متفرقه

ارزش 41 میلیارد دلاری بازار خودروهای هیبریدی

خبری که اخیراً توسط کارشناسان صنعت خودرو منتشر شده نشان می‌دهد بازار خودروهای هیبریدی تا سال ۲۰۲۲ ارزشی در حدود ۴۱ میلیارد دلار خواهد داشت که بسیار بیشتر از ارزش ۱۸.۸۸ میلیارد دلاری این خودروها در سال ۲۰۱۶ می‌باشد.

2017 Niro
آنالیزها نشان می‌دهد فروش خودروهای هیبریدی از ۱.۸ میلیون دستگاه سال ۲۰۱۶ به ۴.۶ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲ خواهد رسید. این رشد فروش قابل‌توجه به خاطر توجه بیشتر مشتریان به مصرف سوخت، کاربردهای ولتاژ بالا و قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر توسط دولت‌ها در سراسر دنیا و تولید محصولات الکتریکی شده توسط خودروسازان به دست خواهد آمد.


این مطالعه می‌گوید در خلال سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲، خودروهای پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی محبوبیت زیادی به دست خواهند آورد که بخش اعظم آن به لطف مشوق‌های در نظر گرفته شده برای بهبود زیرساخت‌های شارژ الکتریکی و تقاضا برای محصولات پلاگین هیبریدی در چین و ژاپن خواهد بود.


به‌طور مشابه، پیش بینی شده فروش خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی در ایالات‌متحده نیز افزایش خواهد یافت زیرا خودروسازان در تلاش هستند تا از پس قوانین مصرف سوخت سخت‌گیرانه CAFE بربیایند.

2013 Ford Fusion Energi
این مطالعه همچنین نشان می‌دهد باتری‌های لیتیوم-یون، نیکلی، اسیدی و حالت‌جامد نقشی قابل‌توجه در الکتریکی سازی صنعت خودرو خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. #ali.m#

    ۱۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    خیلی زود تر از چیزی که فکرشو بکنیم ماشینای هیبریدی و برقی کاملا جای ماشینای بنزینی رو میگیرن.
    تویوتا که اولین تولید کننده ماشین های هیبریدیه از همه موفق تر خواهد بود .
    تو ماشین های برقی هم تسلا قطعا اینده خوبی داره .
    .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. اصغر

    ۱۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    هالا اگه ما عشق ماشین نبودیم تا روز قیامت ماشین تنفس طبیعی بود حتی ایران هم که صد سال از دنیا عقبه داره به خاطر ماشینای برقی خودشو میکشه بالا و با تکنولوژی های روز خودشو همگام میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا