ایستگاه خبر

لوازم جانبی رنو ساندرو

رپورتاژ: رنو ساندرو یکی از محبوب ترین هاچ بک های موجود در بازار ایران می باشد که در ۲ مدل ساندرو معمولی و ساندرو استپ وی و در ۲ تیپ دستی و اتومات عرضه می شود.

رنو ساندرو استپ وی از لحاظ فنی و موتوری با رنو ساندرو شباهت داشته اما از لحاظ ظاهری رنو ساندرو استپ وی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

لوازم جانبی رنو ساندرو استپ وی

فلاپ های روی گلگیر و رکاب با رنگ مشکی سپر جلو و عقب هارمونی زیبایی را تشکیل می دهد و روف ریل های روی سقف باعث بزرگتر جلوه دادن ظاهر خودرو نسبت به رنو ساندرو معمولی می باشد.

این دو خودرو در بعضی از لوازم جانبی با یکدیگر تفاوت هایی دارند که به اختصار به آن می پردازیم.

  • فلاپ های دور گلگیر رنو ساندرو استپ وی که دارای پهنایی حدود ۱۰سانتی متر و ضخامت قابل توجهی بوده که از ضربات احتمالی به لبه گلگیر و سپر جلوگیری کرده و محافظ مناسبی برای لبه گلگیرهای رنو ساندرو می باشد. این فلاپ ها شامل ۸ تکه می باشد که در هر قسمت از خودرو دارای دو تکه که یک تکه بزرگ و یک تکه کوچک می باشد.
  • رکاب رنو ساندرو  استپ وی که در قسمت کناری خودرو نصب می شود که از جنس پلاستیک می باشد که در امتداد فلاپ های دور گلگیر قرار می گیرد و با توجه به قسمت نقره ایی رنگ روی رکاب هارمونی بسیار زیبایی با روف ریل، کاور نقره ایی دستگیره درب و قاب نقره ایی آینه های جانبی ایجاد می کند.
  • روف ریل ساندرو استپ وی دیگر قطعه ای می باشد که بر روی رنو ساندرو وجود ندارد. این قطعه دارای دو عدد پایه پلاستیکی و یک عدد میله آلومینیومی می باشد که در هر سمت از خودرو نصب می شود. این روف ریل ها علاوه بر این که نمای زیبایی به خودرو می بخشند بسیار کاربردی بوده و قابلیت نصب میل بار، باکس، گیره اسکی و گیره دوچرخه را نیز دارد.
  • محافظ سپر جلو ساندرو (دیفیوز سپر جلو) که در قسمت زیرین سپر جلو نصب می شود که از سپر خودرو در برابر ضربات ناشی از برخورد با بلوک های سیمانی هنگام پارک خودرو جلوگیری می نماید.
  • محافظ سپر عقب ساندرو (دیفیوز سپر عقب) که در قسمت زیرین سپر عقب نصب می شود و علاوه بر زیبایی از ضربات ناشی از برخورد با بلوک های سیمانی هنگام پارک خودرو جلوگیری می نماید.
  • چراغ های رنو ساندرو و استپ وی از لحاظ سایز و محل نصب با یکدیگر مشابه می باشند و تنها تفاوت این دو، رنگ مشکی داخل چراغ رنو ساندرو استپ وی می باشد.
  • رنگ نقره ایی دستگیره های درب بیرونی و برچسب نوشته ی استپ وی دیگر تفاوت های بین ساندرو استپ وی و ساندرو معمولی می باشد.
  • سپر جلو و عقب در ساندرو استپ وی نیز یک تفاوت دارند. آن هم رنگ مشکی پایین سپر جلو و عقب ساندرو استپ وی می باشد که البته با رنگ کردن قسمت پایین رنو ساندرو می توان ظاهر این دو را شبیبه به یکدیگر کرد.

نصب این آپشن ها بر روی رنو ساندرو استپ وی علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی نیز می باشد و یکی از دلایلی می باشد که ساندرو استپ وی از طرفداران بیشتری در بازار برخوردار است. رنو ساندرو استپ وی معمولاً دارای اختلاف قیمت ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد می باشند که به زعم مشتریان این اختلاف قیمت غیر منصفانه و غیر واقعی می باشد.

شرکت رنو پخش بزرگترین عرضه کننده لوازم جانبی رنو در ایران می باشد.

این شرکت برای اولین بار در ایران پکیج تبدیل ساندرو به استپ وی را با قیمت حدود ۲ الی ۳ میلیون تومان عرضه کرد که باعث صرفه جویی اقتصادی برای ساندرو سواران می شود.

برای خرید قطعات و لوازم جانبی رنو ساندرو می توانید به وب سایت شرکت رنو پخش مراجعه نمایید.

شماره کارشناسان شرکت جهت مشاوره تلفنی

۰۲۱-۳۳۹۶۹۸۱۳

۰۲۱-۳۳۹۶۸۸۹۶

 

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. علی رضایی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من از رنو پخش آپشن های ساندرو رو خریدم هم قیمتش خوب بود هم کیفیت محصولاتش

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا