آستون مارتین

شمارش معکوس برای معرفی استون مارتین ونتیج جدید

استون مارتین به‌صورت رسمی در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد رونمایی نسل جدید ونتیج در ۲۱ نوامبر خواهد بود.


برای اعلام این خبر از تصویری تیزری استفاده شده که نام خودرو را در زیر چشمان ترسناک گرگ نشان داده و به وضوح اعلام می‌کند خریداران باید از این خودرو راضی باشند!


البته دلیلی برای فروش ضعیف ونتیج وجود نداشته و به نظر می‌رسد تمامی تکه‌های پازل در جای صحیح خود قرار گرفته‌اند. ونتیج جدید از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو با قدرت ۵۰۰ اسب بخاری استفاده خواهد کرد. این پیشرانه به عنوان بخشی از همکاری فنی استون و مرسدس در قلب محصول جدید بریتانیایی‌ها خواهد تپید. انتظار داریم نسل جدید ونتیج به‌صورت آپشن با گیربکس ۶ سرعته دستی یا نسخه اتوماتیک دوکلاچه عرضه شود.


استون مارتین ونتیج چندین بار در حال تست شکار عکاسان جاسوسی شده بنابراین می‌دانیم که مهندسان کمپانی تلاشی سخت برای اطمینان از این موضوع داشته‌اند که این خودرو اعتبار استون را حفظ خواهد کرد و به ارائه هیجان رانندگی ادامه خواهد داد.


برخی از ویژگی‌های ونتیج جدید عبارت‌اند از چراغ‌های جلوی بزرگ‌تر و البته نوار LED کامل در بخش عقبی که به احساس دراماتیک بودن خودرو می‌افزاید.


نسل فعلی استون مارتین ونتیج در سال ۲۰۰۵ معرفی شده و تمرکز بیشتری روی راننده داشت. نسل جدید این خودرو به مصاف محصولات معتبری چون پورشه ۹۱۱ و دیگر خودروهای اسپورت خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. .....::::LAST VIPER::::.....

    ۲۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    از دیدگاه ظاهری با باریک شدن چراغای جلوش یه دلبری خاصی داره و به دنبال اون چراغ عقبش
    موتورشم که جای بحث نداره
    میمونه گیر باکسش که ایکاش
    یه نمونه اوتومات ۷ سرعته یا بیشتر تو لیستشون باشه
    در کنار این گیر بکس مانوال۶ سرعته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا