چشم اندازهفته نامه

مطمئن‌ترین خودروهای آمریکایی از نگاه کانسومر ریپورتز

مطمئن‌ترین خودروهای آمریکایی در سال ۲۰۱۶ کدام‌ها هستند؟ نیازی نیست دنبال چیزی باشید چراکه جدیدترین تحقیق سالانه‌ی قابلیت اطمینان خودروی کانسومر ریپورتز مطمئن‌ترین خودروها را در هر بخش و با هر بودجه‌ای مشخص کرده است.

Most Reliable American Vehicles For 2016
شاید برای شما شگفت‌انگیز باشد (شاید هم نباشد!) که اکثر این خودروها توسط جنرال موتورز ساخته می‌شوند. در مجموع برندهای این شرکت تنها شرکت‌هایی هستند که در نیمه‌ی بالایی این تحقیق قرار گرفته‌اند. بیوک اولین برند آمریکایی است که در پودیوم (یکی از سه رتبه‌ی اول) این نظرسنجی و تحقیق قرار گرفته و شورولت نیز کیفیت ابتدایی بیشتری را نسبت به هر برند دیگری در مطالعه‌ی جی دی پاور نشان داده است.

[دانلود ویدئو] چندین مدل از فورد نیز در میان برترین‌ها دیده می‌شوند اما حتی یک خودرو نیز از طرف فیات-کرایسلر در لیست دیده نمی‌شوند. از نظر قابلیت اطمینان ساخته‌های این شرکت اکثراً در قعر جدول رده‌بندی دیده می‌شوند.

2017 Chevrolet Sonic sedan
خودروی آمریکایی جدید و کوچک و ارزان می‌خواهید؟ طبق گفته‌های کانسومر ریپورتز، این خودرو شورولت سونیک LT با پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری است. این خودرو در دو فرم سدان و هاچبک در دسترس است و بهای آن تنها از ۱۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

2016 Chevrolet Cruze
چیزی بزرگ‌تر از سونیک نیاز دارید؟ شورولت کروز LT جدید را انتخاب کنید که در میان خودروهای کامپکت آمریکایی رتبه‌ی اول را کسب کرده است. جنرال موتورز نسل دوم این خودرو را با مدل ۲۰۱۶ معرفی کرده اما ظاهراً پیش از این روی حل مشکلات مدل‌های ابتدایی کار کرده است.

Ford Fusion
بهترین خودرو از نظر قابلیت اطمینان در دسته‌ی خودروهای میدسایز ساخت شورولت نیست بلکه یک فورد است. فیوژن ساخته‌ی فورد در این بخش است که رده‌ی اول را به دست آورده البته خریداران سایر بازارها شاید آن را با عنوان موندئو بشناسند. این سدان با پیشرانه‌های ۱.۵ و ۲ و حتی ۲.۷ لیتری ۶ سیلندر توئین توربو در دسترس است اما کانسومر ریپورتز این خودرو را پیشرانه‌ی پایه و تریم SE توصیه می‌کند.

2016-chevrolet-impala-ltz
یک سایز بزرگ‌تر و این بار به شورولت و مدل ایمپالا با تریم ۲LTZ می‌رسیم. این خودرو به وسیله‌ی کانسومر ریپورتز جادار، راحت، آرام و لذت‌بخش در امر رانندگی توصیف شده است. جدیدترین مدل ایمپالا در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بنابراین زمان زیادی برای عرضه‌ی مدلی بهتر وجود دارد.

2016 Buick Regal GS
شاید بیوک به اندازه‌ی برندهایی چون مرسدس بنز یا جگوار ممتاز نباشد اما محصولات آن به حد کافی برای رده‌بندی در رده‌ی لوکس‌ها توسط کانسومر ریپورتز ممتاز بوده‌اند. رگال فعلی که به زودی با نسخه‌ای جدید جایگزین خواهد شد از نظر قابلیت اطمینان نظر این نشریه را به خود جلب کرده است.

Cadillac CT6 2016
یکی از جدیدترین خودروهای حاضر در لیست پرچم‌دار کادیلاک یعنی CT6 است. اما رشد این خودرو به اندازه‌ی ATS کوچک‌تر سخت و دشوار نبوده است. استراتژی کادیلاک بر مبنای سدان بزرگ جدید بوده در جایگاهی بین مرسدس بنز E و S کلاس بوده و آن را به مدلی ارزشمند تبدیل کرده که می‌تواند با بهای مدل میدسایز و فضای نزدیک به مدل فول سایز نظر خریداران را به خود جلب کند.

  • خودروی اسپورت: شورولت کوروت

2016 Chevrolet Corvette Z06 coupe
شاید قابلیت اطمینان نگرانی اصلی خریداران خودروهای اسپورت نباشد اما اگر شما به دنبال راندن خودرویی با اطمینان هستید باید شورولت کوروت را انتخاب کنید. کانسومر ریپورتز نسخه‌ی پایه‌ی استینگری این خودرو را توصیه می‌کند. C7 کنونی در سال ۲۰۱۳ معرفی شده و نسل بعدی شاید دارای پیشرانه‌ای در میانه‌ی خودرو باشد.

2016 Ford Escape 2.0L EcoBoost SE
در این بخش فورد رقابت را پیروز شده و اسکیپ کوچک در رتبه‌ی اول قرار گرفته است. برای مدل ۲۰۱۷ برخی بهینه سازی‌ها انجام گرفته اما زیرساخت خودرو همانی است که از سال ۲۰۱۲ در آمریکا به فروش می‌رسد.

Ford Edge Sport 2016
فورد در این بخش نیز از جنرال موتورز پیشی گرفته و کانسومر ریپورتز مدل SEL شاسی بلند اِج را با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو توصیه می‌کند. اِج کنونی که در نسل دوم خود قرار دارد هنوز در ابتدای مسیر زندگی خود است اما باید کارهای بیشتری روی آن صورت پذیرد.

  • شاسی‌بلند بزرگ: شورولت تراورس

2015 Chevy Traverse
بهترین شاسی‌بلند بزرگ آمریکایی در تحقیقات کانسومر ریپورتز یک شورولت با نام تراورس LT است که دارای سه ردیف صندلی و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری می‌باشد. این خودرو از سال ۲۰۰۸ در بازار حضور دارد بنابراین بازیگری تثبیت شده در این کلاس است اما به زودی با مدلی جدید جایگزین خواهد شد.

2016 Buick Enclave AWD
چیزی همانند تراورس اما با راحتی بیشتر می‌خواهید؟ پس بیوک انکلیو را انتخاب کنید. زمان زیادی از حضور این خودرو در بازار می‌گذرد و به زودی با نسل جدید تعویض خواهد شد؛ اما مدل فعلی نیز مخصوصاً در تریم CXL خودرویی خوش‌ساخت به شمار می‌رود.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    ماشینهای امریکایی رو از هم جدا نکنید
    ماشین امریکایی برا طرفداراشون هیچ فرق نمیکنه دوج باشه یا فورد
    دوستان امریکایی باز با رخ یه کادیلاک 1973 از خود بیخود میشن
    دوستان امریکایی باز با نعره ی موتور 454 شول 1970 دلشون میلرزه
    دوستان امریکایی باز یدونه امریکایی با 100000 تا مشکل رو با یدونه ماشین بی نقص عوض نمیکنند
    دوستان امریکایی باز ماشین امریکایی رو با تمام مشکلاتش بازهم عزیز میدونند و برای یه کاماروی 1971 سر و دست میشکونند
    دوستان امریکایی باز تمام نقاط ضعف ماشین امریکایی رو نقطه قوت میدونند
    دوستان امریکایی باز همه عشقشون موتور 8 سیلندر بیگ بلاگ امریکایی هست که مثل یه اسب وحشی باید رام کردش
    پس برا امریکایی باز جماعت از این امارها ندید که هیچ نظرشون نسبت به ماشین امریکایی عوض نمیشه و همیشه براشون ماشین امریکایی تک ستاره دنیای خودرو هست

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      هر چقدر دیسلایک بگیرم خوشحال تر میشم و فشار وارد اومده رو یکسری افراد رو به وضوح میبینم و لمس میکنم که امریکاییها دارن مسیر درست رو میرند و اونا تحمل موفقیتشون رو ندارند
      پس خواهشا دیسلایک بیشتر بدید تا امار افرادی که بهشون فشار اومده دستم بیاد

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        علی جان حالا که اینقدر امریکایی باز هستی
        این ویدیو رو نکاه کن
        کار خودمه
        اپارات صفحه خودمه کلیپ های دیگمم ببین

        http://www.aparat.com/v/ZuQ0B

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱۸ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          تشکر از شما سامان جان
          زیبا بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Daniel

          ۱۸ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (952 ديدگاه)

          آقا سامان اون کلیپ دوبله موستانگ و کامارو رو از کجا گیر اوردی؟
          میشه آدرس بدی بتونم دان کنم؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. (ali (CHEVY NOVA

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        راستی دوستان المانی باز
        امریکاییها دیدید چطور مچ فولکس رو تو دیزل گیت گرفتن؟؟؟
        اراده کنه امریکا کل فولکس رو درش رو تخته میکنه
        مگه تلفن ها ی مرکل رو شنود نمیکرد امریکا؟؟
        المانی ها قدرتش رو داشتن چیزی به امریکا بگن؟؟
        امریکا دستور داد به المان دستور داد که دیگه تو ایران بنز فعالیت نداشته باشه و بنز هم اطاعت کرد از فرمان رییسش که امریکا باشه

        0 0

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Daniel

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (952 ديدگاه)

          وووووووووووووووووووووی
          ولک بهمون رحم کن داش علی.
          تو رو خودا در کارخونه پورشه رو بگو نبندن.جان من.
          بذار ی پورش بخرم. جان تو رحم کن.
          خیلی تعصبتو دوس دارم. حرف نداری.
          درود بر طرفداران خودرو های آلمان و آمریکایی و همه شرکت های خودرو سازی دنیا بجز … .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Daniel

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (952 ديدگاه)

          ی چیز دیگه
          آقا داشتم شوخی میکردم که میخوام پورش بخرم در حال حاضر پول پراید 80 رو هم ندارم
          دوباره اون رفیقمون نیاد بگه میخوای پولتو به رخمون بکشی
          گفته باشم… .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Elemento

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          خداییش در 7 میلیارد و 464 هزار 886میلیون و 235 نفر جمعیت دنیا یک ماشین شناس واقعی هست که فکر کنه ماشین های آمریکایی از ماشین های آلمانی بهتر هستند ؟!؟؟؟؟!؟؟؟!
          من که تا حالا ندیدم …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. امین

          ۲۰ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (7 ديدگاه)

          واقع بین باشید. با این رفتارهای هیجانی به جایی نمیرسید. بعد از جنگ جهانی دوم که آلمان یک تنه با آمریکا، انگلیس، فرانسه و روسیه جنگید، آمریکایی ها حق داشتن ارتش و کارخانه های نظامی مستقل رو از آلمان و ایتالیا (متحد ضعیف آلمان در جنگ جهانی دوم) گرفتن. البته برای ژاپن هم وضع همینجوره. با تمام این تفاسیر بزرگترین صادر کننده صنعتی دنیا آلمان است نه آمریکا (بیشترین ارزش کالاهای صادراتی آمریکا محصولات کشاورزی است! ) با این حال در جامعه نخبگان آمریکایی علاوه بر انگلیسی ها، تعداد ایرلندی، آلمانی، ایتالیایی، روس و …. هم کم نیست. برخی از بزرگترین پیمانکاران فنی ناسا ایتالیایی و آلمانی هستند. فرض کن این جامعه در ایران بود. آیا افتخاری برای ایران به حساب میومد؟؟ بذارید پز آمریکا رو خود آمریکایی ها بدن . در پایان باید بگم برتری سیاسی یک کشور (آمریکا) ربطی به حوزه های دیگر مثل، علمی و فنی، اقتصادی و رفاهی و …. ممکن هست نداشته باشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Daniel

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (952 ديدگاه)

      ماشاا… دومینیک تورتو سایت پدال.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ونوم

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (543 ديدگاه)

      علی شوی با تمام حرفات موافقم بجز ایراد ماشین امریکایی که اصلا ایراد نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نیما

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (276 ديدگاه)

    رقبای المانی و ژاپنی شون به نظرم جذاب تر و بهترن !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      جناب نیما
      خوب شد این کلمه رو بکار بردید
      ((به نظرم))
      چون فقط این نظر شماس
      مثلا رقیب المانی ایمپالا با همون قیمت و همون ابعاد چی هست؟؟؟
      رقیب کوروت با همون مشخصات و قیمت در المان کدوم ماشینه؟؟؟؟؟
      از رو تعصب صحبت نکنید که اگه تعصبی بخوام بگم فورد 1969 رو به 100 تا پورش عوض نمیکنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        اقا پای پورشه رو نکشید وسط …….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          جناب KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
          من نخواستم بی احترامی به پورش کنم
          منظورم این بود اگه بخوام تعصبی صحبت کنم مثلا این دوستمون که این حرف رو زده میتونم بگم منم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Daniel

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (952 ديدگاه)

          موافقم
          آقا جان من پورشه رو بیخیال شدید.
          منو بزنید ولی به پورشه چیزی نگید.
          برید سرغ بقیه… .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mosi

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        منم عشق آمریکایی هستم
        رقیب ایمپالا میتونه ماکسیما باشه که بنظرم توو یه سطح هست و سلیقه ای
        من ایمپالا جدید رو از نزدیک توو تبریز دیدم و فوق العاده بوده
        ولی فکر نمیکنم ماکسیما چیزی کم داشته باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          mosi جان دادا
          اتفاقا ماشینهای ژاپنی خیلی خوبه و هم کم استحلاکن
          اما ماشین المانی و کم استحلاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          ماشین المانی فقط به درد جمعه ها اونم شب تو هوای صاف به کار ادم میاد اگه بخوای هر روز ازش استفاده کنی دیگه واویلا
          ادم ماشین میخره که راحت باشه نه یه چیزی که 24 ساعته خراب باشه و همش گوشه تعمیرگاه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. USA & JAPAN

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (216 ديدگاه)

        (ali (CHEVY NOVA
        دادا منم مثل خودتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          USA & JAPAN فدات داداش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. USA & JAPAN

          ۱۸ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (216 ديدگاه)

          مخلصتم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. حسین

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (419 ديدگاه)

        شما این رو هم در نظر بگیر کدوم یکی از این خودرو ها در تست ها و مقایسه ها اول شدن ..
        تعصب چیز خوبیه ولی نه به این شکل . آمریکایی عالیه مخصوصا پیکاپ ها و ماسل هاش ولی هیچ وقت بهترین نبودن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          بله امریکاییها هم نقطه ضعف دارن
          المانی ها هم نقطه ضعف دارند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Mahmood

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (197 ديدگاه)

          به نظر من آمریکایی های دهه ی 60 و70 خدایی می کردند و جز برترین ها بوده اند که هنوز که هنوزه بعد از گذشت تقریبا 50سال با دیدنشون حال می کنم چه برسه سوارشون شم الان هم باید آمریکایی ها خودشونو دوباره به اوج برسونند چه بسا که همین الان هم آمریکایی هارو در زمینه ی ساخت پیکاپ ها و تراک ها در صنعت خودروسازی اول می دونم که حتی در کلاس های خودرویی دیگر هم همین الان جز بهترین ها هستند مثل نمونه های کادیلاک و بیوک فقط حیف که پونتیاک نیست اما خب آلمان و ژاپن و انگلیس و ایتالیا رو هم در خودروسازی برتر میدونم که در کلاس های خودرویی متفاوت خودروهایی عالی از هر نظر می سازند که هر کدام هم نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارند که نمیشه گفت یکی بهترینه و بقیه هیچ اند از اون طرف سلیقه ها هم متفاوته بعضی ها اروپایی پسندند بعضی ها هم آمریکایی پسند من نمی دونم چرا این همه دیسلایک تو کامنت اول به دوستمون علی داده شده در حالی که ایشون از دوستان آمریکایی باز تعریف کرده در کامنت اولش من خودم کامنت های ایشون رو دنبال می کنم و متوجه شدم که ایشون عشق خودروهای آمریکایی به خصوص مدل های قدیمیشون رو داره و سلیقه اش آمریکایی پسنده حالا این همه بهش دیس دادن کار درستی نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. asa

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (569 ديدگاه)

        الهی که قربان دهانت برم علی جان.
        تمام حرفات از ته ته دل خودم هست.
        فقط با این تفاوت که شما استادی و من شاگرد شما.
        همین بس که عشق من کادیلاک با تمام مدل هاش گرفته، از atsتا ct6 تونسته
        آلمانی هارو به طور فجیع به خاک بمالونه.
        حالا دیگه بقیه اسطوره های آمریکا به کنار که چطور همرو له کردن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          چاکرمasa جان داداش گلم
          استادی چی هست شما دوست منی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ونوم

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (543 ديدگاه)

          اسطوره ی المانی ها ای ام جی که کامارو پوستشو کند تا کوروت چه کند

          موافقم 0
          مخالفم 0
      6. Elemento

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        نظر نیما نظر 75 درصد کاربرای این سایت هست.
        بهترین ماشین های دنیا ژاپنی ها و آلمانی ها هستن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          اون 75 درصد که مال سایت اعتباری نداره
          مهم دنیاست که نشون داده امریکایی خیییلیی دوس دارن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ونوم

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (543 ديدگاه)

          از کجا امار دراوردی ایت پدال نظرسنجی انجام بده معلوم میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      تازه جناب نیما اگه المانی بهتره چرا موستانگ تو المان با اون همه ماشین اسپرت محبوب تر شد؟؟؟؟
      فقط اینو نگو بخاطر قیمتش که موستانگ با مالیاتی که تو المان شاملش میشه قیمتش خیلی بالاتردر میاد
      برید بالا بیایید پایین امریکایی ها با قیمت پایین تر همجوره المانی ها رو شرمنده کردن
      از نمونه هاش هم تو سایت پدال گذاشته
      3 بار پیروزی کادیلاک بر بی ام و بوده
      کاماروzl1 رکورد نوربرنگ رینگ رو هم بدست اورده
      و……………
      پس الکی خودتون رو اذیت نکنید و موفقیتهای امریکاییها رو نظاره گر باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. جواد

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (990 ديدگاه)

    کلا وضعت کیفیت کرایسلر انگار قرار نیست خوب بشه با اماری که چند وقت پیش اومد از نظر اطمینان برند گروه فیات تقریبا اخر شده امیدی به اونم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      میخوام از هزاران افتخار صنایع اتومبیل سازی امریکا 3 تاش رو بگم
      بر میگردیم به دهه ی 70
      در اون دهه کرایسلر مهمانی مخصوص داشت که به اون کارخونه سر میزنه
      اون مهمان مخصوص یکی از مهندسان ارشد پونتیاک بود که میخواست مراحل ساخت موتور معرکه hemi رو از نزدیک ببینه
      در هنگام تست داینو ایشون متوجه شد که موتور 426 همی کرایسلر 425 اسب قدرتی که کرایسلر گفته نیست و قدرت موتور بیش از 600 اسب بوده
      این موتور با کاربراتور 4 دهنه میتونسته همچین قدرتی رو 45 سال پیش تولید کنه
      اعلام قدرت پایین تر توسط کمپانی ها در امریکا در اون زمان امری مرسوم بود
      مثلا پونتیاک اعلام کرده بود موتور 455 sd که در 1973 رو فایربرد نصب میکرده 315 اسب هست اما بعدا مشخص شد بیش از 500 اسب قدرت داشته این موتور
      فورد در 1969 به علت قدرت بسیار زیاد موتور 428 خودش با فشارهای دولت مجبور شد قدرت این موتور رو کم تر کنه چون بسیار قدرت بالای این موتور زیاد بود و رانندگان نمیتونستن اون رو کنترل کنند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mahmood

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (197 ديدگاه)

        علی آقا همین الان اینقدر قدرت شورلت کوروت 2016 زیاد هست که یکبار در برنامه ی موتور ویک طرف میگفت از 0 تا 100 رو نمیشه کنترلش کرد و اگه راننده ناشی باشه ماشین از کنترلش خارج میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Mahmood

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (197 ديدگاه)

      KING918 عزیز خیلی باحال گفتی دمت گرم ثابت کردی واقعا یک طرفدار که چه عرض کنم عاشق واقعی پورشه هستی من خودم هم در بین آلمانی ها با پورشه مخصوصا مدل 918 خیلی حال می کنم و این علاقه رو بعد از بازی NEED FOR SPEED RIVALS بیشتر پیدا کردم چرا که فقط با این ماشین بود که تقریبا همه رو لوله می کردم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ابراهیم

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خیلی جالبه کسانی که از اخبار خودرو و دنیای خودرو هیچ اطلاعی ندارند میان میگن ماشینای آمریکایی پرمصرفن و یا اینکه چرا قراره از فلان کارخانه ورشکست شده (شورولت) ماشین وارد ایران بشه.
    خب خودروی آمریکایی اگه پرمصرفه قدرتی بیش از این آشغالای کره ای و چینی بازار ایران داره. از طرفی همین خودروی شوی کروز که قرار بود وارد ایران بشه و به دلیل صحبتهای نسنجیده این آقایون که در همه چیز ما دخالت میکنن وارداتش ممنوع شد، رو بببینید جزء پرفروشهای ایالات متحده بوده
    و یا در آلمان که مهد صنعت خودروسازی جهان اون هم از نوع لوکسه، فورد موستانگ عنوان پرفروش ترین خودروی اسپرت سال رو از آن خودش میکنه.
    اصالت یعنی این. اصالت یعنی دوج چلنجری که نزدیک به نیم قرن پیش تولید شده، الان قیمتی معادل قیمت مدل 2016 خودش داره.
    من عشق کرایسلرم هرچقد نا ایمن باشه. من عاشق چلنجرم هرچقد ایمنی پایینی داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahmood

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (197 ديدگاه)

      حرف های شما کاملا درسته آقا ابراهیم به نظر من شما یک آمریکایی باز واقعی هستی مثل علی آقا و دیگر دوستان گل آمریکایی باز.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ابراهیم

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    کاش پدال اون مقاله ی زیبایی که پس از صحبتهای یکی از مسوولان درباره خودروهای آمریکایی، رو گذاشت و سریع حذفش کرد رو دوباره بزاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. f.a

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (38 ديدگاه)

    سلام…علی اقا به این که طرفدار دو اتیشه ماشین های امریکایی هستی بهت تبریک میگم اما هر کسی حس و حال ماشینای امریکایی رو درک نمی کنه.دنیای ماشین امریکایی رو فقط یه دیوونه میفهمه نه ادم عاقل. و دوست عزیزی که درباره ورود ماشین امریکایی نظر داشت به نظرم مملکت ما باند بازی و با ورود ماشین امریکایی هیچ کس سمت ماشین چینی و کره ایی و حتی المانی نمیره.سلیقه ایرانی ها بیشتر گرایش به طراحی امریکایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. AK_007

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (562 ديدگاه)

    برند آمریکایی مورد علاقه من تو زمینه راحتی ولوکس بودن : کادیلاک و بیوک
    تو زمینه اسپرت: داج خصوصا چلنجر و چارجر, شورولت وماستنگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Morteza

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (123 ديدگاه)

    در مواجهه با کامنت بعضیا فقط میشه گفت پناه بر خدا ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Saman

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (177 ديدگاه)

    خرید خودروهای امریکائی در دراز مدت به صرفه تر هستش و کم خرجتر از خودروهای اروپائی هستن ودر تصادفات در مقایسه با خودروهای اروپائی با احتساب ایمنی برابر به بدنه آسیب کمتری وارد میشه ولی معمولن آسیب بدنه یه خودروی آلمانی از نظر مخارج کمر شکن هست. یکی از آشنایان توی امریکا یه کادیلاک cts 2008 گرفته و از کیفیت و تناسب فنی و لذت رانندگیش در شگفته با کادیلاک xts و شورولت ایمپالا و بیوک لاکراس تفاوت چندانی بین جاده اسفالته و خاکی موجود نیستش و وقتی که داخل بیوک لاکراس میشی دیگه نمیخوای پیاده بشی بسکه دلبره خلاصه ماشینهای امریکائی قابل احترامن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمدرضا خواجه زاده

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    با تمام ماشینای آمریکایی حال میکنم به جز بیوک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. sunmartin

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    بیوک هم عالیه بخصوص stو خودروی مورد علاقه من در این لیست خودرویی هست که طراحی زیبا و آشنایی داره اون خودرو شورولت کروزLT است که طراحی اون منو بیاد طراحی های پیتر شرایر میندازه خلاصه کاش شورولت کروز وارد کشور میشد و این آمریکا ستیزی بیهوده و فورمالیته برای عام مردم و نه افراد خاص از میان میرفت تا حداقل از خودروهای با دوام و زیبای آمریکایی استفاده میکردیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. نویدی

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    خدا کنه آلمانیا به این سایت سر نزنن،ممکنه از خنده روده بُر بشن …نود درصد ایرانیا پراید و ۴۰۵ سوار میشن ،جالبه که از استهلاک بنز و bmw ایراد میگیرن!!!
    خود آمریکاییها هم از نظرات بعضیا شاخ در میارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahmood

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (197 ديدگاه)

      حالا جالب تر اینه که حاضرم شرط ببندم طرف از نزدیک مدل های جدید کادیلاک رو ندیده بعد میگه ماشین های آشغال کادیلاک این مثل این می مونه که من نوعی که بعضا پژو پارس سوار میشم بگم فلان کارخونه ی ژاپنی یا فلان خودروی آلمانی یا آمریکایی آشغاله!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. ابراهیم

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا نوید، هرکس آزاده همونطور که مثلا پیراهن و … مناسب سلیقشو انتخاب میکنه خودرویی رو هم که میخواد سوار بشه انتخاب کنه. خب مشخصه که با این قیمت دوبرابری ماشینهای خارجی و حتی چینی و این قیمت بالا و نامناسب خودروهای ساخت داخل برای خیلی از ما ایرانی ها که میانگین حقوقمون چندین برابر از استاندارد جهانی در کشورهای دیگه پایینتره از سر اجبار بسمت خودروهای داخلی بریم. حق انتخاب رو از ما به اجبار گرفتن. شما برو مناطق آزاد ببین کدوم خودروها رو بیشتر از همه میبینی. وفور خودروهای آمریکایی در خوزستان و کیش به راحتی به چشم میاد. برای یکی مصرف کم ملاکه برای کسی آپشن و برای کسی دیگه اصالت. اصلا من دلم میخواد خودروم آمریکایی ولی پرمصرف هم باشه. نیست که الان خودروهای ساخت داخل از مصرف پایین و ایمنی خیلی بالایی برخوردارن؟؟!!!!!!! من با قیمتی که برای مثلا یک جک S5 میدم میتونم یه خودروی غیرچینی زیباتر، به روزتر و ایمنتر بخرم. پس مشخص میشه همه این ها زد و بندهای سیاسیه. بتازگی میخوان واردات خودروهای که آمریکایی نیستن ولی توی آمریکا هم ساخته میشن مثل هوندا، کمری هیبرید و … رو هم ممنوع کنن.
    اصلا مگه آمریکا فقط خودرو میسازه؟؟؟؟ اگه اینطوره ما باید بیخیال خرید هواپیما و واردات گوشی تلفن همراه و دارو و گندم و … هم بشیم. اصل اینا بر اینه این وسط سود کلانی از فروش خودروهای ایرانی و چینی عایدشون میشه. کافیه چشمامونو باز کنیم و یه کم مطالعه و فکر کنیم.
    از سایت بی نظیر پدال هم برای مقالات عالی و نیز درج نظرات دوستان بی نهایت سپاسگزارم.
    اگه ملاک این باشه که باید ورود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Sajjad Ahmadi

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    تکنولوژی تشخیص چاله فیوژن عالیه
    برا ایران خوبه واقعا
    در ضمن
    اونایی که ماسل های آمریکا رو دوست دارن، دم همتون گرم واقعا خوش سلیقه هستین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. شاهینus cars

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    سلام خدمت همه دوستان… علی شوی جان عزیز من چرا بحث میکنی سلیقه ها متفاوته من خودم دیوانه امریکاییم ولی دلیل نمیشه بیام با همه بحث کنم.. هر کسی یه انتخابی داره باید احترام گذاشت.. خوشحالم که امریکاییا قدرتمند برگشتن و دارن رقابت میکنن ما باید از این رقابت لذت ببریم… ما اینجا یه محیط دوستانه داریم با علایق مختلف.. منم ناراحت میشم بعضیها غیر منصفانه میکوبن ماشین امریکاییو که با اونا کاری ندارم ولی همینجا دوستان خوبی داریم علی شوی جان مثل اقا مجید المنتو.. دانیل..کینگ اشتوتگارت.. مجید جهرمی…که به ما احترام گذاشتن همیشه متقابلا ما همچنین باید احترام این عزیزانو داشته باشیم علی شوی عزیزم.. ارادتمند دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. پارسا

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (12 ديدگاه)

    هیچ چیزی مطلق خوب یا بد نیست مخصوصا کارخانجاتی که یک سابقه ی 40 یا 50 ساله دارند ولی نقاط ظعف هم بهتره همیشه گفته بشه مثلا هنوز داره شورولت کاپریس یا بلیزر یا پونتیاک و کادیلاک سیول و … راه میره و با صدا موتورش به امریکایی بازا حال میده و هیچ ماشین المانی اون زمان هم دوره با ماشین های فوق نیست که درست کار کنه.و هر روز مشکل نداشته باشه ولی اگر بخوای از یک طرف دیگه نگاه کنی لوکس. بودن ماشین های المانی را امریکایی ها نداشتن ولی اگر دوباره بخوای از یک طرف دیگه نگاه کنی نرمی ماشین امریکایی را هیچ ماشینی نداره ولی دوباره ماشین المانی از نظر اپشن قوی تره. ولی دوباره ماشین امریکایی مقاوم تره یا دوباره ماشین های امریکایی پر مصرفه یا ماشین المانی پر هزینه هست پس نمیشه مطلق گفت المانی بهتره یا امریکایی هر کدوم ویژگی های خواص خودشون را دارن مثلا خودم با هر دوشون حال میکنم. بیاییم وقتی نظر میدیم تعصب را کنار بزاریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. GOD BLESS AMERICA

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    تو بین لیست سدان های میدسایز به بالا و کوروت عالی بودن.
    خودروسازان آمریکایی شاسی بلند های خوبی میسازن و شاسی بلند های فول سایز شاهکاری تو بازار دارن .
    اما به شخصه هرگز با مینی ون ها و کلاس اوور های این بازار اغوا نشدم، چون اونها رو خیلی از فلسفه ماشین آمریکایی دور میدونم.
    اگه آمریکایی ها یه رئیس جمهور ماشین باز داشتن مشکلاتشان حل میشد.
    از همین تریبون اعلام آمادگی میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. سیدامین فاخر

    ۱۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    از موضوع پست مشخصه که رقابت بین خوردو های آمریکایی بوده فقط
    اگه ژاپنیا وآلمانیا بودن
    وضع عوض میشد
    ایمپالا فوول لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا