مسابقات

لغو برگزاری مسابقات رالی کراس جهانی ردبول

آیا به دنبال پیگیری اخبار مربوط به مسابقات رالی کلاس فصل جدید بودید؟ خب خبرهای بدی برای شما داریم. مسابقات قهرمانی رالی کراس جهانی ردبول لغو شده است.


این خبر توسط پیست سرعت ملی لانکستر منتشر شده است. این پیست که نزدیک نیویورک است باید اولین رویداد فصل جدید را میزبانی می‌کرد اما بنا به گفته مدیریت این پیست، مقامات برگزارکننده رالی کراس جهانی ردبول کارهای مربوط به فصل ۲۰۱۸ مسابقات را متوقف کرده و این رویداد که باید نهم و دهم ژوئن در لانکستر برگزار می‌شد لغو شده است. همچنین گفته شده مقامات رالی کراس جهانی ردبول مبلغ بلیت‌های خریداری شده را به افراد بازمی‌گرداند.


وب‌سایت این مسابقات هم مدت‌های زیادی است که به‌روزرسانی نشده اما گفته می‌شود خبرهای بیشتری در آینده منتشر خواهد شد. از چند فصل پیش تاکنون چندین شرکت کننده مشهور از این مسابقات کناره‌گیری کرده‌اند. هوندا اولین برندی بود که رالی کراس جهانی را ترک کرد و پس از آن نیز فولکس‌واگن و سوبارو به دنبال عدم توافق با مقامات برگزارکننده از رالی کراس جهانی خداحافظی نمودند.


مسابقات قهرمانی رالی کراس جهانی در سال ۲۰۰۹ آغاز شد و اساساً در آمریکا برگزار می‌شد.


اگر همه‌چیز خوب شود شاید شاهد برگزاری دوباره مسابقات رالی کراس جهانی در سال ۲۰۱۹ باشیم اما دراین‌بین طرفداران مسابقات باید به دنبال چیز دیگری باشند. خوشبختانه سری مسابقات دیگری هم هستند که طرفداران زیادی دارد.


از مهم‌ترین این مسابقات می‌توان به قهرمانی رالی کراس جهانی فیا اشاره کرد که آن‌هم با وداع چندین شرکت کننده مهم مواجه بوده است. این مسابقات اساساً در اروپا برگزار می‌شوند اما در امسال در پیست‌های آمریکا و کانادا نیز برگزار خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا