آئودی

محصولات آئودی زیر پای بازیکنان رئال مادرید!

شاید این روزها در آمریکا روز شکرگزاری باشد اما در اسپانیا زمان تحویل محصولات جدید اسپانسر تیم رئال مادرید یعنی آئودی به بازیکنان است! این کمپانی آلمانی از سال ۲۰۰۳ تاکنون با تیم بسیار محبوب دنیای فوتبال همکاری داشته و هرساله جدیدترین محصولات خود را به بازیکنان تحویل داده است.


آئودی در طول سال با بازیکنان تیم رئال مادرید برای انتخاب خودروی خود تماس دارد. محبوب‌ترین خودروی امسال آئودی در تیم رئال مادرید با فاصله زیاد شاسی‌بلند Q7 است زیرا ۱۴ بازیکن تصمیم گرفته‌اند تا با این شاسی‌بلند لوکس به خانه خود بروند. برخی بازیکنان نسخه‌های ویژه‌تری چون E-Tron کواترو و SQ7 TDI را سفارش داده‌اند.


کریستیانو رونالدو نیز تصمیم گرفته مدل RS7 اسپورت بک پرفورمنس مشکی را انتخاب کند درحالی‌که سرمربی تیم زین‌الدین زیدان نیز کلیدهای مدل RS6 آوانت پرفورمنس با رنگ خاکستری دیتونا را تحویل گرفته است. ارزان‌ترین خودروی این لیست S5 کوپه سفیدرنگ است که توسط مارکو آسنسیو انتخاب شده است. گران‌ترین محصول آئودی برای بازیکنان رئال مادرید نیز توسط سرخیو راموس انتخاب شده که یک R8 اسپایدر سفیدرنگ می‌باشد.


موضوع عجیب اینکه سدان پرچم‌دار A8 جدید انتخاب هیچ بازیکنی نبوده است. همچنین مدل A7 اسپورت بک جدید هم انتخاب نشده و البته این موضوع توجیه‌پذیر است زیرا تولید آن هنوز آغاز نشده است.


اگر به یاد داشته باشید حدود یک ماه پیش نیز خبر تحویل محصولات آئودی به بازیکنان تیم بایرن‌مونیخ را منتشر کردیم. بازیکنان این تیم مدل RS6 آوانت را بیش از دیگر محصولات دوست داشتند و پس از آن نیز شاسی‌بلند Q7 به همراه مدل SQ7 در رده دوم محبوب‌ترین خودروهای بازیکنان بایرن‌مونیخ قرار گرفتند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    پول و شهرتو افتخاراتتون نوش جانتون فقط خواهش میکنم از باشگاه رئال و کمپانی آئودی بیاد یه حرکت جالب بزنه و محصولات آئودی رو بین ما عاشقان خودرو و برو بچز پدال توزیع کنه مگه چندنفریم ها؟پیشنهاد از این بهتر ؟ مگه آدم از زندگی چی می خواد مثلا ایه آئودی A7 یا RS6 بد میگم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. m4

      ۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (294 ديدگاه)

      یرای من RS7 بزار کنار
      خدا شاهده راضیم ! :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من rs7 میخوام خواهشن نص پولشو هم میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد حسین

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (489 ديدگاه)

    من حتی به A3 هم راضیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sevlan

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    بخدا به ضعیفترین سری یک (A1)با کوچکترین موتور هم راضیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ahmad

    ۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    حالا که اینطوریه من به یه روز سواری. Rs6 یا r8 راضیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حامد

    ۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (40 ديدگاه)

    ادم نمیدونه خوشحال باشه یا ناراحت از یک توپ انقدر ثروت شهرت و اعتبار بشه کسب کرد.اخه مگه این ادما واسه پیشرفت بشر چکار کردن غیر از این که سر شرط بندی تو این مسابقات میلیون ها نفر بدبخت میشن من مخالف ورزش نیستم ولی این دیگه اسمشم ورزش نیست شما حساب کنید با این همه پولی که خرج میشه چه کارایی که نمیشه کرد حتی بعید میدونم این ادما سواد درستی داشته باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا