مرسدس بنزمسابقات

رونمایی از خودروی فرمول 1 مرسدس برای فصل 2018

بنا به گفته مرسدس-ای ام جی، خودروی کاملاً جدید W09 EQ پاور پلاس این تیم مزیت‌های بی‌شماری نسبت به مدل فصل قبلی داشته و انتظار می‌رود رکوردهای پیست قبلی را بهبود بخشد و به سریع‌ترین خودروی فرمول ۱ تاریخ مرسدس تبدیل شود.


این خودروی جدید نام EQ پاور پلاس را دارد که نشان دهنده امیدهای مرسدس برای توسعه مدل‌های هیبریدی و پرفورمنس آینده است که با زیربرند EQ عرضه خواهند شد.


W09 برای ثبت اولین تصاویر رسمی به پیست سیلورستون رفته و اولین بار والتری بوتاس پشت فرمان آن قرار گرفته است. این خودروی جدید از نظر بصری دارای سیستم حفاظت کاکپیت هالو می‌باشد.


توتو ولف رئیس تیم مرسدس گفته است: “W08 سریع‌ترین خودروی فرمول ۱ بود و بیشترین امتیازات پل پوزیشن را به دست آورد و بیشتر مسابقات فصل قبل را برنده شد؛ بنابراین ما دقت داشتتیم که بسیاری از نقاط قوت خودروی قبلی را حفظ کرده و بر مشکلات فائق آییم.”


قهرمان ۴ باره فرمول ۱ یعنی لوئیس هیملتون نیز در زمان معرفی این خودرو و احساس خود درباره همکاری با مرسدس گفته است: “باور اینکه ما ۶ سال است با یکدیگر همکاری می‌کنیم سخت است. زمان بسیار زود می‌گذرد. این شبیه یک رولر کاستر احساسی می‌باشد.”


پس از ۸ روز تست‌های پیش از شروع فصل در بارسلونا، خودروی کاملاً جدید W09 EQ پاور پلاس برای اولین بار در ملبورن استرالیا حاضر خواهد شد تا از ۲۵ مارس فصل جدید فرمول ۱ استارت بخورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Genius

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    5 اسفند؛زادروز حکیم بزرگ خواجه نصیرالدین طوسی و روز گرامیداشت مقام مهندس خجسته باد!
    ایکاش در ایران ما نیز همچون سایر ممالک مترقی و پیشرو مقام و شانیت مهندس و مهندسی با صدور مدارک فله ای دانشگاهی و عدم توجه دولتمردان و تصمیم گیران ارشد به مقوله تکنولوژی بعنوان تنها راه رهایی بشر از مشکلات متعدد مبتلابه جوامع ، خدشه دار نمیشد تا امروز من بعنوان یک دانش آموخته مهندسی میتوانستم بجای حمل پکیجی از محفوظات متعلق به دستکم نیم قرن پیش دنیا سرم را بالا بگیرم و با غرور بگویم”دستانی که میسازند مقدس تر از لب هایی هستند که دعا میکنند”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. vahid 956

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (474 ديدگاه)

    تو بحث طراحی بدنه و آیرودینامیک امسال فراری فوق العاده کار کرده حتی روی هالو هم بال طراحی کرده و حتی روی آینه بغل هم دریچه برای هدایت هوا گذاشته! مطمئنا بقیه تیمام شروع میکنن به کپی کاری ازش.
    بنظرمیاد امسال رقابت جذابتریرو شاهد باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سلطان پیکان ***ویران خودرو سابق

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اگه شانس یار مک لارن باشه با پیشرانه رنو امسال رقابت داغ و مهیج بین بنز ….فراری … مک لارن به وجود میاد خودم طرفدارم بنزم ولی 2 سالی میشه رقابت کمی یک طرفه شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مسعود

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (221 ديدگاه)

    چه طراحی خوشگلی داره البته اگه این هالو مسخره از سال دیگه حذف شه
    مطمئنا مرسدس امسال هم نفس رقبا رو میبره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا