بی ام و

استقبال رو به رشد مشتریان از محصولات ب‌ام‌و

ب‌ام‌و سال ۲۰۱۹ را با رشد فروش ۴.۴ درصدی به پایان رساند. باواریایی‌ها سال پیش ۳۲۴,۸۲۶ دستگاه خودرو در آمریکا به فروش رسانده و با شکست مشهورترین رقیب خود یعنی مرسدس بنز، پادشاه لوکس‌سازان در آمریکا لقب گرفت. به نظر می‌رسد ب‌ام‌و نه تنها از تکرار موفقیت خود در سال ۲۰۲۰ مطمئن است بلکه انتظار دارد از عملکرد خوب خود در سال ۲۰۱۹ نیز پیشی بگیرد.

یکی از مدیران ب‌ام‌و در جلسه‌ای که با حضور نمایندگی‌های این برند برگزار شده گفته است:

اگر نگاهی به سال ۲۰۱۹ داشته باشیم شاهد تکانه ای در بازار پس از سه‌ماهه اول هستیم. این تکانه به خاطر محصولات جدید ایجاد شده است. ما حس می‌کنیم ترکیب خوبی از محصولات سواری و کراس اوورها را داریم. انتظار می‌رود رشد بیشتری در کلاس لوکس‌ها داشته باشیم. هدف این است که سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیریم.

برخی نمایندگی‌ها در این نشست خواهان استیشن لوکس ب‌ام‌و برای رقابت با آئودی A6 آلرود و مرسدس E کلاس بوده‌اند اما به نظر نمی‌رسد که ب‌ام‌و علاقه‌ای به ارائه چنین خودرویی داشته باشد. بجای آن شاهد عرضه ۱۲ خودروی جدید در سال ۲۰۲۰ و در بازار آمریکا خواهیم بود که از جمله آن‌ها می‌توان به X5 M و X6 M اشاره کرد. امسال احتمالاً نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴ نیز رونمایی خواهد شد و پس از آن مدل‌های پرچم‌دار M3 و M4 خودنمایی خواهند کرد.

BMW X5 M 2019

از دیگر خودروهای جدید ب‌ام‌و در سال ۲۰۲۰ می‌توان به سری ۲ گرن کوپه، X6 و سری ۵ فیس لیفت اشاره کرد. ب‌ام‌و همچنین خودرویی تمام الکتریکی احتمالاً با نام i4 برای رقابت با تسلا را نیز معرفی خواهد کرد.

پس از ۷ سال رشد فروش پی‌درپی به نظر می‌رسد ب‌ام‌و جایگاه بسیار خوبی برای کسب سهم بیشتر از بازار در سال ۲۰۲۰ را به دست آورده است. مدیرعامل فروم نمایندگی ملی ب‌ام‌و می‌گوید:

همواره تعهد خاصی از سوی ب‌ام‌و برای ایجاد سر و صدای بیشتر درباره خود برند و هدایت مشتریان به سمت نمایندگی‌ها وجود داشته است.

به نظر می‌رسد امسال سال جذابی برای ب‌ام‌و خواهد بود…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Enzo

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    ماشین زیاد سوار شدم.ولی پشت BMW وقتی میشینی یه حس دیگه ای داره رانندگی باهاش واقعا راحته تازه من پشت X3 نشستم فکرشو بکن M5 چیه.آقا سرتونو درد نیارم خواهان زیاد داره تو دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      دقیقا همینطوره واقع. یه حس خاصی داره!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Farzad

      ۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      دو شعار اصلی بی ام و :«لذت رانندگی محض» و «نهایت رانندگی» که نشون میده واقعا بش عمل میکنن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      با جنابِ Enzo موافقم ، به دلیل شغل و علاقه قدیمیم تجربه سواری با تمام بی ام و ها را داشتم تا سال ۲۰۱۵ به جزء نسل جدید سری ۵ و ۷ ، اما خدایی سواری با بنز یه چیز دیگست ، اصلاً اون آرم بنز را روی کاپوت از پشت فرمان میبینی جمع و جور تر و با کلاس تر میشینی رو صندلی که این خاصیت بنز هست و اینکه شما بویی که در بنز احساس میکنی را در bmw حس نمیکنی ، نمیدونم چرا اما خیلی از خودروها بوی خاص خودشان را دارند ، مثل محصولات نیسان و ماکسیما ، محصولات تویوتا و اوریون ، بنز بخصوص سری S و E .
      کلاً bmw باید موتور ۶سیلندر و توئین توربو باشه تا غُرشش دل آدمو تیکه تیکه کنه ، پشت ۵۳۰ قدیمیها با طراحی گریس بنگل اگر نشسته باشید متوجه حرف من میشوید که چه عشقیه بخدا ، فقط مشکل ارُرهای مکرری هست که پدر صاحب ماشین را در میاره و هزینه های میلیونی که روی دست مالک میزاره اما بنز از حساسیت کمتری نسبت به bmw برخورداره که فکر میکنم دلیل گرانتر بودنش در ایران استهلاک کمتر بنز نسبت به bmw باشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. pooriya.bmw.germany

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (584 ديدگاه)

    پروردگارا این شرکت را از گزند بلایا محفوظ بدار
    آمین?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    با جنابِ Enzo موافقم ، به دلیل شغل و علاقه قدیمیم تجربه سواری با تمام بی ام و ها را داشتم تا سال ۲۰۱۵ به جزء نسل جدید سری ۵ و ۷ ، اما خدایی سواری با بنز یه چیز دیگست ، اصلاً اون آرم بنز را روی کاپوت از پشت فرمان میبینی جمع و جور تر و با کلاس تر میشینی رو صندلی که این خاصیت بنز هست و اینکه شما بویی که در بنز احساس میکنی را در bmw حس نمیکنی ، نمیدونم چرا اما خیلی از خودروها بوی خاص خودشان را دارند ، مثل محصولات نیسان و ماکسیما ، محصولات تویوتا و اوریون ، بنز بخصوص سری S و E .
    کلاً bmw باید موتور ۶سیلندر و توئین توربو باشه تا غُرشش دل آدمو تیکه تیکه کنه ، پشت ۵۳۰ قدیمیها با طراحی گریس بنگل اگر نشسته باشید متوجه حرف من میشوید که چه عشقیه بخدا ، فقط مشکل ارُرهای مکرری هست که پدر صاحب ماشین را در میاره و هزینه های میلیونی که روی دست مالک میزاره اما بنز از حساسیت کمتری نسبت به bmw برخورداره که فکر میکنم دلیل گرانتر بودنش در ایران استهلاک کمتر بنز نسبت به bmw باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمدهادی

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2143 ديدگاه)

    من یکی،فقط یکی از سینه چاکای باواریام
    خداشاهده الان ۳۳ سالمه با پسرعموم به یکباره عشق بی ام و از ۱۵ سالگیمون با خوندن و دنبال کردن مقالات مجله ماشین نشست به دلمون
    هنوزم که هنوزه خیلی خوشحالیم که بین بنز و بی ام و ما عاشق بی ام و شدیم
    نمیدونم یه حس خیلی عجیبی داره این ماجرای بنز و بی ام و…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا