لکسوسمرسدس بنز

درگ اسطوره‌های آلمان و ژاپن، مرسدس SLR در برابر لکسس LFA

دیگر نه لکسس LFA و نه مرسدس SLR مک‌لارن در بازار حضور ندارند اما هنوز هم پرفورمنس چشمگیری را به نمایش می‌گذرند. حال در این ویدئو از لاوکارز، تیف نیدل پشت فرمان یک LFA نشسته و آن‌را در برابر یک SLR رودستر ۷۲۲ قرار داده است. LFA به دلیل برخورداری از پیشرانهٔ ۴.۸ لیتری V10 تنفس طبیعی ۵۶۰ اسب بخاری که تا ۹۵۰۰ rpm دور می‌گیرد، سوپرکار بسیار خاصی است و یکی از خوش‌صداترین خودروهای تاریخ محسوب می‌شود.

پیش از آنکه مک‌لارن به ساخت محصولات اختصاصی خود بپردازد، با همکاری مرسدس اقدام به توسعهٔ SLR کرد. زیر کاپوت کشیدهٔ این افسانهٔ آلمانی یک نیروگاه ۵.۴ لیتری V8 سوپرشارژ قرار گرفته که در نسخهٔ ۷۲۲ قدرت آن با ۲۴ اسب بخار افزایش نسبت به نسخهٔ استاندارد، به ۶۵۰ اسب بخار رسیده است؛ بنابراین SLR در اینجا کاملاً از رقیب ژاپنی قوی‌تر است. علاوه بر این، LFA از لانچ کنترل هم بی‌بهره بوده و به همین دلیل تیف نیدل صرفاً با روشن کردن سیستم کنترل کشش، پدال گاز را فشار می‌دهد. بااین‌وجود، او شروع خوبی دارد اما SLR به‌وضوح سریع‌تر است و هرچند تایم درگ دو خودرو اعلان نمی‌شود اما به نظر می‌رسد لکسس چندین ثانیه با مرسدس فاصله داشته باشد.

در مسابقهٔ دوم، نیدل کنترل کشش LFA را خاموش می‌کند و درنتیجه چرخ‌های عقب خودرو تا دندهٔ سه همچنان هرزگردی دارند. به همین دلیل، استارت وی در درگ دوم بدون کنترل کشش کاملاً ناموفق بود و فاصله را با رقیب بیشتر کرد. درهرحال، LFA و SLR آن‌قدر قدیمی شده‌اند که هم‌اکنون هردو شرکت تویوتا و مرسدس در حال کار روی هایپرکارهای جدیدی هستند. مرسدس هایپرکار وان را در دست توسعه دارد که از پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری فرمول یک به همراه چهار موتور الکتریکی استفاده می‌کند و تویوتا هم قصد دارد نسخه‌ای جاده‌ای از خودروی مسابقه‌ای لمانز جدید خود را با نام GR سوپراسپرت تولید کند.

مشخصات فنی

مرسدس SLR 722 رودستر

لکسس LFA

پیشرانه ۵.۴ لیتری V8 سوپرشارژ ۴.۸ لیتری V10 طبیعی
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۵۶۰ اسب بخار
گشتاور ۸۲۰ نیوتن متر ۴۸۰ نیوتن متر
گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته AMT
محور محرک عقب عقب
وزن ۱۵۵۰ کیلوگرم ۱۴۸۰ کیلوگرم
شتاب صفرتاصد ۳.۰ ثانبه ۳.۸ ثانیه
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. R@m!n

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    چقدر خوشگلن لامصبا جفتشون تو گاراژت باشن ??

    موافقم 85
    مخالفم 4
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      مانی‌خوشبین ۴تا SLR داره ، و یکی از دلایلی که دوسش دارم ، بخاطر تفاهم سلیقه‌اَش با انتخاب‌هایم است !

      بنز لامصب تمام نشدنیست !

      به نظر من ، بنز بعد از SLS هنوز نتوانسته خودرویی بزنه که بوی ناب مرسدس را بده ، البته این حرفم به این دلیل نیست که خدای نکرده بنز بد باشه ، نه ، بنز همیشه سلطانه ، اما اون احساسی را که از خودروهای قدیمیش میگیریم را از این جدیدها نمیگیریم !

      موافقم 67
      مخالفم 13
      1. Farzad

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        آقا نوید موافقم ، البته خوشبین ۵ تا داره که سالی تقریبا ۴۰ هزار دلار هم هزینه سرویس و نگهداریشون هست . کلا SLR جز خودروهای تکرار نشدنی تاریخ هست و جز واجبات هر کلکسیونی .

        موافقم 50
        مخالفم 10
        1. abdi_porsche fan

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (496 ديدگاه)

          دقیقا این 5 تارو چی کار میکنه

          موافقم 8
          مخالفم 7
      2. زیزیگولو

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (4927 ديدگاه)

        لوکس بودن یه ماشین مربوط میشه به برندو تکنولوژیو تجهیزاتو گذشته و میراثو قیمت و غیر ممکنه که یه ماشین لوکس باشه و این مشخصات رو نداشته باشه چون لوکس بودن یه ماشین یعنی تجهیزاتی خیلی بیشتر از اونچه تو مدلای پایه هستش ….. مثلاً یه ساعت سوئیسی 10 هزار دلاری کارکردی شبیه به یه ساعت کاسیوی 50 دلاری داره ولی کسی که جنس شناس باشه به‌ راحتی از کیفیتو ارزش ساعت سوئیسی نمیگذره چون میدونه که تفاوت کیفیت یه ساعت سوئیسی ۱۰ هزار دلاری و یه ساعت کاسیوی ۵۰ دلاری از زمین تا آسمونه

        موافقم 30
        مخالفم 3
      3. PHILIPP

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        ولی من این احساس رو با پراجکت وان و جی تی بلک سریز گرفتم

        موافقم 5
        مخالفم 0
      4. مهدی

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1161 ديدگاه)

        نوید
        اون 2 خط اخر کامنتت بینظیر بود ببببببیییییی نظظظظظظظیییییییییررررررر

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. Shirko

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (253 ديدگاه)

      باور کنید هیچ ماشینی تو دنیا نیست اندازه اس ال ار زیبا و افسانه ای باشه !!!!

      موافقم 46
      مخالفم 9
      1. محمد رستمی نژاد

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (733 ديدگاه)

        زیبا ترین ماشین دنیا وننو است

        موافقم 17
        مخالفم 51
        1. Shirko

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (253 ديدگاه)

          آقای رستمی نژاد با شما موافقم ، وننو هم جزو زیباترینه ولی عشقی که تو اس ال ار هست واقعا وصف نشدنیه .

          موافقم 28
          مخالفم 4
      2. R@m!n

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        ماشین که زیاده
        همین LFA و سوپرا
        کل اسپرتای دهه 90 ژاپن
        شارژر 69
        ایمپالا 58 و 60
        شلبی کبرا
        فورد ماستنگ النور و باس و فورد جی تی
        بنز 300SL
        M3 E46 E92
        جگوار E TYPE
        فراری F 40 و انزو 250 GTO و لافراری
        لامبورگینی میورا و مورسیه لاگو و المنتو
        پورشه 918 و کاررا GT
        و….

        موافقم 26
        مخالفم 11
        1. taha malek

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (914 ديدگاه)

          شلبی کبری بهترین ماشین تاریخ از نظر من
          از ماشین چی میخواد ادم همش توی کبری یافت میشه
          امیدوارم بتونم یروز بخرم

          موافقم 13
          مخالفم 21
      3. Hadi

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        LFA:لایک ?
        SLR: دیسلایک ?

        موافقم 41
        مخالفم 80
        1. R@m!n

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          نکن هادی جان اینو دیگه نباید نظر سنجی گذاشت ??

          موافقم 24
          مخالفم 4
      4. جواد

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (75 ديدگاه)

        خوده LFA به اندازه مرسدس زیباس

        موافقم 11
        مخالفم 7
    3. Hadi

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      دوتا عشق اسطوره جنتلمن ژاپنی و آلمانی ????…
      واقعاً چی ساختن لکسس و مرسدس که تاریخ مصرف ندارن و روز به روز ارزششون بیشتر میشه…
      این دو تا ماشین روح و نماد قدرت اصالت قدرت و مهندسی هستن……
      چقدر قشنگه که این دوتا رو پشت خط درگ ببینی ?
      واقعاً هیچ حرفی نمیمونه……

      موافقم 20
      مخالفم 2
    4. پدر خودرو سازی جهان

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      قطعا مرسدس ❤️

      موافقم 11
      مخالفم 7
    5. ?Ali Hossein?

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (494 ديدگاه)

      واقعا راست میگی رامین!

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. مهزیار

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (442 ديدگاه)

    چجوری میشه که طراح بنز به خوشگلی slr الان داره زشت ترین ماشینا رو طراحی میکنه؟
    قطعا slr هنوز بهترین طراحی گوردن واگنره

    موافقم 38
    مخالفم 11
    1. Hamid

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2444 ديدگاه)

      انصافا زشت نیستن ماشینای مرسدس … درسته مثل همیشه نیستن … اما یکم حق بدین … تو مقایسه هایی که دیدم واقعا طراحی ماشینا اتو کشیده تر و حرفه ای تر شده … درسته باب میل نیست اما زیباترشده

      موافقم 20
      مخالفم 18
    2. Benz309 1974

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      دیگه زشت ترین نیستن ولی طراحی افول داشته .

      موافقم 13
      مخالفم 3
  3. Dayan5775

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (217 ديدگاه)

    SLR و دیگر هیچ،مشخصات فنیش اوج مهندسی آلمانی رو نشون میده،طراحیشم تا بیست سال دیگه هم به روزه

    موافقم 39
    مخالفم 14
  4. Porsche

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    فقط ببینید که SLR چه اعجوبه ای هستش
    از همه لحاظ
    انجین و اسپید و……

    موافقم 38
    مخالفم 6
  5. SRT

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (607 ديدگاه)

    ال اف ای خوبه ولی اس ال ار یچیز دیگست

    موافقم 23
    مخالفم 10
  6. Benz309 1974

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    SL300،CLK GTR، SLR722،600،SLSو…. اونقدر این افسانه ها زیادن همشون رو الان به یاد نمیارم‌.

    موافقم 33
    مخالفم 4
    1. Farzad

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      دقیقا ، SL300 گالوینگ بی نظیر بود جز زیباترین های تاریخ .

      موافقم 20
      مخالفم 3
      1. R@m!n

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        الهه زیباییه واقعا

        موافقم 11
        مخالفم 4
  7. ツSAMURAIツ

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    هر دو تا اسطوره بودن و تکرار نشدنی

    موافقم 19
    مخالفم 2
  8. ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    خارق العاده های تکرار نشدنی???…

    موافقم 9
    مخالفم 3
  9. امیر

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    ترکیب بسیار عجیب و همینطور دوس داشتنی!
    به هیچ‌وجه نمیشه یکیو انتخاب کرد و از دیگری گذشت
    صدای تکرار نشدنی لکسس با طراحی خاص اس ال آر

    موافقم 10
    مخالفم 3
  10. mahan

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    دو اسطوره تکرار نشدنی.اگه روزی دیگه قراره تو ایران زندگی نکنم یک slr سربی و یک lfa سرمه ای حتما میخرم

    موافقم 13
    مخالفم 2
  11. taha malek

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (914 ديدگاه)

    رو چیه این ماشین 15 سال کار کردن نمیدونم تنها چیزیش که خوب درموده صداشه(نظر شخصی)
    نه تایم خاصی در پیست
    نه شتاب خاصی
    فقط قیافه و صدا

    موافقم 1
    مخالفم 34
    1. Farzad

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      لکسوس LFA بهترین خودرویی بوده است که در عمرم رانده ام ، حتی خود لکسوس هم دیگر نمیتواند مثل LFA را بسازد . ( جرمی کلارکسون )

      موافقم 24
      مخالفم 4
      1. R@m!n

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        اون برنامش بود که ریچارد هاموند وایپر داشت و جیمز می استون مارتین و جرمی LFA. اونم کلارکسونی که فن متعصب فراری بود.

        موافقم 12
        مخالفم 2
      2. Mazda3

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (295 ديدگاه)

        Taha malek از بهتر بودن که بگی قطعا مرسدس خیلی بهتره از همه نظر ولی لکسس هم اصلا بد نیست.
        Farzad نظرات جرمی کلارکسون بعضی هاش سلیقه ایه و جدی نیست یعنی وقتی خودش با یه ماشینی حال کنه ازش تعریف میکنه و اینم همین مدلی بود و بیشتر هم از صداش خوشش اومد و تعریف کرد و ضمن اینکه نظرات دیگه هم داشته که مستقیما نظرش رو در مورد بهترین ماشین های تاریخ داده که لکسس توشون نبود. نتیجه گیری من اینه که ماشینی که اگه تست کرده باشه و از اوون خوشش اومده باشه این میشه خوب و تعریف اون مثل لکسس ال اف ای یعنی از روندن اون خوشش اومده ولی به منزله برتری و بهتر بودن نیست و مثلا به پای مرسدس اس ال آر نمیرسه ولی اگه بگه از نظر من این ها بهترین ها هستن این یعنی برتری که از جهت برتری و بهتر بودن باشه میشه اس ال آر.

        موافقم 3
        مخالفم 0
    2. R@m!n

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      همه چیز به رکورد شکنی نیست. همون شلبی کبری که عاشقشی هیچ کس دنبال رکورد و شتابش نیست حسی که اون تیکه آهن منتقل می کنه آدمارو شیفته اون ماشین میکنه

      موافقم 12
      مخالفم 2
  12. زیزیگولو

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (4927 ديدگاه)

    جفتشون عالی هستن

    موافقم 3
    مخالفم 1
  13. آریا منش

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (227 ديدگاه)

    من لکسوس رو برتری میدم به بنز ، چون همه می‌دونن بنز کارش درسته و همیشه بهترین بوده در خودروهای اسپرت پرفورمنس اما هیچکس از لکسوس انتظار همچنین ماشینی رو نداشت و همین براش یه امتیاز طلایی بود چون فراتر از انتظارات ظاهر شد

    موافقم 18
    مخالفم 11
  14. abdi_porsche fan

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (496 ديدگاه)

    چه حس خوبو خفنی داشت واقعا اینا اصلا مگه میشه تکرار بشن

    موافقم 9
    مخالفم 1
  15. Aryan kia

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (574 ديدگاه)

    وای این ال اف ای چقد خوشگله???
    البته اس ال آر هم خیلی خشنه
    اما اصلا از صدای ال اف ای نمیشه گذشت لامصب عین موتزارت میمونه

    موافقم 18
    مخالفم 2
  16. Roham

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (731 ديدگاه)

    SLR زیباترین چهارچرخ ساخته دست بشره!

    موافقم 13
    مخالفم 7
  17. ساسان

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1040 ديدگاه)

    دوران طلایی صنعت خودو
    ترکیبی از عشقو جنون و علم…
    که متاسفانه با پرچگال شدن علم دو مقوله اول کمرنگ شده.
    البته معدود خودرو سازانی هستند که هنوز روی اصول خودشون پافشاری میکنن و همان جنون ودیوانگیو دارن منتها دیر یا زود……….حیف

    موافقم 8
    مخالفم 0
  18. حسین دهمرد

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    اون سوپرشارژری که روی slr وجود داره فکر نکنم روی هیچ ماشین دیگه ای وجود داشته باشه. مهندسیش فقط از جرمنها برمیاد. همون اولا که اومده بود یه طلاییشو منصوری واسه نمایشگاه ژنو تیون کرده بود. نمیدونم شایدم خودش رنگش کرده بود خیلی زیبا شده بود.
    کاش مرسدس موتور v12 رو هم جزو گزینه هاش میزاشت طول کاپوتش سه کیلومتره.

    موافقم 10
    مخالفم 1
  19. MohammadE9

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (42 ديدگاه)

    درود
    با ستایش از مرسدس و تیم AMG و انجین فوق العاده اش دور از انصافه که یادی از گوردون موری و مکلارن نکنیم.
    نقش مکلارن در بهبود هندلینگ , توزیع وزن , آیرودینامیک و… این خودرو تحسین برانگیزه
    همچنین سیستم اگزوز کناری این خودرو توسط موری و تیمش توسعه پیدا کرده.
    نکته ی جالب توجه اینه که گوردون موری در روز معرفی این خودرو حضور نداشت و گفته میشه که مرسدس خودرویی لوکس و با کیفیت و در عین حال سبک میخواسته ولی این خودرو با وجود شاسی مونوکوک وزنی 1750 کیلویی داشت! که این اصلا باب میل گوردون موری نبود
    از سوی دیگر این یکی از دلایلی بود که موری انجین V12 تویین توربو ی ای ام جی رو رد کرد و در عوض از V8 سوپرشارژ ارتقا یافته ی
    SL55 AMG استفاده شد که بسیار سبکتر از V12 و فقط 7 کیلو سنگینتر از V12 فراری یعنی انجین مشهور F140 بود.
    برای مقایسه من با اینکه بسیار SLR رو میپرستم ولی LFA رو ترجیح میدم , این ماشین یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین ساخته های خودروسازی ژاپن در طول تاریخه , طنین صدای 10 سیلندرش هوش از سر آدم میبره.

    موافقم 20
    مخالفم 2
  20. آرین

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (444 ديدگاه)

    تولید برنامه درست و حسابی به این میگن
    نه اون مت واتسون کودن و رفیق احمقش و درگ های به درد نخور carwow

    موافقم 2
    مخالفم 6
    1. Mf1

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (478 ديدگاه)

      نه قربونت شما دیگه مت از مون نگیر
      برنامش درسطح تاپ گر وگرند تور نیست ولی در سطح خودش هست وبسیاری سرگرم میکنه
      احتمالا اون ۵ میلیونی که تو یوتیوب دنبالش میکنن کودنن

      موافقم 5
      مخالفم 0
  21. Kato

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (449 ديدگاه)

    باید تو یه جاده پر پیچ و خم مثل کانیون در آمریکا
    مسابقه بدن تا متوجه بشن چقدر لکسوس سر تره
    به خاطر هندلینگ فوق العاده

    درگ ماشین ها تو جاده صاف تقریبا بی اهمیته

    و. الا لکسوس هم می تونه یه پیشرانه ۶ لیتری سوپر شارژ تولید کنه

    مهم ویژگی های کامل ماشینه

    به وزن خودرو هم دقت کنید

    موافقم 14
    مخالفم 8
    1. Mazda3

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (295 ديدگاه)

      نمیشه بگی درگ مهم نیست ولی از سرتر بودن و برتری هم که بگی مرسدس از همه نظر سرتره و بهتره این رو دیگه همه قبول دارن غیر از شما.

      موافقم 2
      مخالفم 1
  22. Mf1

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    بدون شک SLR طراحیش یه سرگردن از لکسوس بالاتره ولی صداش نه

    موافقم 4
    مخالفم 12
  23. سرزمین آفتاب

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (74 ديدگاه)

    Slr 722s (نسخه رودستر 722) تنها ۱۵۰ عدد از این ماشین ساخته شده
    و موتورش (۶۴۱ اسب بخار و ۸۲۰ نیوتون متر ) رو از slr 722 برداشتن
    این ابر ماشین تکرار نشدنی جزو برترین ساخته های تاریخ بنز هست
    و اما لکسوس LFA افسانه ای برترین ساخته تاریخ ژاپن با موتور v10 4.8 با کمک یاماها با اون سمفونی اگزوز بی نظیر که 553 اسب بخار تولید میکند به نظر من باید نسخه نوربرگ رینگ رو استفاده میکردن که 563 اسب بخار و به تعداد ۵۰ عدد تولید شده استفاده میکردن که با بهبود های که روش انجام شده بود گزینه بهتری برای این درگ بود و در آخر واقعا انتخاب خیلی سخته
    SLR به تعداد ۲۱۵۷ عدد تولید شد ۱۵۰ عدد 722S
    ۲۵ عدد مکلارن ادیشن
    LFA به تعداد ۵۰۰ عدد تولید شد ۵۰ عدد نوربرگ رینگ

    موافقم 25
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      slr مدل استرلینگ موس رو یادت رفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. سرزمین آفتاب

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (74 ديدگاه)

    دوستان لکسوس LFA نوربرگ رینگ در پیست نوربرگ رینگ رکورد ۷.۱۴.۶۴ دقیقه زد که در زمان خودش رکورد بی نظیری بود این رکورد در سال ۲۰۱۲ زده شد و در سال ۲۰۱۲ که این رکورد زده شد فقط ۲ تا خودروی خیابانی از این ماشین سریع تر بود یعنی آپولو اسپید با رکورد ۷.۱۱.۵۷
    و دوج srt-10 acr با رکورد ۷.۱۲.۱۳ یعنی سومین خودری سریع خیابانی پیست LFA بود
    بین SLR و LFA من LFA رو انتخاب میکنم

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. جواد

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (75 ديدگاه)

      وایپر acr رکورد هفت دقیقه و یک صدم یا یک دهم ثانیه داره

      موافقم 2
      مخالفم 2
  25. Mazda3

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (295 ديدگاه)

    من مرسدس slr رو نه اینکه فقط از روی ظاهر و درگ یا تایم پیست باشه بلکه از هر جهتی که بخصوص عواملی که ثابت کننده سطح بالاتر مهندسی و تکنولوژی و برتری هستن رو سرتر و بهتر میدونم اینکه مرسدس از همه لحاظ بهتره مطمئنا درسته ولی از لکسس هم بدم نمیاد چون ال اف ای هم اصلا بد نیست و قابل احترامه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  26. مهدی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    با اصالت ترین و با در واقع خودتون میدونید چی میگم دیگه درگی بود که تا الان دیدم
    هر دو تا اسطوره های باورنکردنی هستن
    یک چیز مشترکی که بین این دو تا ماشین وجود داره این هست که فرم جلوی ماشین ها شبیه هم هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سیاوش

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (48 ديدگاه)

    SLRخودرویی برای بزرگان

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا