تویوتا

تویوتا: کمری‌های ساخت ژاپن ارزان‌تر هستند!

تویوتا با هشدار به کارکنان تأسیسات خود در کنتاکی اعلام کرد که کمری‌های ساخت ژاپن ارزان‌تر تمام شده و ظاهراً به دنبال راه‌هایی برای افزایش راندمان تأسیسات آمریکای خود است. تأسیسات آمریکای تویوتا بزرگ‌ترین کارخانه‌های این برند در جهان هستند.


خودروساز خوش‌نام ژاپنی ادعا کرده می‌تواند کمری را در ژاپن بسازد و با کشتی به کنتاکی حمل کرده و پول بیشتری نسبت به ساخت آن‌ها در تأسیسات کنتاکی به جیب بزند! بلومبرگ گفته تویوتا در این رابطه ویدئوی کوتاهی را به کارکنان کنتاکی خود نشان داده است.


ویل جیمز مدیر تأسیسات کنتاکی گفته است:

من برای ترساندن شما این را نمی‌گویم اما شما را از ریسکی که الآن داریم آگاه می‌کنم.

او همچنین اعلام کرده تویوتا در حال برنامه‌ریزی برای بستن تأسیسات کنتاکی نیست زیرا به سرمایه‌گذاری خود در این بخش برای ۳۰ سال آینده ادامه خواهد داد.


جیمز در ادامه گفته است:

اما تمامی این موضوعات نشان می‌دهند که ما می‌توانیم فرایند بهتری در کاهش هزینه‌ها و بهبود راندمان و کیفیت و ایمنی داشته باشیم.

تویوتا در حال اجرای برنامه‌ای عظیم برای کاهش هزینه‌ها بوده و مدیرعامل شرکت به دنبال آزاد کردن منابعی به منظور افزایش قابل‌توجه بودجه تحقیقات و توسعه است. بخش اعظم این سرمایه به‌سوی الکتریکی سازی و هوش مصنوعی سرازیر خواهد شد و تویوتا در حال حاضر فشاری را روی سیستم تولید وارد کرده تا صرفه‌جویی بیشتری داشته باشد.


این خودروساز ژاپنی همچنین گفته که مشکلی با تلاش‌های صرفه‌جویانه خود از جمله در آمریکا و البته در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ نداشته است. همین چند ماه پیش بود که رئیس‌جمهور آمریکا از تویوتا و دیگر خودروسازان ژاپنی خواسته بود که خودروهای بیشتری را در خاک این کشور بسازند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mohamad

    ۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    از این بابت خوشحالم که مونتاژ صنعت خودروسازی مثل دنیای الکترونیک به چینیا واگذار نشده! البته متوجهم که حمل و نقل و جابجایی خودرو و عرضه از نقطه ای به سراسر دنیا بسیار چالش برانگیزه اما باید خوشحال باشیم که این دلیل یا هر دلیل دیگه ای سبب جلوگیری از چنین عملی شدند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ahmad

    ۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    افزایش هزینه یا بابت دستمزد بیشتر کارکنان آمریکایه یا کم کاریشون .یا قیمت بیشتر مواد اولیه یا قیمت بیشتر برق و سایر اقلام که مربوط به خود کشور آمریکا ست.
    جالبه که مدیران تویوتا از کارکنان کناکی راندمان بالایی مثل خود ژاپن میخوان..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      قطعاْ کمتر کار کردن آمریکایی ها (نسبت به ژاپنی ها)! تو آمریکا همه چی از ژاپن ارزونتره مخصوصا انرژی و مواد اولیه (آمریکا گمرک وارداتش صفر هست و بازارش به شدت پر از محصولات پر و البته با کیفیت چینی هست)

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا