کادیلاک

اعلام قیمت کادیلاک XT6، شروع از 53 هزار دلار

کادیلاک قیمت تیپ‌ها و مدل‌های مختلف کراس‌اوور جدید XT6 خود را اعلام کرده است. به گفتهٔ این شرکت، قیمت این کراس‌اوور سه ردیفهٔ لوکس از ۵۳,۶۹۰ دلار آغاز می‌شود. این قیمت متعلق به تیپ پایهٔ XT6 بنام پریمیوم لاکچری با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو است. این یعنی قیمت پایهٔ کراس‌اوور جدید کادیلاک ۱۱ هزار دلار بیشتر از مدل کوچک‌تر XT5 و ۲۲ هزار دلار کمتر از مدل بزرگ‌تر اسکالید است. نکتهٔ مهم‌تر اینکه XT6 به میزان قابل‌توجهی از رقبای خود مثل اینفینیتی QX60 با قیمت ۴۴,۲۹۵ دلار، آکورا RDX با قیمت ۴۵,۲۹۵ دلار، لکسس RX L با قیمت ۴۸,۸۹۵ دلار و ولوو XC90 با قیمت ۴۸,۶۹۵ دلار گران‌تر است.

علاوه بر این، قیمت نزدیک‌ترین رقیب XT6 یعنی لینکلن اویاتور نیز از ۵۲,۱۹۵ دلار آغاز می‌شود که بیش از هزار دلار ارزان‌تر است؛ بنابراین قیمت کراس‌اوور جدید کادیلاک به رقبای سطح بالاتری مثل آئودی Q7 با قیمت ۵۴,۵۴۵ دلار نزدیک شده است. بااین‌حال هرچند قیمت‌گذاری XT6 کمی جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد اما این کراس‌اوور لوکس به‌صورت استاندارد به تجهیزات برجسته‌ای مثل چراغ‌های LED، رینگ‌های ۲۰ اینچی، غربیلک فرمان چرمی با گرم‌کن، تریم چوبی، سانروف برقی UltraView، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سه ردیف صندلی با صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی مجهز است.

XT6 همچنین از طیف گسترده و کاملی از سیستم‌های کمک‌راننده هم برخوردار است که شامل ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار برخورد جلو، ترمز عابر پیاده، هشدار ترافیک عقب، سیستم کمکی حفظ حرکت میان خطوط با هشدار خروج از خط و هشدار نقاط کور، سیستم کمک پارک و دوربین دید عقب می‌شود. علاوه بر این، خریداران می‌توانند پکیج کمک‌راننده را هم برای خودرو سفارش دهند که کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری هوشمند و سفت کنندهٔ کمربندهای ایمنی در صورت تشخیص تصادف حتمی را ارائه می‌کند. کادیلاک همچنین پکیجی بنام Enhanced Visibility & Technology را هم برای XT6 ارائه کرده که نمایشگر سربالای رنگی، آینهٔ عقب دوربینی، نمایشگر هشت اینچی در صفحه آمپر، سیستم دید اطراف و هشدار عابر پیادهٔ عقب را به خودرو اضافه می‌کند. هنوز اما قیمت این پکیج‌ها اعلام نشده است.

کسانی که خواهان نسخهٔ تهاجمی‌تری از XT6 هستند اما می‌توانند سراغ تیپ اسپرت بروند که قیمت آن از ۵۸,۰۹۰ دلار آغاز می‌شود. این تیپ از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ظاهری، تریم فیبر کربنی، سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد و شاسی اسپرت فعال با کنترل مداوم کمک‌فنرها برخوردار است. البته برای تیپ پریمیوم لاکچری هم امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک وجود دارد اما قیمت این آپشن فعلاً مشخص نیست. هردو تیپ XT6 با یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 ارائه می‌شوند که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. پذیرش سفارشات خرید کادیلاک XT6 از اواخر ماه جاری آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. amin

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    اونوقت لندکروز کارکرده تو ایران 2میلیارد تومن
    ای خاک بر سر اونایی که این بلا رو سر ما آوردن
    اول از همه هم خودمون

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Khosrow

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2282 ديدگاه)

      کی متوجه خواهیم شد که 40 سال تحریم – هشت سال جنگ – و هزاران برنامه ی دریده ی غرب علیه ما یعنی چی / بازم خوب نگه داشتن / سه ماه یک کشورمتمول عربی رو مثل ما زیر فشار بزارن زوارشون برای همیشه در میره ..

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. amin

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1126 ديدگاه)

        کی متوجه خواهند شد که کلوخ انداز را پاداش سنگ است

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ahmad

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (66 ديدگاه)

        داداش داری اشتباه میزنیا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Srn

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (745 ديدگاه)

        به چه قیمتی؟!
        یک جوان ایرانی میخواهد مثل بقیه مردم دنیا بتواند از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کند؛پیشرفت خودروسازی را در خیابان‌ها ببیند؛در سطح جهانی “تحقیر”نشود به جرم ایرانی بودن.
        ما داریم تقاص ایدئولوژی (بخوانید منفعت‌طلبی)یک جامعه‌ی بسیار محدود رو میدیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. مانی

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        آره خیلی‌ خوب نگه داشتن
        مخصوصا او ۶.۵ آخریه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. doubt

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (257 ديدگاه)

        تو دیگه واقعا………….!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Elmiraj

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3121 ديدگاه)

    با این همه آپشنی که داره و قابل سفارشه نه ۵۳ هزار دلار قیمت پایه ش زیاده ، نه قیمت تمام شده اش که یقیناً بالای ۹۰ هزار دلاره ….
    .
    زیباتر از لینکلن اویاتور نیست ولی داریم از یه کادیلاک حرف می زنیم !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا