فولکس واگن

فولکس‌واگن توارِگ 2018 چه شکلی خواهد بود؟

فولکس‌واگن پس از معرفی نسل جدید پولو در حال انجام کارهای نهایی بر روی محصولات جدید خود است. از جمله محصولات مهم این شرکت می‌توان به T-Roc، جتا، ویرتوس (پولو سدان) و توارِگ اشاره کرد. به تازگی هنرمندان خوش‌ذوقی دست به کار شده و رندرهایی از شاسی‌بلند جدید این برند آلمانی را به تصویر کشیده‌اند.


سومین نسل توارگ از پلتفرمی مشترک با آئودی Q7 لوکس‌تر سود برده و انتظار می‌رود از چراغ‌ها و جلوپنجره‌ی جلوی مشابه با پرچم‌دار جدید آرتئون استفاده کند. این خودرو اخیراً پیش‌نمایشی به‌صورت اسپورت کوپه کانسپت GTE داشته است.


احتمالاً در نمای جلو شاهد تغییرات قابل‌توجهی نسبت به نسل قبلی خواهیم بود اما در کل انتظار داریم طراحی توارگ جدید تکاملی باشد. اصلاحات زیاد در داخل کابین صورت خواهد گرفت. در این بخش است که توارگ قدیمی سن ۷ ساله خود را به خوبی نشان می‌دهد. فولکس از داشبورد کاملاً دیجیتال، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر برای سیستم اطلاعات سرگرمی (به همراه کنترل حرکتی) و جدیدترین تجهیزات ایمنی و کمک‌راننده استفاده خواهد کرد.

خود کابین به خاطر استفاده از پلتفرم MLB Evo جادارتر خواهد بود و البته یکی دیگر از مزیت‌های این پلتفرم کاهش وزن خودرو است. شایان ذکر است به دلایل واضح، نسل جدید توارگ تنها با پیشرانه‌های بنزینی در آمریکا عرضه خواهد شد.

فولکس به این نکته اشاره داشته که در حال کار بر روی پیشرانه ۶ سیلندر توربو برای نصب در آرتئون و اطلس است بنابراین این احتمال وجود دارد که توارگ نیز از این پیشرانه سود ببرد. احتمالاً پیشرانه VR6 نیز نیروبخش توارگ های آمریکایی باشد. همچنین پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری TSI نیز برای برخی بازارها عرضه خواهد شد و نسخه پلاگین هیبرید آن هم پسوند GTE را خواهد داشت. انتظار می‌رود سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس اتوماتیک در تمامی نسخه‌ها به‌صورت استاندارد حضور داشته باشند.

تولید نسل جدید فولکس‌واگن توارگ از نوامبر سال جاری در براتیسلاوای اسلواکی آغاز خواهد شد. احتمالاً رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    طراحیش محافظه‌کارانست، با وجود محصولات جدید و زیبایی مثل اطلس، آرتئون و نسل جدید پولو، طراحی توارگ، قدیمی (نمای عقب) و غیر جذاب (کل مجموعه) به نظر میرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رامتین

    ۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    دوستان اگه قرار باشه بین فولکس جتای جدید (یا پاسات) که سال 2018 معرفی می شوند که یک سدان میان سایز هست، با هوندا آکورد که اونهم طی یکی دو ماه دیگه به عنوان مدل 2018 معرفی میشه و با شرط برابری قیمت و خدمات پس از فروش در ایران، کدوم ارجحتر و انتخاب بهتریه؟ (جتا یا پاسات موتورهای توربو 240 اسبی هم خواهند داشت که با موتور آکورد تقریبا یکی میشه، یعنی فرض می کنیم از نظر فنی هم مشایه ان)
    فولکس پاسات +++
    آکورد _ _ _

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. #ali.m#

      ۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      بدون شک سدان با تجربه ی ژاپنی.با طراحیش ک قبل از معرفیش شرط میبندم معرکست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        چرا بدون شک چون شما ژاپنی دوستی بی شک هیچ منم میگم بی شک فولکس عالیه چون هم مهندسی آلمانی داره که یقینا از ژاپنی بالاتره هم طراحی سنگین تر و بهتری داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. #ali.m#

          ۹ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          دوست عزیز اصلا نیاز نیست عصبانی بشی .ایشون نظر خواستم منم نظرمو دادم فکر نمیکنم کار اشتباهی کرده باشم .در ضمن شما جتا رو به اکورد ترجیح میدی واقعا؟!!!!!
          خب دمت گرم من بهت احترام میذارم سلیقت محترمه ولی یاد بگیر به سلیقه بقیه هم احترام بذاری .چون جامعه الان بیشتر از همیشه به احترام نیاز داره .
          در ضمن شک نکن مهندسی هوندا بالا تر از فولکسه اگر هم بخوای میتونم در موردش باهات بحث کنم و راضیت کنم .(البته به شرطی که شما عصبانی نشی)
          مخلصیم✋

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. #ali.m#

          ۹ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          در مورد مهندسی همینقدر بگم که هوندا اکورد سال 2014جز 10 تای برتر سال بود
          شما یه سال رو بگو که پاسات جز لیست بهترینیشرانه ها باشه .
          اگه هم درگل بخوای بگی که تا الان گروه فولکس 29جایزه گرفتن هوندا 22تا
          پس هر دو در سطح بالایی قرار دارن .اما در مورد پاسات و اکورد بدون شگ اکورد مهندسی بالانری داره و فروش خوبش هم نشون دهنده همینه.

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا