آستون مارتین

مرکز تست محصولات جدید استون مارتین در سیلورستون

استون مارتین حضور خود در سراسر جهان را گسترش می‌دهد و از جمله قدم‌های اولیه حضور در پیست سیلورستون می‌باشد. این پیست که میزبان فرمول ۱ بریتانیاست به عنوان مرکز تست و توسعه این برند بریتانیایی عمل خواهد کرد.

پروتوتایپ آستون‌مارتین ونتیج 2019
بدین ترتیب سیلورستون به هاب جدید تست نسخه‌های پیش‌تولیدی استون مارتین تبدیل شده و روی دینامیک شاسی و هندلینگ خودرو در سرعت‌های بالا تمرکز خواهد داشت.


دکتر اندی پالمر مدیر اجرایی این برند می‌گوید:

استون مارتین هم‌اکنون در حال سرمایه‌گذاری برای رشد می‌باشد. من کاملاً خوشحالم که هم‌اکنون می‌توانیم سیلورستون را خانه‌ی تست و توسعه محصولاتمان بدانیم.

اما یکی از مدیران مهندسی استون مارتین نیز می‌گوید:

هر کمپانی سازنده محصولات پرفورمنس نیازمند یک پیست مرجع بوده و من فکر می‌کنم سیلورستون برای استون مارتین بهترین انتخاب است. اینجا یک مکان عالی برای توسعه نسل بعدی محصولات است.


حضور استون مارتین در سیلورستون به این معنی است که آن‌ها هم‌اکنون دارای ۱۰ پایگاه فعال در سراسر بریتانیا هستند. همچنین در لندن نیز یک فضای اداری جدید برای برگزاری جلسات و رویدادهای مسابقه‌ای افتتاح شده است.

پالمر ادامه می‌دهد:

استون مارتین به زودی به یکی از خودروسازان پیشرو از نظر تعداد کارمندان در بریتانیا تبدیل خواهد شد. ما در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان بریتانیایی از نظر نیروی سازمانی در بریتانیا هستیم و حدود ۱۰ درصد از کل سرمایه‌گذاری صنعت خودرو در بریتانیا را انجام می‌دهیم. همین امر باعث ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در زمینه‌های مهندسی، طراحی، ساخت و عملیات تجاری می‌شود.

استون مارتین می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ حدود ۵ هزار کارمند داشته باشد. افتتاح کارخانه جدید برای تولید اولین شاسی‌بلند تاریخ این برند نیز نیازمند استخدام افراد جدیدی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ADAK

    ۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    ” استون مارتین حضور خود در سراسر جهان را گسترش می‌دهد”

    وقتی اومد ایران اونوقت میتونه این ادعا را بکنه :-) :-) :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AventadorSVJ

      ۵ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (69 ديدگاه)

      ممکنه و بعد از هفت نسل دیگه (که قراره اونا هم بسوزن)میتونه بیاد اگه”اگه”بتونه……………………………….

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا