مسابقات

مسابقه فرمول 1 در میامی؟! شاید وقتی دیگر!

با عدم توانایی مسئولان فیا در فراهم کردن مقدمات برگزاری فرمول ۱ سال ۲۰۱۹ در میامی، لیبرتی مدیا، مالک فرمول ۱ تصمیم گرفته تا برگزاری گرندپری میامی را به تعویق بیندازد.


یکی از مشکلات پیش روی برگزاری گرندپری میامی مخالفت‌های صورت گرفته توسط شهروندان است که باعث شده جلسه کمیسیون شهری که قرار بود هفته جاری برگزار شود تا سپتامبر به تعویق افتد.

دیگر مشکل موجود تصمیم درباره مکان نهایی برگزاری مسابقه است. فرمول ۱ می‌خواهد از مناطق پرایم بی فرونت پارک و پارک موزه به همراه بخش مارینا استفاده کند. البته اگر اجازه استفاده از این مناطق داده نشود احتمال این وجود دارد که گرندپری میامی کلاً برگزار نشود. حداقل تا زمانی که منطقه جایگزین مناسبی پیدا نشود این احتمال بالا خواهد بود.


مدیر تجاری مسابقات فرمول ۱ می‌گوید:

در چند ماه گذشته ما همکاری‌های گسترده‌ای با مقامات شهر میامی به منظور درک اهداف ما از برگزاری گرندپری میامی داشته‌ایم؛ و ما پیشرفت چشمگیری را شاهد بوده‌ایم. البته این گفت‌وگوها کاملاً پیچیده هستند.

او ادامه می‌دهد:

اگرچه ما ترجیح می‌دادیم گرندپری میامی را در سال ۲۰۱۹ برگزار کنیم اما همیشه نقطه‌ای وجود دارد که نمی‌توان بهترین تجربه مسابقات را برای هواداران، رانندگان و تیم‌ها ارائه داد. ما هم‌اکنون به این نقطه رسیده‌ایم زیرا مسابقات فرمول ۱ سال ۲۰۱۹ در میامی برگزار نمی‌شود.

این مدیر ارشد مسابقات پرطرفدار فرمول ۱ در نهایت خاطرنشان می‌سازد:

البته ما دیدگاهی طولانی‌مدت داریم و به عنوان نتیجه تصمیم گرفتیم تا مسابقات را در فصل آینده برگزار نکنیم و تلاش داریم اولین گرندپری میامی را در فصل ۲۰۲۰ برگزار کنیم.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود مسابقه میامی دومین گرندپری آمریکایی فرمول ۱ خواهد بود. این مسابقات هم‌اکنون در پیست آمریکای آستین تگزاس برگزار می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1886 ديدگاه)

    بعضی تیم ها با زیاد شدن مسابقات موافق نیستن مثل الونسو و تیم رنو اما من دوستدارم تعداد گرندپری ها بیشتر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (39 ديدگاه)

      فکر کنم به این خاطر مخالفت میکنن که هزینه ها برای تیم ها افزایش پیدا میکنه و از مدت زمان استراحت راننده ها بین دو فصل کم میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. SFXSuperFast

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (263 ديدگاه)

    مالک فرمول یک لیبرتی مدیاست
    و نه لیبرتی واک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (16 ديدگاه)

    تصاویرتون متعلق به فورمول ایی هستش . و خبر متعلق به فورمول یک و مالک هم اشتباهه البته اون ابندا درسته لیبرتی مدیا.. بالاخره کدومش درسته؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا