پورشه

ارتقای پورشه 911 کررا T توسط تِک آرت

تِک آرت از پکیج تیونینگ خود برای پورشه ۹۱۱ کررا T پرده‌برداری کرد. این پکیج ارتقا باعث می‌شود محصول پرطرفدار ژرمن‌ها سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر شود.


زمانی که پورشه برای اولین بار اقدام به معرفی ۹۱۱ کررا T کرد بسیاری از افراد امیدوار بودند که سرانجام رویای تولید یک GT3 ارزان‌قیمت به حقیقت پیوسته است اما خود خودرو ثابت کرد که تنها اندکی تیزتر و سریع‌تر از کررا می‌باشد.


کیت قدرت تِک آرت باعث شده قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو از ۳۶۵ به ۴۲۵ اسب بخار برسد که افزایش قدرت ۶۰ اسب بخاری را نشان می‌دهد. گشتاور این قلب آهنین نیز از ۴۵۰ به ۵۳۰ نیوتون متر رسیده است. بدین ترتیب کررا T تِک آرت قوی‌تر از نسخه استاندارد کررا S می‌باشد.


این پکیج همچنین شامل سیستم اگزوز فعال مسابقه‌ای است که صدایی عمیق‌تر تولید کرده و با چهار خروجی اگزوز تیتانیومی همراه شده است.


تِک آرت ادعا می‌کند پورشه ۹۱۱ کررا T تیون شده می‌تواند در ۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که بهبود سه‌دهم ثانیه‌ای را نشان می‌دهد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. قیمت این پکیج ارتقایی برابر با ۸ هزار یورو می‌باشد.


تِک آرت همچنین پکیج تیونینگ خود را برای مدل‌های کررا، کررا S و کررا GTS تدارک دیده است. مدل کررا S با این پکیج قدرت ۴۷۳ اسبی و گشتاور ۵۸۰ نیوتون متری پیدا می‌کند درحالی‌که خروجی مدل کررا GTS به ۵۰۳ اسب و گشتاورش نیز به ۶۳۰ نیوتون متر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. mahdy

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    اصلیشو بیشتر دوس دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. omid622

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    ۲۴ مدل ۹۱۱ داریم
    خیلی عجیبه
    اما بسیار خواستنی
    اسطوره خودرو سازی با این قیمت و حفظ این اصالت چندین ساله واقعا سخته زیاد بفروشی اما پورش کارشو خیلی خوب بلده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا