میتسوبیشی

مشخصات و قیمت میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید

میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید از ژانویه سال آینده در دسترس خریداران بریتانیایی خواهد بود. این خودرو در سه نسخه یا تریم عرضه شده و بهای مدل پایه از ۲۱۲۷۵ پوند آغاز می‌شود.


تمامی نسخه‌ها از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوی کاملاً جدید با قدرت ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر نیرو می‌گیرند. جدای از گیربکس ۶ سرعته دستی، خریداران می‌توانند گیربکس اتوماتیک حدید با حالت اسپورت و پدال شیفترها را نیز سفارش دهند.


اکلیپس کراس جدید به‌صورت دو یا چهار چرخ محرک در دسترس بوده و مدل دو دیفرانسیل از جدیدترین تکنولوژی کنترل تمام چرخ‌ها S-AWC بهره می‌برد. این سیستم دارای سه حالت رانندگی خودکار، برف و شن می‌باشد.


نسخه‌های پایه ۲ با تجهیزاتی چون کنترل تاچ پد، صفحه‌نمایش گوشی هوشمند با قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین عقب، رادیوی DAB با ۶ بلندگو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع، چراغ‌های روز روشن LED، بلوتوث، رینگ‌های ۱۶ اینچی، شیشه‌های تیره و آینه‌های جانبی گرم شونده ارائه می‌شوند.


نسخه‌های اکلیپس کراس ۳ در حالت دستی، اتوماتیک و اتوماتیک دو دیفرانسیل به ترتیب بهای ۲۲۵۷۵، ۲۳۸۵۰ و ۲۵۳۵۰ پوند قیمت داشته و مواردی چون رینگ‌های ۱۸ اینچی، هدآپ دیسپلی، صندلی‌های جلوی گرم شونده، حسگرهای پارک جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، ورود و استارت بدون کلید، آینه‌های جانبی تاشونده، رکاب‌های جانبی نقره‌ای و ترمزدستی الکترونیکی برای مدل‌های اتوماتیک به آن‌ها اضافه شده است.

مدل‌های فول کامل اکلیپس کراس ۴ بهای ۲۴۹۷۵ پوندی برای مدل دستی و ۲۷۹۰۰ پوندی برای مدل اتوماتیک دو دیفرانسیل دارند. این مدل‌ها دارای تریم چرم، صندلی‌ راننده برقی، سقف پانورامیک برقی، سیستم صوتی راکفورد با ۹ بلندگو، سیستم‌های کمک‌راننده شامل چراغ‌های LED، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، دستیار تغییر لاین رانندگی و کروز کنترل تطبیقی در مدل های اتوماتیک هستند.

نهایتاً میتسوبیشی به منظور گرامیداشت آغاز عرضه این خودرو در بریتانیا نسخه سفارشی First Edition را نیز تنها به تعداد ۲۵۰ دستگاه تولید می‌کند. این مدل دارای رنگ بدنه مخصوص، سپرهایی با جزئیات کربنی و کیت جانبی عریض‌تر با عناصر قرمز و جزئیات نقره‌ای در جلو و عقب می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (202 ديدگاه)

    سوالم بی ربطه اما سوزوکیXL7 چرا دیگه تولید نشد؟! آخه هر کارخونه ای که یه ماشین جدید میزنه تا حداقل ۱۰ سال تولیدش میکنه و هی فیس لیفت میزنه. هیچ سایت فارسی هم چیزی ازش ننوشته و بنظرم خیلی ماشین خوبی بود و با اینکه مال سال ۲۰۰۷ هستش اما میتونه با ماشین های امروزی رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (29 ديدگاه)

      به دلیل عدم تقاضا تولیدش متوقف شده و به دلیل سیاست های کمپانی مادر نسل جدید یا جایگزینی نداره،به نظرم هم از نظر ظاهری هم فنی ماشین خاصی نبود،جالبه که بی این ماشین علاقه داری.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۱ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (202 ديدگاه)

        از لحاظ فنی و طراحی بیرونش که خیلی خوب بود فقط یکم داشبوردش ساده بود چون مال ۱۰ سال پیشه و با یه فیس لیفت درست میشد. موتورش ۶سلیندر۳.۵ لیتری بود که ۳۵۰نیوتون متر گشتاور و ۲۶۰ اسب هم قدرت داشت و اینطور که معلومه آفرودر خوبی هم بوده. به نظر منکه خیلی شیکه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    حیف اکلیپس البته سلیقست دیگه هر چی مشتری بپسنده باید تولید کرد خوبه یکم خصوصیات اسپرت رو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا