پورشه

محصولات آینده پورشه چه ویژگی‌هایی خواهند داشت؟

پورشه مشغول توسعه چندین خودروی جدید و جذاب است که از جمله آن‌ها می‌توان به نسل بعدی ۹۱۱ و مدل کاملاً جدید میشن E اشاره کرد. ما قبلاً تصاویر جاسوسی هر دو خودرو را دیده‌ایم اما این خودروساز خوش‌نام آلمانی می‌خواهد شمه‌ای از آینده را به ما نشان دهد…


بنا به گفته مدیر طراحی این شرکت آقای میشائیل مائر، خودروهای پورشه همیشه دارای غربیلک فرمان خواهند بود زیرا مشتریان مختار خواهند بود بین هدایت شخصی خودرو یا لذت بردن از رانندگی کمکی یکی را انتخاب کنند. رانندگی کمکی این شرکت به لطف تکنولوژی رانندگی نیمه‌خودکار میسر خواهد شد.


پورشه می‌گوید کابین محصولات آینده دارای صفحات نمایشی بیشتر و دکمه‌های کمتر خواهند بود. مدیر طراحی کابین این خودرو، Ivo van Hulten نیز گفته که تکنولوژی واقعیت افزوده می‌تواند نقش مهمی در آینده داشته باشد زیرا این تکنولوژی می‌تواند عناصر مجازی را در میدان دید وارد کند و این امر باعث خواهد شد رانندگان بتوانند چشم‌های خود را از جاده بردارند.


خب صحبت از طراحی و ویژگی کابین‌های محصولات پورشه شد و باید گفت این خودروساز برنامه‌هایی برای ادامه بهبود اینترفیس کاربری خود داشته زیرا سیستم‌های جدید همیشه با یک سؤال جدید شروع می‌شوند: “زندگی روزمره یک راننده پورشه چگونه است؟” به منظور پاسخ به این سؤال، کارکنان شرکت چندین روز را با مشتریان همراه شده و زندگی و چگونگی تعامل آن‌ها با خودروهایشان را مستند می‌کنند. یکی از طراحان پورشه می‌گوید این کمپانی بر روی حل ایده آل مشکلات مشتریان کار کرده و البته تمرکز آن‌ها ضرورتاً روی طراحی نیست اما می‌خواهند راه‌حل دوستدار مشتری برای مشکلات معمول پیدا کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    با تبریک و تحنیت خدمت دوستان بابت ممنوعیت ورود کامل پورشه به ایران . شصت پاتونو دیدین ، پورشرو دیدین. ی تچکر ویژه هم خدمت دست اندر کاران و بازیگران مهم خودرویی بابت لابی کردن و گران کردن خودرو تا سر حد مرگ .
    با تچکر کیفی احوال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mehran911

    ۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2028 ديدگاه)

    (((( زندگی روزمره یک راننده پورشه چگونه است؟” به منظور پاسخ به این سؤال، کارکنان شرکت چندین روز را با مشتریان همراه شده و زندگی و چگونگی تعامل آن‌ها با خودروهایشان را مستند می‌کنند ))))
    .
    برای ساخت بهترینها چکار که نمیکنن !
    همه چیز این کمپانی درجه یکه
    .
    ever ahead

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا