رنو

استقبال قابل‌توجه از خودروهای الکتریکی رنو در سال 2019

تسلا همچنان در بازار خودروهای الکتریکی حرف اول را می‌زند اما دیگر خودروسازان هم با تقاضای خوبی برای محصولات الکتریکی خود روبرو شده‌اند و رنو جزو این دسته می‌باشد.

این خودروساز فرانسوی در سال ۲۰۱۹ تعداد ۶۲۴۴۷ دستگاه خودروی الکتریکی را به فروش رسانده که نسبت به فروش ۴۹۳۰۰ دستگاهی سال ۲۰۱۸ و فروش ۳۶۳۰۰ دستگاهی سال ۲۰۱۷ افزایش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

رنو زوئی

بخش اعظم خودروهای الکتریکی رنو که به دست مشتریان رسیده از نوع Zoe بوده و در سال پیش تعداد ۴۸۲۶۹ دستگاه از آن فروخته شده است. تنها در ماه دسامبر این خودرو ۴۸۵۳ دستگاه فروش کرده است. دومین خودروی الکتریکی محبوب رنو مدل کانگو Z.E. با فروش جهانی ۱۰۳۴۹ دستگاهی است. رتبه سوم هم به K-ZE با فروش ۲۶۵۸ دستگاهی رسیده است. خودروی بعدی نیز مستر Z.E با فروش ۲۹۶ دستگاهی می‌باشد. البته رنو SM3 Z.E که فقط در کره جنوبی عرضه می‌شود به خانه ۸۷۵ کره‌ای راه یافته است.

رنو توئیزی

این آمار فروش شامل رنو توئیزی نیست زیرا این خودرو بسته به بازارهای گوناگون به عنوان یک چهار چرخه‌ی سبک یا سنگین در نظر گرفته می‌شود.

رنو SM3 Z.E

اولیویر مارگت معاون فروش گروه رنو می‌گوید: “فروش گروه رنو در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ به لطف عرضه موفق محصولات در بازارهای مهم همچون اروپا، روسیه و هند رشد قابل‌توجهی داشته است.”

رنو twingo-ze

او ادامه می‌دهد: “ما در سال ۲۰۲۰ از فروش کامل مدل‌های جدید کلیو و کپچر و همچنین شتاب گرفتن محبوبیت خودروهای الکتریکی و هیبریدی همچون Zoe جدید، توئینگو Z.E و تکنولوژی E-Tech سود خواهیم برد. ما موقعیت قیمت‌گذاری خود در سال ۲۰۱۹ را بهبود خواهیم بخشید و از کیفیت و جذابیت محصولات جدید خود پشتیبانی خواهیم کرد.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پویان

    ۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (748 ديدگاه)

    اگر به موقع خودروهای برقیس رو رنو بروز میکرد راحت رتبه ا اروپا رو به دست می اورد و تسلا اول نمی شد .
    نیسان هم همین مشکل رو پیدا کرد.البته به دلیل دستگیری مدیر نیسان خیلی از برنامه ها به تعویق افتاد .
    شگرد امریکائیها همینه .همون کاری که با هواوی کردن .البته هواوی از قبل اقدامات پیشگیری رو انجام داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهراد

      ۲ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (752 ديدگاه)

      هوآوی قضیش امنیتیه. جلوش گرفته نمیشد میتونست کل اطلاعات آمریکایی هارو به دولت مردمدار و دمکرات چین بده!! حالا رفیقای چین کیا هستن و نحوه ی برخورد اونا با مردمشون چی هست بماند…
      یعنی آمریکایی ها با نقشه قبلی اومدن رنو و نیسان و میتسوبیشی رو بترکونن ؛ عجب !
      حتما از بُعد جنگ الکتریک باعث خطای انسانی هم میشن دیگه
      راجب شگرد رونالدینیویی ما نظری ندارین؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا