فولکس واگن

نزدیکی کانسپت فولکس I.D. Crozz به خط تولید

فولکس‌واگن نسخه توسعه یافته تر از خودروی مفهومی I.D. Crozz را هفته آینده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد.


این خودروی مفهومی اوایل سال جاری در نمایشگاه شانگهای دیده شد و تیزری ویدئویی از آن نیز منتشر شده است.


چیز زیای درباره این خودرو نمی‌دانیم ولی گفته شده از معماری مخصوص خودروهای تمام الکتریکی بهره برده و باتری لیتیوم یونی آن در کف خودرو قرار داشته و همین امر باعث شده کابین دلبازی ایجاد شود که چهار صندلی انفرادی را در دل خود جای داده است.


هنوز مشخصات فنی فولکس‌واگن I.D. Crozz منتشر نشده اما مدل نمایش داده شده در اوایل سال از دو پیشرانه الکتریکی با قدرت ۳۰۲ اسب بخاری استفاده کرده بود. این خودرو که دارای باتری ۸۳ کیلووات ساعتی بود می توانست محدوده حرکتی ۵۰۰ کیلومتری را پوشش دهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز زیر ۶ ثانیه اعلام شده بود.


این خودرو در نهایت به عنوان عضو دیگر خانواده خودروهای الکتریکی I.D. وارد خط تولید خواهد شد. دیگر عضو این خانواده عبارت است از مدل Buzz که در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. SERIAL WINNER

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    نمایشگاه امسال حسابی جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا