بی ام و

قیمت بی ام و i7 M70 با امکانات‌ کامل: 200 هزار دلار!

قیمت پرچم‌دار خانوادهٔ ب‌ام‌و سری ۷ یعنی i7 M70 الکتریکی ۶۶۰ اسب بخاری با سفارش تمام آپشن‌ها به ۲۰۷,۹۴۵ دلار می‌رسد.

پرچم‌دار خانوادهٔ نسل جدید ب‌ام‌و سری ۷ یعنی مدل الکتریکی i7 M50 سرانجام برای فروش ارائه شده و حالا امکان پیکربندی آنلاین آن وجود دارد. این نسخه با ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور، از تمام مدل‌های بنزینی و الکتریکی سری ۷ قوی‌تر است و ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در اینجا اما کاری با پرفورمنس این پرچم‌دار الکتریکی نداریم و می‌خواهیم ببینیم با سفارش تمام آپشن‌ها، قیمت آن در گران‌ترین حالت چقدر خواهد شد.

اولین مرحله انتخاب رنگ بدنه است. ب‌ام‌و برای i7 M70 رنگ‌های زیادی را ارائه کرده که از نمونه‌های کلاسیک مثل سفید گرفته تا رنگ‌های جدیدتر همچون آبی تانزانیت را شامل می‌شود. سپس نوبت به رینگ می‌رسد که در چهار طرح مختلف در اندازه‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی قابل انتخاب خواهد بود. حال وارد کابین خودرو می‌شویم یعنی جایی که تنوع انتخاب بی‌سابقه‌ای برای تودوزی وجود دارد. یکی از این انتخاب‌ها، تودوزی مشکی و خاکستری M با چرم مرینو و تریم M است اما برای کسانی که خواهان کابین رنگی و شاداب‌تری هستند، رنگ‌های زیادی از سفید گرفته تا قرمز تیره قابل انتخاب خواهد بود.

تقریباً اکثر تجهیزات در i7 M70 به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما برای داشتن دوربین ۳۶۰ درجه و جلوپنجرهٔ چراغ‌دار باید پکیج پریمیوم را با قیمت ۱,۷۵۰ دلار سفارش داد درحالی‌که درهای اتوماتیک و چراغ‌های جلوی کریستالی در قالب پکیج اکزکیتو با قیمت ۲,۹۰۰ دلار ارائه می‌شوند. برای یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های i7 یعنی صفحه‌نمایش ۳۱ اینچی عقب نیز باید پکیجی با قیمت ۷,۲۵۰ دلار را سفارش داد که کنسول مرکزی منحصربه‌فرد عقب با میز و زیر پایی صندلی سمت شاگرد را هم به همراه دارد.

طرح دورنگ بدنه با قیمت ۱۲ هزار دلار و سیستم صوتی B&W با قیمت ۴,۸۰۰ دلار هم از معدود آپشن‌های تکی i7 M70 هستند؛ بنابراین، با سفارش تمام آپشن‌ها قیمت این خودرو به ۲۰۷,۹۴۵ دلار می‌رسد. البته با چشم‌پوشی از برخی آپشن‌های نه‌چندان ضروری مثل سیستم صوتی B&W و امکانات رفاهی صندلی عقب می‌توان این رقم را به ۱۷۳,۲۵۰ دلار کاهش داد. بااین‌حال، آیا یک سری ۷ فول آپشن ارزش پرداخت بیش از ۲۰۰ هزار دلار را دارد آن‌هم درحالی‌که قیمت بنتلی فلاینگ اسپور پایه از ۲۱۱ هزار دلار آغاز می‌شود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    بسته به سلیقه ی مالک و جیبش جا برای همه ی خودرو ها هست اکثر ثروتمندان کلکسیون دارن هم بنتلی و هم bmw و همه ی لوکس ها رو میخرن مثل ما نیستن که جیبشون رو نگاه کنن ببینن چقدر پول توشه

    موافقم 22
    مخالفم 41
    1. AMANTE

      ۱ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1855 ديدگاه)

      اتفاقا ثروتمندان سدان، کوپه و کراس اوور های لوکس رو برای سرمایه گذاری نمیخرن، برای استفاده روزمره میخرن و کمتر پیش میاد که یک ماشین لوکس ببینی که قیمت حال اش از قیمت قبل اش بالاتر باشه.
      البته این به ماشین و کمپانی هم بستگی داره، گاهی کمپانی میاد یک ماشین لوکس تولید محدود میزنه مثل رولزرویس بوت تیل که خوب این داستان اش فرق میکنه.

      موافقم 47
      مخالفم 1
    2. مجتبی .

      ۱ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1169 ديدگاه)

      این دوماشین تو دسته کلکسیونی نیستن وبرای استفاده خرید میشن پس کاملا سنجیده میشن. من که فکر نمیکنم بتونه با فلایینگ اسپرت رقابت کنه البته داوری ازروی عکس و فیلم در صفحه هشت اینچی.

      موافقم 22
      مخالفم 2
      1. مجتبی .

        ۱ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1169 ديدگاه)

        ببخشید اسپار

        موافقم 12
        مخالفم 2
        1. مجتبی .

          ۱ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1169 ديدگاه)

          امان از سواد کم وچشم بی سو اسپور

          موافقم 16
          مخالفم 1
      2. مهراد

        ۱ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (766 ديدگاه)

        سلطانی جیگر

        اسپرت ، اسپار ، اسپر ، اسپور هر کدوم رو بگی همون درسته ما قبولت داریم 😘

        موافقم 21
        مخالفم 0
  2. OTTOMAN

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    طراحیش عالی و سیستم کمک به راننده مخصوصن بلند کردن صدای بلندگو ها خیلی جالبه ایکاش واردات ازاد بشه اینجور ماشین ها بیان
    به امید روزی که تو خیابون هامون بهترین ماشین هارو ببینیم

    موافقم 29
    مخالفم 4
    1. ^MSP^

      ۱ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      یه 735i 2023 داریم

      موافقم 14
      مخالفم 3
      1. R/T

        ۳ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (962 ديدگاه)

        ۳ تا سری ۷ جدید اومدن دوتا فک کنم ۷۶۰ باشم اون یکی ۷۳۵

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. blackwing

      ۱ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (901 ديدگاه)

      داداش واردات آزاد بشه همین بی‌ام‌و توی گمرک سیستم صوتی‌ش رو میکنن و برات یه JBL با قدرت ۲۵۰ وات میبندن ، نمایشگر عقب و جلو رو در میارن جی پلاس میبندن برادران قاچاقچی

      موافقم 33
      مخالفم 0
  3. کاوه

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (62 ديدگاه)

    فلاینگ اسپور یه چیز دیگه است.i7 خودشو بکشه به نصف جذابیت بنتلی هم نمیرسه.تازه اونم با پیشرانه معرکه بنتلی.طراحی بیرونی و همینطور داخلی هم هیچ جوره قابل مقایسه نیستن.تازه بنتلی یه برند اشرافیه اما بی ام و سری هفت یه ماشین لاکچری محسوب میشه

    موافقم 47
    مخالفم 17
    1. R/T

      ۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      دوست عزیز رقیب بنتلی رولزرویس میشه

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. R/T

      ۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      البته با نظرتون موافقم و شما درست میگید

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. LAMBORGHINI

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    چرا یهو گرون شد

    موافقم 9
    مخالفم 3
  5. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    کشتی برای خودش من تو این رنج میباخ و این بیشتر می‌پسندم با تویوتا سنچوری

    موافقم 27
    مخالفم 9
  6. فقط چین

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (106 ديدگاه)

    شبیه هیتلر شده علی الخصوص سیبیل هاش😂

    موافقم 29
    مخالفم 7
    1. DDT

      ۲ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کاش نسخه چین این شکلی میشد .
      نسخه گلوبالش همون چراغ و جلو پنجره سابق رو داشت . فوقش با یکمی تغییر .

      موافقم 5
      مخالفم 0
  7. مازیار

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    چون یه فلایینگ اسپور پایه از ۲۱۱ هزار دلار شروع میشه فول آپشن i7 نباید بالای ۲۰۰ هزار قیمتش باشه؟
    این قیاس درستی نیست چون این وو هر کدوم برتری های خاص خودشونو دارن

    موافقم 30
    مخالفم 9
  8. AMANTE

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    از نظر من که ارزش اش رو داره برای کسی که بتونه با قیافه ی ماشین کنار بیاد.
    اینکه با فلاینگ اسپور پایه مقایسه شده اشتباه است و باید با فول اش مقایسه بشه که البته نمیشه چون بنتلی فلاینگ اسپور فول بیش از ۳۵۰ هزار دلار در میاد.
    انتخاب خودم بین لوکس ها بنز S63 E Performance هست که حدودا ۲۰۰ هزار دلار درمیاد.

    موافقم 15
    مخالفم 3
  9. فرشاد

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    i7که می بینم یاد اون مانیتور گنده عقب میفتم که میشه کنسول بندازم گیم بزنم
    و این اپشن تو ذهنم جوری جا وا کرده که دارم با انجین بنتلی تقابلش میدم

    موافقم 17
    مخالفم 0
  10. 18:45

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (475 ديدگاه)

    اتفاقا قیمت 200هزار دلار واقعا تعجب برانگیز نیست!
    چون، پرچمدار کمپانی هست اونم با پیشرفته ترین امکانات روز کمپانی و دنیا،
    یه خودروی پرچمدار خودش به خودی خود گرون هست حالا اگه برقی هم باشه و قوی ترین مدل برقی خواه ناخواه این قیمت بیشتر هم میشه.
    ضمنا خود ب ام و هم گفته بود جدیدا قراره به بازار های خاص تری هم نفوذ پیدا کنه برای مشتری های خاص تر چون قراره افراد جدیدی رو هدف قرار بده و براش قیمت گزاف فروختنِ بعضی محصولاتش اصلا به معنی شکست نیست و بارز ترین مثالش هم ورود ب ام و با مدل بسیار خاص تولید محدود نسل جدید 3csl هست که با اون قیمت فزاییش، گرونترین کوپه تاریخ ب ام و هست که برای مشتری های خاص ساخته شده. ضمن اینکه i7، اولین لیموزین برقی دنیاست که ب ام و ساخته و حقیقتا لقب بزرگیه. حالا امکانات فوق هوشمند ایمنی اون که بماند و شبیه هیچ ماشین دیگه ای نیست بعلاوه امکانات رفاهی خارق العاده اش… در ضمن سری 7 بعد از 7نسل، تازه به قیمت 200هزار دلار رسیده و کم کم و پله به پله بوده، تازه اونم تو نسخه پرچمدار نه تو نسخه های میانه، پس جبهه گرفتن نسبت به قیمتش واقعا درست نیست…
    میخوام با هم برخی (نه همه) از نوآوری های معرفی شده توسط سری 7 به دنیای خودرو رو جهت یادآوری براتون شرح بدم. البته دیگه تو کدوم مدل بوده رو ننوشتم و فقط تیتر وار شرح دادم:
    اولین خودروی کمپانی ب ام و مجهز به کیسه هوای ایمنی، ترمز ABS و کنترل پایداری
    اولین خودروی دنیا مجهز به چراغ زنون
    اولین خودروی اروپایی مجهز به مسیریاب
    اولین خودروی آلمانی بعد از جنگ جهانی دوم مجهز به پیشرانه 12سیلندر
    اولین خودروی سدان مجلل آلمانی (سگمنتf) که مدل هیبرید اون هم ساخته شد. (تو سگمنت f اولین بار تو جهان این لکسوس LS بود که مدل هیبرید هم از پرچم‌دار خودش ساخت)
    اولین خودروی تولید انبوه هیدروژنی دنیا
    اولین خودروی لوکس هیدروژنی دنیا
    اولین خودروی دنیا مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی به همراه کنترل گر وسط کنسول (idrive مشهور ب ام و)
    اولین لیموزین برقی دنیا
    اولین سدان جهان مجهز به شاسی فیبرکربنی
    اولین سدان جهان مجهز به ریموت هوشمند تمام لمسی و مجهز به پارک اتومات بدون نشستن راننده داخل خودرو
    اولین سدان جهان مجهز به چراغهای لیزری
    اولین سدان لوکس جهان مجهز به گیربکس 6دنده اتومات
    اولین سدان جهان که پیشرانه v12 رو با گیربکس 8دنده اتومات ترکیب کرد
    اولین سدان مجلل جهان که توربو های پیشرانه داخل محفظه سیلندرها قرار گرفته بود (در مدل های V8) البته قبلا ب ام و این ترفند جالب مهندسی رو تو سایر مدلهای غیر از سری 7 انجام داده بود
    اولین خودروی قرن 21 پس از سیتروئن DS افسانه ای، که چراغهای جلوی اون مجهز به سیستم گردش داخل پیچ ها بود
    سازنده کم مصرف ترین پیشرانه های تاریخ در سگمنت f وبسیاری دیگه از نوآوری های ریز و درشت که نمی‌خوام بیشتر سرتون رو درد بیارم.

    موافقم 19
    مخالفم 4
    1. Mohamad

      ۲ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (36 ديدگاه)

      خط اخرت سرمو درد اورد لعنتی

      موافقم 5
      مخالفم 0
  11. وی

    ۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (343 ديدگاه)

    خرید اینجور ماشین ها (برقی لوکس) رسما خریدن اسباب بازیه چون همه جذابیتش اپشن هاشه و فنی تعطیله

    موافقم 4
    مخالفم 10
  12. Ali

    ۲ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    شاهکاره باید بشینی فقط نگاش کنی

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. خخخ

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (244 ديدگاه)

      داداش ۲۰۰ هزار دلار اونم برا یه جارو برقی؟
      بنزینی هم بود نمی‌ارزید
      #اروپایی_الکی_گرون

      موافقم 0
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا