فولکس واگن

شتاب‌گیری جذاب فولکس‌واگن گلف R

بسته به بودجه‌ی شما در زمان خرید فولکس‌واگن گلف R، آپشن های متنوعی برای انتخاب کردن وجود دارد.


از جمله‌ی آپشن های این خودرو می‌توان به پکیج پرفورمنس اشاره کرد که باعث ارتقای ترمزها، نصب اسپویلر جدید و رسیدن حداکثر سرعت خودرو به ۲۷۰ کیلومتر در ساعت می‌شود.


فولکس‌واگن برای هرچه جذاب‌تر کردن این پکیج سیستم اگزوز تیتانیومی را هم ارائه می‌کند که توسط متخصصان Akrapovic ساخته شده و کاملاً پر سر و صدا می‌باشد. همین سیستم اگزوز باعث شده کمی از وزن خودرو کاسته شود.

این خودرو از لیست پر و پیمان تجهیزات سود می‌برد که از سیستم اطلاعات سرگرمی با کنترل حرکتی گرفته تا پشت آمپرهای دیجیتال فعال را شامل می‌شود.

صرف‌نظر از بودجه‌ی خریدار، فولکس گلف R نسل هفتم از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو سود می‌برد. این پیشرانه اخیراً ۱۰ اسب بخار خود در اروپا را به خاطر همخوانی با قوانین آلایندگی جدید از دست داده است.


بنابراین هم‌اکنون شاهد تولید قدرت ۳۰۰ اسب بخاری هستیم که باعث می‌شود گلف R تنها در حدود ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. البته این رکورد به مدل مجهز به گیربکس ۶ سرعته دستی مربوط است درحالی‌که مدل‌های مجهز به گیربکس دوکلاچه زودتر از ۵ ثانیه به سرعت یاد شده می‌رسند.


اما مدلی که در ویدئو مشاهده می‌کنید نسخه‌ی فیس لیفتی است که قبل اجباری شدن تست‌های آلایندگی جدید تولید شده است. به این ترتیب پیشرانه‌ی ۲ لیتری TSI گلف R خروجی ۳۱۰ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشته و از سیستم اگزوز Akrapovic سود می‌برد. در این ویدئو شاهد رسیدن خودرو به حداکثر سرعت ۲۶۹ کیلومتر در ساعت هم هستیم.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    آفرین به گلف R ، محشره این خودرو ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amin

    ۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    گلف بهترینه کلاس خودش بوده همیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ebrahim

    ۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (30 ديدگاه)

    خودرو ساز های آلمانی یه چیز دیگن اصلن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا