مرسدس بنز

فروش خودروی فرمول 1 همیلتون توسط مرسدس

لیست افرادی که توانسته خودروی مرسدس W04 را برانند بسیار کوتاه است. لوئیس همیلتون، نیکو رزبرگ و شاید یک یا دو تست درایور این خودرو را رانده‌اند؛ و شما می‌توانید راننده بعدی باشید!


چندین سال پیش مرسدس برنامه‌ی ستاره‌های تمام زمان‌ها را ارائه کرد که در آن خودروهای تاریخی معینی را از کلکسیون موزه خود در اشتوتگارت انتخاب می‌کند و آن‌ها را به فروش می‌رساند؛ و هم‌اکنون مدل W04 جدیدترین محصولی است که برای فروش آماده شده است.


این خودرو همان خودروی فرمول یکی است که همیلتون در گرندپری مجارستان ۲۰۱۳ سوار بود و در نهایت و با پایان سال پایین‌تر از سباستین فتل، مارک وبر و فرناندو آلونسو در رتبه چهارم قرار گرفت.


این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۲.۴ لیتری داشته و قدرت آن بین ۷۵۰ و ۸۳۰ اسب بخار بوده و می‌تواند تا دور پیشرانه ۱۸ هزار فریاد بزند. مشخص نیست سیستم ریکاوری انرژی جنبشی در این مدل وجود دارد یا خیر. همچنین مشخص نشده مرسدس چه بهایی را برای این خودرو طلب می‌کند اما شما این را در نظر بگیرید که فرصتی کمیاب برای خرید خودرویی قهرمان در گرندپری خواهید داشت بنابراین بهای بالایی را باید بپردازید.

اگرچه این اولین خودروی فرمول ۱ مرسدس است که در چارچوب برنامه ستاره‌های تمام زمان‌ها فروخته می‌شود اما بخش کلاسیک مرسدس قبلاً مدل‌های مسابقه‌ای دیگری را نیز فروخته که شامل CLK LM با مشخصات GT فیا در سال ۱۹۹۸ و C کلاس AMG مربوط به فصل ۱۹۹۶ مسابقات قهرمانی تورینگ بین‌المللی می‌باشد.


مرسدس همچنین خودروی تست C کلاس DTM مدل ۲۰۰۴ را برای فروش آماده کرده که پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری آن قدرت ۴۷۰ اسب بخاری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۱۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    این عالیه ولی هیچی یک خودروی اصلی واورجینال DTM نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ارمان

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    هرکی بخره روحش شاد یادش گرامی با اولین دیوار ازدواج میکنه خخ
    بعد یه نفره فکر نکنم بشه راش انداخت یه تیم هم یاید باهاش بخری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد حسین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (489 ديدگاه)

    به غیر از یک راننده آموزش دیده مسابقات ، این ماشین به درد چه کسی می خوره ؟؟؟
    ریچارد هموند نمی تونست حتی ماشین رو توی دنده درگیر کنه برای راه افتادن !!! کلی آموزشش دادن که تونست تازه از گیربکس ماشین استفاده کنه !

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا