هیوندای

قیمت‌گذاری هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید

هیوندای با محصول جدید خود یعنی آیونیک به جنگ تویوتا پریوس می‌رود و برای اینکه در برابر این خودرو بهتر قد علم کند نسخه‌های متفاوتی از آن را روانه بازار خواهد کرد.

هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید
این خودرو که قبلاً در نسخه‌های استاندارد هیبریدی و تمام الکتریکی عرضه شده هم‌اکنون پذیرای عضو دیگر خانواده با قوای محرکه پلاگین هیبریدی خواهد بود.

هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید
این نسخه از آیونیک از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری مدل هیبریدی با قدرت ۱۰۴ اسب بخار بهره برده و با گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه عرضه می‌شود. همچنین یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۶۰ اسبی هم وجود داشته که نسبت به پیشرانه الکتریکی ۴۳ اسبی مدل هیبریدی قدرتمندتر است.

هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید

ظاهراً مشخصات دقیق این خودرو هنوز تأیید نشده‌اند اما هیوندای قبلاً قیمت و رتبه‌بندی انرژی این خودرو برای بازار آمریکا را اعلام کرده است. بهای آیونیک پلاگین هیبریدی از ۲۴۹۵۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که مدل فول لیمیتد بهای ۲۸۳۰۰ دلاری دارد. برای اشاره بد نیست بگوییم نسخه استاندارد آیونیک هیبریدی در سال ۲۰۱۷ بهای پایه‌ی ۲۲۲۰۰ دلاری داشته و مدل الکتریکی نیز برچسب قیمتی ۲۹۵۰۰ دلاری را نشان می‌دهد.

هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید

صرف نظر از تریم انتخابی خریداران می‌توانند انتظار محدوده حرکتی ۴۷ کیلومتری در حالت تمام الکتریکی و محدوده حرکتی ۱۰۴۶ کیلومتری به‌صورت ترکیبی را داشته باشند.

هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. AmirHo3ein

    ۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    دوستان به نظر شما پریوس پرایم که نسخه پلاگین هیبرید هست نسبت به پریوس هیبریدی چه برتری هایی داره و تفاوت اصلیشون تو چی هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      اگه اشتباه نکنم پلاگین هیبرید ها هم با اتصال به برق شهری باتری هاشون شارژ میشه ، هم با استفاده از موتور درون سوز . درنتیجه گرانتر هستن (نسبت به هیبرید ها) و مصرف سوخت کمتری دارند در صورتی که از قبل شارژ شده باشند توسط برقرشهری یا ایستگاه شارژ.
      اما هیبرید ها قابلیت شارژ با برق شهری یا ایستگاه شارژ را ندارند و ارزانتر هستند.
      بنظرم هیبرید ها برای ایران مناسب تر هستند.

      اگر ایرانخودرو با موتور ef4 توربو و موتور های الکتریکی نسخه هیبرید “دنا پلاس اتومات ” رو بسازه ، تاکسی مناسبی میشه که در کاهش الودگی هوا موثر هست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AmirHo3ein

        ۵ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (128 ديدگاه)

        با تشکر از شما دوست عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. TOYOTA

    ۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (195 ديدگاه)

    فضای سر ردیف دوم آیونیک افتضاحه ، نمیدونم چرا اینجوری ساختن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    هر چی این زیباست پریوس زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا