    مخالفم 1
  25. ارشیاsvj

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    من جگوار رو ترجیح میدم.

    موافقم 4
    مخالفم 4
  26. محمد

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    منم کوروت و پورشه انتخابمه

    موافقم 6
    مخالفم 3
  27. Archi KHAN

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    911 و F-Type

    موافقم 9
    مخالفم 1
  28. MehdiTurbo

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1946 ديدگاه)

    نظر سنجی
    کیمن ? لایک
    کوروت ? دیسلایک
    من واقعن نمیتونم انتخاب کنم بین دو تا

    موافقم 5
    مخالفم 6
    1. MehdiTurbo

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1946 ديدگاه)

      از این نظر این دو تا رو گفتم که میشه گفت دو تا خودروی هم قیمتند یعنی میشه گفت قیمت دوتاشون دقیقن یکیه با پول برابر کودوم انتخاب میکنید ؟؟؟

      موافقم 2
      مخالفم 0
  29. مهران

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (299 ديدگاه)

    فقط منتظر نسخه های جذاب تر کوروت هستم هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ قدرت و پرفورمنس

    موافقم 3
    مخالفم 0
  30. علی آرین

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    اول شدن کوروت دور از ذهن نبود
    این کوروت جدید واقعا ماشین قابلی هست
    پورشه 911 هم ک نیازی به تعریف نداره و همه چیز تمومه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا